Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Middelburg verdeeld zijn.

1. Vanmiddag wezen lunchen in Middelburg bij Van der Valk. Het was heerlijk, mijn partner had een uitsmijter exclusief (met carpaccio en peto) en ik had de club sandwich. De uitsmijter was uitstekend op heerlijk oerbrood, maar 1 min puntje: het zat vol met sla tussen het ei en het brood, maar dat is persoonlijk.. De club sandwich was in een woord voortreffelijk, zelden zo een goede sandwich gegeten. Kortom, een echte aanrader..

Wij komen hier zeker nog een keer terug!

2. Internationaal Middelburg

Het is bijna onmogelijk om in deze gezellige brasserie niet tevreden te zijn. Het enthousiasme van de oprichtster en het personeel spat er letterlijk vanaf. Ales we ploteseling worden overvallen door een plensbui krijgen we het hele verhaal te horen van de drukte van de afgelopen weken. We gunnen deze eetgelegenheid alle mogelijkheden om nog jaren en jaren te bestaan en een zinvolle dag invulling te zijn voor mensen met een kleine beperking, alhoewel je daar niets van merkt. Vanf hier de belofte dat we bij iedere vakantie in Zeeland jullie zullen bezoeken, en de fooienpot zullen bijvullen. Dit is een AANRADER met hoofdletters!

3. Internationaal Middelburg

Een plek waarbij je zonder de grote drukte van de markt even kan relaxen. Het eten kwam snel en was heel smakelijk. Je merkt aan de mensen die er werken dat ze het leuk vinden. Een aanwinst voor middelburg.

4. Slecht. Zeker drie keer voor een dichte deur gestaan om af te halen. Te druk met catering??? Biedt dan ook geen afhaalservice aan want dan moet je wel open zijn. Is op Thuisbezorgd.nl altijd gesloten dus bezorgen aan huis lukt niet. Ik heb hier nog steeds geen sushi kunnen proberen, en ben het ook niet meer van plan.

5. Echt lekker ijs, vooral die bolus ijs, super gewoon, alles is perfect.

6. Een hele matige pizza met weinig beleg voor een relatief hoge prijs waar je zeer lang op moet wachten.
    Tip: zet tijdens het wachten alvast de oven aan om je pizza weer op te warmen als je hem krijgt

2,8
  7. Internationaal Middelburg

Heerlijke koffie met een extraatje!!! Lekkere lunch gegeten, broodje met zalm, lekker luxe belegd. Leuke bediening.

8. Ivanka en Richard

Leuke plek om uit eten te gaan. Personeel is top, je wordt netjes behandeld. Daarnaast was het eten heerlijk! Wij hadden een varkenshaasje en het visassortiment.
    Kortom wil je genieten op het terras en daarbij lekker eten, dan is dit een aanrader!

9. Leuk dat er nu een sushi restaurant in Middelburg is! Het eten is in principe prima, maar nog niet alles loopt op rolletjes; de saus van het lam en de eend was veeeel te zout (heb het moeten laten staan), verschillende keren werden verkeerde gerechten op tafel gezet door het piepjonge personeel en de bestelde koffie kwam helemaal niet. Dus het kan nog beter...

10. Heerlijk gegeten, voldoende keuze. Echt een aanrader!

11. Erwin

Afgelopen zaterdag hier weer wat gehaald. De service krijgt een 6 omdat ze niet bezorgen. We wilden 6 gerechten laten bezorgen maar dat ging dus niet.
    Bij het afhalen zijn de mensen wel vriendelijk en bieden je wat te drinken aan.
    Gerechten waren beter dan vorige keer. Alleen de Tjaptjoy is zo lang gebakken dat er ook maar van enige bite geen sprake is. Smaak volstaat maar een beetje minder overcooked zou wel prettig zijn.
    Kwaliteit varieert een beetje bij deze Chinees.
    Wat de service ook nadelig beïnvloed is de website, die hebben ze nl. niet. Het menu zou te vinden moeten zijn via de winkeliersvereniging maar deze link werkte niet. Vooraf bestellen is dan niet mogelijk als je eens wat anders wilt bestellen dan de gerechten die je al kent.
    Deze keer redelijk tevreden.

12. Internationaal Middelburg

Frank Hurkens

Geachte,
    Ik heb 22 aug 2012 in het restaurant met 8 personen gegeten. De producten waarmee werd gekookt waren vers. Toch vonden we dat de gerechten niet compleet waren. Groenten die bij een mosselpannetje horen geef je niet als groente bij een hoofdgerecht. De wachttijd was ook veel te lang, zeker wanneer er maar 12 gasten in totaal aanwezig waren. En we in de open keuken 5 koks althans daar zagen ze naar uit aanwezig waren. Jammer want de inrichting gaf ons een goede indruk.

