Amadore | Arneville in Middelburg

Gratis parkeren op eigen parkeerterrein.

Op loopafstand van NS-station Middelburg.

Bezorgrestaurants in de buurt van Amadore | Arneville

1419984304 72
1458221990 55
1466719254 61
1509205572 57

1. Goede Vrijdag, dus Valk vol met toeristen, omdat het een zakenlunch was en we wat wilden bespreken, dan naar Arneville, waarschijnlijk wel wat rustiger. Wat heet rustiger. Niemand... voorteken?
    Na binnenkomst (receptioniste zag mij binnenkomen) langs een druk met een ander personeelslid pratende serveerster gelopen en op 1.5meter afstand van haar in een lounge stoel plaatsgenomen. Na een minuut of vijf kwam er een andere, duidelijk vaste, klant binnen. Daar werd al pratend een koffie voor gereed gemaakt. Toen de dame deze wegbracht draaide zij zich naar mij toe met de vraag of ik misschien iets wenste. Op mijn opmerking "ik dacht al dat ik er niet was" antwoordde ze dat ze even stond te praten. Na een paar minuten kwam mijn zakenrelatie binnen die van de receptie had gehoord dat er niemand binnen was... Nog een bevestiging dat ik er niet was...??

Afijn toen een tafeltje opgezocht. De serveerster was even weg, na een aantal minuten maar naar de receptie gegaan en gevraagd of het restaurant wel open was... Na een paar minuten werd ons vrolijk lachend het menu gebracht. Gezien de vriendelijke stunteligheid van het dametje (ik zal kijken of we een grote fles bruisend water hebben.... o nee we hebben alleen kleine flesjes, maar ik kan er wel een paar bijelkaar gooien!) hadden we al een beetje onze twijfels... maar op safe spelen dus, allebei een kippensoep en een omelet champignons.
    Daar kwam de soep, ik ben geen culinair expert, weet dus niet wat er allemaal in ronddreef, maar na allebei dapper 1/4 weg te hebben gelepeld, toch maar gemeld dat het soepje eigenlijk niet lekker was. Vriendelijk als eerst werd deze mededeling meegenomen naar de kok. Gelukkig werd ons meegedeeld dat de kok het met ons eens was en we de soep niet hoefden te betalen. Toen het omeletje... ach een gewoon omeletje op 3 bammetjes, maar die waren droog en er was geen (kuipje) boter te bekennen.
    Om de maaltijd te beëindigen een bakkie koffie, en die was goed, heet zoals het hoort en geen lauwe bak en nog goed van smaak ook!

Afrekenen bij de receptie, geen probleem, jammer alleen dat er te weinig wisselgeld werd teruggegeven.

Jerry, Jerry... je expansiedrift voor de amadoregroep is te bewonderen, aan het feit dat er geen ervaren personeel te krijgen is, daar kan je niets doen, maar dit kan echt echt niet. Jammer, maar hier blijven we voorlopig weg 😣

2. Afgelopen februari heb ik een zeer slechte ervaring op gedaan bij dit restaurant. Het betrof een partij die zou duren van half 3 tot half 8, helaas liepen wij pas kwart voor 9 de deur uit. Ten eerste was voornamelijk de services erg slecht. Het personeel was over het algemeen wel vriendelijk, echter straalde het er niet vanaf dat ze er erg zin in hadden, maar dat terzijde. Bij binnenkomst duurde het een kwartier voor dat iemand kwam vragen of ik misschien iets wilde drinken. Verder kwam er misschien om het uur iemand vragen of we iets wilde drinken, het kwam er dus op neer dat we ongeveer drie kwartier zonder drinken zaten.

