1. Echt lekkere friet hebben ze hier! Niet duur. Ook met de kinderen prima (kinderhoekje).
    De vis is heerlijk en een broodje garnalen is zeker aan te bevelen.
    Alles ziet er super netjes uit. Het personeel doet erg hun best. Leuk om te zien!

2. Erwin 11438 punten

Vanavond eens gesnackt. Fish & Chips eens geprobeerd want daar zijn we nog niet eerder geweest.
    De zaak is netjes, het is nog geen jaar open dus alles is nog redelijk nieuw. Indeling is groen/wit. Komt op ons niet zo gezellig over maar een snackbar heeft over het algemeen meer een wat strakker en lichter interieur dan een wat meer gezellige sfeer, is mijn ervaring.
    We hebben een lekkerbek besteld met friet en salade. Ik had ook een flesje bier besteld. Het glas wat ik hierbij kreeg rook een beetje naar vochtige doek, verder dus maar uit het flesje gedronken. Het glas van mijn vrouw was wel schoon.
    Net voor de bestelling werd uitgeserveerd kregen we te horen dat er geen ravigottesaus was.
    Dat is erg jammer, zitten we in een FISH & Chips dan is volgens mij de vis, friet, mayo en ravigottesaus essentieel. Het is toch ook niet kort houdbaar. Erg jammer, daarom een 5 voor de service. Ik vind dit echt niet kunnen.
    We konden in de plaats van de ravigottesaus wel knoflooksaus krijgen. Dan dat maar genomen.
    De vis die we kregen was gelukkig lekker. De knoflooksaus viel helaas erg tegen. Samen met de vis was geen lekkere combinatie. Daarom de vis zonder saus gegeten, dat was stukken beter.
    De friet die erbij geserveerd werd was gelukkig ook goed. Een klein beetje te bruin maar beter dat dan te licht. Het was zeker geen droge dozenfriet.
    De salade met ijsbergsla, tomaat en drie kleuren paprika was vers. De dressing was ook goed, niet teveel en niet te weinig.
    Al met al toch goed gegeten. Jammer van de saus en het glas. De dames achter de corner zijn vriendelijk.
    Ik zal niet zeggen dat ik er niet meer kom maar durf de zaak niet volmondig te adviseren aan vrienden. Afraden zal ik het echter ook niet.
    De prijzen zijn fatsoenlijk. Voor ons gerecht betaalden we € 7,50 per persoon.

6,3