Ristorante Sardinia in Meppel

1328209421 80
1396891991 72
1419786181 70
1494192299 67

1. Alles was top! Het was gezellig het voelde net als een huiskamer! Goed eten en de service was top.

2. Anne-Roos

Gezellig restaurant, altijd druk en de bediening is keurig. De spaghetti carbonai is de real deal, carbonara zoals hij bedoelt is. Zonder room.
    Al met al, altijd een feestje.

3. Echt een geweldig restaurant. Heerlijk eten. Zowel pizza als keuken gerechten zijn van hoge kwaliteit, met daarbij ook heerlijke wijnen! Echt een aanrader.

4. Wordt met de dag slechter, eerste keer voorgerecht tonijn tartaar kreeg je nog wat meer nu de laatste keer geen eens saus door de tonijn en maar een paar kleine stukjes. De caprese salade is gewoon een tomaat in 4e gehakt met mozzarella, tegenwoordig doen ze niet eens meer de peper etc erop. En daarvoor wacht je ook nog eens 30 min om het af te halen. Het is omdat het de enige pizzeria in Meppel is maar echt, wauw kan het nog slechter? Alsof ze bezuinigen zo weinig eten.

5. Huberts

Weer twee Calzones gehaald bij wat ik eerder een "lekkere" pizzaria vond, tijd niet geweest, denk nieuwe eigenaar. 2 calzones 27,00€ en buiten kant niet gevuld, midden iets, dit deel wel lekker. Maar midden was ook ingezakt. Meer deeg eten dan gevulde pizza. Op email met klacht wordt niet gereageerd. Jammer.

6. Pizza's thuis laten bezorgen. Had op tijd besteld, ze waren precies op de afgesproken tijd. Super vers, heerlijk.

7. H. Koolman

Gorgonzola saus was smakeloos en erg weinig. Bijgevraagd maar dat was net melk. Geen aanrader.

8. Ruedona

9. Marcel Jonkers

Net pizza carpaccio gehaald bij Sardinia. De pizza carpaccio was bedorven! Vlees rook bedorven en was bruin verkleurd.
    Heel vervelend! Voor € 13,50 pizza.

Advies: open de doos als je bij Sardinia de pizza haalt.
    Voor mij de laatste keer.

10. Online gereserveerd. Alles prima in orde. Snelle, vriendelijke bediening en heel erg lekker gegeten. Wij komen terug!

11. Tegenvaller, ruim een jaar geleden hadden we een betere ervaring, bij binnenkomst was iedereen "zo druk" dat het even duurde voor we werden opgemerkt (5 personen!) met een magere begroeting.

Pikante en een extra pizza besteld die absoluut NIET pikant waren, karig met groente, de olie die op tafel stond was een neutrale olie die niets toevoegde aan de salade, ook aan tafel deed de bediening niet meer dan hoogst noodzakelijk, geen passie, enthousiasme.

Jammer, speciaal voor naar Meppel gereden...

12. Tof restaurant met hele lekkere keuken. De pizza's zijn top! Een aanrader. Aangename sfeer en goede bediening.

13. Greet Doosje

Weer prima gegeten, erg goed!! De drankjes kwamen soms wat laat, nog extra vragen! Leuke sfeer!

14. Onlangs wezen eten bij Sardinia. Wat een tegenvaller. Bestelde tournedos, maar kreeg in feite een rauw stuk vlees op het bord. Deze tournedos had nauwelijks de braadpan gezien. Bijgevoegde spaghetti liet ook veel te wensen over. Voor mij geen Sardinia in Meppel meer.

15. Gezellig restaurant maar het eten vonden we allemaal onder de maat: dunne droge pizza, smakeloze pasta, een pompoensoep die niet naar pompoen smaakte en uit een pakje leek te komen en verbrande bruschetta's. Daarnaast vonden we de bediening wat te amicaal en brutaal. Jammer. Gelukkig hadden we het met elkaar wel heel gezellig.

16. Super lekker gegeten, leuke bediening en een knusse sfeer.

17. Gisteravond lekker gegeten bij Sardinia. Niet gereserveerd, nog wel genoeg plaats. Minpuntjes waren wel dat de pizza's erg snel klaargemaakt werden en dat de tafels vrij dicht op elkaar staan zodat je de gesprekken van de buren letterlijk kan verstaan. We hebben er nog geen 1,5 uur gezeten door de snelle bediening. Vriendelijk personeel met complimenten aan Justin die ons zeer vriendelijk te woord stond en de (onterechte) klachten van de gasten naast ons netjes afhandelde.
    Prima pizzeria met een leuke prijs.

