1. Een behoorlijke tegenvaller. 18.00 uur besproken, redelijk snel een keuze gemaakt. Het gaat fout bij het voorgerecht. Carpaccio is ijs koud en dus geen smaak. Bord is meegenomen en we krijgen het 5 minuten later terug, had het zelf ook op de verwarming kunnen zetten. Hoofdgerecht; een zeetong gebakken in roomboter (€40,- is een redelijke prijs voor een verse vis). Wederom teleurstellend. Lauw, gortdroog en taai. Niet opgegeten. Tweemaal een duo van hert, vlees ziet er erg droog uit en de saus is al droog en gestold. Heeft duidelijk te lang staan wachten om uitgeserveerd te worden. We melden onze klachten en krijgen voorzichtig wat anders aangeboden. Op zich heel netjes. Echter tussen het voorgerecht en hoofdgerecht hebben we een uur moeten wachten. Vroeg besproken om dat ons moedertje van 90 om 21.00 uur thuis moet zijn voor de thuiszorg. Inmiddels is het 19.45 en besluiten we de teleurstellende avond maar te stoppen. Geen dessert of koffie en afrekenen maar. Tja de zeetong is niet in rekening gebracht. Netjes, maar €100,- voor de overige gangen en drankjes blijft teveel voor zo'n teleurstelling.

2. Erg sfeervol en klasse restaurant op een plek waar je het niet zou verwachten. Zocht naar een restaurant dicht bij de snelweg om met een collega te kunnen meeten. 5 min van de A2 en de A15. Er was veel te bespreken, maar de medewerkers gaven ons alle tijd en genoeg ruimte tussen de gerechten. We vertrokken om half 11, terwijl het restaurant al zeker een half uur leeg was, maar zelfs toen werd nog een kopje koffie aangeboden. Erg goede service en goede kwaliteit van gerechten.