Parkeergarages in de nabijheid.

Bezorgrestaurants in de buurt van Eiggenwijzz

Online eten bestellen

1506219128 92
1574200469 91
1611967882 92
1619521364 92

1. Heerlijk geluncht op het terras met 8 personen.
    Leuke, vlotte, bediening.
    Gave locatie. Top!!

2. Leuk restaurant en goed dat ze mensen met een beperking aan het werk hebben en een goede sfeer en vriendelijk personeel.

3. Sofie Saman

Vandaag opnieuw heerlijk geluncht bij Eiggenwijzz. Het eten is er echt goed, Het is er gezellig en je wordt er altijd weer in de watten gelegd. Ik blijf hier terugkomen.

4. Meerdere malen hier genoten van een heerlijke lunch, óf lekker stuk huisgemaakte taart met mijn 11 jarige dochter! Ontzettend fijne, ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom een aanrader!!

5. Echt een top tent. Heerlijk eten, goede prijs. Heerlijke zelfgemaakte producten.
    Ik kom zeker een keer terug.

6. Wat een warme deken, deze brasserie weet hoe het werkt! Geweldig om te ervaren hoe deze jongeren met hun mogelijkheden keihard werken om iedereen een geweldige dag te geven! De kaart is overweldigend wist niet te kiezen, ben gegaan voor het broodje makreel! Subliem!! Tot snel kanjers!!

7. Wat een top tent, de vriendelijkheid komt je tegemoet zodra je de deur open doet. Bediening en het eten was geweldig, zoveel klantvriendelijkheid kom je niet vaak meer tegen. Ik ga jullie overal aanprijzen hoor en graag tot snel

8. Rebecca vlaminck

Super eten, goed personeel en lekker eten voor weinig geld! Zeker een aanrader.

9. Heerlijk geluncht, een heerlijke vis etagère.
    Zeer vriendelijke en kundige bediening! Een echte aanrader! Komen snel nog een keer.

10. Patricia

Ben hier bijna wekelijks te vinden. Super vriendelijk. Heerlijke kaart. Ze doen alles om het je naar je zin te maken. Helemaal Top!

11. Van het weekend brasserie eiggenwijzz bezocht. Wat een fantastisch concept is het. Personeel super vriendelijk en mooi sfeervol ingericht.
    Ik heb een salade met makreel filet op, super lekker was deze! Ik ga hier zeker terug komen en raad het ook aan bij andere!

12. GEWELDIG, heerlijke lunch gehad. Verse producten, goede porties en geweldige service. Een echte aanrader. Prijs/ kwaliteit verhouding is zeer goed. Hier gaan we zeker nog vaak van een lunch genieten.

13. Ik kom al jaren bij Eiggenwijzz, gerund door Michelle en de jongeren.
    Ze hebben een heerlijke kaart, geweldige bediening en super service! Niets is teveel.
    Ze zorgen ervoor dat je heerlijk ontspannen kunt genieten van een heerlijke bak koffie met lekkere huisgemaakte taart, een lunch of een lekker hapje tussendoor!
    Je proeft de liefde die er ingestopt is.
    Ik vind jullie stuk voor stuk toppers en geniet iedere keer weer van jullie goede service!

14. Top concept, heerlijk eten en gastvrije bediening waar je blij van wordt. Wij vinden het een aanrader en komen zeker nog eens terug.

15. Alexandra

Na een salade met makreelfilet bleef er een graatje hangen in mijn keel. Het personeel heeft behalve een klontje boter, niets gedaan om mij te helpen! Er werd geen arts gebeld, terwijl ik enorme pijn had!
    Geen waarschuwing op de kaart en ook niet vooraf dat de filet graten kon bevatten
    Tot overmaat van alles moesten we de maaltijd, die ik half genoten had nog afrekenen ook! Nog nooit zo slecht behandeld in een restaurant.
    De dokterskosten voor het verwijderen van de graat, die dus dwars in mijn slokdarm zal, heb ik ook zelf moeten betalen. Schandalig!!!

