Hier zie je hoe de meningen over de La Piccola Italia verdeeld zijn.

1. Davide en Janneke

Zeer vriendelijk ontvangen door een jongeman.

Het achter terras is bij goed weer zeker een aanrader!

Je zit er redelijk rustig en aangenaam.

Het eten was heel goed en vers!

De Pizza Caprese is een echte topper.

Groeten,

Davide en Janneke Pedrini.

2. Leuk restaurant, vriendelijk maar enthousiast personeel. Restaurant was druk bezet. Divers aanbod voorgerechten. Hoofdgerechten ook genoeg keuze. Toetjes had ietsjes meer gemogen. Onze 4-jarige dochter kreeg voldoende aandacht.

Een aanrader en we zullen zeker terugkomen!

3. Alexandra

Wij hebben hier elke keer heerlijk gegeten en zijn ondertussen vaste gasten. Het personeel is ontzettend vriendelijk en altijd in voor een babbeltje. Er staan zoveel lekkere dingen op de kaart, voor ieder wat wils dus.

Van de pizza's die je hier eet krijg je gelijk het gevoel van Italie terug.

Kortom, geweldig restaurant met hoge kwaliteit eten en lage prijzen.

Tot snel jongens en meiden van La Piccola!

4. Een heel gezellig en sfeervol restaurant in hartje Middelburg.

Bij binnenkomst treden de Italiaanse sferen je direct tegemoet: van heerlijke geuren vanuit de keuken, Italiaanse muziek op de achtergrond, gezellige drukte in het restaurant, blije uitdrukkingen op de gezichten van zowel het personeel als van de klanten, een Italiaanse spreuk op een van de muren tot aan Italiaans sprekend personeel.

Het personeel was erg vriendelijk en heeft ons de gehele avond goed verzorgd. We werden geen moment vergeten.

Tevens hoefden wij niet lang te wachten op het eten. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht volgden elkaar zeer netjes op.

Op het eten zelf valt ook absoluut niets aan te merken. De pizza's waren rijkelijk belegd en goed van smaak. Ook de pasta's waren van goede kwaliteit. De porties waren meer dan voldoende en je proefde de smaak van verse ingrediënten.

La Piccola Italia heeft een zeer uitgebreide en gevarieerde menukaart. Ook voor die mensen die geen zin hebben in pizza en pasta zijn er ruimschoots mogelijkheden. Zo zijn er diverse voorgerechten, vlees- en visgerechten en salades. De nagerechten zijn eveneens een aanrader!

De prijs-kwaliteit verhouding was naar mijn idee prima. Wij hebben met zijn tweeën uitgebreid gegeten en gedronken voor nog geen 60 euro.

Een echt Italiaans restaurant voor een heerlijk avondje uit!

5. Het mannelijke personeel draagt een stropdas in de kleuren van de Italiaanse vlag, de wanden zijn voorzien van stucwerk dat grote pizzavormige gaten vertoont om ons een blik te gunnen op ambachtelijk ogende bakstenen. Op een andere tafel zag ik een karaf water staan, een goed teken voor een restaurant dat je om te beginnen een karaf lekker koel water uit de kraan krijgt. Een teken van gastvrijheid en iets wat in ons landje ongebruikelijk is. Zo ook hier: 5 euro. De pizzabodem deed mij denken aan de gaten in het stucwerk. Wat erop dreef smaakte naar water (dus toch nog) behalve de olijven uit een potje, die smaakten naar olijven uit een potje.

6. Anoniem

Het restaurant zelf is mooi gelegen aan een plein en is van binnen erg gezellig ingericht. De bediening is echter arrogant. De soep is duur voor een kleine portie. De pizza's zijn walgelijk. De bodem is zo dun als papier en helemaal aangebakken. Het beleg is minimaal en heeft geen smaak. Kortom: als je hier heen gaat, neem dan alleen pasta.

7. Gerrit Groeneveld

Bediening goed maar het eten is behoorlijk aan de prijs.

De hoeveelheid van een gerecht van €24 is niet in verhouding met de prijs. Wij zijn met zijn allen nog naar de Shoarma boer geweest.

Zelfs ons voorgerecht viel erg tegen, dat was een bordje mini garnalen voor €10.

We waren met drie man €120 kwijt en nog barstende honger.

