Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Middelharnis verdeeld zijn.

1. De bediening was aardig en service gericht. Maar het is een sfeerloze bruine kroeg, beetje armoedig. Ik had sliptong, die was zo zout. Geen garnituur, helemaal niets. Tegen extra betaling groente vd dag waren champignons, vreselijk zout. Soep was op zaterdagavond 19 uur al op. Rode wijn was een glas vol maar niet lekker. Zou er absoluut niet meer gaan eten jammer met zijn vieren 210 euro is toch geld en dan verwacht je iets meer. (Zonder voorgerecht)

4,5
  2. Ik kom er al jaren en het is altijd super goed.
    Als ik binnen komt en hij ziet mij is de vraag die hij stelt 1 of 2, de rest komt van zelf goed. Hij weet wat ik wil en hoe ik wil, top zaak.

3. Leo wielaard

Een geslaagde avond. Bij binnenkomst word je gelijk gezellig aan gesproken. We kregen een leuke tafel boven, we hebben het bras menu gedaan een échte aanrader. Het eten was top en de eigenaresse kwam even een praatje maken. Ook de andere dames van het personeel het voelt als thuiskomen in een woord een top restaurant. Heeeeerlijk.

4. Afhaal en bezorg Middelharnis

Catherine Van Vliet-Saivres

Met familie en onze twee jonge kleinkinderen bij Pinocchio op een vrijdagavond gegeten. Vriendelijk bediend en pizza’s ook de kinderporties waren ruim voldoende. De andere gerechten erg smaakvol. Een van de topspecialiteiten is de Tiramisu, zie foto. Het restaurant in kerstsfeer is bijzonder uitnodigend, de kerstboom buiten leuk versierd. Echt een avondjeuitgevoel geeft het dan. Bedankt aan Robin van Eet.nu voor de reservering. Fijne Feestdagen 🎄 familie van Vliet

5. Aardige mensen lekker eten en een goede sfeer zeer zeker aan te raden.

6. De salade zalm bij onze lunch was prima.
    Er zaten 2 stukjes brood bij, geen boter.
    Boter erbij gevraagd en daar bleken ze een euro extra voor in rekening te brengen.
    Als ik het eerder gezien had, was de fooi in m’n portemonnee gebleven.
    Bij brood hoort boter!

7. van der Klaauw

Het was erg gezellig.
    We hebben buiten gezeten. Gelijk werdt de teras verwarming aangezet. Heel vriendelijk personeel.

We komen zeker terug.

8. Wim Huijsmans

Het was een super gezellige avond met onze eetclub!
    De vis proeverij was in een woord fantastisch.
    Komen zeker hiervoor terug.

Hartelijk Dank.

9. Pannenkoekenhuis Middelharnis

Bediening vriendelijk maar erg jong, leuke entourage die billijk in prijs lijkt. Maar: Portie saté en vis minuscul klein. Snitzel ook klein met zwarte rand. Frietjes oud en taai (ws warm gehouden in de oven) geen toetjeskaart. Kortom: teleurstellend, en te duur! We komen niet meer terug.

10. Kees van der Laan

2x keer gegeten. Alles was top. Later een keer afgehaald:: ter plaatse besteld dus niet telefonisch: lauw eten met zelfs koude gedeeltes.Tijd tussen afhalen en eten was slechts 5 min.
    Het was flink druk maar dat mag geen excuus zijn.

11. Heerlijk eten en een prachtige locatie aan de haven van Middelharnis.

12. Saakje Kruijsifix

Afgelopen weekend weer heerlijk gegeten. We komen gauw weer terug.

13. Geweldig eten, top bediening en een super locatie! Klant is koning! Een dikke 10! 👌

14. Bud Fellerman

Ik dacht even een kapsalon en een turkse pizza te halen, maar heb meer dan een uur moeten wachten.
    Toen ik vroeg of het nog deze dag was, ging de man er meteen aan beginnen, en was het met 10 minuten klaar.
    Het was niet te vreten. De düner leek wel gesneden worst. En de pizza was nog niet gaar.
    Dit was dus meteen de laatste keer.
    Je bent sneller even naar Rotterdam heen en weer gereden.

15. Afgelopen zondag een bestelling online geplaatst: turkse pizza's, pizza salami, broodje hamburger, spareribs, patat enz. Wat hebben we allemaal gesmuld, wat was het allemaal goed verzorgd en betaalbaar. Hartelijk dank!

