Hier zie je hoe de meningen over de La Piccola Italia verdeeld zijn.

1. Lekker gegeten hier. Service was goed en op het eten hoefden we niet lang te wachten. Het restaurant heeft een dure uitstraling maar met 30 p.p. kom je er ruim vanaf.

Alles was goed in orde.

2. Heerlijk restaurant,

En voor ieder wat wils, ik kan zeggen dat de ANWB geen ongelijk heeft over de pizza's! Ik kom er regelmatig en dat zal zo wel blijven. Soms moet je ook wel wat langer wachten, maar het is geen groot restaurant. En je komt toch ook voor de sfeer, het is geen snelle hap!

Zeker een aanrader.

3. Geen sfeer, werden aan een superklein tafeltje gezet voor de deur, menukaart 10x niks, kan ik thuis ook maken, het was daar chaotisch, en moesten 10 minuten op een colaatje wachten waar ook nog eens geen prik in zat. Daar hebben we het maar bij gelaten en zijn we naar onze vertrouwde Italiaan gegaan, stukken beter!

4. richard en heleen

Ik kom hier al jaren, dus vandaag maar een keer mijn mening uiten.

Het is een restaurant waar je jezelf meteen thuis voelt.

Het eten is er heerlijk, ondanks ik iedere keer hetzelfde eet.

Dit is niet aan de eentonigheid van de kaart te wijten maar omdat ik het zo heerlijk vind.

De bediening is er zeer prettig en ik zie al jaren dezelfde gezichten.

Kortom mijn tweede woonkamer!

5. Ben

6. De bediening was vriendelijk.

Zelf heb ik spaghetti carbonara op, maar vind deze niet echt geweldig. Thuis smaakt deze stukken beter.

7. Hessel de Lange

Afgaand op de goeie recensies leek het ons leuk om hier eens te gaan eten. We waren misschien wat vroeg maar dat moet toch niet uitmaken. 17u open is 17u open en als dat te vroeg is moet je gewoon 18u op het bordje zetten.

Na een klein half uur kregen we ons bestelde drinken terwijl we bijna alleen in het restaurant zaten en een stokbroodje met kruidenboter duurde zowaar 45 min. Na een uur te hebben gewacht hebben we toch maar eens gevraagt of de bestelling van de pizza's wel goed doorgekomen was.

Al met al kregen we na ruim een uur wachten onze pizza's maar deze hadden voor de champions nog wel wat langer in de oven gemogen, de bodem was dan waarschijnlijk helemaal knetterhard geweest.

We hebben gaande weg al aardig wat pizzaria's bezocht en ook verschillende pizza's gegeten, maar dit was de eerste keer voor mij dat ik hem liever niet helemaal op at. Een nagerecht hebben we overgeslagen en hebben de pizza's betaald.

Of ze nou een slechte dag hadden weet ik niet, maar dit was voor ons de eerste en de laatste keer dat we hier gegeten hebben.

8. petra de bruin

Heerlijk gegeten.

Achter op de veranda.

Heb me even in het buitenland gewaand.

9. Nathalie

Wat een gezellige avond heb ik gehad gisteren.

Dat kwam ook door het gezelschap maar zeker door de bediening en sfeer.

Echte Italianen wat willen we nog meer.

Zag ook nog wat bekende nederlanders in de zaak.

Hadden blijkbaar een voorstelling in de schouwburg.

Goed gegeten een heerlijk voorgerecht van garnalen daarna een pasta pesto vers vers vers.

10. Mats

Lekker eten, goede pizza's lekker krokant en zeker wel goed belegd, De pasta's zijn er ook heerlijk vooral de farfalle salmone.

De prijs is prima in vergelijking met wat je krijgt!

11. De carpaccio was nog gedeeltelijk bevroren, de pizza was gewoon kei- en keihard en zeer karig belegd.

De pasta van mijn tafelgenoot was wel smakelijk, maar het oog wil ook wat. En het zag er gewoon uit alsof het rechtstreeks uit een pakje opgewarmd op het bord was gegooid.

Geen garnering, niets. Daarvoor hoef je niet naar een restaurant.
    We zaten in het achterste gedeelte waar de bediening totaal geen oog voor had en zo zou ik nog wel even door kunnen gaan.

12. Echt een aanrader! Een prachtig restaurant. Eten is heerlijk en prijs is goed.

Vorige pagina