Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Middelburg verdeeld zijn.

1. Lekkere patat! Niet erg gezellig, maar de zaak is ook niet bedoeld om gezellig te gaan tafelen, maar om af te halen. Je wordt snel geholpen. Personeel werkt goed samen, waardoor je altijd snel met een warme zak frietjes naar huis kan!

2. Bediening stond kauwgomkauwend achter de counters. Subway heeft een bijzonder concept waarbij je alles zelf mag kiezen. Dat wij dit niet begrepen werd ons niet in dank afgenomen.
    Broodjes waren prima.

3. Internationaal Middelburg

Heerlijk gegeten en een puike bediening. We zijn geraakt door de passie en gedrevenheid waarmee iedereen daar werkt. Geweldig dat jonge mensen op deze manier betrokken worden bij onze maatschappij. Een puik voorbeeld van maatschappelijk verantwoord ondernemen.
    Jammergenoeg wonen wat te ver van jullie vandaan om regelmatig een bezoek te kunnen brengen.

4. Internationaal Middelburg

Linda Hemmes

Iedere keer weer heerlijk eten, gezellige sfeer en aardige bediening.
    Ik raad het iedereen aan!!

5. Lekkere friet en snacks en bovendien super aardig mensen

6. Vorige week hier voor het eerst eten gehaald en meteen ook weer voor de laatste keer. Wat ontzettend vies en duur! 2 kleine frietjes en 5 snacks €14 euro.....belachelijk! Het was eerder saus met friet dan andersom

2,7
  7. Internationaal Middelburg

Met wat vriendinnen op ''high-tea'',dat leek ons leuk. Deze keer eens bij Amadore. Maar wat een tegenvaller zeg. Thee genoeg,dat wel,maar de etagère was bijna helemaal gevuld met Sligro kant en klaarfood. Behalve dan de zalmpuntjes. Slagroom Kwam uit een spuitfles,dus kakte direct in. Wat we daar eigelijk mee moesten doen was niet duidelijk. Er waren namelijk geen scones of iets dergelijks. En dan die prijs!Dat was het zeker niet waard. Nee,geen aanrader. Bediening was heel aardig,dat dan weer wel.

5,5
  8. Fam. Meijer

Het eten was heerlijk, alleen werd er vaak iets van de bestellijst vergeten. De bediening was tussen de ene gang en andere gang soms traag. Maar wat vooral heel slecht was, was dat je voor een fles Spa blauw van 1 L €7.70 moest betalen.
    Mijn mening is.......als je de tent vol wil krijgen, moet je met je prijs van de drank omlaag.

9. Internationaal Middelburg

Heerlijk gegeten! Mijn ouders zijn kenissen van de eigenaren en ze gaan hier dan ook zeer regelmatig eten met altijd! goede verhalen. Dus natuurlijk wilde ik er ook een keer een hapje gaan eten! Het was heel erg druk in het restaurant en je moet dan ook wel even wachten op je eten maar zodra je het eten geproefd hebt snap je helemaal dat dit tijd kost! Wij hadden beiden steak tartaar en het hert, allebei heel erg goed op smaak en de garing van het hert was echt geweldig lekker! Ik heb al op veel plaatsen gegeten maar nog nooit zo lekker als hier ! Geweldige kok !

10. Internationaal Middelburg

Gerda van Wingerden

Of het nou de lunch , een High Tea, of een menuutje betreft
    het is gewoon heel goed verzorgd en heerlijk!

11. Internationaal Middelburg

Voor de 1x hier gegeten, maar het smaakt naar meer.
    Voortreffelijk gegeten,prettige ambiance, fijne bediening. kortom een aanrader.
    Complimenten voor de gastvrouw is hier zeker op zijn plaats.
    Er was toen wij er waren een groep van 25 personen, maar dat was niet te merken aan de vlotte bediening,en de persoonlijke aandacht.
    Het bezoek aan Eiggenwijzz krijgt zeker een vervolg, wat ons betreft.

