Van der Valk in Middelburg

Gratis en voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein.

• OV

1644207470 66
1651920311 66
1698197360 70

1. Andrea vom Hof

We waren vanavond lekker eten bij van der Valk in Middelburg en wilden hier echt van genieten. Alles was goed behalve de sfeer van 'arrogantie' in de zaal. Vraag de gast niet of het smaakt en alles in orde is, als u hier niet in geinteresseerd bent!
    Het eten was lekker maar niet warm en ik heb roode wijnsauce erbij besteld. Het was geen roode wijnsauce, het was gewoon vleesjus met veel vet, echt vies. Dat heb ik reclameerd, maar de serverster liet van de chef weten dat het gewoon roode wijnsauce is en dat hebben ze zich gewoon ook laten betalen.
    Zo gaat men met gasten niet om. Ook als het echt roode wijnsauce was geweest ga ik alsnog niet in discussie met gasten die ook nog zo veel geld betalen.
    Ik houd niet van zo stomme arroganz.

3,6
  2. Het was weer goed bij Van der Valk Middelburg.
    Eerst lekkere carpaccio, daarna mals lamsvlees met warme groenten.
    Fijne sfeer en vriendelijke bediening.
    We wachten op de asperges.
    Top van de Valk.

3. Leuke kaart en prima bediening. Echter bij het hoofdmenu ging het mis. Hoewel ik aangegeven had een dieet te hebben kreeg ik toch zout bij de maaltijd in de groenten. Eerst werd de groente vervangen, maar even later kwam een leidinggevende mijn gehele bord vervangen en kreeg een correct nieuw hoofdgerecht aangeleverd met excuses. Koffie achteraf was gratis en de volgende dag kwam men controleren of nu alles naar wens was, wat ook zo was. Zo kan je ook een foutje herstellen!

4. Herman Helmich

Vorig jaar was het buffet ok, dit keer ronduit zeer matig. Weinig keuze in -soorten- brood, amuses en salades.
    Matig/nauwelijks op smaak gebracht. En dan de keuze.. vrijwel alles convience, verlepte sla onder de mossel en dik gesneden eendenborst, een rijst- of couscous salade (hoe verzin je t met Kerstmis) zonder spanning, smaak of durf... dunne, ingedroogde voorgesneden entrecôte plakjes onder een brandende warmhoudlamp... koude kip, zuurkool en boerenkool rechtstreeks uit de oven (met zo’n knapperige bovenlaag) scholfiletrolletjes op en over elkaar gegooid in een chafing dish... mensen, wat een treurnis.
    Positief was het feit dat er ook oesters lagen voor de liefhebbers (helaas ben ik dat niet) en dat het personeel wel aardig was en zijn best deed. Wel weer jammer dat ik dan deelgenoot moet worden van een conversatie tussen twee personeelsleden die ging over een ‘ruzie’ achter de schermen. Houd dat soort discussies ajb ook achter de schermen, ik word er niet blijer van. Ook positief was het feit dat het hotel en de ruimte waar wij zaten feestelijk waren aangekleed. Helaas zaten wij aan een tafeltje waar de spots niet op schenen, zit je er toch een beetje achteraf bij... Dat het ook anders kan bleek vorige week toen ik heb geluncht voor de helft vd prijs met een vrijwel identiek buffet (met zelfs meer verschillende broodkeuzes, maar zonder oesters)...ook het feit dat er een mooie achterham lag die niet werd aangesneden was een tegenvaller Al met al zijn het allemaal zo van die kleine dingetjes die ertoe bijdragen dat ik denk: “dat gaan we volgend jaar niet nog eens doen”

5. Eten zag er niet aantrekkelijk uit.
    Weinig keuze in wat je van de kerst mag verwachten in voorgerechten.
    Eten was ook niet lekker.
    Voor ons nooit meer.

2,7
  6. Koud eten en slechte peer in nageerecht.