18. Wat een voortreffelijk eten hebben ze hier! Ik neem eigenlijk altijd de spaghetti dello chef, zaligheid... Manlief neemt elke keer wat anders en elk gerecht is heerlijk. De eigenaar is altijd erg betrokken en professioneel en vriendelijk. Ik woon niet in de buurt maar kom altijd graag als ik in de buurt ben. Afgelopen zomervakantie hier nog gegeten en het was weer als vanouds. Binnenkort kom ik weer met vrienden, tot gauw.

19. Gisteravond met 6 personen gegeten. Wat een slechte bediening en ongeïnteresseerd personeel. Eten was goed en het flesje wijn ook. We hebben geen dessert besteld. Zouden dan misschien ook nog een uur moeten wachten en er keek sowieso niemand van de bediening naar je om. Ze keken wel maar niet naar de klanten en de tafels. Hebben lekker gegeten maar om de bediening niet voor herhaling vatbaar.

20. J. Mans

21. J. Mans 145 punten

Meermaals hier gegeten en altijd goed bevallen. Lekkere pizza's en calzone. Heerlijke romige tomatensoep. Scropino als nagerecht ook een verfrissende aanrader.

Uitgebreide kaart, vriendelijk en net personeel. Gezellig restaurant met leuke zitjes.

Advies is om altijd te reserveren want het is vaak een volle boel.

22. Even geleden, met carnaval, heerlijk gegeten bij Sardinia.

Antipasto, proeverij van diverse soorten Italiaanse vleeswaren kazen en groenten, pizza montanara en pizza emiliniana en nog een "kleine" portie pasta aglio oglio als bijgerecht, maar daar waren ze lekker royaal mee. Net als met de andere gerechten.

Goede nette bediening en alle gerechten waren overheerlijk!! Als we in de buurt zijn gaan we zeker weer.

23. Jan Ebbelink

Zeer goede Italiaan. Wordt bediend door een echte Italiaan met passie voor zijn vak. Veel variatie in eten en professionele uitstraling. Betere pizza of pasta heb ik nog niet kunnen vinden. Prima kwaliteit en prijs verhouding. Zeker een aanrader! Voor mij een stukje rijden, maar dat is in dit geval geen probleem.

24. Nadat we hier twee keer niet echt naar tevredenheid hadden gegeten, dachten we het nog een keer te proberen. Dat is dus tevens de laatste keer geworden.

Aan de bestelde pizza's hadden wij zeker niet genoeg. Zeer, zeer dunne pizza en minimaal belegd. Toen wij dit aangaven bij het afrekenen werd er een beetje om gelachen. Dit getuigd niet echt van respect voor je klanten.

25. vriendinnetje

Lange tijd geleden gegeten bij Sardinia. Lekker gezellig met een vriendinnetje, althans dat dachten we. Nadat wij al een kwartier zaten, kwam er een mevrouw aan. Heel vriendelijk, nog wel wat verlegen maar wel vriendelijk!! Nadat we de drankjes kort erna hadden gekregen, kregen we de kaart, maar voor dat zij terug kwam duurde het wel een half uur. Een andere vrouwelijke collega stond buiten te kijken (en ook echt letterlijk te kijken...). Nadat wij hadden gevraagd of we iets mogen bestellen kregen wij het antwoord (met een hele diepe geïrriteerde zucht!): "nou zeg het maar dan". Dit kwam zooo ongeïnteresseerd over! Met eigen ervaring in de bediening weet ik dat je dit echt absoluut niet moet doen!! We hebben alles maar in 1 keer besteld, omdat we bang waren dat het weer zo lang zou moeten duren. Na een half uur kregen wij ons voorgerecht, voortreffelijk!! Echt heerlijk! Na weer een half uur kregen wij ons hoofdgerecht, allebei een pizza quatro formaggie. Onze glazen waren allang leeg, maar no way dat er werd gevraagd of wij nog wat drinken hadden willen hebben. Drinken besteld wat na de pizza pas aankwam. Kortom: duurde weer erg lang! Als dessert hadden wij gewoon 2 simpele latte genomen. Met het afrekenen kwamen wij er achter dat de latte gewoon niet aangeslagen werden. Kortom: het personeel is niet oplettend, ongeïnteresseerd en geïrriteerd. Iets waar ze drastisch aan moeten gaan werken, zo jaag je alleen maar klanten weg. Ik wil best terug komen, maar dat is alleen puur voor het eten! Niet voor de service.

