Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Meppen verdeeld zijn.

Fam.Peeters-Corsus-Hendrickx

Wij hebben een zeer fijne avond gehad. Het eten was subliem, het personeel zeer vriendelijk en in de weer om het ons zo aangenaam mogelijk te maken.De kinderen hebben zich goed geamuseerd in de speelruimte. Een echte aanrader! Een topavond om onze vakantie af te sluiten.

John de Groot

Altijd weer een feest om hier te komen.
    Wat een hartelijke bediening, altijd vriendelijk en zeer gastvrij. Vanavond weer overheerlijke pizza en pasta gegeten en ook onze kinderen hebben er van gesmuld.
    Hadden wij maar zo’n pizzeria in Katwijk.
    Top!
    Wij komen weer terug.

Heerlijke pizza gegeten met vriendin. Alleen doordat het druk en rumoerig was en je boven op elkaar zit niet echt van kunnen genieten. Dat was erg jammer. We moesten veel moeite doen om elkaar te verstaan.
    Tip: verwijder uit het voorste gedeelte een paar tafeltjes. Komt mijn inziens wat rustiger en gezelliger over. Nogmaals de pizza was uitstekend van smaak.

4. Internationaal Meppen

Jacqueline Cornet

Heerlijk gegeten. Het restaurant zat helemaal vol. De tafeltjes staan zo ver van elkaar dat je voldoende privacy hebt. Het restaurant ademt sfeer en rust uit.De bediening was goed en snel. Simone zorgt ervoor dat je je direct thuis voelt. De gerechten waren bijzonder en mooi opgediend. De prijs past prima bij de kwaliteit. Dit restaurant is een pareltje in Zuidoost Drenthe.

Lekkere pizza's gegeten. Droge rode wijn besteld maar er werd een lambrusco geserveerd (die overigens goed smaakte). Snelle en vriendelijke bediening. Groot restaurant, druk bezet en daarmee ook rumoerig.

Afgelopen weekend weer heerlijk gegeten bij Trivio met onze kids.
    Blijft één van de betere pizzeria's in Drenthe en omgeving, snelle en vriendelijke bediening, het eten wordt vrij vlot aan tafel geserveerd.
    En er hangt een fijne sfeer.
    Ideaal voor de kinderen is de speelkelder, als de kinderen uitgegeten zijn kunnen zij daar nog even lekker spelen.
    Kortom zeker de moeite waard.

Zeer onvriendelijke bazin, Totaal geen gastvrouw, het lijkt hier wel een vreetschuur. Deze mensen verdienen hun geld te gemakkelijk! En je moet lang wachten op eten. Restaurant is te vol opgezet, de achterburen porren zo in je rug. Zeer zeer waardeloos.

Heerlijk gegeten En hele goeie bediening. Echt een super lekkere avond gehad.

Deze Mokumer ging gisteren eten bij Trivio en wist niet wat hij mee maakte, super vriendelijke bediening en uitstekend eten prachtige porties smakelijke paste, pizza van top kwaliteit en tafelgenoot had een gegrilde biefstuk ook van zeer goede kwaliteit zou bijna voor dit restaurant in Meppen gaan wonen - prijs kwaliteits verhouding top.

Niet erg klantvriendelijk. Ik vraag bij het ophalen van de bestelling of de pizza's even gesneden kunnen worden , is het antwoord nee. Het is nu erg druk.

Ontzettend vriendelijk personeel met oog voor iedereen!! Lekker gegeten. Vooral het aardbeiencheesecake ijs is een aanrader!

De reservering via deze site 'was niet door gekomen'. Kan gebeuren maar de manier waarop dit zogenaamd opgelost werd was niet professioneel. Geen verontschuldigingen en we mochten aan een vieze tafel gaan zitten welke nog etensresten van de vorige gasten betrof.
    Kortom heerlijk eten maar van de service / bediening moet deze pizzeria het niet hebben.

Ondanks de drukte een prima bediening - lekker snel en vriendelijk. Daarnaast heerlijke pizza's tegen een redelijke prijs. Aanrader.

Bas Keuper

Ruime keuze en lekker gegeten. Vriendelijk personeel.

evelien wery

Slechte eerste en dus laatste ervaring. Leuke vreetschuur met slechte bediening en totaal geen empathie.

Gisteren heerlijk gegeten bij Trivio Del Villaggio. Prima en vriendelijke bediening en geen absurd lange wachttijden tot de maaltijd gereed is. Voor herhaling vatbaar.

