Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Meppel verdeeld zijn.

Lysanne Gerrits

Wij zaten beneden en daar was het erg koud door de deur die steeds openging. Dit was erg jammer

2. Internationaal Meppel

Andreas Keller

was lekker en gezellig

3. Nederlands Meppel

Prima gegeten voor zeer acceptabele prijs. Doeltreffende keuken. Gerechten op de menukaart waar je eigenlijk van alles wel iets van wilt bestellen. Personeel vriendelijk en perfecte match tussen even zitten, bestellen en serveren.
    Ps. Heerlijk krokante French fries waar de mc donald's frietjes schril bij afsteken.

Tjeerd Visser

We zijn er op Valentijdsavond geweest en hebben volop genoten van het Valentijnsmenu. Goed werk! Zoals als altijd was het heerlijk eten bij De Tipbrug in een ongedwongen sfeer voor een prima prijs!

5. Frans Meppel

Geweldige ervaring. Sunday roast perfect idee. Goed bereidt terwijl de bediening uitstekend was.
    Zeker niet de laatste keer dat we er komen en benieuwd naar het menu door de week.

Altijd lekkere patatjes!

7. Internationaal Meppel

Heerlijk gegeten.
    Alleen de kok's achter bij het wokken en bakken mogen wat vrolijker kijken.
    Grtjes Anna

En maar wachten wachten wachten op de track kon je zien pizza klaar en het duurde drie kwartier dat de pizza de deur uit ging.
    Boos gebeld en weer later terug gebeld door manager met weinig interesse over late koude pizza en boze klant.
    Dag Dominos, ik koop wel bij de Jumbo.

DHJ Kok

We hebben heerlijk gegeten! Het is wel een restaurant voor echte vleeseters. De bediening was super gezellig en enthousiast. Af en toe een beetje lang wachten op onze drankjes maar het zat dan ook helemaal vol. Maar zeker een aanrader! Wij komen sowieso terug!

11. Nederlands Meppel

Ik kom hier vaak even een broodje eten of een kopje cappuccino halen met man en/of zoons. Binnen is het gezellig met vriendelijk personeel en heerlijke gerechten. Buiten is een serre waar we niet vaak gingen zitten, omdat er gerookt mocht worden. Dit mag niet meer en dat is een enorm pluspunt! Ik kan De Brasserie echt aanbevelen.

12. Nederlands Meppel

Jeanette

Hebben hier sushi afgehaald. Was opzich erg lekker maar ontzettend duur en helaas weinig keus.. Je kon bijvoorbeeld geen handroll bestellen terwijl dat hier wel de favorieten zijn. Voor 2 boxen meer dan 50 euro kwijt..

14. Nederlands Meppel

Vaker gegeten bij de Nachtwacht, goede ervaring tot nu toe.
    Misschien deze keer de pech dat het niet liep? Of is de focus van het bedienend personeel niet wat het moest zijn. Een vrijdag avond, we zaten beneden er zaten gasten aan de bar, en andere tafels ook allemaal bezet. De sfeer was gezellig, weekend begonnen, Combi bar restaurant is leuk. Naarmate de gasten aan de bar luidruchtiger worden merk ik dat de andere tafel genoten zich er wat aan ergeren, maar dat mag de pret niet drukken, het duurt bijna een uur voor de voorgerechten krijgen. Jammer, maar we borrelen gezellig. Uiteindelijk zijn de voorgerechten heerlijk. De bediening verslapt, we moeten vragen om een drankje, en nog eens, en dan wordt het vervelend. Vooral wanneer de bediening zich mengt met de gasten aan de bar, en geen oog meer lijkt te hebben voor ons. Afwisselend aan de bar en een andere tafel is de bediening vooral druk met die gasten en komt alleen nog om de hoofd gerechten te serveren. En later uit te halen. Erg jammer, het is vervelend om steeds te moeten vragen om je drankje. En uiteindelijk wordt deze zelfs niet geserveerd. Afknapper. Jammer!
    Complimenten voor de keuken. Heerlijk gegeten, mooie kaart, voor ieder wat wils, en originele gerechten.

A. De Bruin

Prijs/kwaliteit vinden we het eten heel goed.
    Personeel heel vriendelijk en helpt goed bij het maken van een keuze. De sfeer is gemoedelijk te noemen.
    Alles bij elkaar genomen hebben we een hele mooie avond gehad.
    Kritiek: wij houden niet van toetjes, dus vroegen we daarvoor in de plaats een cappuccino met een likeur. Dit kon niet en moesten we extra bijbetalen ondanks dat we geen nagerecht hadden genomen.

Het was druk,daardoor chaotisch. Wij waren met 5 personen. Doordat je iedere keer alles moest uitzoeken, was er weinig gelegenheid om lekker bij te kletsen. Wij gaan hier niet meer heen.

