Op dit adres zit nu: Amadore | MarktCafé

Cheerz in Middelburg

1. Rik 257 punten

Zaak bestaat niet meer

2. Erg slecht; eten wordt er passant op tafel gegooid en men straalt alleen chagrijn uit; klacht hierover gemeld, maar er wordt door eigenaar totaal niet op gereageerd; eens maar nooit weer Cheerz!

3. In het verleden hier 2 keer geluncht, en dat was prima bevallen. Het recentste bezoek is ook gelijk het laatste geworden. Bij aankomst bleken bijna alle tafels buiten onafgeruimd. Een veeg teken. Ook toen we dan maar aan een vieze tafel gingen zitten moesten we nog zelf iemand van de bediening vangen om een en ander te fatsoeneren. Het aanbod op de kaart bleek behoorlijk ingekrompen. Net als het personeelsbestand. Er liep te weinig rond, en wat rondliep was te gejaagd om goede service te verlenen. De bestelling werd afgeraffeld en bijna geirriteerd, zonder plichtplegingen op en over de tafel geschoven, en stelde bijzonder weinig voor. Cheerz had mazzel dat de kinderen de tosti's lekker vonden, want de rest was voornamelijk voer. Schandalig.