1,4
  16. Fam. Jekel

In onze vakantie , hier gegeten.
    De bediening is heel vriendelijk en het eten goed.
    Er wordt met veel plezier gewerkt, dat merk je aan alles.
    Alles is erg schoon en er wordt meteen opgeruimd , als mensen weggaan.
    Ook het toilet zag er piccobello uit en het rook er fris.
    Menig restaurant mag hier een voorbeeld aan nemen.
    Complimenten !! Ga vooral zo door.

17. Leuk, lekker, gezellig en vriendelijk ontvangst. Gasten uit Zonhoven België

18. Heerlijk lunchcafé, goed eten en geweldig personeel. Broodje van de maand is elke maand wel weer een aanrader! Eten ziet er goed uit en smaakt ook helemaal prima!

19. Prijs/kwaliteit supergoed. Een echte aanrader! Chapeau aan de uitbaatster om de mensen met een mentale beperking zo'n fantastische kansen te geven!

Heel lekker gegeten, korte wachttijd niettegenstaande bij het opnemen van de keuze van het gerecht de ober slechts 1 maaltijd genoteerd had. Dit werd ons meteen duidelijk toen er slechts 1 bestekzakje gebracht
    werd... klein misverstandje ☺

20. Dockx Hugo

Een zeer goed verzorgd restaurant, met vriendelijke bediening. Met z'n vieren gaan eten, waarvan een die glutenvrij moet eten. Het was heel lekker en een aanrader, zeker voor de personen die glutenvrij moeten eten, iedereen heeft uiterst zijn best gedaan. Het maakte van onze uitstap naar Middelburg een feestdag. Bedankt.

21. D. van Grootveld

Een heerlijke high tea gehad. Veel lekkere hapjes waar we aan het eind goed vol van zaten. Heel erg aardig personeel. Super gastvrij. Zeker een aanrader.

22. Anouk Bron

Brasserie Eigenwijzz; een prachtige zaak met een gezellige sfeer die grotendeels gecreëerd word door geweldige jongeren met een verstandelijke beperking, binnen Eigenwijzz komen hun krachten & capaciteiten naar voren en knallen ze iedere dag weer op hun eigen manier om het voor iedere gast zo fijn mogelijk te maken! Doordat ieder op zijn eigen manier uniek is vullen ze stuk voor stuk iets aan. Een heerlijke lunch, high tea of een lekker glaasje wijn op het mooie terras dat u wordt geserveerd door deze gastvrije jongeren, wat wilt u nog meer?! Neem zeker eens de moeite om een kijkje te komen nemen!

23. Yvette Waterschoot

Vorige week van een high-tea genoten bij Eiggenwijzz. In mijn geval niet altijd even makkelijk met diverse voedselallergieën. Toch zijn ze bij Eiggenwijzz de uitdaging aangegaan en hebben wij een geheel op maat gemaakte high tea genoten. Top service!

25. charlotte de schipper

Een hele leuke plaats met heel veel gezelligheid. We hebben daar genoten van een high tea waar we goed vol van zaten. We zouden dit bij iedereen aanraden.

26. Wat een vriendelijk personeel. De High Tea was uitstekend. Een zaak om nog eens terug te komen. Top!

27. Corina De Visser

28. ik heb er al vele malen gegeten. Ik herken absoluut niet de negatieve recensies. Ik heb een beetje moeite met mensen, die het lef niet hebben dit gewoon eerlijk in de zaak te zeggen tegen de mensen zelf. Dit is een topzaak met topbediening en heerlijk eten en die combinatie kom ik weing tegen als het ook gaat om prijs/kwaliteit.