12. We hebben dit weekend met z'n tweeën in dit Hotel gelogeerd en gezien alle gerechten op het menu ook besloten om alle drie de avonden hier te eten. Wij hebben hier o.a. Lamskoteletjes, Entrecote, Kogelbiefstuk, Garnalencocktail, Knoflooksoep, Varkenshaas en diverse andere voor en nagerechten gegeten. De groenten die de maaltijden begeleiden waren buitengewoon smakelijk, het eten werd prachtig opgediend, smaakte heerlijk en de bediening was ook zeer vriendelijk en attent. Een fles goed gekoeld water werd er gratis bijgeleverd. Het Restaurant was gezellig door de inrichting en sfeervolle verlichting.
    De rode huiswijn (Fleurie) was zeer smakelijk en de Saint Emilion Grand Cru was echt een toppertje. Echt een aanrader dus, in tegenstelling tot het Hotel zelf, zeer vriendelijk personeel en goed ontbijt, maar de accommodatie hopeloos verouderd, pure vergane glorie, hoog aan een zeer grondige renovatie toe, nu geen drie sterren waard.

13. Erwin

Eens in de paar maanden halen wij hier een paar gerechten. De laatste keer was vorige week.
    Er is weinig veranderd naar aanleiding van mijn laatste recensie, dat is ook nog niet lang geleden. Ook de wisselende kwaliteit van de menu's is nu aan de orde zij het in positieve zin.
    Deze keer gekozen en absoluut het vernoemen waard is de Suan Zi Kai, kipfilet in knoflooksaus. Indien je van knoflook houdt een heerlijk gerecht! De Babi Ketjap is lekker maar ziet er van de keer uit als Bonzobrokken. Ogen dicht is het wel erg lekker en geen vet vlees.
    De Kon Bao Kai is pittig. Een slokje bier past altijd goed bij een Chinees gerecht maar is bij dit gerecht bijna een must.
    De babi pangang en foe yong hai zijn zoals het hoort. Lekker.

14. Tinke Kruimer

Geweldig, dat deze stationsrestauratie nog bestaat!
    Een warm welkom na een lange reis, koffie met bijna gratis toiletgebruik en aan het einde van de dag heerlijk gegeten.
    Een hoofdgerecht met daarbij schaaltjes gebakken aardappelen, frites, groenten en salade. Een zeer vriendelijke en attente bediening en dat alles voor een schappelijke prijs.
    Terug naar de tijd dat alles nog beter was, dat kan bij een bezoek aan deze stationsrestauratie.
    Ik zou zeggen kom gauw even langs voor het te laat is en ook hier weer een A.H./Mac/HEMA of iets dergelijks gevestigd wordt of nog erger alles tegen de vlakte gaat.
    Er is al genoeg verdwenen.

15. Internationaal Middelburg

Lunchtijd, restaurant gezellig vol. Vriendelijke, vlotte bediening. Club sandwich en salade zien er erg goed uit en smaken heerlijk. Espresso geserveerd met een watertje, zoals het hoort. Top tent!

16. Internationaal Middelburg

Leuke zaak, heerlijk en vooral eerlijk gegeten (23-10)We werden prima ontvangen door een uiters vriendelijke jonge dame ( bleek de zus van de kok te zijn ) onze kinderen ( 9 en 10 ) hebben zich ook prima vermaakt. We hadden zowel a la carte als menu gekozen. Alle gerechten waren van hoge kwaliteit en vooral vers bereid. De suacde was subliem en de zeetong van mijn vrouw SUPER. De kalfslende van mijn dochter was excellent. Wijn wordt royaal geschonken.
    Kortom, informeel, gezellig, kwaliteit en betaalbaar.