2,2
  7. C. Thoolen

5-gangenkerstdiner: zeer slechte rommelige bediening. Werd bv. ook niet verteld wat amuse was die we kregen. Op rekening 3 gerechten die we niet hadden besteld, dus €40,- te hoog, geen excuses. Redelijk gegeten, maar niet bijzonder. Vandaag in 'de hal' koffie, smoothies en gebak besteld. Koffie was al 10 minuten op toen de smoothies pas arriveerden. Nog later kwam de appeltaart. Verder veel on-afgeruimde tafels, plakkerige tafels en eten op de grond!! Ben dit niet gewend van Van der Valk :-(

8. Paula Gruijters

Zoals altijd bij Van der Valk lekker gegeten, gezellige sfeer en leuke vlotte bediening, zeer vriendelijk personeel.

9. Klacht ingediend bij management toen er erg veel overlast was van een groepje in de zaal. Management gaf aan dat het vaste gasten waren en zij altijd luidruchtig zijn, maar dat het vanavond wel heel erg was. Groep schreeuwde door restaurant met scheldwoord ernstige ziekte, maakte een voor ons erg kwetsende opmerking. Daarna zelf vertrokken. Groep is gewoon blijven zitten en niet aangesproken . Omgekeerde wereld mijns inziens, duidelijk dat omzet voor tevredenheid gasten gaat.

Later nog gebeld en hoofd manager gesproken met vraag wat ze eraan gaan doen. Antwoord was letterlijk: hier gaan we niets aan doen.

Nooit meer Van der Valk Middelburg voor ons.

10. Neeltje Schakel

Prima gegeten, fijne sfeer, prettige bediening, zeker aan te bevelen!

11. Rian 99 punten

Vanavond gegeten bij van der Valk Middelburg.
    We waren vandaag 30 jaar getrouwd dus we dachten we gaan super lekker dineren samen. We bestelde allebei een tournedos. Ze kwamen de tournedos brengen, we nemen allebei een hap ervan en zeggen tegen elkaar de tournedos is koud en ook de saus.
    We hebben de leidinggevende van het restaurant erbij gehaald en onze klacht verteld, hij nam alles mee terug en zei wij gaan 2 nieuwe tournedos voor u bakken .
    En wat denk je na 3 minuten kwamen ze 2 nieuwe tournedos brengen .
    Toen stond er een vrouwelijke leidinggevende bij en ze zei ik blijf er even bij staan om af te wachten of het nu goed is, we nemen allebei een hap ervan en we zeggen allebei het is weer koud.
    Toen zei ze tegen ons als u een tournedos warm wil eten moet u hem laten doorbakken. Echt onzin .
    Maar we hadden ook geen zin in doorbakken Tournedos dus dit maar opgegeten.Was niet lekker.Maar toen hadden ze onze tafel afgeruimd en gevraagd wilt u nog iets na of koffie maar dat wilde wij niet, maar na een half uur wachten zelf maar een serveerster geroepen en betaald.

We zijn echt teleurgesteld door van der Valk Middelburg
    Echt geen aanrader !!

1,7
  12. Vorige maand een lunchbuffet gehad met de collega's van mijn afdeling en het was heel leuk. Het eten was goed en ook de klantvriendelijkheid van het personeel was goed te noemen. Beslist een aanrader!!!

13. Bijna alles van het diner was lauw ipv warm, dan sommige gerechten ook nog rauw die niet rauw horen te zijn, door de drukte te kort gebakken op de bakplaat. Veel bakken leeg. 2 grote tafels met lege glazen. Helaas ook nog een afscheid gehad in ditzelfde restaurant en hier was het niet beter te noemen, moest een 9 gangen diner voorstellen, mijn collega's zijn naar de MC Donalds gegaan, stelde heel weinig voor. 1 hap per gerecht, culinair mag natuurlijk maar doe er dan nog iets extra's bij.

2,2
  14. Johan 115 punten

Net gedineerd met mijn vrouw. Lekkere amuse met olijven en wat zoutjes. Asperges met zalm. Goed gaar en heerlijk van smaak. Met lamsoor, zeekraal en natuurlijk een hollandaise saus. Vriendelijke attente bediening in een ruime sfeervolle eetzaal.

