Restaurant verhuisd

1312022086 64
1320044774 68
1376203587 77
1520611965 76

1. Twee weken geleden hier gegeten een gerookte kip salade besteld voor € 17,50. Er kwam een bord met wat ijsbergsla en vijf plakjes flinterdunne gerookte kip. Totaal fantasieloos opgemaakt bord en echt geen kwaliteit. Ik heb er wat van gezegd dat ik dit echt te duur vond voor wat ik kreeg. Het meisje van de bediening vond dit heel vervelend maar kreeg duidelijk bij haar baas geen reactie. Jammer! Bediening overigens prima.

2. Super! Zaterdag 9 aug met 12 personen wezen eten voor mijn man zn 60e verjaardag. Het was in een woord geweldig. Heerlijk eten, vlotte zeer vriendelijke bediening. Heel de familie was dan ook vol lof. Wel kregen we te horen dat ze noodgedwongen moeten stoppen ivm de vreselijk hoge pachtlasten! Wat een zonde!!!! Huurbaas ga in gesprek met deze mensen. Ze zijn een verrijking voor de horeca in Middelharnis.

3. Peter Verweij

Wat heb je hier heerlijk eten, geweldig.
    Tomatensoep en de Vlaamse stoofvlees waren overheerlijk.
    Een aanrader, kom zeker terug.

4. Er heerst een ongedwongen sfeer. Heb hier een lekker stuk vlees op maar naar mijn mening iets te veel groenten bij de gerechten wat niet nodig was.

Wij komen zeker een keertje terug, een aanrader.

5. Lies en Gerard

Prima eetgelegenheid. Hier heerst een ongedwongen sfeer, en zijn er hard werkende mensen die het naar je zin proberen te maken. Uitstekend bereide groenten en een eerlijk stuk vlees.
    Wij gaan er naar terug, een aanrader.

6. Vriendelijke bediening, gerechten waren erg lekker. Voor herhaling vatbaar.

7. Een lekkere zalmschotel gegeten - vriendelijke bediening in een leuk cafe/restaurant aan het haventje.

8. Altijd een genot om hier te eten!!
    Wachttijden zijn iets langer maar is zeker de moeite waard!
    Het eten is superrr ze gebruiken altijd verse producten dat proef je zeker terug in de gerechten.
    Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding!!
    Bediening erg vriendlijk.
    Wij raden het hier echt aan!!!

9. Al vele keren gegeten bij "het Genot". Ik moet zeggen het is ook iedere keer weer een genot. Het eten wordt vers bereid maar dat duurt even en het resultaat is er ook naar! De laatste keer was met Pinksteren, heerlijk heel de avond op terras. Om te beginnen krijg je standaard altijd een warm stokbroodje met tapenade en kruidenboter! de gerookte kip salade, visbordje het genot en coupe het genot waren heerlijk! We zullen zeker nog vaak terugkomen.

10. 5 juni hebben wij hier gegeten en het was super. We hadden geen hoge verwachtingen en werden aangenaam verrast door het eerlijke verse smaakvolle eten. Wij bestelden asperges en zalm op de huid gebakken,Spare-ribs en een griekse salade. Alles was van uitstekende kwaliteit en m.i met liefde bereid. De bediening was aardig en deskundig en eerlijk door te voren te zeggen dat het even zou duren, maar hier buiten aan de haven te zitten is geen straf. Wij komen hier zeker terug

11. Het eten was goed, maar de wachttijd tussen de gangen veel te lang (bijna 5 kwartier). Na hier een opmerking over te hebben gemaakt werden de schouders opgehaald en kreeg de keuken de schuld. Gastvrouw stond de bediening de les te lezen midden in de zaak en nam niet de moeite om bij het weggaan van ons iets te zeggen. Aan zoveel arrogantie gaat iedere zaak kapot. Volgende keer in ieder geval deze deur voorbij!!

12. Van Der Kamp

We vonden het eten (eenvoudig 3 gangen) niet bijzonder voor de prijs (€85 zonder drankjes). Bediening is vriendelijk, echter weinig sfeer. Daarom wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

13. N. Nederlof

Gisteravond hebben mijn vriendin en ik bij 'Het Genot' gegeten.
    Wij hebben alleen maar lof voor deze zaak.
    Heerlijk buiten aan de haven gezeten, het maandmenu gekozen en dat buiten gegeten. Super!!!!
    De (Antwerpse) eigenaar van de zaak, was bijzonder vriendelijk. De prijs goed.
    Wij hebben GENOTen en komen beslist weer terug.
    Helma en Nel

14. Wij kwamen hier elk jaar tijdens onze vakantie. Zo ook dit jaar weer. Maar wat een tegenvaller, nieuwe eigenaar, nieuwe kaart.

