Nieuwste foto's in Middelburg

Laatste updates in Middelburg

1. Ingrid Pennock's profielfoto
    Ingrid Pennock heeft een recensie geschreven voor Jells

Een heerlijke plek om te lunchen of een kopje koffie te drinken. Zowel binnen als buiten. Mooi terras op een besloten plein. Hele sfeervolle inrichting.
    Lekker eten. Verse soepen, tostie’s, salades. Heerlijke koffie. En ook aan de hond wordt gedacht. Heel attent. Er komt altijd direct een bak met vers water.

2. Ingrid Pennock's profielfoto
    Ingrid Pennock heeft een recensie geschreven voor La Piccola Italia

We hebben thuis onze bestelde maaltijd opgegeten. Deze werd heel vlot bezorgd en was heerlijk. Nog lekker warm en erg smaakvol. Lekker broodje er bij. We gaan zeker nog eens hier bestellen.

3. Christiaan's profielfoto
    Christiaan heeft een recensie geschreven voor 't Smulhoekje

Christiaan

Dit was een slechte ervaring. De friet was te lang gebakken, niet te eten, de kroket was leeg gebakken en de Picanto was totaal droog gebakken. Gewoon niet lekker.
    Wat een slechte kwaliteit - prijs verhouding.
    Nooit meer op vrijdagavond eten halen. Men kan de drukte blijkbaar niet aan
    22-01-2021 om 18.30u

4. Ankie Boon's profielfoto
    Ankie Boon heeft een recensie geschreven voor La Piccola Italia

Ankie Boon

Prima eten en keurig verzorgd. Al verschillende keren eten laten bezorgen en zeer tevreden!

5. Verhoeven's profielfoto
    Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Tafelen
    Internationaal Middelburg

Verhoeven

Sinds kort ook afhalen en bezorgen super goed, ruime porties en lekker. Hadden ze veel eerder moeten doen.

6. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor La Piccola Italia

Normaal gesproken altijd heerlijk. Maar dit viel niet normaal tegen. Ten eerste kreeg ik een verkeerde pizza thuisbezorgd met daarop twee dingen die ik niet lust. De pizza’s waren niet voorgesneden, iets wat ik had aangegeven bij de opmerkingen. De pizza’s waren beide koud. De korst was aangebrand en keihard, waardoor er amper pizza overbleef. Ik betaal hier €30 voor en heb misschien 1 stukje van mijn verkeerde pizza op, omdat ik simpelweg iets heel anders besteld heb en dit niet lust. Valt vies tegen. Niet je geld waard.

7. Mirjam en Kim's profielfoto
    Mirjam en Kim heeft gereageerd op een recensie van Het Packhuys

Beste ilse,

Bedankt voor de leuke recensie we zijn blij dat we in deze gekke tijd toch een beetje hebben kunnen bijdragen aan het uit eten gevoel ! laten we hopen dat we snel weer voor het echt mogen :)

groeten Mirjam van der Hiele

8. Ilse Zonnebeld's profielfoto
    Ilse Zonnebeld heeft een recensie geschreven voor Het Packhuys

Ilse Zonnebeld

Wij werden verrast door een "take away" diner als cadeau. Thuis genoten van deze verrukkelijke maaltijd. Super. Als de corona -periode voorbij is , komen we graag ook "de sfeer" eens proeven in jullie restaurant. Door het smakelijke eten hadden we toch een beetje een "uit eten" gevoel.

9. Charlie Pouwelse's profielfoto
    Charlie Pouwelse heeft een recensie geschreven voor Il Senso

Charlie Pouwelse

Uitzonderlijke kwaliteit voor een afhaalpizza. Prima prijs.
    Ook het eten op het terras, toen dat nog mocht, was goed van kwaliteit.

10. Ootwijk's profielfoto
    Ootwijk heeft een recensie geschreven voor Vliegendt Hert

Enige tijd geleden een highwine gehad. Nog nooit zo slecht meegemaakt. Wijnen waren goed maar wat er bij geserveerd was is ronduit schandalig. Een bakje met stukjes geitenkaas en wat plakjes worst in schaaltje en stukje kreeft.wat een teleurstelling.

11. Petra Goossens's profielfoto
    Petra Goossens heeft een recensie geschreven voor Stoom
    Vegetarisch Middelburg

Heerlijk gegeten! Verrassende veganistische gerechten!