26. Gisteravond hier gegeten en het moet gezegd: het was heerlijk. Alleen de bediening was werkelijk om te huilen. We hadden voor 18.00 uur gereserveerd en waren er dus ook om die tijd. Toen mijn vrouw bij de bediening aangaf te hebben gereserveerd om 18.00 uur werd daar totaal niet op gereageerd. Vervolgens hebben we een minuut of 5 (!) min of meer verbouwereerd staan wachten. Toen mijn vrouw uiteindelijk vroeg of er een tafel voor ons was kregen we de eerste woorden van de dame in kwestie: "mijn collega is ermee bezig." Ook verder gedurende ons bezoek kregen we niet de indruk dat we welkom waren. Werkelijk een bizarre ervaring die, als ik de overige recensies lees, bepaald niet op zichzelf staat. Als ik de eigenaar was zou ik mijn personeel maar eens op klantvriendelijkheidscursus sturen. Jammer, want werkelijk: het eten is uit de kunst.

27. Vanavond gegeten bij Sardinia in Meppel. Triest om te zien hoe een in principe uitstekende tent aan zijn succes ten onder dreigt te gaan. Voornaamste reden: jong, onervaren, niet goed opgeleid (goedkoop?) personeel, dat geen weet heeft van het begrip gastvrijheid...
    Voorbeelden: we hebben gereserveerd, 19:30 uur, op het terras. We komen aan om 19:30, op het terras zijn drie kleine tafeltjes vrij. Ik wilde aan een van de tafels gaan zitten, maar dat mocht niet. Die waren gereserveerd. "Ja, dat klopt, wij hebben gereserveerd", maar zo werkte dat niet. Dat tafeltje was gereserveerd om 20:00 uur, voor andere mensen. "Gaat u maar even binnen zitten, drinkt u even wat, dan maken wij uw tafeltje buiten klaar." We kregen een tafeltje achterin, met uitzicht op de open deur naar de parkeerplaats. De droge witte wijn kwam, en niet lang daarna was onze tafel klaar. We kregen één kaart - mochten samen kiezen.
    Na geruime tijd wachten vroeg ik het meisje dat de kaart had gebracht, of we mochten bestellen. Kregen de tekst die je niet wilt horen als gast: mijn collega komt zo...
    Na een kwartiertje wachten was er nog geen collega beschikbaar en de betreffende mevrouw stond een beetje rond te kijken...
    Nadat ik haar vragend aankeek, kwam ze bij ons met de tekst: "nou zegt u het dan maar..."
    Toen het eten kwam bestelden we nog een glaasje wit. De jonge man die het kwam brengen meldde: twee wijn, een droog en een zoet. Maar wij hebben twee droog besteld? Even laterkwam hij teug met hetzelfde glas: sorry, dit was ook droog. De pizza was heerlijk, dat wel. We besloten het te laten bij een cappuccino en een doppio espresso, waar we nog 20 minuten op hebben gewacht. Toen dat kwam bleek dat die koffie ook 20 minuten op ons heeft staan wachten: steenkoud. Bij de rekening bleek dat die eerste glaasjes wijn, die we kregen omdat we moesten wachten, ook gewoon op de nota stonden. Ik heb het maar zo gelaten. Het is er nog steeds druk. Kijken hoe lang dat nog duurt...

28. Uitstekend gegeten. Pizza calzone van topkwaliteit met ontzettend lekker deeg en goede verse vulling. We hadden een grand dessert. Het was even heel moeilijk om dit te maken voor 3 personen terwijl je dit per stuk en voor 2 personen kon bestellen. Bediening is rommelig en ongeorganiseerd. Moesten zelf vragen om een broodje en drankjes. Kunnen hier veel meer verdienen! Ook bij het afrekenen bij de kassa werd er gezegd even geduld ik neem de telefoon op en daarna waren ze ons alweer vergeten. We hadden zo weg kunnen lopen want iedereen was druk en lette niet op de klanten! Jammer want de kwaliteit was echt heel goed, met een beetje gemotiveerder en oplettender personeel zou het een top zaak kunnen zijn.

