Strandpaviljoen Dushi in Middelaar

do lunch vanaf 12:00 diner vanaf 18:00
vr lunch vanaf 12:00 diner vanaf 18:00
za lunch vanaf 12:00 diner vanaf 18:00
zo lunch vanaf 12:00 diner vanaf 18:00

1. Wij drie zijn ( Gisteren ) 15-08 na een heerlijke dag aan het water lekker bij Dushi op het overdekte terras neergeploft. De tafels waren mooi schoon, heerlijke stoelen en er werd al snel vriendelijk gevraagd of we iets wilde drinken. Daarna hrt voorgerecht en hoofdgerecht gekozen. De koffie ( latte ) was goed heet en heerlijk. Het eten was ontzettend lekker en grote porties. Je komt daar niets te kort en de dame van de bediening was reuze aardig en maakte met ons nog een gezellig praatje! Helaas weet ik haar naam even niet maar ik denk dat zij de manager was. De jongelui in de bediening doen het leuk. Ze hebben nog wel e.e.a te leren ( jij zeggen bv ipv u ) maar leuke kids. De friet was heerlijk gekruid en toevallig vonden we het alle 3 lekker maar misschien zou ik als keuken toch eerst vragen 'friet met of zonder kruiden' want sommige stukjes waren wel heel erg gekruid... maar zoals gezegd wij vonden het heerlijk!! Toletten waren schoon en voor de prijzen hoeft je het niet te laten. Jammer dat wij de cocktail kaart te laat zagen maar we komen gegarandeerd terug en dan wordt het een cocktail in plaats van deze drankjes... Top dag en voldaan thuis gekomen!!