4,7
  13. Erwin

Op een dinsdagavond bij Konichiwa te Middelburg gegeten. Dit restaurant is nu ca. 2 weken open en men heeft nog zaken in Goes, Antwerpen en Sluis.
    Het Japanse restaurant wordt geleid door een Vietnamese dame en een Chinese heer. Beide bijzonder vriendelijk. Ik heb een gesprekje met hen gehad en het was wel grappig dat de dame aangaf naar de recensies op Eet.nu te kijken maar dat ze daar nog niet op stonden. Een andere gast had haar verteld wel een mail naar Eet.nu te sturen om Konichiwa op “de kaart te zetten”. Laat ik dat nu al gedaan hebben….
    Hierbij dan ook de eerste recensie van Konichiwa Middelburg (en mijn 119e)
    De menukaart is vergelijkbaar met andere restaurants met het concept “all you can eat”. Er is wel een belangrijke uitzondering en dat is dat het aantal gangen beperkt is tot 4. In deze 4 gangen kan je 5 gerechten kiezen. Voor ons is dit meer dan voldoende. We krijgen samen geen 20 gerechten op maar stranden bij gerecht 18. Voor hele grote eters die 5 gangen gewend zijn zou dit wellicht een klein beetje kunnen tegenvallen, maar voor 99% van de gasten zal het eten ruim voldoende zijn.
    De binnenkomst is bij de Nieuwe Kerkgang, er staan banners voor de deur. Direct bij de ingang is een soort receptie. Het lijkt erop of je hier moet wachten tot je wordt opgehaald. Mijn ervaring is echter dat je dan lang kan wachten. Beter is om door te lopen het restaurant in langs de keuken.
    De bediening gaat vlot en is erg vriendelijk. We hebben ondanks de tijdslimiet van 2,5 uur 3 uur getafeld en een heerlijke avond gehad.
    We hebben eerder gegeten bij restaurants met een dergelijk concept. De ervaringen waren wisselend, zie mijn eerdere recensies. In dit restaurant heb ik echter heerlijk gegeten. De eerste keer dat ik meer sushi heb gegeten dan gerechten van de plaat.
    De diverse sushi zijn echt super. Het is allemaal vers en goed op smaak. Beter heb ik het nergens gegeten.
    De warme dishes zijn ook erg lekker. Neem in één ronde niet alleen de warme dishes. Hier zitten veel gerechten bij die een saus hebben met soja. Het is wel erg lekker maar als je 5 gerechten hebt met verschillende sausjes die echter allemaal een sojabasis hebben, is het teveel van het goede.
    Na het betalen bleek thuis de rekening niet te kloppen. Er stond een speciaal dessert op die wij niet hadden genomen, kosten € 6,- Helaas in het restaurant niet opgevallen. Na een telefoontje naar Jimmy konden wij langskomen om het bedrag terug te ontvangen. Netjes geregeld.
    Resumerend; eten en drinken een 8, sfeer een 9 het is een nieuwe zaak en erg netjes, service een 9 prijs/kwaliteit een 9. Je kan je heerlijk rond eten voor € 22,50 op een doordeweekse avond.
    Wij komen zeker terug en raden ieder aan hier eens aan te schuiven om van de heerlijke sushi ed te genieten.

14. Internationaal Middelburg

Vorige week ben ik samen met een vriendin bij Eiggenwijzz geweest, wij zijn altijd opzoek naar nieuwe tentjes en dus mocht Eiggenwijzz niet aan ons lijstje ontbreken. Het eerste wat opvalt is dat Eiggenwijz een mooie zaak is, goed ingericht en erg sfeervol. Daar is eigenlijk ook alles mee gezegd. De koffie was erg sterk van smaak, verder vonden wij het eten smaakloos en niet heel bijzonder. Wij lopen voortaan door.

5,3
  15. Deze vakantie voor het eerst een broodje bij de subway gehaald, de meeste subways zien er voor mij niet erg gezellig uit. Wat jammer is, namelijk de broodjes zijn super, had een half broodje Kip teriyaki en eentje met krab.

Beide broodjes waren erg smakelijk vooral omdat het echt super vers is. Zeker een aanrader om er een broodje te af te halen, maar niet om gezellig te lunchen.

16. Top top top!
    Een heerlijk restaurant waar wij gaan komen.
    Eet vaak buiten de deur maar dit is mijn nummer 1 restaurant.
    De eigenaar doet veel voor zijn klanten als hij weet dat mijn dochtertje mee komt gaat hij altijd even snel naar de keurslagen voor iets speciaals te halen voor haar.Dit omdat ze niet echt gek is op vis.
    Daarbij elke week een ander vis op het menu.
    wij komen hier graag en kunnen andere het zeker aan bevelen. Hier uit eten is nog echt een avond uit! gr Raymond & Cisca (Downtown-mode)

17. Internationaal Middelburg

Lizan Smits

Gisteren avond bij Mrs Jones gegeten. Eerst lekker op terras in de zon brood gegeten, daarna naar binnen voor een heerlijk diner. Voorgerecht heerlijk, hoofdgerecht heerlijk en zeker genoeg! Lekkere aardappelwedges met eigengemaakte mayonaise erbij. Mijn toetje was kaas en daar kreeg ik een goede uitleg bij. Al met al een relaxte afsluiting van een zonnig dagje Zeeland. We komen zeker vaker!

