Nieuwste foto's in Middelharnis

Laatste updates in Middelharnis

1. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Hoad

Helaas drie kwartier op de patatjes/snacks moeten wachten. Ik heb het idee dat er niet echt een systeem in zit bij het personeel. Ik had nummer 64 en op een gegeven moment werd nummer 65 geroepen en daarna nummer 62.

Als klap op de vuurpijl waren de patatjes ook nog eens niet te eten; oud vet, aan elkaar geplakte friet.

Héél erg jammer!
    Dit is nu ook al de tweede keer en ik vrees dat wij hier niet meer gaan eten.

2. Annette's profielfoto
    Annette heeft een recensie geschreven voor Roos Sali Aan de Haven

Annette

Waardeloos
    Heb via eet.nu 4 dagen van tevoren gereserveerd en bevestiging gehad. Belt de eigenaar van het restaurant op de dag dat we zouden gaan eten, de afspraak af.

3. Guus Bekkers's profielfoto
    Guus Bekkers heeft een recensie geschreven voor Het Genot van Menheerse

Guus Bekkers

Zaterdag 19 mei hier wezen eten, voor ons de laatste keer prijs kwaliteit was ver te zoeken net voor het voorgerecht een zeer eenvoudig en niet lekker afbakbroodje gehad met wat rode presto en wat kruidenboter uit een potje of bakje niet lekker. Zo waren eigenlijk alle gerechten zeer eenvoudig en het meeste niet vers en kwam gewoon uit de diepvries. Ver vriendelijke bediening en een erg arrogante bazin die gewoon geen thuis geeft op wat commentaar en gewoon bij je wegloopt en tegen de bediening zegt die zoeken het maar uit.wij moesten met ons drieën iets meer dan 200€ afrekenen maar dit was het zeker niet waad.garnalen uit de diepvries gebakken aardappelen half rauw, friet erg slap enz. Wijn waar het kurksel, bezinksel van in mijn glas zat en de eigenaresse geeen gehoor op geeft en in het zicht van andere klanten met haar vinger in het glas zit te frunniken en daarna in haar mijns steekt en me dan ook nog eens aankijkt van.... Ik was er helemaal klaar mee, wat een professionaliteit van de gastvrouw wij waren er helemaal klaar mee. Eens maar nooit meer voor die prijs.

4. marleen's profielfoto
    marleen heeft een recensie geschreven voor Sphinx

marleen

Het eten was koud dus gebeld nieuwe gehad zat er een stukje plastic in, dus opgebeld toen was hij al boos, toen kwam de eigenaar met de bezorger mee stapte dreigend uit de auto en komt dreigend op me afgelopen en hij ontkende dat het bij hem vandaan kwam ik ga er nooit meer wat bestellen en ook dat mag niet meer van de eigenaar dus al met al slechte zaak daar.

5. Wichert's profielfoto
    Wichert heeft een recensie geschreven voor Eetcafé No.9

Prettige plek. Attente serveerster. Maar geen karaf kraanwater naast de flessen rosé: dom en heel jammer.

6. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor Roos Sali Aan de Haven

Met 4 personen een gezellige avond gehad.
    Tappas 3 gangen menu.
    Het was lekker. Niet overdreven veel, maar kwaliteit is voor ons belangrijker dan de hoeveelheid.
    Komen zeker terug.

7. J.A. de Ruiter's profielfoto
    J.A. de Ruiter heeft een recensie geschreven voor Eetcafé No.9

J.A. de Ruiter

Lekker gegeten; alles was mogelijk wat betreft veranderingen in de menu's, kortom een fijn avondje uit eten!

8. Clara's profielfoto
    Clara heeft een recensie geschreven voor Quartier Latin

Lekker gegeten! Niks aan toe te voegen!

9. Trattoria Le Pinocchio heeft een nieuwe foto
  10. Trattoria Le Pinocchio heeft een nieuwe foto
  11. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Happen Bij Kruik

Kom je thuis! Heb je ren rauwe hamburger? Bel je wordt er gezegd ja kan rood zijn snap ik maar zo rood niet komen ze een nieuwe brengen zulke spullen kan je niet verkopen laatste keer geweest!

12. Hennie's profielfoto
    Hennie heeft een recensie geschreven voor Croissanterie Croissy

Vrijdagavond 27 oktober 2017 heerlijk gegeten bij Crossy MIDDELHARNIS wat ons betreft krijgen zij een 9 vriendelijk personeel en vlotte bediening.

13. myrthe's profielfoto
    myrthe heeft een recensie geschreven voor Happen Bij Kruik

Super leuke restaurant! Super lekkere patat en broodjes. Echt een aanrader!

14. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Sphinx

Vies vet en ongelooflijk oud. Dit was echt de smerigste pizza ooit.
    En de koerier die hem bracht, wat een asociaal mannetje. Er stond een mijnheer achter hem te wachten en die kreeg even de vinger. Asociaal bezorgertje .