16. Koen van Esterik

17. Nelie de Raadt

18. Bart Driece

19. Besteld 17:44. Orderbevestiging vermeldt: Bezorgen om 18:30 (Zo snel mogelijk). 18:45 maar eens gebeld. “Te druk, ik ga het in orde maken.” 19:45, twee (!) uur na de bestelling (vooraf betaald) kwam het eten. Geen excuses, geen goedmakertje, niets. Deze gang van zaken was helaas niet voor het eerst. Wel voor het laatst!

20. Lunch hier al jaren, heerlijk eten en gezellige sfeer. Van de week geweest met mijn zoontje, en die koos daarna een taartje uit met de lieve ober, so far so good..helaas is hij allergisch voor hazelnoot waar we sinds kort achter zijn wat op het taartje zat. Had ik niet gemeld, dus zeker niet hun schuld. Hij zei gelukkig zelf al snel mama m’n mond word pittig er zit hazelnoot in. Tegen de ober gezegd en die zou een ander gebakje uitkiezen. Hij komt terug met een appeltaartje, en ik ben vooral bezig om te kijken of de mond van m’n zoontje niet op gaat zwellen en het mee zou vallen. Vrij belangrijk, ze kwamen met het taartje en hij zei ja je moet het wel betalen hè. Dat zei de eigenaresse. Even serieus, als je op dat moment met je centen bezig bent ipv het welzijn van een kind. Had gevraagd, hoe gaat het, heb je iets nodig? Dat geld voor je appeltaartje had je driedubbel mogen hebben, maar wat een enge ervaring was dit. Menselijkheid gaat voor centen denk ik, maar dat is haar blijkbaar vreemd.

6,3
  21. Jos

22. Proeverij met een groep van 18 personen waarvan 3 kinderen. Bediening was heel goed, erg gastvrij ontvangen.
    Eten was super. Erg genoten.
    Kortom een aanrader, in alle opzichten 👍.

23. Ton Hoefman

Heel gezellig en lekker gegeten.
    Leuke ontspannen ambiance en perfecte bediening.
    Absoluut een aanrader👍

24. Superleuk restaurant aan de haven! Sfeervol en zeer goed eten! Fantastische bediening, professioneel en zeer vriendelijk! Kortom, een aanrader!

25. Marcel kuijsten

Beste LLEV

Een gezellige ontvangst
    Heel lekker gegeten
    Goede bediening
    Sfeervol eetgelegenheid aan de haven met een heel leuk terras
    Ga zo lekker door
    Toy toy

Groet Marcel

26. Tannie van Eck

Wat het weer betreft hoefden we niet binnen te zitten. Het terras ligt heel mooi aan de haven. Prima plaatsje daar gekregen. Vriendelijke, aardige bediening en de lunch was heel goed. Aanrader! Prijs/kwaliteit klopte m.i. wel.

27. Afhaal en bezorg Middelharnis

rrrobb

Ongeveer dezelfde recensie als de vorige keer. Er was niet veel veranderd. Het was ook nu weer allemaal prima. Het enige verschil is dat we deze keer vooraan zaten. Dat is toch net iets minder leuk als achteraan omdat er nu ook best veel afhalers langs onze tafel liepen.

28. Vreselijke zaak gisteren besteld om af te halen om 17.45 Om 18.15 Was het eten pas klaar, bestelling meegenomen, klopte de hele bestelling niet, gebeld, kreeg een grote mond van de eigenaar dat het onze schuld was want wij waren niet duidelijk… Bestelling was online geplaatst met naam en alles, 2× nagevraagd of het de bestelling was die besteld was op die naam, ja zei hij nog.
    Gevraagd of ze het eten kwamen wisselen maar dat kon niet want hij had het te druk… Zelf het eten om wezen wisselen, was het pas om 19.00 uur klaar, (want hij was daar toevallig nog mee bezig) eten was koud en klef.
    Nooit meer hier bestellen, ze zijn altijd te laat en de kwaliteit van het eten is bagger, en klantvriendelijkheid? Daar heeft deze beste meneer nog nooit van gehoord! Je moet mij niet schreeuwen!

29. Leo wielaard

30. Leo wielaard

Een prima sfeervol restaurant met heerlijk eten echt een aanrader voor gezellig avond we komen er graag.