Nieuwste foto's in Merkelbeek

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Merkelbeek

1. Roxanne Van Tilburg's profielfoto
    Roxanne Van Tilburg heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Merkelbeek

Slecht echt te slecht. Ik bestel via thuisbezorgd waar duidelijk niks staat bij bij bezorgen vanaf… dus ik bevestig door op bestellen te klikken en krijg een bericht ja sorry onder de 15 euro doen we niet in sittard echt zo slecht meld dit dan op thuisbezorg ipv klanten te laten bestellen.

2. IP's profielfoto
    IP heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

We hadden keurig gereserveerd voor 6 personen maar toen we aankwamen bleek er een grote groep te zijn die op onze stoelen zat. Ook was het erg lawaaierig. Heel vervelend want we hadden mijn moeder en tante bij ons die op hoge leeftijd en slecht ter been zijn en een hoorapparaat dragen. Toen we uiteindelijk zaten hebben we nog 1,5 uur moeten wachten voordat het voorgerecht kwam. Er was overduidelijk te weinig personeel waardoor ons ook niet gevraagd werd of we misschien wat wilden drinken. Ook hoorden we niet hoelang het nog ging duren. Pas toen ik dat inmiddels flink geïrriteerd vroeg, kwam er beweging in. Het eten zelf was prima, daar hebben we geen klachten over. Wel dus over het hele gebeuren. Ook hadden we verwacht dat we enigszins gecompenseerd zouden worden met een gratis drankje maar dat gebeurde niet. Kortom, hoewel het eten echt prima was komen we hier toch niet gauw weer terug.

3. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Merkelbeek

Goed gegeten voor een prima prijs, hele vriendelijke mensen waar niets teveel moeite is. Kunnen diverse zaken in de omgeving nog een voorbeeld aan nemen. Uiteraard spits vermijden dan is het vaak erg druk.

4. Vroomen en vrienden's profielfoto
    Vroomen en vrienden heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Vroomen en vrienden

Nieuwjaarsdag 2017 kon niet beter eindigen.

De culinaire verwennerij door de familie Smeets was opnieuw een belevenis zoals het beter bijna niet voorstelbaar is.

Daaraan gekoppeld de mooie decoratie, de gezellige ambiance en vooral de hartverwarmende ontvangst en bediening door Marionette Smeets en haar dochter, het was GENIETEN in HOOFDLETTERS.

Heeeel hartelijk dank !

5. Jan Smeets's profielfoto
    Jan Smeets heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Goed advies om de keuze te bepalen.
    Wij hebben heerlijk gegeten en er was niets op aan te merken met onze groep van zes personen!
    Mooie samenstellingen van het diner p.p. 32,50.
    Gemiddeld een 10.

6. carolien's profielfoto
    carolien heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Gezellige sfeer, enorm goede bediening en top koks werken er. Zeer smakelijk eten en prachtig opgediend.
    Alles uit eigen tuin en vlees van eigen bodem.
    Een bijzonder goed restaurant.

7. Milou Perree's profielfoto
    Milou Perree heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Milou Perree

Erg gezellig, verrassende kaart en vriendelijke bediening. Kort om: voor herhaling vatbaar.

8. au jardin des charpentiers's profielfoto
    au jardin des charpentiers heeft gereageerd op een recensie van Au Jardin des Charpentiers

Er zijn mensen die werken en niet elke dag op dit soort sites
    surfen

9. au jardin des charpentiers's profielfoto

kom gerust op de koffie en vlaai, en maak je kenbaar en ook je klacht, lullig om dit zo te doen, heb ik op 30 jaar nog niet meegemaakt, wij zijn gewend om mensen te verwennen, en om tevreden gasten terug te verwelkomen, mensen die bij ons trouwen, houden ook hun communiefeesten,en 12.5 jarig feest bij ons en verder, dat is niet voor niets dat heeft met vertrouwen te maken, je bent welkom maak een afspraak met me, heb dat lef , en
    haal dit uit de wereld!mvg marionette smeets,

10. monique's profielfoto
    monique heeft gereageerd op een recensie van Au Jardin des Charpentiers

Een reactie na ruim 3 jaar....
    We hebben een klacht doorgegeven. Er kon nog geen gratis kop koffie van af als goedmakertje.

11. au jardin des charpentiers's profielfoto

Wat lullig om ze te reageren, terwijl je weet dat iedereen alleen maar het beste neer wil zetten, wie wil zo de zaak nou kraken?

12. Jan janssen's profielfoto
    Jan janssen heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Merkelbeek

Prima eten voor een niet te duur bedrag.

13. wim thomas's profielfoto
    wim thomas heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

wim thomas

Om voor deze prijs zo een 3 gangen diner op tafel te toveren is chapeau. Diverse malen met gasten die echt
    wel wat gewend zijn dit restaurant bezocht. Eendrachtig was hun mening voor deze prijs. Enorm.
    Sinds kort een ijssalon erbij geopend. De malaga is echt Italiaans Gezellige dorpse sfeer. Wim thomas.

14. Riet Schuivens's profielfoto
    Riet Schuivens heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Hebben lekker gegeten en een aardige bediening.

15. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Heerlijk gegeten. Bediening aardig, en een mooi restaurant. Kortom hier komen we terug!!

16. wij werken met dagverse produkten, geen ,halffabrikaten,of emulgatoren,vers!
    indien,u,bij ons een klacht heeft, laat het ons liever direct weten, dan kunnen we er iets,mee,werkt beter dan lullige recensies schrijven, wat een lol!!!maaK U KENBAAR!
    Marionette Smeets

17. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Menukaart zonder prijzen en geen vegetarische gerechten. Bij navraag zou de kok wel 2 vegetarische gerechten maken. Het zou een groente-aardappel chotel worden. De groenten waren lekker, en heel mooi opgemaakt op het bord, maar heel erg weinig. En eronder lag een aardappelsalade uit een pot. Brrrrrrrrrrr.
    Later zagen we op de rekening dat deze gerechten 17,00 euro per stuk kosten !!! De derde eter had een biefstuk die wel super smaakte. Aardappel kroketjes waren licht verbrand en salade hadden we toch wel verwacht voor deze prijs. Een biefstuk kun je er misschien wel goed eten, maar als vegetariër kun je er beter wegblijven. We wonen bijna naast de deur en gaan veel uiteten, maar hier hebben we het wel gezien, jammer.

18. Teun's profielfoto
    Teun heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Afgelopen week wederom heerlijk gegeten.

Coquilles vooraf en bief van eigen weide als hoofdgerecht.
    Het eten was super en alles was schitterend opgemaakt. Er was een jongen in de bediening in een bomvol restaurant, maar bleef zeer vriendelijk en gastvrij.

Wij komen zeker terug!

19. frans's profielfoto
    frans heeft een recensie geschreven voor Au Jardin des Charpentiers

Super avond gehad, alles top!
    De vitello was overheerlijk net als de bief en het grote asortiment kaas.

De bediening zeer attent en vriendelijk

Kortom een top avond!!

20. Ardin's profielfoto
    Ardin heeft een recensie geschreven voor Friture Huub

ik vind de friet bij frituur huub erg lekker en huub is ook erg aardig. hij maakt ook vaak een praatje met je. een dikke pluim en hopen dat hij nog jaren zo doorgaat