12. P & S's profielfoto
    P & S heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia

Heerlijk gegeten. Voor velen zal gelden dat de inrichting niet je dat is, maar eigen is het zeker. Alsof je bij de familie aan gaat schuiven en zo voelt het ook. Lekker gegeten. Vlot en heel vriendelijk personeel. Goede kaart. Heerlijke tiramisu. En betaalbaar. Ga eens weg uit het centrum en vind eens ergens anders een pareltje! Buon appetito.

13. hein verwer's profielfoto
    hein verwer heeft een recensie geschreven voor Jells

hein verwer

Een verborgen parel onder de Lange Jan. Eindelijk een zaak waar de groente een volwaardig deel van de heerlijk maaltijd uitmaakt. Tijdens de Corona tijd binnen en buiten toch veel ruimte. Een fijne zaak.

14. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor De Huifkar

Het vegetarische hoofdgerecht, de tajine, vond ik super lekker. Verder beviel de sfeer en de hartelijke bediening mij goed.

15. Ronnie Bloks's profielfoto
    Ronnie Bloks heeft een recensie geschreven voor De Huifkar

Hebben lekker en goed kunnen eten bij de huifkar in Middelburg, het was de 3e keer dat we hier kwamen/gingen eten wel via reservering anders kans dat er geen plaats is. Bediening is ook goed en er hangt een gemoedelijke sfeer en behang en het plafond ook mooi. Fijne restaurant.

2 vorige recensies
  16. Anne Marie's profielfoto
    Anne Marie heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis De Kabouterhut

Pannenkoeken waren oke maar glaasje kraanwater voor €2.25 En dat 3× was vrij prijzig.

17. Breggina's profielfoto
    Breggina heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Lammers

Wij werden geweigerd omdat we onze gegevens niet wilden geven triest dat je zo,n goede zaak kapot maakt .

18. Wagenaar's profielfoto
    Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Lammers

Frikandel speciaal was bij Sjaak een feestje. Deze wordt nu ongeïnteresseerd gebakken. Smerig vet en de saus is niet te vreten. Dinie zijn dochter maakte ze nog op Sjaaks wijze. Nu echt niet meer. Tomaat en augurk weg. Saus weg. Is vloeken in de kerk. In de jaren 60 heb ik kennis gemaakt met de lekkerste frikandel speciaal. Van Sjaak. Sorry ouwe. Met jou is ook de frikandel speciaal gestorven.

1,7
  19. Van Dijk's profielfoto
    Van Dijk heeft een recensie geschreven voor KFC
    KFC 3
    Snackbar Middelburg

Zoals we gewend zijn van KFC hebben de maar een halve bestelling meegekregen.
    Maar wel de volle mep betaald.

20. Kevin Meijer's profielfoto
    Kevin Meijer heeft een recensie geschreven voor Het Beste Maatje

Kevin Meijer

Normaal haal ik hier vaker kibbeling. Vandaag helaas echt te oude vis meegekregen, smaakte naar ammoniak.

21. Helmy's profielfoto
    Helmy heeft een recensie geschreven voor Stoom
    Vegetarisch Middelburg

De sfeer was prima, gezellig en niet te druk, we waren vroeg, om 17.00.
    Eten werd snel bezorgd, zag er goed uit,
    Ik had een vegetarisch garnalen gerecht, heel lekker alleen zo jammer dat er geen groentes bij waren geleverd, klein bakje salade zat erbij.

22. Dick van der Berg's profielfoto
    Dick van der Berg heeft een recensie geschreven voor Het Beste Maatje

Dick van der Berg

Gisterenmiddag mijn Puchje gestart om een eindje te gaan touren. Onderweg bedacht ik ga een heerlijk harinkje halen bij Adriaan. Tour heel zeeland door en ieder jaar weer springt Adriaan er weer bovenuit met de haring, dus ik weet wel een beetje waar ik over praat.
    Klasse Adriaan, heb weer heerlijk genoten.

23. Emma Latuheru's profielfoto
    Emma Latuheru heeft een recensie geschreven voor Jells

Een hoogtepunt tijdens onze vakantie in Zeeland was onze lunch bij Jells Lunchcafe. Ondanks het mooie weer en de enorme drukte had het personeel controle over het hele terras. Iedereen werd naar wens geholpen, en het eten was fantastisch! We zijn hierna nog vaker terug gekomen, het leuke was dat het personeel ons gewoon herkende! Dus nog meer redenen om vaker terug te komen! Wij zijn fan!