17. Nu 3 keer gegeten. De kwaliteit van de sushi is goed. We hebben heel wat geprobeerd in de omgeving, eindelijk in Middelburg een fatsoenlijke Japanner ;-) Fijn dat je in de keuken kan kijken, ziet er leuk uit. Restaurant manager (of eigenaar) is ook gastvriendelijk en servicegericht. Bediening is wat jong en onervaren, de 2e keer was het erg druk en ging het dus helemaal niet goed met de bestellingen. De laatste keer is dit weer goed gemaakt (op een rietje in het glas voor een witbier na haha). Wij komen zeker nog een keer.

18. Al een paar keer heerlijk sushi gegeten hier. Echt een aanwinst voor Middelburg.
    Het assortiment sushi zou iets uitgebreider mogen van mij. Iets meer variatie is welkom, maar alles wat je besteld is heerlijk.

19. Internationaal Middelburg

Karin Adriaanse

Super unieke brasserie! Met kanjers in de bediening en keuken. Je moet hier een keer wat gegeten hebben, echt geweldig! Regelmatig kom ik hier, om samen met mijn kinderen (3&7jaar) heerlijk te lunchen. Maar ook voor een overheerlijk kopje koffie met eigen gemaakte taart kun je hier terecht. En alsof het niet op kan kun je hier op de donderdagavonden ook nog heerlijk dineren en dit allemaal voor een zeer betaalbare prijs.

20. Internationaal Middelburg

In augustus en september j.l. hebben we met vrienden het maandmenu gegeten bij mrs. Jones.
    Beide keren heerlijk gegeten. Ook de sucade lapjes vonden we prima en zeker niet te droog, zoals een andere recensent aangaf. De kwaliteit van het eten is goed en alles is zorgvuldig en goed bereid. Prima kok. Beide gastvrouwen zijn zeer attent.

21. Henk Terwal

Op aanraden van bekenden om La Piccola bij een bezoek aan Middelburg aan te doen. Vanaf binnenkomen tot en met vertrek een geweldige ervaring! Ondanks geen reservering konden wij op het verwarmde buitenterras eten. Een uitermate vriendelijke en attente bediening! En natuurlijk heerlijk eten, met zorg klaargemaakt en mooi opgemaakt. Reden voor ons om voor de volgende dag nogmaals te reserveren. Wederom dezelfde ervaring als de dag ervoor. Middelburg? Dan eten bij La Piccola Italia!!!

22. Theo de Gruiter

Wat een tegenvaller. Na enkele aanbevelingen toch maar eens hier naartoe. Dhr scherp kan wel koken, dat is het niet maar ..... Het is het net niet. Net te weinig, net iets te speels, net iets net niet. Wellicht wat later nog eens terug

23. Danny & Doenja

Bij late binnenkomst toch goed ontvangen aan een rommelige bar.
    Het plekje wat we toegewezen kregen was erg romantisch aan het raam met een kaarsje erbij. Brood met boter van het huis.
    De uitleg van de kaart was snel maar duidelijk want de inhoud is erg standaard. Aanrader is de t-bone steak en de scampi's. We gaan van start met voorafjes van carpaccio voor de heer en scampi's voor m'n mooie vriendin. De olie van truffel is een regelrechte afrader maar het vlees en de scampi's zijn voortreffelijk! De steak was super gegrild en van formaat! De gamba's waren erg flauw van smaak. Vreemd als de scampi's wel erg goed waren??!! Het nagerecht in de vorm van dame blanche was wat vol met kristallen in het ijs. De crème brûlee was fantastisch! Veel en perfect!! De koffie en afhandeling normaal... Kortom... Een aanrader, als je mag vragen om andere olie op je carpaccio en de gamba's meer knoflook mochten hebben. Bedankt voor een heerlijk avondje uit eten!

24. Internationaal Middelburg

Jolanda van der Hooft

Ik ken in Middelburg en omstreken geen plek waar ik beter heb gegeten dan bij Mrs Jones.
    Genieten van begin tot eind.

