Shangri-La in Middelburg

Every thursday and friday: All you can eat for €24!

Gratis parkeren voor de deur!
    ~
    Free parking in front of our door!

Buslijn 58 Bushalte Oosterscheldestraat, Middelburg bevindt zich op een steenworp van ons restaurant
    ~

From the central station of Middelburg, you can take bus 58 and step out at bus stop "Oosterscheldestraat". This bus stop is located in the front of our restaurant.

Shangri-La laten bezorgen?

Net buiten het centrum van het pitoreske Middelburg zijn wij gevestigd aan het Westerscheldeplein, een klein winkelcentrum. Wij proberen onze smaak over te brengen op onze gasten doormiddel van verschillende componenten te combineren uit de Aziatische en Westerse keuken.

"Hier aan de kust, de Zeeuwse kust." -Bløf
Natuurlijk proberen wij met zoveel mogelijk streekproducten te werken en alles uit onze locatie te halen, want waar is de vis nou beter dan in Zeeland?
Met onze verscheidene connecties proberen we altijd te streven naar de beste verse diverse vissoorten!
In elk seizoen biedt Zeeland een andere ambiance en producten. Zorgvuldig selecteren wij deze producten door de seizoenen heen, zodat u kunt genieten van het beste van Zeeland!

Elke woensdag en donderdag: All you can eat voor €24,-!

~

Just outside the center of the picturesque Middelburg, we are located at the Westerscheldeplein, a small shopping center. We try to combine our taste through various components from the Asian and Western cuisine.

"Hier aan de kust, de Zeeuwse kust. " -Bløf
Of course we try to work with as many local products as possible and take the best out of our location. Because.. where is the fish better then in Zeeland?
With our various connections we always try to strive for the best fresh fish.
Every season Zeeland offers different ambiances and products. We carefully select these products throughout the seasons , so you can enjoy the best of Zeeland !

Every thursday and friday: All you can eat for €24!

• All-inclusive

• Rookruimte

1420006734 92
1436920700 83
1448196677 86
1479205614 83
1482024608 84
1496119579 82

1. Eten besteld voor 3 personen, de tijd 18.00 echter geen bezorger gezien, gebeld doet niet meer bezorgen, kom maar halen en dat is nu de tweede en laatste keer!!! Nooit meer.

2. Lekker eten veel keus soep wat waterig maar de rest was goed.
    Goede prijs voor all in.

3. Prima eten, goede kwaliteit, mensen zijn vriendelijk en attent maar als je in het gangpad zit op een poefje… dat zit voor geen meter. Mensen stoten je aan en met lange benen zit je veel te laag… rugpijn dus. Ook is het zeer rumoerig en weinig sfeer… jammer.

4. Eten besteld, was er snel! Bakjes hadden wat gelekt. Eten was goed, gebakken banaan zelfs knapperig. Goede smaak bij gerechten, sauzen niet vet. Sushi goed vers, japanse garnalen erg goed vleesgerechten goed warm en goede smaak, vlees lekker knapperig van boven, zacht binnenin. Wij hebben ons restaurant gevonden!!

5. Heerlijk gegeten en gedronken. Veel keuze en regelmatig gevraagd of we nog wat wouden drinken.

Het was wel een beetje warm in het restaurant(Airco kapot?)

6. De deckere

Lekker eten, vriendelijke bediening.

7. Keurige bediening, persoonlijke aandacht en lekker eten.

8. Uitstekend. Personeel super behulpzaam. Service uitstekend. Kwaliteit en variatie van de gerechten ruim voldoende. Ook de interesse in de klant is oprecht. Kortom een aanrader als je van wok en bakplaat houdt en eens lekker wilt tafelen. Restaurant is niet al te groot en daardoor blijft het ook lekker intiem. Wij hebben er twee keer uitstekend gegeten en omdat ik de bami zo heerlijk vond stond er bij vertrek nog een bakje van klaar ook om mee te nemen. Waar vind je dat nog?