29. Heb vandaag om 18:37 gebeld om te bestellen het zou 3 kwartier duren. Nu om 20:50 nog niets te eten.
    Dit is me al eens eerder overkomen bij ze. Ben er nu helemaal klaar mee, ze komen gewoon niet opdagen.

30. Nu drie keer geweest. Altijd druk, je moet hier waarschijnlijk niet op de drukste dagen zijn. De bediening is alert en vriendelijk, de eigenaar staat altijd zenuwachtig de boel in de gaten te houden en zijn personeel te dirigeren en schouderklopjes te geven, leuk om te zien. De inrichting en aankleding is knudde, het is een monumentaal pand dat als een jeugdhonk is onderhouden, binnen echt storend lelijk afgewerkt, jammer. Het eten is voortreffelijk.

31. Eric Veening

Gisteren voor 3e keer in korte tijd bij Sardinia gegeten. We hebben opnieuw lekker gegeten. Deze keer een pizza. Vorig keer een zalige pasta. Beide keren voor een uiterst nette prijs. Wat me verder opviel is dat telkens alle tafels bezet zijn. Lijkt me een goed teken. Dat het dan soms iets langer duurt kan ik me voorstellen en ik verwacht dat ze dit vast zelf ook zullen oppakken. Bediening is vriendelijk en correct.

32. De eerste keer bij Sardinia was het eten perfect; met uitzondering het lange wachten tussen het voor- en hoofdgerecht. Zojuist opnieuw gegeten bij Sardinia en wat zijn we ontevreden; mijn vriend had het voorgerecht al op toen mijn voorgerecht geserveerd werd(een half uur later), het vlees was bij lange na niet goed; véél te rood en niet zoals het hoort. Nadat we dat aankaarten werd ons vlees opgehaald om het rode ietwat te verminderen, maar helaas er was niks verbeterd. Kortom; wij zijn zeer ontevreden en wij slaan dit restaurant de volgende keer zonder twijfel over.

33. Met acht personen gegeten vanavond. Pas na een half uur werd onze bestelling opgenomen. Na meer dan een uur kregen we dan onze bestelling, ondertussen geen drankjes opgenomen. Bediening kon geen lachje van af. Eten was goed, maar zat meer dan vijf minuten tussen voordat de eerste en de laatste het geserveerd kregen. Nog cafeïnevrije koffie besteld. De rest had de koffie al op toen kregen wij pas. Hier is uw koffie. Is het wel cafeïnevrije vroegen we dus voor de zekerheid. Even nagevraagd, ja hoor! Resultaat: midden in de nacht nog klaar wakker, dus echt niet cafeïnevrij. En bedankt!

34. Anders dan anders! Zeer veel goede gerechten op de kaart. De pizza's zijn heerlijk, goede bodem! Nog geen Italiaan gevonden die dit restaurant kan overtreffen. Goede wijnen en vriendelijk personeel. Een echte aanrader voor een gezellige avond uit!

35. Vorige week met vriendin hier gegeten omdat tapasrestaurant dicht was. Geen spijt gehad! Lekkere Italiaanse gerechten en niet duur.

36. Met twee oud-collega's hier gegeten. Tomatensoep was erg goed. En de pizza's zijn echt goed ! Mijn collega had zelfs nog nooit zo'n goede pizza gegeten vertelde hij. Ik als vegetarier had voldoende keus, in ieder geval bij de pizza's, rest heb ik niet zo naar gekeken, maar als je wat extra wensen hebt dan kun je dat gewoon aangeven.
    Bediening prima. Prijs ok. Gezellig restaurant hoor, leuk personeel, eten erg goed verzorgd. We komen zeker nog eens terug. Aanrader !!

37. Geweldige bediening met overheerlijk eten!! Echt hét toprestaurant onder de pizzaria's in de omgeving!!
    Bedankt alle mensen voor weer een geweldige avond met voortreffelijk eten!!