Voor dit soort restaurants verwacht men een eenvoudige kaart met o.a. ook Keuze uit bijv. schnitzel, saté of spare ribs, voor een redelijke prijs want de prijzen zijn ook omhoog gegaan.

Dit restaurant stond bekend om z'n heerlijke spare ribs.

Ook niet slim om dit gerecht dan juist van de kaart af te halen.

Gemiste kans.

15. Ab 9 punten

Helaas, was het eten geen genot!

De prijs/ kwaliteit is niet in balans.

Tongfilet gebakken met een laag paneermeel was erg vet en het smaakte echt nergens naar.

Gemeld bij de vriendelijke ober, deze gaf als verklaring dat tong op de graat gebakken altijd meer smaak heeft?

Doe wat met deze kritiek, want het is een leuke tent!

16. De tomatensoep en het vispalet als voorgerecht was prima in orde.

Het hoofdgerecht was dik voorzien van bijzondere groenten van het seizoen. Heel erg lekker. Het vlees was erg lekker. Peperroomsaus was VEEL te pittig!

We zaten zo vol dat we geen nagerecht meer hebben genomen.

Kaart was naar onze mening iets te chique. Had graag ook kunnen kiezen uit een schnitzel, sate of spareribs.

Ik vond de prijs wel wat aan de hoge kant. 72 euro voor 2 man, zonder nagerecht.

17. 18 juni hier wezen eten.

Voorgerecht: stokbrood, was prima.

Hoofdgerecht: tongfilet: gebakken in een laag paneermeel wat zeer vet was. Smaak: totaal niet! Dus slecht. Bij het afruimen dit verteld aan de serveerster. Geen reactie.

Je verwacht dan toch een reden of zo.

Bij afrekenen werd nog een keer ( standaard) gevraagd of alles naar wens was. Nee, dus.

18. We hebben hier gegeten met het gezin we waren met z'n achten en hebben hier heerlijk gegeten. Het was allemaal erg lekker en we hebben niet lang hoeven wachten op het eten. Voor ons was het een goeie ervaring en zeker een aanrader, het is een knus restaurant en heeft een mooi uitzicht op de haven.

19. iemand uit oude tonge

Hier in april uit eten geweest bij de nieuwe eigenaren, daarvoor was het altijd top maar nu niet meer, een uur voor het stokbrood er was en het stokbrood was nog bevroren ook, dus weer terug naar de keuken voor een nieuw stokbrood, weer 45 min. verder, het hoofdgerecht, vispannetje was gedeeltelijk ook ijskoud de saus was wel warm, en verder gaf de eigenaar het personeel een veeg uit de pan waar heel de zaak van kon meegenieten en keek ze ons letterlijk de zaak uit, weglopen voor je eigen fouten heet dat. Wij zijn genezen en zullen hier niet meer komen, en zullen dit ook verder vertellen aan degene die er nog willen gaan eten, GEEN AANRADER!

20. Dit blijft mijn favoriet in mijn eigen dorp.

Ik zweer bij de spare ribs!

21. Lokatie erg gezellig en zeer rustgevend, jammer dat dit overslaat op het personeel. 5 kwartier is de wachttijd voor stokbrood kruidenboter. Links, rechts gingen mensen weg na lang wachten zonder iets te kunnen bestellen of nuttigen. Daardoor kwam na 2 uur ons hoofdgerecht al, wat op zich goed was.

Kortom bij het Genot is genieten aan de orde.

22. Gerrit & Hetty

Onze favoriet. Hier eet je de lekkerste spare-ribs, een prima afwisselende kaart en goed betaalbaar. Daar rijden we even voor naar Middelharnis>>>>>>>>>>

23. Nancy Smith

Perfect eten, gezellige sfeer en altijd erg goede bediening ook voor onze labrador!

24. Sis 157 punten

Knus en gezellig, lekker eten, goede sfeer. In de zomer kun je hier ook leuk op het terras zitten aan het haventje.

25. Bianca en Alco

Eigenlijk per toeval hier gisterenavond gegeten. Heerlijk eten, lieve, leuke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Olaf en Saskia

We hebben er voor het eerst gezeten. De kaart is niet ruim bemeten, maar wat ze serveren is uitstekend! grote porties en alles even smaakvol. Wij gaan zeker nog een keertje eten daar.

27. hans en anneke aarse

Voor ons zekere al de 50ste keer dat we hier vandaag ( 3april 2007) gegeten hebben; gewoon een supertent; perfecte prijs/kwaliteitsverhouding, ongeevenaarde spare ribs, altijd heerlijke verse vis en originele creaties. We meoetn er ver voor rijden maar hebben het er graag voor over. Gastheer en gastvrouw Hans en Trix zijn helemaal top en hetzelfde geldt voor de locatie van het restaurant; aan het gezellige haventje van Middelharnis.
    Een absolute aanrader

Hans en Anneke 3 april 2007