• Biologisch

1419418554 85
1520291655 92
1677205367 91

1. JN van der Waal

We hebben een heerlijk ontspannen avond mogen beleven op een hoog culinair nivo.
    De gastvrouw geeft deskundig uitleg over de gerechten met bijpassende wijn.
    We komen hier zeker nog eens terug.

2. C. Minnaard

3. Mijn man en ik hadden reeds tweemaal het genoegen om in de Eetkamer een ontspannen én gastronomische avond door te brengen.

Tijdens ons laatste bezoek werden wij vergezeld door een bevriend koppel. "Enkel superlatieven" om het met hun woorden te zeggen, en wij kunnen, wederom, enkel beamen: een warm en hartelijk onthaal door de immer sympathieke en attente gastvrouw, een uitgelezen exquis jubileummenu met wijnarrangement waarin gerecht en wijn elkaar prima vinden, elk gerecht is een streling voor het oog en voor de smaakpapillen. Bovendien voel je je in de Eetkamer echt thuis, het is er rustig, de aankleding getuigt van oog voor detail, kortom, het plaatje is volledig af. Wij laten Brussel graag achter ons om te genieten van een avondje Middelburg, en dan is er voor ons maar één adres: de Eetkamer.

Wij kijken alvast uit naar onze volgende en zeker niet laatste keer.

4. Edwin Kos

Hier 28 februari gegeten!!!! Wat een top avond!! Heerlijk gegeten met mooie smaken en dat gecomplementeerd met mooie wijnen en goed gastvrouwschap. Wij hebben genoten. Dank daarvoor, ons zie je terug!!

5. Mr Blue

6. Dianne

7. Annie van Reijen

Heerlijk gegeten. Goede bediening. Prima eten. Goed verzorgd. Rustige omgeving. Prima restaurant als je in Middelburg bent. Een aanrader!

8. Jos en Irene

Gezellige sfeer, uitstekende bediening en zeer goede kwaliteit eten. Aanrader!

9. nanette

10. Hans Van den Broeck

Heel lekker! Beef wellington is een aanrader.

11. Jeroen & Annemiek

Een rustige avond, maar toch een hele gezellige en ontspannen sfeer. Heerlijk eten en op sommige momenten een smaaksensatie. Hier komen we zeker nog eens terug.

12. Het was weer heel goed, elk gerecht was even lekker. We waren een groep van 9. Iedereen was erg positief. Onze dank aan de kok en aan de goede vriendelijke service!

14. peter en ingrid ritzen

Bij binnenkomst vermeldden wij dat we -helaas- die avond weinig tijd hadden. Daar werd volop rekening mee gehouden door de gastvrije gastheer. Perfecte stijlvolle ambiance, goede wijnen, siervol gedekte tafel en opgemaakte borden. Maar bovenal heerlijke gerechten. Het toetje van 5 diverse lekkernijen was de finishing touch! Een aanbeveler.

15. Valentijnsdag hebben we genoten van het Valentijnsmenu. De sfeer, bediening en het eten waren voortreffelijk. Een hele fijne ervaring.

16. Warme ontvangst, het voelde niet alsof je in een restaurant binnen kwam. We kregen echt een romantisch tafeltje voor ons twee. We hebben de 4 gangen menu genomen met aangepaste wijnen. Ik weet niet wie de sommelier is maar hij kent zijn vak. Na al wat sterren restaurants te hebben kunnen/mogen bezoeken, moest de keuze van de sommelier niet onderdoen. Voor ons een ideaal etentje na een leuke namiddag in Middelburg.

17. Marcel Heuninck

Restaurant gevonden via website. Onze ervaring beantwoordt volledig aan het positieve beeld van de website. Zéér lekker gegeten: Ree en kalfszwezerik zijn geen alledaagse schotels maar werden door de kok op een heerlijke manier op tafel getoverd. De gekozen wijn was lekker en zijn prijs waard. De bediening super vriendelijk en correct. Wij komen terug.
    Minpunt: Auto parkeren in de buurt. Opgelet parkeerzone te betalen tot 20u (in België tot 19u)! Onze bekeuring bedroeg 59,00 Euro.