29. High tea is absoluut geen aanrader!Je krijgt heel weinig voor je geld en ook niet alles was even lekker en vers. Het personeel was wel heel vriendelijk, maar alleen voor hun zal ik er toch niet terugkeren. Er zijn zaken vlak in de buurt, waar je wel met een vol en voldaan gevoel van tafel gaat.

2,8
  30. Vanmiddag voor het eerst bij Eiggenwijzz geweest, daarbij aangenaam verrast door zowel de ontvangst, hartelijkheid, gastvrijheid en kwaliteit/prijs van het eten! Een echte aanrader.

31. Het is een mooie wereld vol engels, respect, glimlach, lekker eten, top service, zeer acceptable prijzen, alles schoon en netjes, rustige muziek en mooie decoratie.

32. Rian van der Made

Zaterdag 13 september familiedag met lunch, 7 personen. Voor ons een dikke tien. Kan iedereen een voorbeeld aan nemen. Heel schoon en netjes. Super vrolijk personeel en beter nog; allemaal tegelijk het eten op tafel. Alles vers gemaakt. Heerlijk! Ga zo door.

33. Mij vriendin kreeg voor haar verjaardag een Hema-lunchbon en we besloten daarmee op ons dagje uit naar Middelburg bij Eiggenwijzz te gaan eten. We kunnen zeggen: dat was een goed besluit! Een heerlijk drie-gangenmenu voor geschoteld gekregen!
    Dat, samen met de vriendelijke bediening kunnen wij iedereen aanbevelen! Jammer, dat we helemaal in Utrecht wonen! Wij wensen Eiggenwijzz veel succes voor de toekomst en zeggen haar hartelijk dank !

34. Marie-Josée

35. José van Doorn

Wat een vriendelijk en behulpzaam personeel, dat bovendien heel vlot serveert. Heerlijke zelfgemaakte soep, mooi vers brood en knapperige groene salade, een dikke 10!

36. Het was top. De bediening was vriendelijk, enthousiast met extra aandacht voor de gasten. Je kon zien dat ze er plezier in hadden. De aandacht aan de gasten was er ook voor de gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.

37. Waarom kunnen andere zaken dit nou niet? Enthousiaste vriendelijke bediening met echte aandacht voor de gasten. Ook als dat, zoals in ons geval, een groep van 18 mensen was. En zoals Eiggenwijzz aandacht besteedt aan de gasten, zo besteden ze ook aandacht aan de gerechten. Het was, zelfs op een drukke zaterdag, echt top! Alle complimenten!

38. Niesje Janse

Het is een sfeervolle brasserie waar je je direct thuis voelt. De bediening is altijd vriendelijk en gastvrij en je merkt dat ze plezier hebben in wat ze doen. Je kunt er heerlijk eten of er gewoon lekker een kopje koffie drinken .

39. Gezellige brasserie waar je heerlijk kunt genieten van je lunch, of onder het genot van een hapje en een drankje kan genieten op het terras.
    De eiggenwijzze bediening is gastvrij en enthousiast, het eten is prima, veel keuze en met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Kortom een aanrader om eens te gaan genieten.

40. Een super gezellige en sfeervolle brasserie. Het eten is heerlijk en vers bereid, je wilt hier maar van blijven smullen. De prijs van de drankjes, de hapjes en de lunch is voorstelbaar goed. Door de werknemers wordt je vriendelijk ontvangen en ze helpen je met alle plezier. Een dikke tien waard dus! En het is zeker de moeite waard om hier te komen lunchen.