38. Jaap

39. Zoals in een eerdere review gemeld voor herhaling vatbaar en dat nu gedaan. Deze keer geen vlees/visgerechten maar pizza, deze waren erg goed. We hadden authentieke pizza's genomen, deze liggen niet bomvol met allerlei toppings maar zijn eenvoudig en echt italiaans. Dunne bodem, lekkere verse ingredienten en erbovenop ruccola, heerlijk!
    Als nagerecht ijs met balsamicosaus/dressing, apart maar erg lekker. Bediening ondanks de drukte attent, wij hadden buitenlandse gast mee en we konden niet uitleggen wat kappertjes waren, op verzoek kwam de bediening met een klein schaaltje kappertjes om het te laten zien/proeven.
    Ook reageerden ze leuk door onze gast te vragen hoe bepaalde dingen in haar taal gezegd werden.
    We hebben een heerlijk en gezellig avondje gehad.
    Voor sfeer een 8 gegeven, deze is op zich prima, alleen is de ruimte om de tafels iets te krap waardoor je iets meer van de drukte ervaart, anders een 9.
    Blijft op ons lijstje staan en bij deze ook een favoriet.

40. Gezellig en knus, bediening is altijd vrolijk en dringt nooit aan. Het eten is geweldig!

41. Meppelers

Ik was er jaren niet geweest en nu twee keer in korte tijd. Eerste keer liep van alles in de soep. Bestelling niet correct en fles wijn met kapotte hals. Prima opgelost met een dot van een toetje.
    Lasagne is prima, Spaghetti Gambereti ook erg lekker met verse garnalen en goede saus. De zwaardvis was wel beetje doorgeslagen, dat mag beter en een beetje vet/saus erover zou geen kwaad kunnen, maar hou het simpel.
    De tiramisu is lekkerder dan thuis en dat zegt wel wat. De Pistacheparfait is prima van smaak en een verrassing te noemen.
    De eerste keer was de 'oudere' man heel attent en leuk met een praatje. De tweede keer wat mindersprekende meiden die wel een lesje mogen hebben maar wel vriendelijk zijn. Ambiance is niet super, maar ook niet slecht. Ga niet beneden zitten op de tocht en als er groepen zijn boven kan het wel rumoerig zijn, want het blijft ook een pizzeria voor dat soort zaken. Deze tent blijft voor de minder pretentieuze diners zeker op onze lijst staan.
    We waren zeker 10 jaar niet geweest, maar dat wordt weer anders.

42. Wij komen hier regelmatig en elke keer is het weer heerlijk eten met vriendelijke dames in de bediening. Ga zo door!

43. Hebben hier een leuke avond gehad, eten was erg lekker.

Vooraf lekker brood met tapenades, prima carpaccio en een heerlijk hoofdgerecht (ossenhaas), lekker dessert na.

We hebben genoten van dit knusse restaurant, klein minpuntje is de beperkte ruimte, maar als je eenmaal zit....

Voor herhaling vatbaar.

44. Afgelopen zaterdag uit eten geweest bij ristorante Sardinia in Meppel.

Bij toeval hier terecht gekomen (we gaan niet vaak uit eten bij een Italiaan), toch troffen we hier een zeer aangename verrassing. Absoluut niet een Italiaan zoals wij gewend zijn, geen chaos, professionele gezellige bediening met kennis van zaken en heerlijk gegeten. Mijn vrouw had pizza en ik een tournedos met truffelsaus (naam kan ik helaas niet meer opkomen maar absoluut een aanrader).
    Complimenten aan zowel de pizzabakker als de kok.

45. Vanavond lekker 'even' een pizza-tje gepakt. De zaak zat behoorlijk vol, maar we zijn desalniettemin vlot en vriendelijk bediend! Prima pizza, royaal gevuld, met de ambachtelijke 'krokante bodem'. Frisfruitige milddroge rosé huiswijn ter begeleiding was zeker OK.

Toetje van huisgemaakte tiramisu was om de vingers bij af te likken. 'n Lekker sterk kopje Illy-koffie, met cantuccini, maakte de maaltijd compleet...