18. Angenehme Atmosphäre, freundliche aber zurückhaltende Bedienung, ausgezeichnetes Essen. Alles in allem ein absolut erfreulicher Abend. Hier waren wir nicht zum letzten Mal.

19. Gegeten met groep van 8 vrienden en collega's. Het menu was deze avond € 10,- goedkoper. Ondanks dat er verschillende keuzes waren, limiteerde mevrouw onze keuze voor de gerechten aan dezelfde tafel nadrukkelijk en ging ook nog eens de discussie aan. Het eten was goed. De bediening was afhankelijk van wie er aan tafel kwam. Mevrouw was hautain en meneer verleende optimale service.

20. De inrichting van de eetkamer doet direct vermoeden dat het om één van de betere restaurants gaat. De bediening is goed. Op het eten is niets aan te merken, het is gewoon goed. Hier zit echter wel het probleem. Als je voor twee maal voor- en hoofdgerecht, koffie met bonbons al € 130 moet betalen, zonder een flesje wijn, dan verwacht je iets meer dan gewoon goed. In de gerechten zat geen verrassing, nog in ingrediënten of smaak. Een goed restaurant, maar de prijs-prestatie verhouding klopt niet.

6,7
  21. Na enkele jaren weer eens terug geweest in de Eetkamer.
    Nog altijd de top in Middelburg.
    Sfeervol restaurant met zeer goede gastvrouw.
    Het eten was zeer smaakvol en werd mooi gepresenteerd,

22. Jose van Dijck

Prettige sfeer, intiem. Heerlijk gegeten en uitstekende service. Men voelt goed aan wat het tempo aan de tafel is, terwijl je dat niet in de gaten hebt. Goede adviezen over wijnen bij de gerechten en de gerechten zelf waren prachtig om te zien en ontzettend lekker. Geen pretentieuze kunstwerken, maar goed doordacht wat smaakcombinaties betreft en mooi gepresenteerd. We gaan er absoluut nog een keer eten.

23. Marcel en Bart

Heerlijk gegeten met passende wijnen. Alleen jammer dat er niet wordt gevraagd of kraanwater erbij ook mogelijk is. Moesten 5,50 euro betalen voor een fles plat water, terwijl het diner toch flink aan de prijs is!

24. André Bekema

Uitstekende ontvangst, buitengewone service, heerlijk gegeten en genoten van het bijbehorende wijnarrangement. Uit eten als een avondje uit. Wij hebben een uitermate fijne avond gehad en graag het bijkomende bedrag daarvoor betaald. Moi.

25. Bart Robbers

Zeer goede ontvangst, voortreffelijk keuzemenu en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Gasten krijgen maximale en plezierige aandacht. Jammer dat er 's middags weinig gasten waren.

26. Elly en Ton

Heel mooie avond gehad in de Eetkamer. Zeer verzorgde en mooie gerechten, die op een heel ontspannen, persoonlijke en hartelijke manier worden geserveerd. Het geheel maakt een culinair hoogstaande en zeer gastvrije indruk. Zeker een adres om te onthouden in Middelburg. Klein kritiekpuntje: De wijnkeuzes (arrangement) waren naar ons idee ietsje minder gelukkig, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.

27. Kees Frijters

Bijzonder vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Heerlijke fauteuils waar je uren op kunt zitten. Mooie menu kaart met heerlijk klaargemaakte gerechten. De moeite waard om een avond te genieten van alle heerlijkheden die de Eetkamer te bieden heeft.

28. Verschuure

Het eten was heerlijk. Wat ook heel mooi is dat bij elke gang als die word opgediend dat er word verteld wat alles precies is.

