Het Tramlokaal in Meppen

Heerlijk dineren en logeren in een prachtige omgeving.

Eten & drinken 9,1
Sfeer 9,1
Service 9,1
Prijs / kwaliteit 8,7

Fans

Word de eerste fan van Het Tramlokaal!

• di 17:30 - 21:00
  • wo 17:30 - 21:00
  • do 17:30 - 21:00
  • vr 17:30 - 21:00
  • za 17:30 - 21:00
  • zo 17:30 - 21:00

Waar vroeger de tram tussen Assen en Coevorden stopte, is het nu heerlijk dineren en logeren. In het karakteristieke pand van begin vorige eeuw is een restaurant gevestigd, met drie royale gastenkamer en een een luxe appartement.

Sfeervol restaurant
Eerlijk, puur en lekker eten, dat is waar Het Tramlokaal al jaren voor staat. In onze keuken kookt Jaap Blokland met verse, veelal biologische produkten en kruiden uit onze eigen kruidentuin. De menukaart wisselt regelmatig en biedt bij het seizoen passende gerechten. In de herfst komt o.a. biologisch vlees van het Lakenvelder rund en het Limburgs kloostervarken op het menu.
De sfeer in het restaurant is informeel en warm en de inrichting licht en ruim. Als het weer het toelaat worden de tafels gedekt op het prachtig gelegen terras.
In herfst en winter is het restaurant donderdag t/m zondag geopend, maar voor hotelgasten en groepen vanaf 6 personen is dineren op afspraak alle avonden mogelijk. Ook voor speciale gelegenheden is Het Tramlokaal een prima lokatie. Vertel ons uw wensen en wij denken graag met u mee!

Gastenkamers
Op de bovenverdieping zijn drie luxe suites en op de begane grond een uiterst ruim appartement met aparte slaapkamer en schitterende designkeuken. De kamers zijn ingericht met designmeubels en hebben ieder een ruime badkamer.
De bedden zijn van het merk Carpe Diem, waardoor gasten zowat verzekerd zijn van een goede nachtrust.

Wij staan klaar om u welkom te heten!

Diëten Biologisch, glutenvrij, lactosevrij, suikervrij en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Het Tramlokaal in MeppenFoto van Het Tramlokaal in MeppenFoto van Het Tramlokaal in MeppenFoto van Het Tramlokaal in MeppenFoto van Het Tramlokaal in MeppenFoto van Het Tramlokaal in MeppenFoto van Het Tramlokaal in MeppenFoto van Het Tramlokaal in MeppenFoto van Het Tramlokaal in MeppenFoto van Het Tramlokaal in MeppenFoto van Het Tramlokaal in MeppenFoto van Het Tramlokaal in MeppenFoto van Het Tramlokaal in Meppen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Bij het bos en landelijk
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang, invalide parkeerplaats en rolstoeltoilet
Ambiance
Kindvriendelijk, romantisch, rustig, gezellig en huiselijk
Voorzieningen
Terras en Wi-Fi
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
50 zitplaatsen en maximaal 50 personen in één groep
Personeel