Nieuwste foto's in Middelburg

Laatste updates in Middelburg

1. Bloem's profielfoto
    Bloem heeft een recensie geschreven voor Tafelen
    Internationaal Middelburg

Heel leuk. Mijn oma was jarig, daarom voor haar gratis. Speel kamer voor de Kids echt top.

2. Andrea vom Hof's profielfoto
    Andrea vom Hof heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Andrea vom Hof

We waren vanavond lekker eten bij van der Valk in Middelburg en wilden hier echt van genieten. Alles was goed behalve de sfeer van 'arrogantie' in de zaal. Vraag de gast niet of het smaakt en alles in orde is, als u hier niet in geinteresseerd bent!
    Het eten was lekker maar niet warm en ik heb roode wijnsauce erbij besteld. Het was geen roode wijnsauce, het was gewoon vleesjus met veel vet, echt vies. Dat heb ik reclameerd, maar de serverster liet van de chef weten dat het gewoon roode wijnsauce is en dat hebben ze zich gewoon ook laten betalen.
    Zo gaat men met gasten niet om. Ook als het echt roode wijnsauce was geweest ga ik alsnog niet in discussie met gasten die ook nog zo veel geld betalen.
    Ik houd niet van zo stomme arroganz.

3,6
  3. Te's profielfoto
    Te heeft een recensie geschreven voor KFC

Ontzettend lekker gegeten. Vriendelijk personeel en een hele schone KFC. Complimenten.

4. Dominique's profielfoto
    Dominique heeft een recensie geschreven voor Zanzi-Bar

Dominique

Beschimmelde taart gekregen! Erg ziek van geweest. Pas nadat ik hem bijna op had, zag ik de draden aan de achterkant zitten. Alleen een excuus gekregen en het taartje en drankje werd van de rekening gehaald. Klacht gemaakt, maar geen gehoor.

5. Meier's profielfoto
    Meier heeft een recensie geschreven voor UKIYO

Gezellig restaurant, goede vriendelijke bediening. Veel keuze aan gerechten, lekker en vers bereid.
    Wij wisten dat er alleen alcoholvrije drankjes geschonken worden toch vroeg ik mij af of het niet mogelijk is om alcohol vrije biertjes te schenken. Er is tegenwoordig zo veel keus in alcoholvrije biertjes. Dat vond ik wel een gemis.

6. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor UKIYO

Fantastisch! Prachtige smaak-combinaties. Voor herhaling vatbaar.

7. Charlotte's profielfoto
    Charlotte heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Lammers

Prijs/kwaliteit een heel stuk omlaag gegaan. Ik begrijp dat in deze tijd alles duurder wordt, maar nog honger hebben nadat ik hier besteld heb en wat ik al jaren bestel, vind ik niet oké. Ook is de friet niet meer de kwaliteit wat het ooit was. Heel jammer.

5,5
  8. Isabel Labudzik's profielfoto
    Isabel Labudzik heeft gereageerd op een recensie van UKIYO

Bedankt voor de review, tot snel!

9. LD's profielfoto
    LD heeft een recensie geschreven voor UKIYO

Zeker een aanrader!
    Heerlijk eten en goede service.
    Ik raad het iedereen aan om een keer te gaan dineren bij Ukiyo!

10. UKIYO heeft een nieuwe foto
  11. UKIYO heeft een nieuwe foto
  12. UKIYO heeft een nieuwe foto
  13. UKIYO heeft een nieuwe foto
  14. UKIYO heeft een nieuwe foto
  15. UKIYO heeft een nieuwe foto
  16. Isabel Labudzik's profielfoto
    Isabel Labudzik heeft een recensie geschreven voor Restaurant Scherp

Eten was top, bediening, alles tot in de puntjes!

17. Saifedine.boualam's profielfoto
    Saifedine.boualam heeft een recensie geschreven voor Sakura Huis

Saifedine.boualam

Als eerst kwamen we binnen in een niet al te gezellig restaurant. Overal op de grond in het gangpad lagen bonnetjes en rotzooi. Er werdt uitgelegd dat je met 5 gerechten pp om de 15 minuten (achteraf was dit 20 minuten). Vervolgens hadden we de 1e ronde besteld voor meerdere personen saranoham met meloen, die kregen we pas op de 3e ronde toen we met het hoofdgerecht bezig waren. Dit restaurant is zelf niet een blik waardig. Met het hoofdgerecht hadden we met 4 maal biefstuk, het leek wel alsof het een aantal kattendarmen waren, de structuur van het vlees was walgelijk waardoor ook menigeen aan de tafel zat te braken. Verder hadden we met een groep van 10 personen spekkoek besteld we kregen 4x 2 sneetjes, de sneetjes waren zo dun dat je er een krant door had kunnen lezen. Verder stonden er torenhoge stapels met borden en plaatjes waar het eten op werdt geserveerd, we moesten het personeel vriendelijk te verzoeken om de vaat van onze tafel te halen. Al het eten wat gebracht werdt werd op de hele tafel neer gezet zodat er geen plek meer was om fatsoenlijk te eten. Over het eten en de toetjes zelf ben ik nog steeds verwonderd dat dit restaurant nog MAG bestaan graag had ik gewild dat de service 10x verbeterd en de kwaliteit en humeur van het personeel ook. Dus bij deze als u lekker en goed wilt uit eten zou ik wat anders kiezen.

1,2
  18. Moira's profielfoto
    Moira heeft een recensie geschreven voor Kaffee 't Hof

We hebben weer heerlijk gegeten.
    Ongedwongen sfeer, bediening was vriendelijk en snel.
    En het eten is meer dan genoeg.

19. Mandy's profielfoto
    Mandy heeft een recensie geschreven voor KFC

Top zaak echt waar heb nog nooit zo lekker gechapt als daar. Als je savonds niks te vreten hebt kan je gewoon naar daar ook voor ochtend eten natuurlijk. Echt dikke 11

20. Cb's profielfoto
    Cb heeft een recensie geschreven voor Eethuis Nazar

Al zo vaak besteld en het was altijd goed eten en op tijd bezorgd. Laatste keren veel te laat bezorgd en als je dan belt is de bezorger toevallig net vertrokken maar duurt het nog een half uur voor hij er is en het eten is ook niet op warm. Jammer mensen een vaste klant zijn jullie kwijt