25. Internationaal Middelburg

Angelique de Visser

Hier al meerdere keren wezen eten. Alles is echt top in deze zaak. Gezellige sfeer en mooie zaak. Super aardige en goeie bediening, echt een geweldig aspect dat ze met de jongeren werken. Het eten is er goed en echt super lekker. Altijd mooi opgemaakt en juiste portie's. Wat ook erg leuk is de workshops e.d. die ze aanbieden. Zeker de moeite waard om naar toe te gaan.

26. Internationaal Middelburg

Afgelopen zaterdag bij mrs jones gegeten, eeen gezellige,
    knus restaurant.Gelukkige hadden wij gereserveerd want er waren meer mensen op het idee gekomen om daar te gaan eten.Mijn vriendin heeft gekozen voor de steak tataar en de klafs entrecote.Ik heb gekozen voor de bombe van riverkreeftjes en eend.De steak tataar is een feestje om te zien,een plateautje van ossenhaas met daar bovenop allerlei heerlijkheden, de bombe van rivierkreeftjes is heerlijk,de buitenkant is meloen en de vulling dat zijn rivierkreeftjes met een heerlijk saus.De Entrecote van mijn vriendin is perfect gebakken en erg smaakvol, de eend die is zo lekker, er zitten worteltjes bij die heb ik nog nooit zo gegeten zo zoet. zo veel smaak, daarbij een lekkere port saus,echt wat kan die jonge kok koken.Daar een uitstekende wijn bij gedronken voeg daar de vriendelijk bediening en gezellige muziek aan toe en je heb de perfecte avond.

27. Internationaal Middelburg

Rick en Petra

Afgelopen vrijdag hebben geeten bij Mrs Jones. Samen met mijn vrouw hebben wij een heerlijke avond gehad. We hebben eerst voor gerecht genomen en daarna een heerlijk maand menu. Wat een klasse, van zo'n jonge top kok. Eten was zeer goed bereid en de heerlijke wijn die wij er bij genomen hadden.
    En wat hebben wij genoten deze avond. De gastvrijheid en de service. Wij komen zeker snel weer terug, om weer van een leuke avond met heerlijk eten te mogen genieten.

28. Mono

Dit maal geen recensie maar een dankwoord. Croissanterie Nancy's is sinds 1 oktober jl. gesloten. Erg jammer want er is wat betreft broodjes in Middelburg verder geen andere keus van betekenis. Jammer ook voor de gastvrouw die zich best klem heeft gewerkt om het draaiende te houden. Wat de reden dan ook is geweest, dank voor je lekkernijen en je vriendelijke ontvangst en service. Het ga je goed. Liever beter.