41. Het eten is lekker, de sfeer is gezellig, de service is snel en goed en de prijs/kwaliteit verhouding is super.

42. Marco en Elles Mulderij

Mijn man en ik zaten in een hotel in west kapelle en ik wilde graag verse koffie omdat ik hoofdpijn had, toen zagen we dit gezellige restaurantje op de hoek. De sfeer was gelijk goed, ik kreeg koffie, hoofdpijn direct over, anderhalf uur later gingen we daar eten, er werd zelfs een wit broodje gehaald, ik kan niet anders zeggen, super was het. Waarom is er niet zoiets bij ons in Apeldoorn, leuke vriendelijke mensen, ik kon daar wel uren blijven zitten, toppie mensen. Bedankt voor de gezelligheid, maar vooral het heerlijke eten. Groetjes Marco en Elles

43. Service was super! Eten was super! Vriendelijk geprijsd! Hier gaan wij vaker naartoe!

44. Cor en Olga Broodman

Wij waren vanmiddag bij Eiggenwijzz met een High Tea (een kaart gekregen voor mijn verjaardag van de Hema). Wij hebben enorm genoten van de heerlijke schaal met zoeten taartjes en later van de hartige schaal en enorme lekkere koffie, waar menig restaurant een voorbeeld aan kunnen nemen .De bediening was heel vriendelijk ook een voorbeeld voor andere. De volgende keer als we in Middelburg zijn gaan we er zeker nog een keer naar toe om er te lunchen.

45. Met z'n tweeen heerlijk gegeten afgelopen zaterdag 14-9.
    Alles top, zeker een aanrader.
    Team Eiggenwijzz hartstikke bedankt!
    Tot ziens.

46. Ad en Ellen

Frisse uitstraling. Prachtige inrichting. Talrijk team. Plezierige mensen. Sociaal gemotiveerd. Commercieel alert. Lekker eten. Normale prijzen. Uitgebreid informatief. Prettig open. Vriendelijke omgang. Professionele apparatuur.

In 2 woorden: Een aanrader.

47. Naast een goede prijs/kwaliteit verhouding heerst hier een fijne sfeer die als een warme deken om je heen valt. Lieve bediening, lekkere gerechten. Top!!!

48. Een prachtige brasserie die gerund wordt door bijzonder leuke mensen !
    Zeer goede kwaliteit/prijs verhouding met uitstekende lunchgerechten.
    Bediening met een lach is hier een vanzelfsprekendheid.
    Bij Eiggenwijzz heerst er altijd een ontspannen sfeer, je voelt je hier lekker op je gemak.

Al met al zeker de moeite waard om hier heerlijk te gaan lunchen !!

49. Gewoon op goed geluk binnengestapt, omdat het er zo leuk uitzag, en sindsdien kom ik er elke keer als ik in Middelburg ben. Heel vriendelijke ontvangst en bediening. De jongedames en -heren die er werken zijn erg goed opgeleid in hun taak en krijgen super ondersteuning. De menukaart is gevarieerd en origineel. Zowat alles wat ik er proefde was een meevaller. De prijs/kwaliteit is ook meer dan correct.
    Er is een stukje 'glazen plafond' waar je kan oplopen en van de bovenverdieping naar beneden kan kijken, een 'topattractie' voor jonge kinderen, die van ons zijn er in elk geval gek van.
    Eiggenwijzz is een aanrader voor wie naar Middelburg gaat.

50. Mark Van Caenegem

Eigenwijzz is een mooie naam voor dit restaurant. Wij komen er als Belgische toeristen heel graag bij onze bezoekjes aan Middelburg. De bediening en de sfeer zijn er echt gemoedelijk. De menukaart is ook iets bijzonders, Kortom, we voelen er ons thuis.

51. Eline Tange

Eline had al eens een high tea gedaan met haar groep van de werkleer boerderij de Akkerwinde.
    Helemaal enthousiast geworden wilde ze ook dat haar ouders de sfeer zouden proeven van een gezellig en vooral lekker restaurant.
    Nou dat is helemaal gelukt. Wat zijn we verwend!
    De ongedwongen gezellige sfeer maakte dat we hebben genoten.
    Het weerzien met verschillende bekenden maakte het voor Eline helemaal tot 'het' vakantie-uitstapje van het jaar!

