Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Middelharnis verdeeld zijn.

Vrijdagavond 27 oktober 2017 heerlijk gegeten bij Crossy MIDDELHARNIS wat ons betreft krijgen zij een 9 vriendelijk personeel en vlotte bediening.

Super leuke restaurant! Super lekkere patat en broodjes. Echt een aanrader!

Vies vet en ongelooflijk oud. Dit was echt de smerigste pizza ooit.
    En de koerier die hem bracht, wat een asociaal mannetje. Er stond een mijnheer achter hem te wachten en die kreeg even de vinger. Asociaal bezorgertje .

Bert en Greet

Wij zijn hier afgelopen vrijdag gaan eten met zijn tweetjes. Wat een vondst. Onwijs leuk restaurant gelegen aan de haven van Middelharnis. We zagen al dat het druk was, dat betekend vaak iets goeds toch?

Je weet ook, bij drukte, langere wachttijden. Aangezien wij de tijd hadden, was dit voor ons geen probleem.

Na het voorgerecht, kregen we een heerlijke zeetong als hoofdgerecht. Werkelijk magnifique! Met de welgemeende excuses van de zeer vriendelijke blonde dame in de bediening voor het lange wachten, hebben wij echt genoten bij het Genot.

Wij gaan hier zeker vaker eten als we in de buurt zijn. Bedankt!

Marien rita

Heel lekkere tapas gegeten onder het druivenbladerdak

Joyce de Bruin

Heeeeerlijk gegeten bij dit café-restaurant; we hadden spare ribs en schnizel Quartier Latin besteld. Het personeel is zeer vriendelijk en het uitzicht van het terras is net een schilderijtje (knusse haven met oud-Hollandse huisjes). Als we dichterbij zouden wonen, zouden we dit restaurant vaak bezoeken (ook latte macchiato's zijn erg lekker). Een echte aanrader en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Wow, wat een plaatjes om te zien en de smaak een tien!! Voor spare ribs moet je hier zijn, maar alle andere ook.

Antonia

Al weken proberen wij telefonisch contact te maken met tratoria Pinocchio waarschijnlijk ligt de telefoon van de haak (omdat Mario geen zin heeft?)
    ondanks een uur lang proberen te bellen om te reserveren of iets te bestellen krijgen wij alleen maar de ingesprek toon.
    Dus bestellen we maar ergens waar ze wel telefonisch bereikbaar zijn.

Wij vonden het eten super, alleen wij vonden het jammer dat we alles appart bij moesten bestellen. Zoals brood, en frietjes, wat salade bv. Verder alles top.

We zijn hier pas komen wonen en dit was onze eerste ervaring in het restaurant het enige dat wij willen zeggen is:
    Als je een keer erg lekker wilt eten doe het dan hier.

Nelly stam-westerik

Zoal altijd prima!!
    Het eten is altijd goed, personeel erg vriendelijk. Een bepaalde plek als voorkeur. Hier wordt altijd rekening mee gehouden.

Vriendelijke bediening, grote variatie aan menu's, ook het wijzigen van het ene gerecht met een ander is geen probleem. Ontspannen sfeer, je merkt niets van de afhaal, prima restaurant, goede prijs kwaliteitsverhouding. Zeker voor herhaling vatbaar

Gerda Forman

Leuke locatie aan het water. Eerst wat buiten gedronken en toen naar binnen. Alles perfect: het eten, de bediening, het restaurant. Perfect. Aanrader

Hartstikke leuk, gezellig restaurantje. Lekker gewoon en heerlijk gegeten met 2 jonge kids.

Kleine zaak, hoofdzakelijk voor afhalen, maar bezorgen doen ze ook. Aardige mensen die weten hoe een pizza hoort te smaken. Ik kan niet anders zeggen dan Top! Grappige teksten op hun website BTW :)

16. Pannenkoekenhuis Middelharnis

Vanmiddag genoten van een high tea samen met vriendin. Heel verrassend en erg lekker. Bij iedere 'gang' (vier in totaal) mochten we een nieuwe smaak thee uitkiezen. Aardige bediening. Een aanrader!