29. Genieten op topniveau in een zeer relaxte ambiance!

Jan weet in de keuken heerlijke gerechten te bereiden, welke gepresenteerd worden op prachtige borden, welke door Emma op zeer vakkundige, maar persoonlijke wijze geserveerd worden. Alle gerechten zijn heerlijk van smaak en in de juiste proporties. Ons 5 gangen diner was echt heerlijk, voorafgaand door heerlijke amuses. Voldaan, maar niet overvol.

De bijpassende wijnen waren perfect uitgezocht!

Je kan ons snel weer terug verwachten, het is echt genieten bij jullie!

30. Floor en Tineke

We hebben weer enorm genoten van de culinaire hoogstandjes van Jan en de gastvrijheid van Emma. De goed op elkaar afgestemde gerechten en de daarbij geadviseerde wijn maakte van iedere gang een feestje. Het was weer echt genieten. Voor ons is de Eetkamer "het" restaurant van Zeeland.

31. Fijn restaurant dat een hoge beoordeling verdient. Daar eten betekent een fijne en gezellige avond waarbij je je echt thuis voelt.
    Er wordt heerlijk en deskundig gekookt met dagverse producten. De gerechten worden tot een verrassend diner samengevoegd van hoog niveau.

Een restaurant om niet te vergeten en regelmatig terug te komen.

Jan en Koos

32. Verscholen in de binnenstad, het was even zoeken maar het is de moeite waard om naar binnen te gaan! De vis was zeer goed en ook het nagerecht was een prettige verrassing! Een aanrader in Middelburg!

33. Ontzettende leuke locatie, geweldige menukaart, de bediening is super, al met al een ontzettende fijne avond gehad met heerlijk eten. Zeker een aanrader!!!

34. Zeer goede ontvangst. Uitstekend diner en goede wijnkaart. Uiteraard niet goedkoop maar waarschijnlijk "het'' restaurant van Middelburg.

Très bon accueil. Diner parfait et belle carte des vins. Pas bon marché mais certainement le meilleur restaurant de la ville.

Jammer dat er geen franstalige kaart aanwezig is.

Dommage qu'il n'y a pas de carte en français.

35. verleye peter

Voorgerechtjes lekker doch iets te kleine portie!Twee zwezerikjes!Hoofdgerecht copieus/lekker doch klassiek!Duurder dan gelijkaardige restaurants in Brugge!huiswijn matig/ Zinfandel rood voor 47 euro is betaalbaar!

36. Eric en ris

Wij zijn niet zo van die "tienen-gevers", maar ditmaal hadden we eigenlijk wel de neiging. Ingetogen maar toch zeer gezellige sfeer en gerechten die zo goed als perfect waren. Zeer goed en we komen zeker terug als we weer in Middelburg zijn. Dat we daarbij niet de enigen zijn, blijkt wel uit het feit dat het restaurant tijdens ons bezoek geheel bezet was. Het bewijst maar weer eens dat je gewoon een goede prijs-kwaliteit verhouding moet leveren. En dat doet de Eetkamer!

37. Betty & Jean-Luc

Een geweldige ervaring, heel vriendelijke bediening, uitstekende champagne, mooie borden en vooral uitstekende smaak. Als wij nog eens naar Middelburg gaan, zullen we dit adres zeker nog bezoeken. Wij waren heel aangenaam verrast door alles wat ze ons voorgeschoteld hebben.

38. Wij hadden een heerlijke avond.
    Goede ontvangst in mooie, rustige ambiance.
    Het eten was fantastisch, de presentatie geweldig.
    Heel goede gastvrouw/heer.
    Als we weer eens in Middelburg of omgeving zijn, komen we beslist terug. Een echte aanrader dus.

39. Evert Jan Versteeg

Kiezen, dat was mijn grootste probleem toen ik de menukaart zag. Wat een geweldige keuze. Vervolgens was het vooral de verrassing die me is bijgebleven. De gerechten zijn zo verrassend en dan ook nog bijzonder lekker!

40. Klassen Franz

41. Martine Vooren

Ik kom hier al jaren regelmatig, nog nooit een avond meegemaakt waarin ik niet super lekker hebben gegeten en goed zijn bediend. Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wat ik erg op prijs stel is dat de bediening niet zo stijf is, maar wel aan al je wensen tegemoet komt.