15. Afgelopen zaterdag 18 oktober live cooking (bovenste verdieping). De bediening was helemaal perfect, degene die de omloop had deed zijn werk heel goed. We komen zeer zeker terug.

16. H. de Jong

Hebben er afgelopen zaterdag de 80e verjaardag van Oma gevierd en het eten was uitstekend. Bediening goed. Klein puntje van kritiek: er werd 2x een verkeerd gerecht gebracht aan de tafel, maar dat mocht de pret niet drukken. Het was zelfs zo goed, dat ik besloten heb mijn verjaardag daar ook te vieren.

17. Met familie wezen eten (buffetten). Ik ben geen fan van deze keten maar moet toegeven dat het ons niet tegengevallen is.

Het eten was van goede kwaliteit en voldoende aanwezig, sfeer was ook prima. De bediening viel niet tegen en waren ook best vriendelijk. Alleen met de koffie ging het niet helemaal goed.

Ik denk dat we dit nog wel eens gaan doen. Kortom: goede prestatie van deze vestiging van Van der Valk.

18. J.S.S. 371 punten

Afgelopen donderdag een hapje gegeten. Werden (weer) vriendelijk ontvangen. We konden kiezen om buiten te zitten maar we vonden het ondanks de zon iets te hard waaien. We kregen een mooi tafeltje met hoge stoelen bij het raam. Bij de drankjes kregen we 2 soorten brood met kruidenboter en zeezoutboter. Toevallig waren de Zeeuwse mosselen net binnen en die kon je voor EUR 18,50 onbeperkt eten. Omdat ik zwanger ben eet ik geen mossels dus ik besloot voor de caesarsalade te gaan maar dan zonder kip ivm gevogelte allergie. Nadat we besteld hadden kwam een van de medewerkers naar me toe: Mevrouw ik begrijp dat u zwanger bent, er zit ansjovis in de salade. Wilt u misschien anders extra bacon? Nou dat vond ik nou echt netjes dat ze ook daar rekening mee houden.

We hebben heerlijk gegeten. Minstens 4 keer is er een medewerker langsgekomen met de vraag of het allemaal smaakte. We komen zeker terug.

19. H.Bezemer

Voor het eerst gedineerd bij van der Vallk Middelburg.
    Genoten van het seizoens menu in een sfeervol en rustig restaurant.
    Echt een aanrader!

20. Zojuist er gedineerd. Prachtige locatie, correcte en prettige bediening.Parkeren was geen probleem. Eten was smakelijk en vlot geserveerd. We aten a la carte. Goede wijn. Kortom, wij komen zeker terug.

21. Erwin 11438 punten

Tweede kerst bij van der Valk in Middelburg geweest. Vorig jaar was het in Goes supergoed bevallen dus dit jaar wat dichter bij huis.
    De binnenkomst begint al wat rommelig. In Middelburg zijn er twee tijden, 17.00-19.30 en 20.00-22.30. Wij hebben gereserveerd voor 20.00 uur. Uiteraard zijn we niet de enige. Ik meen dat er ca 250 man in het buffetrestaurant kunnen en die zijn er allemaal al. Iedereen wacht in de lobby om naar boven te mogen. Er zou worden omgeroepen dat we naar de lift kunnen, helaas wordt dit verzuimd en gaan we uit ons eigen maar naar de lift, achter de meute aan.
    De tafel wordt snel aan ons gewezen. Ik had gereserveerd voor 12 personen. Om een mij totaal onduidelijke reden staan er naast 11 stoelen een kinderstoel aan tafel. Helaas was de bediening alweer verdwenen dus de stoel van een nog lege tafel achter ons verwisseld.
    Het buffet is redelijk gelijk aan het gebruikelijke buffet. Hoewel dit niet verkeerd is vind ik het toch jammer dat zij hier niet wat extra hebben uitgepakt. Dit geldt overigens wel voor het nagerecht, dit was wel wat meer uitgebreid, helaas dan wel weer zonder het kaasplankje.
    De bediening aan tafel was matig, de lege glazen werden niet regelmatig bijgevuld.
    Het is hier wat mij betreft net even wat te massaal.
    Benieuwd wat het volgend jaar gaat worden in een gezin waar vis geen favoriet is en wild door mijn vrouw niet gewaardeerd wordt. Heb je een suggestie, ik hoor deze graag aan.
    Eten een nipte 7. Voorgerechten zijn goed, hoofdgerecht is matig, te weinig keuze en het wokken is het net niet. Nagerecht dik in orde.
    Sfeer een 7. Het ziet er allemaal aardig uit.
    Service een 5. Er werd aan ons (12 personen) niet uitgelegd hoe het buffet in zijn gang ging, drinken werd te weinig aangevuld, de ober was regelmatig totaal uit beeld verdwenen, een kinderstoel aan tafel.
    Prijs/kwaliteit een 7. Een kerstbuffet voor nog geen € 40,- inclusief drank is ook niet veel.
    Hoewel het niet slecht was, voor mij geen tweede kerstbuffet meer.