Diederik van Oosten

Vriendelijke bezorging en snel. Het eten was goed op temperatuur en zeer smakelijk. Heerlijke pizza's. Voor herhaling vatbaar.

Op zaterdagavond stond er 1 kok in de keuken, waardoor we anderhalf uur moesten wachten op ons hoofdgerecht. Dat was jammer. Verder was het personeel wel vriendelijk en het eten over het algemeen lekker. Ik zal het niet heel snel aanraden aan anderen, maar voor een avondje gezelligheid is het goed te doen.

We hebben heerlijk gegeten , maar t moet me even van het hart dat we er eigenlijk heen gingen voor het januari maand menu en tot onze verbazing te horen kregen dat het nieuwe maand menu al was ingegaan op de 31 januari . Omdat ik niet van gewokte kip houd kun je dan iets van de kaart uitzoeken maar dit hield wel in dat je dan duurder uit bent . Naar mijn idee duurt een maand menu toch een maand?

Marnix driesse

Heerlijk gegeten en erg gezellig.

21. Afhaal en bezorg Middelharnis

Angeliek van der Heijden

We wilde laten bezorgen en kregen de mededeling dat ze vanaf 19.00 pas bezorgen bij ons omdat we op Stad wonen. Is 5 km! En dat tegen de 4 euro bezorgkosten die ze rekenen voor zo'n kort ritje. We moesten dus ruim 11/2 uur wachten en om deze reden niets besteld. Was ook meteen de laatste keer voor ons!

Ze kunnen een vb nemen aan Sphinx die hier altijd binnen 20 min staat a 2,50 bezorgkosten.

Voor ons geen Fook Lam meer. Gelukkig hebben we de Wok v Zeeland. Dat is het ritje, zeker qua kwaliteit ook van het eten, wel waard.

We waren jarenlang klanten bij Rose-Garden Evergreen, maar service en voedsel in laatste maanden waren echt veel slechter geworden dan we gewend zijn. Dus wij zeggen vaarwel dit keer.

Inge pietersen

Eerste Kerstdag.

Geweldig lekker gegeten met mijn voltallige gezin, heel goed verzorgd.
    De bediening was top.
    Bedankt voor deze heerlijke avond!!

Ingrid Brinkhof

Zoals altijd een heerlijke maaltijd. Ik kijk er een week naar uit en geniet een week nog na... Keuken heerlijk schoon en netjes. Niet te lang wachten, constante kwaliteit (het is dus altijd lekker). Een absolute aanrader!

25. Pannenkoekenhuis Middelharnis

Cisca Klijn

Verschllende keren gegeten en alles was elke keer goed. Lekkere broodjes en pannenkoeken.
    Goede saté en lekkere hamburgers. En spare ribs schijnen héél lekker te zijn. Die ga ik volgende keer nog eens proberen.

Fijn adresje om te lunchen of om op vrijdagavond even een hapje te gaan eten.

We werden eerst vriendelijk ontvangen. Er was een kind bij en die werd overal bij betrokken. 3 hadden er een lopend buffet er was volop keuze en het smaakte goed kleine had ook buffet en wist niet wat allemaal te kiezen. De 2 andere hadden van de kaart en dat smaakte ook voortreffelijk

Eten komt echt laat op tafel, en het is niet echt lekker te noemen. Het is wel erg prijzig. Voor deze prijs kan ik makkelijk in de buurt hele uitgebreidere, lekkere eten krijgen. BTW pasta is nog niet eens zo lekker als thuis gemaakte pasta (met ingrediënten uit supermarkt). Erg jammer.

Goede sfeer en inrichting maar het eten valt helaas tegen, vooral als je vrij laat in de zaak aankomt. Service mag ook wat beter, aangezien een maaltijdje in dit restaurant ook niet goedkoop is te noemen.

Van de zomer hier gegeten, we kwamen op de tapas af en hadden er eerder een keer van genoten. Nu ronduit slecht, belachelijk, zalmplakjes, ham op een plank, niets te maken met tapas, zo uit de supermarkt gehaald en uit de verpakking op het bord. Totaal geen kwaliteit en smakeloos.

Goede bediening- uitbater William zorgt goed voor zijn klanten-lekkere Capucino, heerlijke locatie, relax, lekkere snacks.