52. Hildegarde

Heel toevallig bij Eiggenwijzz binnen gestapt en vanaf de eerste dag genoten van de gezellige sfeer, de vriendelijke spontane bediening en het lekkere eten.
    Het is er ook ontzettend kindvriendelijk.
    Voor ons hangt EIGGENWIJZZ onafscheidelijk vast aan Middelburg.
    Bedankt en een dikke proficiat. !

53. Cees Kleij

Vanuit Breda gaan we graag shoppen in Middelburg. Telkens weer gaan we daarna lunchen bij EIGGENWIJZZ aldaar. Waarom: het is er gewoon goed toeven. De lunch is telkens een verrassing. Billijke prijzen en over de bediening hebben we al helemaal niet te klagen: altijd vriendelijk. De porties zijn ruim voldoende en in de keuken wordt veel aandacht besteed aan het opmaken van de borden. De ingrediënten zijn vers en met smaak bereidt. Dus hoeveel complimenten kunnen we nog maken. Ga vooral zo door. Kunnen wij ook steeds blijven genieten. Volgende keer komen we ook eens 's avonds eten.
    Een filiaal van jullie in Breda zou niet verkeerd zijn of is dat te ver weg?

Samen met jullie team: heel veel succes en ook voor deze keer weer: bedankt.

Cees en Mieke Kleij.
    Breda, 26 juli 2013.

54. Cobi Mersch

Wij 2vriendinnen zijn via een cadeaubon van de Hema voor een luxe lunch bij Eiggenwijzz gekomen. Wij deden een dagje Middelburg en hebben een heerlijke lunch gehad met een bak koffie en soep vooraf en ijs toe. Leuke ambiance en goede bediening. Wij komen zeker nog eens terug. Erna en Cobi uit Schiedam

55. cval 30 punten

Vandaag hier ontzettend genoten van een high tea. Wat een aanrader! Heerlijk gegeten. Erg mooie zaak, ontzettend lief personeel, echt een aanrader om eens te bezoeken. Ik kom zeker terug!

56. Marry de Goeij

Wat hebben wij met zn vieren enorm genoten van de gastvrijheid en de sfeer. Wat een lief en netjes personeel, We zijn daar 's morgens de eerste keer geweest en vonden het zo gezellig, zijn 's middags weer geweest. Jammer dat ik ver weg woon, anders zou ik er elke week een kop koffie gaan drinken. Ik wil jullie alvast proficiat wensen met jullie één jarig bestaan deze week.

Heel veel groetjes vanuit midden Limburg.

Marry

57. Hele lekkere high tea gehad. Veel gegeten en een fantastische service! Een aanrader!!

58. Hallo.. Vandaag voor het eerst kennis mogen maken met de gastvrije, vriendelijke en spontane service bij Eiggenwijzz.. Jullie gaan me zeker terug zien, goudeerlijk, oprecht en met hart voor de zaak.. Super, ga zo door!!

59. Cora Verburg

Regelmatig te gast bij Eiggenwijzz. Iedere keer weer ben ik verrast door het lekkere eten, de vriendelijke bediening en de gezellige sfeer. Een aanrader !!

60. Eiggenwijzz is een super zaak, met een hele leuke kaart met leuke prijzen, lekker eten,leuke inrichting en het allerbelangrijkste super bediening, daar kunnen een hoop zaken nog wat van leren!!!
    Absoluut de moeite waard om binnen te lopen!

61. Addie & Joop Gennis

Na flink wat goede recenties te hebben gelezen op eetnu toch maar eens gaan kijken in deze brasserie... We vond het enigzins wat tegen vallen, het is "prima" maar om daar een 10 voor te geven... Jammer want we neem de recenties van eetnu altijd zeer serieus. Hoger dan een 7 zou ik het niet geven.

