Nieuwste foto's in Merkelbeek

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Merkelbeek

1. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Merkelbeek

Goed gegeten voor een prima prijs, hele vriendelijke mensen waar niets teveel moeite is. Kunnen diverse zaken in de omgeving nog een voorbeeld aan nemen. Uiteraard spits vermijden dan is het vaak erg druk.

2. Vroomen en vrienden's profielfoto
    Vroomen en vrienden heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Vroomen en vrienden

Nieuwjaarsdag 2017 kon niet beter eindigen.

De culinaire verwennerij door de familie Smeets was opnieuw een belevenis zoals het beter bijna niet voorstelbaar is.

Daaraan gekoppeld de mooie decoratie, de gezellige ambiance en vooral de hartverwarmende ontvangst en bediening door Marionette Smeets en haar dochter, het was GENIETEN in HOOFDLETTERS.

Heeeel hartelijk dank !

3. Jan Smeets's profielfoto
    Jan Smeets heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Goed advies om de keuze te bepalen.
    Wij hebben heerlijk gegeten en er was niets op aan te merken met onze groep van zes personen!
    Mooie samenstellingen van het diner p.p. 32,50.
    Gemiddeld een 10.

4. carolien's profielfoto
    carolien heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Gezellige sfeer, enorm goede bediening en top koks werken er. Zeer smakelijk eten en prachtig opgediend.
    Alles uit eigen tuin en vlees van eigen bodem.
    Een bijzonder goed restaurant.

5. Milou Perree's profielfoto
    Milou Perree heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Milou Perree

Erg gezellig, verrassende kaart en vriendelijke bediening. Kort om: voor herhaling vatbaar.

6. au jardin des charpentiers's profielfoto
    au jardin des charpentiers heeft gereageerd op een recensie van Au Jardin des Charpentiers

Er zijn mensen die werken en niet elke dag op dit soort sites
    surfen

7. au jardin des charpentiers's profielfoto

kom gerust op de koffie en vlaai, en maak je kenbaar en ook je klacht, lullig om dit zo te doen, heb ik op 30 jaar nog niet meegemaakt, wij zijn gewend om mensen te verwennen, en om tevreden gasten terug te verwelkomen, mensen die bij ons trouwen, houden ook hun communiefeesten,en 12.5 jarig feest bij ons en verder, dat is niet voor niets dat heeft met vertrouwen te maken, je bent welkom maak een afspraak met me, heb dat lef , en
    haal dit uit de wereld!mvg marionette smeets,

8. monique's profielfoto
    monique heeft gereageerd op een recensie van Au Jardin des Charpentiers

Een reactie na ruim 3 jaar....
    We hebben een klacht doorgegeven. Er kon nog geen gratis kop koffie van af als goedmakertje.

9. au jardin des charpentiers's profielfoto

Wat lullig om ze te reageren, terwijl je weet dat iedereen alleen maar het beste neer wil zetten, wie wil zo de zaak nou kraken?

10. Jan janssen's profielfoto
    Jan janssen heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Merkelbeek

Prima eten voor een niet te duur bedrag.

11. wim thomas's profielfoto
    wim thomas heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

wim thomas

Om voor deze prijs zo een 3 gangen diner op tafel te toveren is chapeau. Diverse malen met gasten die echt
    wel wat gewend zijn dit restaurant bezocht. Eendrachtig was hun mening voor deze prijs. Enorm.
    Sinds kort een ijssalon erbij geopend. De malaga is echt Italiaans Gezellige dorpse sfeer. Wim thomas.

12. Riet Schuivens's profielfoto
    Riet Schuivens heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Hebben lekker gegeten en een aardige bediening.

13. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Heerlijk gegeten. Bediening aardig, en een mooi restaurant. Kortom hier komen we terug!!

14. wij werken met dagverse produkten, geen ,halffabrikaten,of emulgatoren,vers!
    indien,u,bij ons een klacht heeft, laat het ons liever direct weten, dan kunnen we er iets,mee,werkt beter dan lullige recensies schrijven, wat een lol!!!maaK U KENBAAR!
    Marionette Smeets

15. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Menukaart zonder prijzen en geen vegetarische gerechten. Bij navraag zou de kok wel 2 vegetarische gerechten maken. Het zou een groente-aardappel chotel worden. De groenten waren lekker, en heel mooi opgemaakt op het bord, maar heel erg weinig. En eronder lag een aardappelsalade uit een pot. Brrrrrrrrrrr.
    Later zagen we op de rekening dat deze gerechten 17,00 euro per stuk kosten !!! De derde eter had een biefstuk die wel super smaakte. Aardappel kroketjes waren licht verbrand en salade hadden we toch wel verwacht voor deze prijs. Een biefstuk kun je er misschien wel goed eten, maar als vegetariër kun je er beter wegblijven. We wonen bijna naast de deur en gaan veel uiteten, maar hier hebben we het wel gezien, jammer.

16. Teun's profielfoto
    Teun heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Afgelopen week wederom heerlijk gegeten.

Coquilles vooraf en bief van eigen weide als hoofdgerecht.
    Het eten was super en alles was schitterend opgemaakt. Er was een jongen in de bediening in een bomvol restaurant, maar bleef zeer vriendelijk en gastvrij.

Wij komen zeker terug!