18. Internationaal Middelburg

Toppie toppie toppie, alleen nog arco op de kamer en dan is het bijna perfect.

Die nieuwe chef, een top kok, geweldige amuse, en hij durft wel met soepen enzo, iemand die zijn vak verstaat.

Leuke en lieve dames in de bediening.
    wat wil je nog meer.

19. Internationaal Middelburg

Op basis van andere recensies op zaterdag 5 augustus dit restaurant gekozen. Wij zijn niet teleurgesteld in onze verwachtingen, integendeel! Wij kozen het menu van € 24,95 en hebben ons verbaasd hoe men voor dit bedrag zo'n goede kwaliteit op tafel kan zetten. Heerlijk gegeten, informele en plezierige bediening en bij elke gang een goed wijnadvies. Zicht op de keuken, waar alles vers wordt bereid. Dit houdt tevens in dat je wel ruim de tijd moet nemen, maar het eten is dit alleszins waard en wij voelden ons echt 'gast'.
    De kaart is weliswaar zeer beperkt, maar volgens de eigenaar wordt die wel iedere maand gewijzigd. Reden om nog eens terug te gaan!

20. Internationaal Middelburg

Gezellige brasserie met vriendelijk personeel. Mooie aankleding, zowel binnen als buiten. Eten en drinken was superlekker en snel gebracht. Een echte aanrader voor een hapje en drankje in het centrum van Middelburg!

21. Zeer goede ontvangst. Uitstekend diner en goede wijnkaart. Uiteraard niet goedkoop maar waarschijnlijk "het'' restaurant van Middelburg.

Très bon accueil. Diner parfait et belle carte des vins. Pas bon marché mais certainement le meilleur restaurant de la ville.

Jammer dat er geen franstalige kaart aanwezig is.

Dommage qu'il n'y a pas de carte en français.

22. Internationaal Middelburg

Ruud Buitenhuis

Vandaag van begin tot eind genoten van kwaliteit. Zowel in de bediening, aandacht en bereiding van huisgemaakte hapjes en discipline van de kids, die onder leiding van Michelle uitgroeien tot toppers.

23. Heerlijk schouderhaas gegeten. Bediening zeer vriendelijk. De prijzen liggen wel hoog. Voor de kwaliteit van het eten is dat niet in verhouding.

24. Kwaliteit van het eten is uitstekend en goede wijnen. Helaas een vleesgerecht op de menukaart. Dit mag wel wat meer uitgebreid worden. Het duurt ook vrij lang voordat je je maaltijd krijgt. Tempo kan verhoogd worden!

25. Fam. Dieleman

We hadden alle vier een verschillend gerecht maar allen hebben we echt heerlijk gegeten!! Zowel voor-, hoofd- als nagerecht was even lekker!!! Een aanrader!

26. Al vaker hier een pizza gehaald en altijd erg goed! Inderdaad goed belegd en door de olijfolie op de rand is ook die zeer goed.
    Vandaag echter een zeer slechte pizza gehad, bodem te dik en volgens mij ook niet echt goed gebakken. Door deze combinatie leek het of de pizza niet goed gaar was..
    Hopelijk is het de volgende keer wel gewoon weer goed..
    Het personeel is in ieder geval wel altijd zeer aardig.

6,7
  27. Belachelijk dit. Geen woorden voor. Hartstikke duur, en een kaaskroket besteld, krijg ik (op een zwart broodje) een normale kroket met kaas eromheen! Shoarma was enorm droog en niet te eten. Friet daarentegen was wel lekker. Maar als nog, vreselijk dit.

28. Internationaal Middelburg

Vorige week bij dit knusse restaurantje geweest, de kok heeft heel veel in zijn mars en dat proef je. De is bediening erg vriendelijk en doen goed hun best. Wij komen zonder twijfelen terug, dit restaurantje is zeker aan te raden. Ga zo door!

29. Internationaal Middelburg

meulendijks

We hebben 2 nachten een kamer gehad (2 keer ontbeten, 1 keer gedinerd). Het eten is prima en het personeel zeer vriendelijk. Wij zijn zeker tevreden!

30. meulendijks

Zeer lekker gegeten, simpel maar goed. Leuke sfeer op het terras en vriendelijk personeel. Een aanrader!