5,5
  62. rozeboom

We hebben heerlijk genoten van een gluten en lactose vrije high tea.
    Michelle en haar medewerkers hadden goed haar best gedaan en hebben ons verrast!
    Een aanrader voor mensen met gluten en lactosevrij dieet

63. Na een 2-daagse uitstap naar Renesse besloten wij, mijn vriendin en ik, Middelburg nog even aan te doen. Na een stevige wandeling door het centrum hadden wij dorst en besloten iets te gaan drinken in de brasserie die ik eerder die dag al had aangewezen om naar toe te gaan gewoon omdat het uitzicht van de brasserie me aantrok. Bij het binnenkomen kwam er onmiddellijk een jongeman die ons vroeg of we graag aan het venster zouden zitten, zeer snel werd de tafel afgekuist en werden onze wensen opgevraagd, toen ik de kaart bestudeerde ontdekte ik dat de brasserie gerund werd door jongeren met een verstandelijke beperking, ik vond dit zo'n leuk en supergoed initiatief dat ik thuisgekomen ben en onmiddellijk in mijn pen ben gekropen om dit even mee te delen aan mijn medemens! Proficiat aan het ganse team van Eiggenwijzz. Gewoon TOP!

64. Vandaag heerlijk gegeten, een super lekkere high tea ! Een echt aanrader !! Dank je wel jongens en meiden natuurlijk.

65. Heerlijk koffie gedronken met een likeurtje, bonbon en huisgemaakte sinaasappeltaart.

Wat een leuke sfeer!
    Jammer dat wij niet in de buurt wonen, anders zou ik vaste klant worden!!

66. Yvonne Souisa

Complimenten voor de manier waarop deze brasserie met bijzondere jongeren een mooie en gezellige sfeer weet te creëren waar je echt heerlijk kunt eten! Zeker tot ziens.

67. Super sfeer!! Fijne bediening! Lekker eten! Goede prijs!!

68. rob en marjan

Nacht van de nacht in Middelburg, met een sportieve groep heerlijk gegeten bij Eiggenwijzz.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

69. Heerlijk gegeten en een puike bediening. We zijn geraakt door de passie en gedrevenheid waarmee iedereen daar werkt. Geweldig dat jonge mensen op deze manier betrokken worden bij onze maatschappij. Een puik voorbeeld van maatschappelijk verantwoord ondernemen.
    Jammergenoeg wonen wat te ver van jullie vandaan om regelmatig een bezoek te kunnen brengen.

70. Linda Hemmes

Iedere keer weer heerlijk eten, gezellige sfeer en aardige bediening.
    Ik raad het iedereen aan!!

71. Gerda van Wingerden

Of het nou de lunch , een High Tea, of een menuutje betreft
    het is gewoon heel goed verzorgd en heerlijk!

72. Voor de 1x hier gegeten, maar het smaakt naar meer.
    Voortreffelijk gegeten,prettige ambiance, fijne bediening. kortom een aanrader.
    Complimenten voor de gastvrouw is hier zeker op zijn plaats.
    Er was toen wij er waren een groep van 25 personen, maar dat was niet te merken aan de vlotte bediening,en de persoonlijke aandacht.
    Het bezoek aan Eiggenwijzz krijgt zeker een vervolg, wat ons betreft.

73. Karin Adriaanse

Super unieke brasserie! Met kanjers in de bediening en keuken. Je moet hier een keer wat gegeten hebben, echt geweldig! Regelmatig kom ik hier, om samen met mijn kinderen (3&7jaar) heerlijk te lunchen. Maar ook voor een overheerlijk kopje koffie met eigen gemaakte taart kun je hier terecht. En alsof het niet op kan kun je hier op de donderdagavonden ook nog heerlijk dineren en dit allemaal voor een zeer betaalbare prijs.

74. Angelique de Visser

Hier al meerdere keren wezen eten. Alles is echt top in deze zaak. Gezellige sfeer en mooie zaak. Super aardige en goeie bediening, echt een geweldig aspect dat ze met de jongeren werken. Het eten is er goed en echt super lekker. Altijd mooi opgemaakt en juiste portie's. Wat ook erg leuk is de workshops e.d. die ze aanbieden. Zeker de moeite waard om naar toe te gaan.