17. Pizzeria Meppel

Op een rustige maandagavond besteld, een makkelijke bestelling: 2 donerbox en een kaasbroodje. Na een uur wachten gebeld en toevallig waren ze net onderweg. Naar mijn huis is het op de fiets een kwartier, nadat we hadden gebeld een half uur moeten wachten. Eten was ook wat aan de koude kant... maar dat is niet heel erg wel jammer dat de patat niet gaar was!

18. Pizzeria Meppel
  19. Internationaal Meppel

Inmiddels een paar keer gegeten. Altijd prima kwaliteit en goede service. Personeel erg vriendelijk. Veel keuze dus kids altijd blij. Nu de neonverlichting buiten even maken, ‘eten en f.....’
    We gaan zeker weer terug.

20. Nederlands Meppel

Prachtig ingerichte Brasserie, zeker tijdens de mooiste maand van het jaar. Heerlijk gegeten, de kogelbiefstuk is een echte aanrader!

Voor onze kinderen (3 en 6 jaar) waren er boekjes en kleurplaten aanwezig zodat ze zich prima vermaakten! Door de snelle bediening hoefden ze niet lang te wachten op hun frietjes...
    Behulpzaam en zeer vriendelijk personeel.

21. Nederlands Meppel

Voor de eerste keer gegeten bij de Nachtwacht. Sfeervol restaurant. Goede bediening.
    Eten was lauw. Jammer genoeg maar 1 visgerecht op de kaart. En wie was die man in de zaak, de baas? Die de hele tijd niets deed en alleen maar verschrikkelijk irritant hard lachte?

Het een was een was heerlijjk door een zeer vriendelijke bediening werd netjes het voorgerecht proeverijtje Tipbrug uitgelegd. Een echte aanrader.

De bediening bij Peppermill vond ik tegenvallen. Ze zijn allemaal wel erg jong en nog niet zo ervaren. Daarnaast zijn ze meerdere keren ons vergeten te vragen of we nog wat drinken wilde bestellen. Verder hebben we wel een leuke avond gehad en het eten smaakte goed.

24. Chinees-Indisch Meppel

Heerlijk gegeten in een mooi verbouwd restaurant met zeer attentebediening. Echt een aanrader.

Lekkere sushi!!! Goeie sfeer! Prima avond gehad

26. Internationaal Meppel

We waren nog nooit eerder geweest, omdat de buitenkant niet echt uitnodigend is, helaas.
    Maar binnen is het leuk, netjes en leuke bediening.
    Het eten was heerlijk en we komen vast terug.

27. Internationaal Meppel

Eten was niet super & de wok zelf ook niet erg gezellig. Daarnaast mochten we niet de volle 2.5 uur benutten om te eten en drinken waar we wel voor betaald hebben. Wij komen niet weer!!

Gisteravond met z'n vieren gegeten bij Bregje Meppel. Wij voor de 2e keer en de anderen voor de 1e keer. Ontvangst was super. Nadat we aan tafel 24 zaten kwam onze gastvrouw zich voorstellen. Super gedaan en we voelden ons heel welkom. Wederom top gegeten en hele gezellige avond gehad. Leuke nabespreking met gastvrouw en bedrijfsleider. Complimenten en wij komen zeker binnenkort weer terug. Ik zou zeggen, ga zo door!!

Alles was top! Het was gezellig het voelde net als een huiskamer! Goed eten en de service was top.

30. Chinees-Indisch Meppel

Tot tweemaal toe slecht behandeld door personeel... eerste keer met gezelschap (opa,oma, man, drie zonen en ik)aan ronde tafel gezet bij uitgang... vervolgens kwam vrij snel naast ons nog een gezelschap zitten... omdat tussen de tafeltjes weinig ruimte zit en het gezelschap naast ons daarover mopperde tegen het personeel werd aangegeven dat wij ook wel erg breed uit zaten... ben zelf maatje 36 en had niet veel ruimte over... dit gaf een naar gevoel maar goed het eten wat volgde maakte veel goed...nu wilde ik vandaag wederom met een groot gezelschap een hapje eten maar dat is helaas niet gelukt...tenminste niet bij deze chinees... ik gaf aan dat ik niet weer bij de uitgang wilde zitten ivm met krapte en werd toen deur gewezen omdat dit de enige mogelijk zou zijn... het was erg vroeg en de zaak was bijna leeg... verbouwereerd hebben wij het restaurant verlaten... blijkbaar mag je je voorkeur niet aangeven... het personeel was de eerste keer erg klantonvriendelijkheid en de tweede keer... ZEKER GEEN AANRADER...

Als toevoeging op het verhaal...het personeel gaf aan bij het tafeltje naast ons dat wij breed uit zaten! Had er natuurlijk een foto van moeten nemen.... toen niets van gezegd en nu dus wel aangegeven en dan kan je het restaurant verlaten... volledig in shock dat een bedrijf dit zomaar doet... er was echt niets aan de hand.... klantvriendelijkheid ten top!!!!