Nooit naar deze Italiaan als je honger hebt, is mijn motto.

8. Lekker gegeten hier. Service was goed en op het eten hoefden we niet lang te wachten. Het restaurant heeft een dure uitstraling maar met 30 p.p. kom je er ruim vanaf.

Alles was goed in orde.

9. Heerlijk restaurant,

En voor ieder wat wils, ik kan zeggen dat de ANWB geen ongelijk heeft over de pizza's! Ik kom er regelmatig en dat zal zo wel blijven. Soms moet je ook wel wat langer wachten, maar het is geen groot restaurant. En je komt toch ook voor de sfeer, het is geen snelle hap!

Zeker een aanrader.

10. Geen sfeer, werden aan een superklein tafeltje gezet voor de deur, menukaart 10x niks, kan ik thuis ook maken, het was daar chaotisch, en moesten 10 minuten op een colaatje wachten waar ook nog eens geen prik in zat. Daar hebben we het maar bij gelaten en zijn we naar onze vertrouwde Italiaan gegaan, stukken beter!

11. richard en heleen

Ik kom hier al jaren, dus vandaag maar een keer mijn mening uiten.

Het is een restaurant waar je jezelf meteen thuis voelt.

Het eten is er heerlijk, ondanks ik iedere keer hetzelfde eet.

Dit is niet aan de eentonigheid van de kaart te wijten maar omdat ik het zo heerlijk vind.

De bediening is er zeer prettig en ik zie al jaren dezelfde gezichten.

Kortom mijn tweede woonkamer!

12. Ben

13. De bediening was vriendelijk.

Zelf heb ik spaghetti carbonara op, maar vind deze niet echt geweldig. Thuis smaakt deze stukken beter.

14. Hessel de Lange

Afgaand op de goeie recensies leek het ons leuk om hier eens te gaan eten. We waren misschien wat vroeg maar dat moet toch niet uitmaken. 17u open is 17u open en als dat te vroeg is moet je gewoon 18u op het bordje zetten.

Na een klein half uur kregen we ons bestelde drinken terwijl we bijna alleen in het restaurant zaten en een stokbroodje met kruidenboter duurde zowaar 45 min. Na een uur te hebben gewacht hebben we toch maar eens gevraagt of de bestelling van de pizza's wel goed doorgekomen was.

Al met al kregen we na ruim een uur wachten onze pizza's maar deze hadden voor de champions nog wel wat langer in de oven gemogen, de bodem was dan waarschijnlijk helemaal knetterhard geweest.

We hebben gaande weg al aardig wat pizzaria's bezocht en ook verschillende pizza's gegeten, maar dit was de eerste keer voor mij dat ik hem liever niet helemaal op at. Een nagerecht hebben we overgeslagen en hebben de pizza's betaald.

Of ze nou een slechte dag hadden weet ik niet, maar dit was voor ons de eerste en de laatste keer dat we hier gegeten hebben.

15. petra de bruin

Heerlijk gegeten.

Achter op de veranda.

Heb me even in het buitenland gewaand.

16. Nathalie

Wat een gezellige avond heb ik gehad gisteren.

Dat kwam ook door het gezelschap maar zeker door de bediening en sfeer.

Echte Italianen wat willen we nog meer.

Zag ook nog wat bekende nederlanders in de zaak.

Hadden blijkbaar een voorstelling in de schouwburg.

Goed gegeten een heerlijk voorgerecht van garnalen daarna een pasta pesto vers vers vers.

17. Mats

Lekker eten, goede pizza's lekker krokant en zeker wel goed belegd, De pasta's zijn er ook heerlijk vooral de farfalle salmone.

De prijs is prima in vergelijking met wat je krijgt!

18. De carpaccio was nog gedeeltelijk bevroren, de pizza was gewoon kei- en keihard en zeer karig belegd.

De pasta van mijn tafelgenoot was wel smakelijk, maar het oog wil ook wat. En het zag er gewoon uit alsof het rechtstreeks uit een pakje opgewarmd op het bord was gegooid.

Geen garnering, niets. Daarvoor hoef je niet naar een restaurant.
    We zaten in het achterste gedeelte waar de bediening totaal geen oog voor had en zo zou ik nog wel even door kunnen gaan.

19. Echt een aanrader! Een prachtig restaurant. Eten is heerlijk en prijs is goed.

Vorige pagina