15. Bert en Greet's profielfoto
    Bert en Greet heeft een recensie geschreven voor Het Genot van Menheerse

Bert en Greet

Wij zijn hier afgelopen vrijdag gaan eten met zijn tweetjes. Wat een vondst. Onwijs leuk restaurant gelegen aan de haven van Middelharnis. We zagen al dat het druk was, dat betekend vaak iets goeds toch?

Je weet ook, bij drukte, langere wachttijden. Aangezien wij de tijd hadden, was dit voor ons geen probleem.

Na het voorgerecht, kregen we een heerlijke zeetong als hoofdgerecht. Werkelijk magnifique! Met de welgemeende excuses van de zeer vriendelijke blonde dame in de bediening voor het lange wachten, hebben wij echt genoten bij het Genot.

Wij gaan hier zeker vaker eten als we in de buurt zijn. Bedankt!

16. Marien rita's profielfoto
    Marien rita heeft een recensie geschreven voor Roos Sali Aan de Haven

Marien rita

Heel lekkere tapas gegeten onder het druivenbladerdak

17. Joyce de Bruin's profielfoto
    Joyce de Bruin heeft een recensie geschreven voor Quartier Latin

Joyce de Bruin

Heeeeerlijk gegeten bij dit café-restaurant; we hadden spare ribs en schnizel Quartier Latin besteld. Het personeel is zeer vriendelijk en het uitzicht van het terras is net een schilderijtje (knusse haven met oud-Hollandse huisjes). Als we dichterbij zouden wonen, zouden we dit restaurant vaak bezoeken (ook latte macchiato's zijn erg lekker). Een echte aanrader en goede prijs/kwaliteitverhouding.

18. sandra's profielfoto
    sandra heeft gereageerd op een recensie van Quartier Latin

Super, en als je de kans krijgt, ik raad het er echt aan, vriendelijk betaalbaar en het word uitgeserveerd alsof je bij een sterrenrestaurant zit, de smaak.. Wow

19. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Quartier Latin

Goedemorgen Sandra,

Nu staan de tienen er weer, ik heb het even voor je aangepast ;-)

Groetjes,
    An
    Redactie Eet.nu

20. sandra's profielfoto
    sandra heeft gereageerd op een recensie van Quartier Latin

Raar ik had toch echt tienen ingevuld!?

21. sandra's profielfoto
    sandra heeft een recensie geschreven voor Quartier Latin

Wow, wat een plaatjes om te zien en de smaak een tien!! Voor spare ribs moet je hier zijn, maar alle andere ook.

22. Antonia's profielfoto
    Antonia heeft een recensie geschreven voor Trattoria Le Pinocchio

Antonia

Al weken proberen wij telefonisch contact te maken met tratoria Pinocchio waarschijnlijk ligt de telefoon van de haak (omdat Mario geen zin heeft?)
    ondanks een uur lang proberen te bellen om te reserveren of iets te bestellen krijgen wij alleen maar de ingesprek toon.
    Dus bestellen we maar ergens waar ze wel telefonisch bereikbaar zijn.

23. Henk Smits's profielfoto
    Henk Smits heeft een recensie geschreven voor Roos Sali Aan de Haven

Wij vonden het eten super, alleen wij vonden het jammer dat we alles appart bij moesten bestellen. Zoals brood, en frietjes, wat salade bv. Verder alles top.

24. Ted Dettingmeijer's profielfoto
    Ted Dettingmeijer heeft een recensie geschreven voor Roos Sali Aan de Haven

We zijn hier pas komen wonen en dit was onze eerste ervaring in het restaurant het enige dat wij willen zeggen is:
    Als je een keer erg lekker wilt eten doe het dan hier.

25. Nelly stam-westerik's profielfoto
    Nelly stam-westerik heeft een recensie geschreven voor Brasserie 't Vingerling

Nelly stam-westerik

Zoal altijd prima!!
    Het eten is altijd goed, personeel erg vriendelijk. Een bepaalde plek als voorkeur. Hier wordt altijd rekening mee gehouden.

26. Robert Campfens's profielfoto
    Robert Campfens heeft een recensie geschreven voor Rose-Garden Evergreen

Vriendelijke bediening, grote variatie aan menu's, ook het wijzigen van het ene gerecht met een ander is geen probleem. Ontspannen sfeer, je merkt niets van de afhaal, prima restaurant, goede prijs kwaliteitsverhouding. Zeker voor herhaling vatbaar

27. Gerda Forman's profielfoto
    Gerda Forman heeft een recensie geschreven voor Quartier Latin

Gerda Forman

Leuke locatie aan het water. Eerst wat buiten gedronken en toen naar binnen. Alles perfect: het eten, de bediening, het restaurant. Perfect. Aanrader

28. ruth's profielfoto
    ruth heeft een recensie geschreven voor Quartier Latin

Hartstikke leuk, gezellig restaurantje. Lekker gewoon en heerlijk gegeten met 2 jonge kids.