Rond 6 uur zouden we gaan eten, er werd een tafel gedekt in de zelfde zaal waar we al zaten. Wij als gasten gingen met z'n alle netjes aan een andere tafel zitten zodat het personeel alle ruimte hadden om de tafel voor ons klaar te zetten. Jammer genoeg werd er alleen bestek neergelegd, de tafellakens werden niet eens verschoond en er stond nog vies servies op de tafel toen de eerste gang, de soep, werd uitgeserveerd. Hierdoor kon één van de gasten niet normaal eten omdat het vieze servies nog voor z'n neus stond. Toen de eerste gang op tafel werd gezet vroeg niemand van het personeel, goh wilt er misschien iemand nog wat drinken bij het eten, nee ze liepen meteen weg. En dat was ook een beetje jammer want er stond ook geen zout en peper op tafel en we hadden graag wat brood bij de soep gewild. En wat het nog schandaliger maakt, na ongeveer drie kwartier was er nog steeds NIEMAND gekomen om te vragen of iemand iets wilde drinken, of de soep had gesmaakt en om de soep uit te halen en de volgende gang klaar te zetten. Dus na drie kwartier zijn we zelf maar het personeel gaan halen om te vragen of ze de soep kommen wilde uit halen, of ze om drinken kwamen vragen en of ze gelijk de volgende gang konden serveren.

De tweede gang maakte het er niet beter op, er was veel sprake van miscommunicatie onder het personeel volgens mij. Wij dachten dat alles op tafel stond, dus voordat we echt konden beginnen wilde de jarige wat boter voor op haar brood te doen. Er was weer nergens geen personeel te bekennen dus we moesten aan het personeel vragen of nog boter wilde brengen, waarop het personeel antwoordde: 'ja hoor, maar er komt nog veel meer aan'. Even later werd de boter gebracht en hebben we nooit meer wat gezien van wat er nog meer aan zou komen. Beetje apart en ook pas bij het aanvragen werd er zout en peper op tafel gezet.

Bij het dessert werd er ook niet echt heel veel beter op. Het zou maar duren tot half 8 en ik denk dat we zo ongeveer om 8 uur zelf hebben gevraagd of het dessert meteen mocht komen. De keuze die we hadden was een dame blanche of vers fruit. Vanuit ons werd er nog gevraagd, zit er ijs bij het verse fruit, waar op werd geantwoord, 'nee er zit geen ijs bij het verse fruit'. Zodoende kwamen de eerste mensen het ijs uitserveren. Alles van de tweede gang stond gewoon nog op tafel en we hadden ook geen dessert bestek gekregen. Ook dit was vervolgens gewoon niet te geloven, het ijs van de dame blanche was al half gesmolten en degene met ‘versfruit’ kregen toch wel ijs bij hun 'verse fruit'. Versfruit even tussen aanhalingstekens want het was gewoon blikfruit dat was duidelijk te zien aan de mooie glimmende mandarijntjes. Het dessert stond op tafel en de bediening liep weg zonder ook maar iets van de tweede gang dat nog op tafel stond op te ruimen.

Tot slot koffie en thee tijd. Tafel werd weer niet afgeruimd nu stond al het servies van de tweede en derde gang op tafel. We hadden een simpele bestelling 4 koffie en 3 thee. Eerst werd de koffie gebracht, 5 minuten later de bon bons en weer 5 minuten later kwam de thee waardoor de eerste mensen hun koffie al op hadden.

Het lijkt net of ik een zeikerd ben, maar ik ben iemand die het al heel snel ergens naar z'n zin heeft. Ik heb serieus nog nooit zo'n slechte ervaring gehad bij een simpele drie gangen menu. Kijk er kan altijd wel is een keer iets niet helemaal lekker lopen, dat is geen probleem. Maar een opstapeling van al deze dingen is gewoon bar en bar slecht en dat is nog zacht uitgedrukt. En het grappige is, het hele gezelschap viel het op waardoor we er eigenlijk wel om konden lachen op een gegeven moment.

Misschien waren er andere belangrijke gasten waar dit personeel zich op dat moment mee bezig hield, maar dat zou eigenlijk niet moeten uitmaken. Ik zou niemand aanbevelen om hier naar toe te gaan.
    Gelukkig had de jarige het evengoed naar dr zin, wat overigens wel het belangrijkste is.