17. frans's profielfoto
    frans heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Super avond gehad, alles top!
    De vitello was overheerlijk net als de bief en het grote asortiment kaas.

De bediening zeer attent en vriendelijk

Kortom een top avond!!

18. Ardin's profielfoto
    Ardin heeft een recensie geschreven voor Friture Huub

ik vind de friet bij frituur huub erg lekker en huub is ook erg aardig. hij maakt ook vaak een praatje met je. een dikke pluim en hopen dat hij nog jaren zo doorgaat

19. monique's profielfoto
    monique heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Veel gebler en weinig wol.
    Voorgerecht smakeloos, hoofdgerecht, compleet doorbakken en dus taaie kalfsoester, nagerecht drie bollen ijs die bijna helemaal gesmolten waren.
    Sommelier? Had waarschijnlijk een vrije dag, als we aan het begin van het diner niet voor een karaf water gevraagd hadden, hadden we niet veel te drinken gehad. Laat staan uitstekend bij de gerechten passende wijnen...
    Absoluut niet voor herhaling vatbaar

20. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor Friture Huub

Ik kom al enkele jaren regelmatig bij Huub in Merkelbeek een frietje eten en dat doe ik nog altijd met veel plezier. De frieten zijn erg lekker, zoals het hoort, knapperig van buiten en lekker zacht van binnen. De kwaliteit van de snacks is zeer goed.
    Huub is altijd in een goede bui en zingt er graag op los en ik vind het leuk dat hij ook een praatje met je maakt (als het niet te druk is natuurlijk) Het is een echte dorps friture. De prijs is misschien iets aan de hoge kant maar dat is dan ook het enige kleine minpuntje dat ik kan bedenken. Ik hoop dat ie nog jaren doorgaat.

21. josje's profielfoto
    josje heeft een recensie geschreven voor Friture Huub

Het is een matige friture en met de hygiene is het ook niet zo goed gesteld. Ik vind het namelijk niet zon prettig gezicht dat mijn frietspeciaal met een peuk in de mond wordt bereid... De frieten zijn wel oke en de snacks ook. Wel is het erg duur en is hij erg zuinig met de hoeveelheden.

22. Michel de Vree's profielfoto
    Michel de Vree heeft een recensie geschreven voor Friture Huub

Michel de Vree

Altijd gezellig bij friture huub! Hij zingt er altijd op los waardoor het wachten op je frieten zo voorbij gaat. Alleen 1 minpuntje; de prijzen vind ik voor een dorpse friture erg hoog. Maar al met al de lekkerste frieten van merkelbeek!

Keep the spirit going on Huub!

23. Hub's profielfoto
    Hub heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Gisteravond met 5 personen lekker diner in het restaurant gehad vanwege een slagingsfeetje. Het eten was - zoals gewoonlijk - perfect. Goed verzorgd en mooi opgediend. De bediening was prima.

Zeker een aanrader voor een lekker en mooi diner.

Hub.

24. frans's profielfoto
    frans heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Het was weer geweldig!

De kooksessie met matheo was weer geslaagd zoals altijd.

Heerlijk gegeten en gelachen.

Tot in de puntjes verzorgd.

Een dikke duim.

Groetjes frans.

25. Kevin's profielfoto
    Kevin heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Super feestje gehad in het cafe:D.

Hoe kan het ook anders,,:)

Was gezellig alles was dik in orde;)

Het eten een dikke 10!

Bravo voor de service....

Het altijd weer geweldig om bij smeets iets te organiseren,

Nogmaals matheo, marionette en het team BEDANKT!

Groetjes kevin.

26. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Patrick

Vandaag gegeten bij eetcafe Smeets, bij binnen komst kregen we van de zes menu kaarten al twee verschillende.

Bediening er op attent gemaakt maar was geen probleem. Bief was er toch. Keuze door gegeven.

Vijf van de zes waren klaar met het voorgerecht en de borden werden al gewoon weggehaald.

En bij het hoofdgerecht ging het natuurlijk mis, ze hadden geen hert, stond wel in het menu maar dat was helaas een oude kaart waar we de bediening in het begin al op hadden gewezen. Na een hele discussie dat wij ons dan toch vergist zouden hebben kreeg ik dus gewoon kalfsoester. Die trouwens wel goed bereid was. Daarn bediening niet meer gezien. Niet voor drank of om te vragen of alles naar wens is zeer slecht. Al bij al keuken redelijk en bediening moet nog heel veel leren over gastvrijheid. Normen en waarden.

27. Ralf Jansen's profielfoto
    Ralf Jansen heeft Au Jardin des Charpentiers toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Frans
    • Regionaal
    Steenweg 6 Merkelbeek
  28. Ralf Jansen's profielfoto
    Ralf Jansen heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Gisteren met Valentijnsdag gegeten. Diner was super, keuze uitstekend. Mooi verzorgd en lekker!

Steeds weer een genot om er te eten.

29. Natasja's profielfoto
    Natasja heeft een recensie geschreven voor Friture Huub

Huub heeft altijd lekkere friet, saus en natuurlijke snacks. Het is altijd gezellig bij Huub.

30. Fam. Krans's profielfoto
    Fam. Krans heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Fam. Krans

Wij hebben alleen de beste ervaring. Altijd heerlijk gegeten. De bediening zeer gastvrij. Alleen maar lof.