75. Eiggenwijzz is een ontzettend fijne brasserie. Ik heb er al meerdere keren zeer lekker gegeten, maar ben er ook wel eens geweest voor een lekker drankje op het terras. De locatie van Eiggenwijzz is geweldig. Je kunt er lekker mensjes kijken vanaf het terras. Ook is er binnen een glazen plafond wat een heel leuk en ruimtelijk effect toevoegt aan de brasserie.

Het personeel van Eiggenwijzz is geweldig. Ze zijn vriendelijk, snel en netjes. De gastheer en gastvrouw zorgen voor een leuke sfeer. Het werk van de chef is ook uitstekend; alles wat uit de keuken komt smaakt heerlijk en dat voor een mooi prijsje!

Ik ben er ook al eens geweest voor een High-Tea op het Eiggenwijzz dakterras. Dit is echt een aanrader met mooi weer! Als het zonnetje schijnt en je zit lekker uit de wind, is het er heerlijk vertoeven.

Voor mij staat Eiggenwijzz op nummer één. Ik zal nog vaak terugkomen met mijn vrienden, familie en collega's. Ik vind het de beste brasserie van Middelburg en raad het ook aan iedereen aan!

76. Michele Doeve

77. Fijne brasserie met erg leuke en goeie bediening. De lunchkaart is erg uitgebereid met veel variatie. Altijd gezellig druk met een relaxte sfeer. Top brasserie, ik kom zeker vaker.

78. Het is bijna onmogelijk om in deze gezellige brasserie niet tevreden te zijn. Het enthousiasme van de oprichtster en het personeel spat er letterlijk vanaf. Ales we ploteseling worden overvallen door een plensbui krijgen we het hele verhaal te horen van de drukte van de afgelopen weken. We gunnen deze eetgelegenheid alle mogelijkheden om nog jaren en jaren te bestaan en een zinvolle dag invulling te zijn voor mensen met een kleine beperking, alhoewel je daar niets van merkt. Vanf hier de belofte dat we bij iedere vakantie in Zeeland jullie zullen bezoeken, en de fooienpot zullen bijvullen. Dit is een AANRADER met hoofdletters!

79. Een plek waarbij je zonder de grote drukte van de markt even kan relaxen. Het eten kwam snel en was heel smakelijk. Je merkt aan de mensen die er werken dat ze het leuk vinden. Een aanwinst voor middelburg.

80. Heerlijke koffie met een extraatje!!! Lekkere lunch gegeten, broodje met zalm, lekker luxe belegd. Leuke bediening.

81. Vorige week ben ik samen met een vriendin bij Eiggenwijzz geweest, wij zijn altijd opzoek naar nieuwe tentjes en dus mocht Eiggenwijzz niet aan ons lijstje ontbreken. Het eerste wat opvalt is dat Eiggenwijz een mooie zaak is, goed ingericht en erg sfeervol. Daar is eigenlijk ook alles mee gezegd. De koffie was erg sterk van smaak, verder vonden wij het eten smaakloos en niet heel bijzonder. Wij lopen voortaan door.

5,3
  82. Gezellige brasserie met vriendelijk personeel. Mooie aankleding, zowel binnen als buiten. Eten en drinken was superlekker en snel gebracht. Een echte aanrader voor een hapje en drankje in het centrum van Middelburg!

83. Ruud Buitenhuis

Vandaag van begin tot eind genoten van kwaliteit. Zowel in de bediening, aandacht en bereiding van huisgemaakte hapjes en discipline van de kids, die onder leiding van Michelle uitgroeien tot toppers.

84. Karlijn

Een hele leuke brasserie, erg sfeervol ingericht en de bediening met een glimlach. De broodjes Ijn zeker de moeite waard! Zeker een aanrader!!!