3. Met wat vriendinnen op ''high-tea'',dat leek ons leuk. Deze keer eens bij Amadore. Maar wat een tegenvaller zeg. Thee genoeg,dat wel,maar de etagère was bijna helemaal gevuld met Sligro kant en klaarfood. Behalve dan de zalmpuntjes. Slagroom Kwam uit een spuitfles,dus kakte direct in. Wat we daar eigelijk mee moesten doen was niet duidelijk. Er waren namelijk geen scones of iets dergelijks. En dan die prijs!Dat was het zeker niet waard. Nee,geen aanrader. Bediening was heel aardig,dat dan weer wel.

4. Toppie toppie toppie, alleen nog arco op de kamer en dan is het bijna perfect.

Die nieuwe chef, een top kok, geweldige amuse, en hij durft wel met soepen enzo, iemand die zijn vak verstaat.

Leuke en lieve dames in de bediening.
    wat wil je nog meer.

5. meulendijks

We hebben 2 nachten een kamer gehad (2 keer ontbeten, 1 keer gedinerd). Het eten is prima en het personeel zeer vriendelijk. Wij zijn zeker tevreden!

6. 2 heerlijke nachten gehad in de suite van dit hotel, prijs/kwaliteit is goed! prachtige badkamer met ligbad en bubbels, woon/slaapkamer met 2 persoonsbed en een mooi zit gedeelte met hoek(SLAAP)bank, geen mankamenten
    op een klemmende deur na, maar na 4 keer ruzie met de deur te hebben heb je door hoe hard je moet duwen om hem open te krijgen..

Ontbijt was inbegrepen, en goed verzorgt ruime keuze...
    harde broodjes, zachte,sasam bruin wit, enz... van beschuit tot krackers en van cornflakes tot peperkoek.
    vers gemaakte jam, echt te veel om op te noemen!

in een korte omschrijven: TOP lekker genoten van dit verblijf!

7. Geen garnalen in huis, terwijl ze op de kaart stonden.
    Tomatensoep leek bremzout. Het was te doen, maar niet lekker. Vlees leek omgewarmd: was niet mals en erg droog.
    IJs na? Kinderijs: glas gevuld met bruine (?) siroop en iets wat voor ijs moest doorgaan. Slagroom was een soort aardbeienprut. Geen echte slagroom te bekennen.
    Wij waren met familie en dit was echt een desillusie. Nooit meer! Veel geld kwijt aan eten wat kwalitatief niet goed is. De bediening valt niets te verwijten: vriendelijk personeel.
    Na een opmering over het slechte ijs kreeg degene die de klacht uitte een gratis kopje thee. Dat hadden ze wel mogen geven aan iedereen. Een andere/betere kok zou geen kwaad kunnen.

8. P.v.d.Voorde

Tijdens ons tripje naar Zeeland hebben wij verschillende Amadore Restaurants bezocht. Bij ons arrangement in De Kamperduinen kregen we namelijk wat vouchers voor gratis koffie/thee bij de bij deze keten behorende bedrijven. Ook onze lunch in Arneville is ons zeer goed bevallen. Even sfeervol als de andere locaties en van een prima kwaliteit. Het gratis kopje koffie was de moeite waard!

9. Afgelopen week met een groepje hier gegeten en wij hebben erg genoten. Het personeel was erg vriendelijk en attent. Het eten zag er goed uit en was ook erg lekker. Ik ben zeker van plan om hier nog eens terug te komen met familie of vrienden.

10. Met bedrijfsuitje daarzo gegeten. Bij de voorronde geen meloen terwijl dit wel op de kaart stond.

De tongen waren geen tong maar een of andere tilapia met veel saus erover om de boel te verdoezelen. Voor het eten zeker niet gaan.

Gezellig was het wel, ligt natuurlijk wel aan het volk dat er zat.

Voor mij geen tweede keer!