9. Willemijn het Lam

Na veel gezoek naar een restaurant in Middelburg, kwamen we uiteindelijk bij Shangri-La terecht. Toen wij binnenkwamen kregen we te horen dat het restaurant vol zat. Toch werd er nog snel een tafeltje gereed gemaakt zodat we toch konden komen eten. Ondanks de drukte, nam de bediening alle tijd om ons uitleg te geven en rond te leiden, heel fijn! We voelden ons welkom. Het eten was ook heerlijk. Mooi uitgestald en goed verzorgd.

10. Het was gezellig druk, alleen het bijvullen van de bakken warm buffet was slecht.
    Nasi op, bediening liep er wel langs, maar deed niets, op navraag ging men kijken.
    Voor de rest was het goed eten. Maar daarvoor is het wel lekker dat de prijs incl. drinken is. Maar wel vreemd, bier uit tap zit in de prijs, maar alcohol vrij bier niet.

11. Vivian spijker

Voor ons wat het de eerste keer om er te eten, maar alles heeft zijn eigen smaak. Echt lekker.

12. We hebben er afgelopen zondag gegeten met zijn vieren.
    Dit nu voor de tweede keer.
    Op het eten hadden wij niets aan te merken.
    Goede bediening en goede koks.
    Een aanrader!

13. In februari was het eten beter, de wok dan vooral, die was nu niet doorbakken en het was er nochtans niet druk. De vis voor de tepayanaki werd niet aangevuld, geen tongetjes. Ik had dit aangeraden aan onze vrienden die meekwamen, erg teleurgesteld waren ze.

Groetjes
    Schaut Frieda

14. Zeer slecht restaurant. Een slechte indeling waardoor je voortdurend in het gangpad zit. Aangezien het een wokrestaurant is lopen er constant mensen langs je stoel. Kwaliteit van het eten is ook onder de maat, met de babi pangang kan je een raam ingooien en de sushi is ook echt niet te eten. Kortom, zonde van het geld!

15. Erg lekker, een "gewoon' wokrestaurant maar dan kleinschaliger en met veel meer aandacht voor de klant en de etenswaren. Een aanrader!

16. Regina Machado

Gisteren bij Shangri-la, was mijn tweede keer en ik vind het nog steeds te lekker. Ik proef echte vers eten. De prijs is goed, vriendelijke medewerkers en de sfeer in het restaurant het is ook prima. Ik kom vaak terug.

17. Ze zijn er nog. De wokrestaurants waar je je thuis voelt en waar kwaliteit en service voorop staan. Zaterdagavond met een groep gegeten in dit restaurant. Niet super groot restaurant, maar daarom juist gezellig, voldoende keuzes en prima kwaliteit. Het begint al bij aankomst. Personeel neemt jassen aan en bij vertrek worden de jassen weer voor je opgehaald.

Het eten is van hoge kwaliteit, vers en wordt aangevuld zodra dit nodig is. Ondanks dat het restaurant vol zat, waren er geen lange wachttijden. Drankjes worden aan tafel geserveerd.

Echt een aanrader. Super.

18. Wat een aanrader! Hele leuke ontvangst, vriendelijk personeel alles zag er schoon en netjes uit. Het eten was heerlijk, voldoende uitzoek zowel vlees vis sushi, frietjes en ijs met vers fruit! Een verademing na al die grote restaurants, je kon elkaar gewoon verstaan!

19. Mooi modern restaurant met zeer vriendelijk personeel. Al erg spontane ontvangst. Kwaliteit van het eten is prima en alles is schoon en nieuw. We waren op een woensdag in december, hierdoor natuurlijk geen topdrukte waardoor de sfeer wat minder is in dit restaurant met veel ramen. En de ligging is redelijk ver lopen vanaf het centrum. De prijs is daarnaast bijna te laag voor wat je krijgt. Al met al zeker wel een aanrader!!!