24. Leonie's profielfoto
    Leonie heeft een recensie geschreven voor La Piccola Italia

Veel te hoge beoordelingen! Heb matig ingevuld, maar had vreselijk kunnen zijn. Meer dan drie kwartier op ons eerste drankje gewacht (ook nog bij navraag bediening). Dan op en bij het terras van de gasten drie jonge jochies die met een pizzeria, druk bellend en wel gelijk met drankjes ronddartelen. Voorgerecht okee (niet meer dan dat - bruschetta - broodjes simpel) en hoofdgerecht om niet over naar huis te schrijven. Pasta pesto. Te lauw geserveerd, te kleffe pasta, waardoor t samenklontert. Totaal niet met zorg bereid!!! En dat merkte je! Kortom bijna volle borden laten staan en zeker geen aanrader! Jammer van ons avondje Zeeland hier. Biertap stuk. Dit verklaarde wel t lange wachten op het bier, maar op de rosé dan??? Lieve jonge meiden in de bediening, zij kunnen hier ook allemaal niet veel aan doen lijkt t...

25. Jeun's profielfoto
    Jeun heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis De Kabouterhut

Heerlijke pannenkoeken en gezellige sfeer binnen. Mooi uitzicht. Centrale locatie.

26. Nvt's profielfoto
    Nvt heeft een recensie geschreven voor Tafelen
    Internationaal Middelburg

Meneer van de ‘wijnbar’ weigert je een wijntje te schenken terwijl je tijd nog niet voorbij is. Valt niet normaal mee te discussiëren. Vlees (ossenhaas) zit vol met bruine plekken wat erop duid dat het niet vers is. Daarnaast wordt het zo lang op de bakplaat gelegd dat het bijna steen is. Ze hebben hier geen idee van service, vriendelijkheid en kwaliteit! Jammer jongens, ik als mede horeca medewerker baal hier van.

27. Ivo van de Walle's profielfoto
    Ivo van de Walle heeft gereageerd op een recensie van Stoom

Dank je, en graag tot een volgende keer.

28. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor Stoom
    Vegetarisch Middelburg

Super aardige bediening. We eten alleen vegetarisch en dan kun je hier prima eten. Echte aanrader zijn de vega garnalen. Klinkt gek en niet logisch om vega garnalen te hebben, maar het is super. Vergeet niet om na afloop een ijsje van ijsbaart te nemen.

29. Geke Bosch's profielfoto
    Geke Bosch heeft een recensie geschreven voor Jells

Heerlijk geluncht (zeer geschikt voor vegetariers) met een zeer goede service. Het personeel is heel erg vriendelijk en het hofje heeft een heel gemoedelijke sfeer. Ze hebben er echt wat moois van gemaakt!

30. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Café De Geere

Het begin was al wat rommelig. 3-4 tafels stonden nog vol met gebruikte glazen en flesjes van andere gasten. Dame (eigenaresse?) staat lang te converseren met waarschijnlijk bekenden. Niet direct vervelend, wel jammer dat ze in het naar binnenlopen, niet opmerkt dat er nieuwe gasten (wij) aan een tafeltje zitten. Na ongeveer 15 minuten, binnen gevraagd of we zelf de bestelling moesten doorgeven (had gekund in deze COVID-19 tijd). Meisje die bestelling opneemt heeft waarschijnlijk nog niet veel ervaring. Totaal geen probleem, dan vraag ik een keer extra welke Radler 0.0 ze hebben. Na aangeven dat we ook graag wilde eten, werden we naar een ander tafeltje begeleid, door een andere dame, die duidelijk meer ervaring heeft. Uiteindelijk op ons verzoek verder verhuisd, naar binnen, vanwege het frisser worden buiten.

Het eten was ook niet "je-dat". 2 Hamburgers en een biefstuk medium besteld. Hamburgers waren eigenlijk te gaar, behoorlijk donker en droog. De bijgerechten hierbij helpen dan wel. Je wilt uiteindelijk een hamburger die minstens net zo lekker is als thuis gemaakt op de bbq. Dit was in dit geval helaas niet zo.

De bestelde medium biefstuk was eigenlijk te ver doorgeslagen naar medium-well. Misschien mijn eigen fout dat ik niet aangaf dat ik de biefstuk medium rare wilde. Aan de andere kant, hoort een restaurant/eetcafé dat niet zelf te vragen? Blijf dan aan de veilige medium rare zitten, zodat het eventueel extra gebakken kan worden indien gevraagd. Biefstuk was verder aardig, niet spectaculair, structuur is wat kruimelig, niet iets wat ik direct als prettig ervaar. Geserveerde friet was lekker.
    Nu de vraag, waarom niet direct daar aangegeven? Antwoord is net zo simpel als snel. Er zat bij onszelf enige tijddruk, derhalve afgerekend en door.

Al met al een aardige ervaring, maar helaas niet meer dan dat.