42. Jan Paul

Als je zin hebt in een verrassende avond dan zit je hier goed. De keukenbrigade doet zijn uiterste best en dat proef je aan de volle smaken die goed in balans zijn. Ook de wijnen zijn verrassend en zeker de moeite waard (tip: Kies voor een wijnarrangement). Al met al een zeer goede zaak om vaker terug te komen. Niets dan lof voor zowel de gastvrijheid als het heerlijke eten.

43. Dennis en Richard

Uit eten gaan bij restaurant de Eetkamer is een avondje genieten. Al bij binnenkomst voel je je er thuis. De gastvrouw weet moeiteloos en subtiel een sfeer te creëren die eenieder zal aanstaan. We hebben er diverse keren gegeten en elke keer was het een culinair feestje, zeker met het bijpassend wijnarrangement. Super!
    Wat ons betreft een echte aanrader!

44. Dit is voor ons het beste restaurant van Middelburg. Niet alleen een verfijnde keuken, maar ook vriendelijk en passende, niet opdringerige toelichtingen. Wij gaan altijd naar De Eetkamer bij speciale gelegenheden en proberen zoveel mogelijk van dit soort momenten te bedenken...

45. charmaine

Paar weken geleden met twee vrienden voor het driegangenmenu gekozen. Hoewel we vanwege theaterbezoek helaas maar weinig tijd hadden, slaagde de kok erin voor een van ons een glutenvrije maaltijd te presenteren. Uitstekende service

46. A.DUURSMA

47. Op aanraden van een collega ben ik hier afgelopen weekend gaan eten. Mijn collega was vol lof over dit restaurant en daarom wilde ik dit zelf ervaren.

Alles wat mijn collega mij vertelde was helemaal waar!
    Wat een toprestaurant!
    Het eten was heerlijk en de bediening perfect.

Ik heb genoten van het avondvullende programma en raad het iedereen aan.

48. Micha de Vries

49. Ivan Brkic

Heerlijk gegeten in een prachtige sfeer met een perfecte service. Een 100% aanrader.

50. Een heerlijk restaurant om te genieten van het eten! Een prettig en vriendelijk ontvangst. De borden zijn kunstig opgemaakt! Een aanrader voor een heerlijk diner. Ook voor de vegetarier onder ons een genot om er te eten!

51. Brian Dijkstra

Van het weekend heerlijk gegeten hier. Je wordt hier heel vriendelijk ontvangen. Men heeft hier verstand van de gerechten, en de gerechten zien er prachtig uit! Kortom een aanrader!

52. Een avond bij de Eetkamer is een feestje! Bij binnenkomst voel je gelijk de warme sfeer en gastvrijheid. De inrichting is stijlvol met een moderne toets en zeer luxe comfortabele stoelen.

Daar willen we graag een avond op doorbrengen om te genieten van de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. We beginnen met een amuse uit vier delen, en vervolgen met een gerecht van diverse vis bereidingen, waaronder de huisspecialiteit gerookte en gemarineerde zalm. Om je vingers bij af te likken. Vervolgens zalige gebakken zwezerik en zeebaars. En sluiten af met diverse zoete gelukjes zoals de desserts hier worden omschreven. Dit alles zo mooi gebracht, en zo goed op smaak dat we er van onder de indruk zijn.

Ook de geschonken wijnen passen erg goed bij de verschillende gerechten. De bediening bezorgt ons een onvergetelijke avond! We komen graag terug!

53. K 9 punten

Hier wordt gekookt op hoog niveau. De gerechten zijn geweldig lekker, de sfeer is uitstekend en de bediening is top.

Jan kookt met passie de "sterren" van de hemel en zijn Emma is een geweldige gastvrouw. Absoluut het beste restaurant van Middelburg en qua prijs-kwaliteit verhouding misschien wel het beste van Zeeland. Zonder meer een aanrader voor een ultiem avondje uit.