46. Afgelopen donderdagavond met DMD voor de 3e keer wezen eten met vriendinnen (doen we elk jaar). Helaas was deze keer ERG tegengevallen vergeleken met de voorgaande jaren. We hadden niet gereserveerd, maar op zo'n dag als DMD weet je als restaurant dat je veel walk-ins kunt verwachten, dus kun je genoeg personeel inzetten. Alleen was dat personeel (bediening) deze avond ERG SLECHT. Er liep ongeveer twee man bediening op het terras, dat lijkt mij ruim voldoende voor het aantal stoelen dat het terras telde. Maar schijn bedriegt;

Bij het zitten kregen we direct de aandacht, dat ging prima, we hebben alledrie 1 drankje besteld en de menukaart gekregen. Maar vervolgens is aan ons OVER DE HELE AVOND géén aandacht geschonken. Nog vóór ons hoofdgerecht kwam (we hadden alleen hoofdgerecht en dessert) hadden we ons eerste drankje op, maar er werd ons geen één keer gevraagd of we nog wat wilden drinken! Ook met het brengen van het hoofdgerecht werd ons niks gevraagd, terwijl we toch echt dorst hadden. Er werd ons ook niet gevraagd of het ons smaakte of alles naar wens was, tijdens het eten. Vervolgens hebben we op DRIE manieren gebrobeerd de aandacht te trekken: 1) het wijsvingertje omhoog 2) met z'n drieën omgedraaid op de stoel zitten en het personeel in de ogen kijken - het personeel leek ons 'niet te zien', want keek 'over' ons heen. 3) naar het personeel toelopen en zeggen dat we wat drinken willen. Zelfs die laatste poging hielp niet! Er werd ons gezegd 'ik kom er zo aan', maar er kwam niemand! Schande, we hebben ons zitten irriteren die avond, desondanks dat het eten verder wel prima smaakte. Eenmaal uitgegeten werden onze borden wel netjes uitgehaald, waarop ik maar meteen vroeg of we de menukaart nog mochten inkijken (dessert) en dat we wat drinken wilden. Die menukaart kregen we, maar niemand kwam naar ons toe om het dessert op te nemen! Uiteindelijk, als klap op de vuurpijl, om onszelf maar te helpen, hebben we onze bestelling op een papiertje geschreven (3 desserts en dubbel drankjes voor de zekerheid), naar het personeel toegelopen en het papiertje overhandigd. Dit werd schuchter, met een kort lachje en een mompelende 'sorry' aangenomen. Tevens schande! Als een gast jou zoiets geeft, dan moet er toch 'n lampje gaan branden dat er iets héél goed mis is gegaan bij die tafel. Een goede portie sympathie en excuses (drankje van het huis?) zou op zijn plaats zijn. Maar nee.

Na een klein uurtje, wel genoten te hebben van het dessert, vertrokken we. Zonder fooi te geven, wat ik anders ALTIJD doe. Jammer dat deze avond zo moest lopen, dit zijn we niet gewend. Nogmaals de keuken was wel prima! Bij de waarde 'eten en drinken' toch een zesje, omdat het drinken dus slecht was!

47. Gisteravond heerlijk gegeten in het restaurant. Erg vriendelijk personeel. We zaten vlak bij de keuken. Vond het erg mooi om te zien hoe alles vlotjes verliep en hoe het personeel op elkaar ingespeeld is. Complimenten!

48. Heerlijk gegeten op het terras. Leuke sfeer en goede gerechten. Ondanks dat ons gezelschap veel verschillende dingen bestelde geen chaos en leuke bediening. In het restaurantje binnen zag het er best leuk uit. Niet modern maar wel gezellig. Ook het toilet was schoon. Errug belangrijk. Toetje was minder, het ijs was ver-ijst. Maar al met al een goed gevulde maag.

49. Wat een toprestaurant! Vroeger wel ja, maar daar is helaas niets meer van te merken! 2 keer gegeten sinds dat er nieuwe eigenaren zijn, en beide keren met honger weer naar buiten!

Zelfs mijn zoontje van 6 had niet genoeg aan een normale pizza. Erg jammer, terwijl vroeger deze pizzeria erg goed bekend stond!

50. Henk-Jan en Martha

Onze ábsolute favoriet als het om pizza's gaat. We zijn Italíë-gangers maar menigmaal is de conclusie dat de Meppelse pizza's nóg lekkerder zijn dan de Italiaanse. Met name door de dunne krokante bodem.
    Als we uit eten gaan, is dit hét restaurant waar onze kinderen (10 + 7) naar toe willen. De komt mede door de zeer gastvrije bediening.

51. van de zomer op het terras gegeten , goede bediening , lekker eten en goede prijs kwaliteit.