29. Internationaal Middelburg

Erwin

Afgelopen zaterdag bij Mrs Jones gegeten. Voor het eerst blijkt dat men mij kent van de recensies. De heer in de bediening houdt de eetnu site goed in de gaten en leest de kritieken. Mijn eerder aangegeven kritiek op de kapstok wordt door hemzelf aangehaald waarbij beloofd wordt voor de winter een extra kapstok te hebben. Leuk dat men goedbedoeld commentaar ter harte neemt. Verder is de bediening zoals vorige keer, vriendelijk en correct. Ik heb gelukkig niet ondervonden dat men ons anders behandelde dan andere gasten vanwege mijn recensies.
    Het is druk vanavond. Meerdere tafels worden tijdens ons verblijf twee keer verkocht. Later op de avond komt er een extra dame de bediening versterken.
    We kwamen hier vanavond met een bon van Sweatdeal. In deze deal zit als hoofdgerecht de keuze uit een gerecht met speenvarken of een gebakken kabeljauw met zeekraal. Helaas zijn we te laat in het seizoen voor beide gerechten. Het speenvarken speent niet meer en de zeekraalseizoen is ook ten einde. Jammer maar begrijpelijk.
    Helaas is de keuze vanavond een keuze uit vis of rundersucade, beide niet mijn meest favoriet. We gaan voor de sucade.
    Vooraf krijgen we een paar stukjes uienbrood met een schaaltje boter, olijfolie, grof gemalen peper en grof zeezout. Een perfect begin. Het brood smaakt naar meer.
    Als voorgerecht nemen we de carpaccio. Het zou boers gesneden zijn met royale garnituur. Het boers snijden begrijp ik niet, het zijn de standaard plakjes waar je doorheen kan kijken. De smaak is echter prima. De kaas die erover is geraspt mag van mij wat grover. De salade bij het gerecht is lekker. De olijven zijn niet ontpit. Oppassen wanneer je een hap neemt en onbedoeld een olijf meeneemt, wat mijn vrouw natuurlijk overkwam. Ze lust geen olijf en dacht alle olijven aan de kant te hebben geschoven. De salade heeft een dressing met truffel. Wij vinden dit erg lekker. Een prima voorgerecht.
    De sucade wordt geserveerd op hete borden. Vroeger thuis kregen wij ook wel sucade en het is nooit mijn favoriet geweest. Helaas ook hier. Het vlees komt van de schouder en moet lang garen. Dit maakt het droog. Het geserveerde vlees is op smaak en gaar, maar helaas ook droog. Jus ontbreekt nagenoeg waardoor de droogte van het vlees nergens gecompenseerd wordt. De gebakken zwezerik is lekker maar zorgt niet voor voldoende compensatie. De aardappelwedges zijn wel erg lekker evenals de huisgemaakte mayonaise.
    Als nagerecht neem ik het kaasplankje. Dit wordt geserveerd door de kok. De kazen hebben elk een eigen verhaal waarvoor de kok de tijd neemt om hierover te vertellen. Voldoende stukjes kaas (10) en het zelfgemaakte brood met hazelnoot en vijg is lekker. Mijn vrouw neemt de Dame Blanche. Een stevige dame met heerlijke chocoladesaus. Het is niet verteld maar deze is 100% zeker zelf gemaakt. Een lekkere volle saus met pure chocolade.
    Bij het afrekenen krijgen we huisgemaakte pepermunt. Normaal gesproken eet ik geen pepermunt maar deze is erg lekker.
    We hebben wederom een fijne avond gehad. Helaas is mijn enthousiasme van vorige keer wat getemperd en sta ik weer met beide benen op de grond.
    Het eten krijgt een 7. Het ontbreekt mij helaas aan een culinaire opleiding waardoor ik niet kan bepalen of de sucade goed is gebakken. Daarom is voor mij de smaak bepalend en zonder de jus vond ik deze niet geweldig. De rest van gerechten waren prima.
    Sfeer is prima, evenals de bediening, een 9. Een warme en welkome sfeer. Prijs kwaliteit een 8. Producten die gebruikt worden zijn van prima kwaliteit en prijs is met ca. € 39,- niet verkeerd.

30. Internationaal Middelburg

Eiggenwijzz is een ontzettend fijne brasserie. Ik heb er al meerdere keren zeer lekker gegeten, maar ben er ook wel eens geweest voor een lekker drankje op het terras. De locatie van Eiggenwijzz is geweldig. Je kunt er lekker mensjes kijken vanaf het terras. Ook is er binnen een glazen plafond wat een heel leuk en ruimtelijk effect toevoegt aan de brasserie.

Het personeel van Eiggenwijzz is geweldig. Ze zijn vriendelijk, snel en netjes. De gastheer en gastvrouw zorgen voor een leuke sfeer. Het werk van de chef is ook uitstekend; alles wat uit de keuken komt smaakt heerlijk en dat voor een mooi prijsje!

Ik ben er ook al eens geweest voor een High-Tea op het Eiggenwijzz dakterras. Dit is echt een aanrader met mooi weer! Als het zonnetje schijnt en je zit lekker uit de wind, is het er heerlijk vertoeven.

Voor mij staat Eiggenwijzz op nummer één. Ik zal nog vaak terugkomen met mijn vrienden, familie en collega's. Ik vind het de beste brasserie van Middelburg en raad het ook aan iedereen aan!