54. cor 5 punten

Goed restaurant. Wel duur. Voorgerecht v/a 15 euro en een hoofdgerchtje zo rond de 25 euro.

55. Cor van Bijsterveld

Wat ben ik blij dat ik voorafgaand aan ons tripje naar Middelburg even gegoogled heb naar 'restaurants Middelburg', want anders hadden we dit fantastische restaurant waarschijnlijk niet gevonden, of waren we er in onze onwetendheid mogelijk gewoon voorbijgelopen!

Uitgaan is voor ons vooral uit eten gaan, maar het is lang geleden dat we zó hebben genoten, dit restaurant is echt fantastisch!

56. Ik heb nu enkele keren gegeten bij de Eetkamer in Middelburg.

Veruit het beste restaurant van Middelburg en omstreken.

Het eten is werkenlijkwaar subliem.

Een echte aanrader voor iedereen die een gezellig avondje uit wilt met heerlijke gerechten.

57. John en Marjolein

Al jaren vaste gasten in dit restaurant omdat de verwachtingen altijd 100% worden waargemaakt. Gezellige ambiance, vakkundige attente gast -vrouw en - heer, heerlijke, vakkundige en zeer verzorgde gerechten. Ik kan het iedereen aanraden. Echt een avondje genieten!

58. Ronald

Wat je van een restaurant mag verwachten, veel detail in de gerechten, ook wat smaak betreft. Prachtige ambiance, echt een uitje, een terugkomer.

59. Johan en Corrie

Prettige sfeer, prachtige inrichting, goede persoonlijke bediening en het eten was uitstekend. Zeer gevarieerd en iets wat je niet dagelijks tegenkomt.

Voor herhaling vatbaar.

60. Tonnie en John

De Eetkamer is een sfeervol restaurant, heerlijk culinair eten, goede wijn, geweldige lieve gastvrouw, bediening en service Top!

Ook een echte aanrader voor een avond uit!

61. De Eetkamer is een combinatie van een sfeervolle ambiance, lekker eten, goede wijn en een service zoals je die hoopt te krijgen in een restaurant. De prijs/kwaliteit verhouding is absoluut top.

Aanrader!

62. Etienne van der Sloot

On-Middelburgs restaurant, qua entourage en op culinair vlak past de Eetkamer prima in een stad als Amsterdam of Antwerpen.

Wat mij betreft een echte aanrader.

Bediening is uiterst correct en vriendelijk!

63. cecile

Wij logeerden bij vrienden van ons in Middelburg en waren op hun aanraden hier gaan eten. Wat hebben wij heerlijk gegeten bij De Eetkamer. Originele gerechten, de service was perfect, intieme sfeer.
    Voor een avondje genieten en uitgebreid dineren hier zeker heen gaan.

Groet, Cecile en Leon uit Oostzaan.

64. In èèn woord geweldig, ik zou zeggen ga het eens een keer proberen, een avond vol heerlijkheden en een goede sfeer.

65. Heerlijk eten, goede service en een super ambiance!

66. bas en cathelijn

Ja, echt mega lekker gegeten! Ik lust geen vis en daar werd zelfs de amuse op aangepast, dat heb ik nog nergens meegemaakt, super! Verder tot aan het nagerecht (5) gangen! Non stop genieten 8- D.

Tot de volgende keer.

67. Heerlijk restaurant, leuke bediening, lekker rustig, de top van Middelburg. Heerlijke gerechten waar veel aandacht aan is besteed.
    Kortom hier moet je gaan eten, en een fantastische gastvrouw die weet hoe je gasten moet verwennen.

Gr. Jan Jobse.

68. Fantastische eet- en drinkervaring; uitgebalanceerde kaart die zelfs deze niet visliefhebber liet watertanden van de vis. Prima, persoonlijke bediening; kortom, de prijs meer dan waard!

69. geweldig lekker gegeten, uitstekende prijskwaliteit, echt een aanrader...