20. Klein, gezellig, schoon en goede keuken (Chinees, Japans) bij dit all you can eat restaurant (incl drinken en dessert). Lopend buffet, ruime keuze met vriendelijk personeel, gerechten worden regelmatig bijgevuld.

Dit restaurantje bevindt zich midden in een woonwijk, navigatie moet geupdate worden, anders kan je nog eens verdwalen.

Ik kom gauw terug!

21. William van der Pluijm

Tijdens ons weekendje Middelburg hier wezen eten. We hebben lekker gegeten hier, vriendelijk personeel, kleinschalig restaurant met een moderne inrichting. Diverse 'standaard' gerechten uit de buffetbakken, tomatensoep, een sushibar en in de koeling liggen kant-en-klare gerechten als oesters, makreel, gerookte zalm, zeekraal. Het wok gedeelte is ook netjes met diverse groentes en vlees/vis om te laten wokken. De vlees/vis keuze voor de bakplaat is ook divers; biefstuk, zalm, speklapjes, enzovoorts. Het nagerecht bestaat uit diverse soorten schepijs, vers fruit en gebak. Kortom, wanneer we weer een keer in de buurt zijn gaan we er weer naar toe.

22. Heerlijk gegeten, echt een verrassing! Zeer vriendelijk personeel, hulpvaardig en attent. Eten zag er prima verzorgd uit. Bijvoorbeeld Hollandse garnalen, echt heel veel soorten vis en sushi. Ook qua vlees veel keus. Wat toetjes betreft, ook hier vers fruit, diverse smaken ijs en ook nog gebakjes. Je kunt hier voor een goede prijs je buikje meer dan vol eten en drinken. Een aanrader!

23. Het restaurant zelf is erg schoon. De kwaliteit van het eten is altijd erg goed en het personeel is erg vriendelijk.

24. Famke 10 punten

Vet lekker, lekkere wijn, lekkere sushi, lekkere nasi, lekkere oesters, lekkere kip, lekkere barbecue.

25. Jan Vermeer

Gezellig, netjes en echt onwijs lekker eten.

26. Ik vind het echt een hele mooie tent, de kwaliteit van het eten was ook uitstekend, ik was aangenaam verrast door de veelzijdigheid van het assortiment, voor ieder wat wils. Het personeel heel vriendelijk. En voor een goeie prijs!

27. Goede service en heerlijk eten.

28. We waren hier een paar weken geleden op een doordeweekse woensdagavond. Op zich was de sfeer goed maar het was wel erg rustig, totaal zo'n 10 klanten. Nu hebben we al bij veel wok restaurants gegeten en kunnen dus goed vergelijken.

Dit was werkelijk het beste wok restaurant! Super schoon en netjes en (daar kwamen we natuurlijk voor) heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en bediening.

Als we weer in de buurt zijn komen we hier zeker terug.

30. DeBruijn

Ik ben hier deze avond wezen eten en het was erg teleurstellend. Allereerst kreeg ik vies bestek en een bierglas waar nog lipstick opzat van de vorige gast, toen ging bij mij eingelijk het licht al uit. Het personeel bestaat uit onervare 14 jarigen of nauwlijks Nederlands sprekende mensen, erg onpraktisch.

Mijn biefstuk was van binnen nog bevroren toen ik deze op mijn bord kreeg. lekker "verse" producten dus. En tot overmaat van ramp zag ik 2 koks roken in de keuken bij al het eten, ronduit ranzig!

Ze zouden deze toko moeten sluiten!