17. Internationaal Meppen

Louis Nijhof

Lekker, voldoende en het zijn hele aardige mensen, een aanrader

Merel de Wolff

We werden zo onbeschoft te woord gestaan dat we besloten er niet te gaan eten, omdat we toch iets moesten eten dachten we pizza's mee te nemen. Toen ik vroeg of ik hier ook pizza af kon halen, werd ik met een streng "nee" afgeserveerd. Er liepen toch echt mensen met pizzadozen het restaurant uit.

19. Internationaal Meppen

Bart van Rooijen

Het eten is prima, niks bijzonders maar prima. Voor een veel te hoge prijs. Ik heb voor diezelfde prijs elders veel beter gegeten. Zijn traag in de bediening zowel met eten als met drinken.

20. Internationaal Meppen

wim de jong

Gezellige eetgelegenheid met prima eten voor een redelijke prijs. Ook wat de bediening betreft is alles top. Is zeker voor herhaling vatbaar bij ons, volgende weekend Meppen...

Fam. Van Asselt

Gaan hier standaard heen als we een weekendje weg gaan daar in de buurt! Was nu zo'n 3 jaar geleden en er is nogal een stukje bij gebouwd. De pizza's zijn nog altijd erg lekker en ruim belegd en de bediening weer uiterst vriendelijk! Nu maar hopen dat we gauw weer die kant op gaan. Telefoon nummer is opgeslagen dus reserveren ruim van te voren vanaf de Veluwe. Topzaak!

Mooi persoonlijk ontvangst, zie foto. Sfeervol ingericht, het was er wel druk maar dat is een goed teken. Heerlijk gegeten, een aanrader.

Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. De bediening is vriendelijk en spraakzaam. Je kan de pasta bestellen zoals je zelf wil (juist zonder of met een extra ingredient)

Een heel leuk en gezellig restaurant met heel erg goed eten. Bediening heel erg vriendelijk. Voor iedereen aan te raden.

Wat een fijn Italiaans restaurant. Hier samen met mijn vriendin verjaardag gevierd en wat een beleving. Eten heerlijk op smaak en voldoende. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. (Net dat beetje extra service)

Zodra wij weer in de gelegenheid zijn brengen wij hier weer een avond door!

We zaten in het bijgebouw waar de verwarming nog niet aan was waardoor het koud was en bleef. De bediening maakte meerdere keren fouten. Meerdere keren werden de pizza's weer terug gestuurd naar de keuken. Sommige pizza's waren hard en een beetje droog. restaurant is wel mooi aangekleed en de bediening is vriendelijk.

Gewoon een super goed Italiaans restaurant! Lekker eten, goede service, leuke sfeer, vriendelijk personeel en waar voor je geld! Absolute aanrader en wat mij betreft het beste Italiaanse restaurant in Drenthe!

Ik heb een pizza afgehaald Helaas sta je dan naast de keuken. Dame van de bediening hoest vreselijk in haar handen en gooit met dezelfde hand rauwe ham op pizza's. Ook staat er een dame toetjes klaar te maken naast mij waarbij zij herhaaldelijk haar vingers aflikt en de tiramisu weer vrolijk beetpakt. Dit werd een speciaal toetje voor iemand die zijn verjaardag aan het vieren was Ik hoop dat hij de volgende haalt. Hygiëne is absoluut ver te zoeken Ik heb diverse personeelsleden aan zichzelf zien krabben neus afvegen mond afvegen hoesten en niemand ze daarna zien wassen. Ik heb geen smetvrees maar zou het daar wel krijgen. Heel blij dat mijn pizza niet in handen van de bediening is geweest.

29. Internationaal Meppen

Mooie locatie en een prettige sfeer in het tramlokaal. Het geserveerde eten is smaakvol, vers, mooi gepresenteerd en vakkundig bereid. Ik vond alleen de tzatziki saus bij de aardappel geen goede combinatie, maar dat is persoonlijk. Ik zeg ga zo door.

30. Internationaal Meppen

We hebben het Tramlokaal in het verleden regelmatig bezocht. Het was altijd naar volle tevredenheid. Sinds kort komen we graag samen of met vrienden weer eten bij Simone en Jaap. De kwaliteit is nog steeds top. In al die jaren hebben ze laten zien dat ze vakmensen zijn. De interesse en humor van Simone, in de bediening aan tafel, is voor ons de kers op de taart.