Op dit adres zit nu: Amadore | MarktCafé

Cheerz in Middelburg

1. Lekker gegeten, goede sfeer en gastvrije bediening.

2. Anoniem

Bij P & P kun je prima terecht; gastvrij en prima pizza's.

3. Super lekker gegeten! Prima pizza's.

4. Tim Buursink

Vandaag snel een paar pizza's gegeten met de collega's. Even gebeld van te voren en met z'n achten aan tafel was geen probleem.

Snelle service en prima gegeten. Als echte pizza fan, en dat gaat bij mij erg ver, kan ik niet heel enthousiast worden over de bodem of de topping. Maar toch op de schaal van 1 tot 10 een ruime voldoende en dat is dan een 6,5. De bodem te droog en niet luchtig en de ingrediënten vers maar niet van uitgesproken kwaliteit.

Ik realiseer me dat het een momentopname is en geef toe dat het er zeker gezellig was en iedereen zijn bordje heeft leeggegeten. Overal een ruime voldoende mede door de "houtoven".

5. Fred hakuwe

Zo slecht gegeten met brutale bediening en lang lang wachten op alles! Nare vrouwelijke bediende.

6. Prima pizza! Mag natuurlijk ook wel met die naam he ;) Ook een mooie locatie in Ede op het kazerne terrein. Dat doen we dus nog een keer. En voor mensen die zeggen dat de pizza niet tegelijk serveert worden: Ga eens kijken in de keuken, het is ook onmogelijk om 10 pizza's tegelijk te doen.

7. R. De Heij- v.d.Pol

We hebben hier de allerbeste pizza gegeten, die we ooit gehad hebben. Een goede niet te dikke bodem met heerlijke vulling. Fantastisch, dit is pizza die pizza mag heten, vandaar de naam van het restaurant waarschijnlijk! Pizza & Pizza, terecht!

8. Pizza & Pizza ligt aan de rand van Ede, tegen de Veluwe aan en straalt binnenin lome lounge uit. Buiten plaatsnemen op het terras, op het hout en tussen het groen, is een feest. De bediening is niet bijster professioneel, maar wel vriendelijk en welwillend. Helaas drukken de bestelde pizza's de stemming uiteindelijk aanzienlijk. Ze smaken goed, maar zijn karig belegd en dat resulteert in een (te) brede deegrand. Dat oogt al niet goed. Daarnaast blijken ze bremzout. Bij thuiskomst en 's nachts nog nooit zo'n droge keel en grote dorst gehad.