31. Huang

32. Prima eten, maar helaas niet altijd... Had 23 personen uitgenodigd en had ruim van te voren gereserveerd.

Het restaurant zat vol, maar helaas had men ook nog een catering voor 25 personen aangenomen. Dat werd pas duidelijk toen in het restaurant de gerechten niet meer voldoende en bijtijds werden aangevuld, en de gasten lang moesten wachten op hun drankjes. Heel jammer als je gasten laten blijken dat ze helemaal niet zo tevreden zijn. Na opmerking daarover ging een medewerkster in het Chinees in discussie gaat met de eigenaresse. Niet zo netjes...

Uiteindelijk werd mijn ongenoegen gecompenseerd met een flesje wijn van het huis. Een beetje een schrale troost, zeker als je voor 23 eters betaald. Prima restaurant, maar dit was een gemiste kans.

33. Van maaren

Lekker gegeten bij jullie de "vierde" kerstdag, alles zag er fris en vers uit maar we vonden het geen gezellige entourage! Te kil, te modern?

34. Super! We hebben er heerlijk gegeten tijdens ons dagje uit naar Middelburg. Lekker all in eten en drinken. Wat een uitgebreide keuze: zeekraal, garnalen in alle soorten en maten, heerlijk sushi en sashimi en bij de wok en tepan yaki ook al zo veel lekkers. Vriendelijke medewerkers, open keuken, hygienisch werken, alles netjes schoon en goed onderhouden. Wij zaten zo te genieten dat we de tijd compleet vergaten maar daar werden we op een vriendelijke en nette manier op gewezen. Echt super, ik wou dat ze bij ons in de buurt zaten.

35. J.B 227 punten

Als buurtbewoners waren wij zeer aangenaam verrast bij ons bezoek afgelopen donderdag.

Restaurant fonkelnieuw en alles spik en span in orde. Nette, verse en vooral smakelijke producten. Goed en leuk personeel welke met zorg te werk gingen. Wij hoeven voortaan de wijk niet meer uit als we all-inclusive willen wokken! Enig minpunt aan het pand is dat je nogal in de 'etalage' zit maar aangezien er nog luifels en een terras bijkomen zal dit nog veranderen..

Nooit eerder werden bij een 'massawok' mijn garnalen zo netjes op het bord gelegd! Zie foto :)

36. We komen hier vaak eten, top restaurant met uitstekende service.

37. Wij zijn hier nu een aantal keer wezen eten en het was zeker niet de laatste keer! Je wordt goed ontvangen, het concept en de buffetten worden goed uitgelegd van tevoren. Er is voldoende keuze in gerechten, voor ieder wat wils. Heerlijke sushi en sashimi, lekker vers. Er liggen ook geen "standaard" gerechten, maar je ziet verse oesters en krab liggen bijvoorbeeld. Maar voor het wokken is er ook zeekraal bijv. De vlees/vis keuze voor de bakplaat is ook divers. In het begin was er een kok die het vlees te lang bakte naar onze mening, maar de laatste keer hadden we iemand anders en die deed het uitstekend. Verder genoeg keuze voor dessert; fruit en lekkere gebakjes van bakker Schrieks. De prijs/kwaliteit verhouding is echt goed, niets op aan te merken. De prijs is incl. drankjes.

38. Nieuw restaurant in Middelburg volgens het bekende all-you-can -eat principe en zeker het beste waar ik ooit ben geweest. Kleinschaliger dan de reguliere soortgelijke restaurants maar veel meer klantgericht en een perfecte kwaliteit, ga dat vooral zelfs eens ondervinden!
    Heerlijke (bij)gerechten uit de buffetbakken, een aparte sushibar met verschillende lekkere sushi's, vers klaargemaakt. Daarnaast in een koeling kant-en-klare gerechten als verse oesters, krabpoten, gerookte zalm, zeekraal. Vervolgens het wok-gedeelte met echt verse producten en keus uit lekkere sauzen, hiernaast de teppanyaki met veel verschillende en zeer verse vlees- en visproducten en dan het dessert.. geweldig. Lekker ijs, verse vruchten en gebakjes van een bekende Middelburgse bakker.
    Ik ga zeker vaker terug!