22. M v d Broeke

Vanmiddag wezen brunchen. Het was helemaal in orde, vriendelijke vlotte bediening, eten van goede kwaliteit, veel keus en ruim voldoende van alles.
    Gaan dit zeker nog eens doen.

23. Afgelopen vrijdag gegeten bij van der Valk Middelburg. We hadden gereserveerd bij het Live cooking buffet. De bediening was netjes. We waren naar onze plaats toe geleid door de gastvrouw met een aansluitende uitleg van de bediening over hoe het buffet werkte. De presentatie en aanvulling van de voorgerechten waren gewoon goed en de variatie is ook zeker niks op aan te merken. Maar zo goed de voorgerechten waren, zo matig waren de warme hoofdgerechten. Een soort van wokhoek was er deze avond. Mensen wisten niet waar de rij begon, dit stond nergens aangegeven waardoor sommige mensen een kwartier staan te wachten en sommige binnen vijf minuten worden geholpen. Dit geeft onnodige irritatie. Ook hadden de koks het veel te druk. Dat was te merken aan het eten. Ik had garnalen met paprika, prei en ui. Na het wokken lagen er nog een paar aangebrande paprika's en veel te lang gegaarde garnalen die ook deels waren aangebrand... Ook de plaat gerechten waren nauwelijks aangevuld en wat er lag over-gaar. Ik denk dat van der Valk het wokken beter aan wokrestaurants over kunnen laten. Het warmbuffet wat hier tegenover stond was wel aardig maar weinig variatie. De nagerechten buffet was net als de voorgerechten, netjes gepresenteerd en goed van smaak. De chocoladefontein is natuurlijk altijd een succes! Door het hoofdgerecht krijgt het eten een zeven. Verder niks op aan te merken en een aanrader voor een leuke avond uit in een restaurant.

24. Vanmiddag wezen lunchen in Middelburg bij Van der Valk. Het was heerlijk, mijn partner had een uitsmijter exclusief (met carpaccio en peto) en ik had de club sandwich. De uitsmijter was uitstekend op heerlijk oerbrood, maar 1 min puntje: het zat vol met sla tussen het ei en het brood, maar dat is persoonlijk.. De club sandwich was in een woord voortreffelijk, zelden zo een goede sandwich gegeten. Kortom, een echte aanrader..

Wij komen hier zeker nog een keer terug!

25. Live cooking buffet een afknapper, heel de avond tegen lege schalen aangekeken en constant vragen of ze aub bijgevuld konden worden. Enige leiding ontbreekt geheel en klachten worden niet gehoord. Tafelgenoot met rode ogen aan tafel wegens katten- en hondenallergie, twee honden in het restaurant. Voor het geld kan je beter naar een chinees wokrestaurant voor meer waarde voor je geld. Wegblijven is het advies.

1,8