Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Meppel verdeeld zijn.

1. Nederlands Meppel

Voor de eerste keer gegeten bij de Nachtwacht. Sfeervol restaurant. Goede bediening.
    Eten was lauw. Jammer genoeg maar 1 visgerecht op de kaart. En wie was die man in de zaak, de baas? Die de hele tijd niets deed en alleen maar verschrikkelijk irritant hard lachte?

Het een was een was heerlijjk door een zeer vriendelijke bediening werd netjes het voorgerecht proeverijtje Tipbrug uitgelegd. Een echte aanrader.

De bediening bij Peppermill vond ik tegenvallen. Ze zijn allemaal wel erg jong en nog niet zo ervaren. Daarnaast zijn ze meerdere keren ons vergeten te vragen of we nog wat drinken wilde bestellen. Verder hebben we wel een leuke avond gehad en het eten smaakte goed.

4. Chinees-Indisch Meppel

Heerlijk gegeten in een mooi verbouwd restaurant met zeer attentebediening. Echt een aanrader.

Lekkere sushi!!! Goeie sfeer! Prima avond gehad

6. Internationaal Meppel

We waren nog nooit eerder geweest, omdat de buitenkant niet echt uitnodigend is, helaas.
    Maar binnen is het leuk, netjes en leuke bediening.
    Het eten was heerlijk en we komen vast terug.

7. Internationaal Meppel

Eten was niet super & de wok zelf ook niet erg gezellig. Daarnaast mochten we niet de volle 2.5 uur benutten om te eten en drinken waar we wel voor betaald hebben. Wij komen niet weer!!

Gisteravond met z'n vieren gegeten bij Bregje Meppel. Wij voor de 2e keer en de anderen voor de 1e keer. Ontvangst was super. Nadat we aan tafel 24 zaten kwam onze gastvrouw zich voorstellen. Super gedaan en we voelden ons heel welkom. Wederom top gegeten en hele gezellige avond gehad. Leuke nabespreking met gastvrouw en bedrijfsleider. Complimenten en wij komen zeker binnenkort weer terug. Ik zou zeggen, ga zo door!!

Alles was top! Het was gezellig het voelde net als een huiskamer! Goed eten en de service was top.

10. Chinees-Indisch Meppel

Tot tweemaal toe slecht behandeld door personeel... eerste keer met gezelschap (opa,oma, man, drie zonen en ik)aan ronde tafel gezet bij uitgang... vervolgens kwam vrij snel naast ons nog een gezelschap zitten... omdat tussen de tafeltjes weinig ruimte zit en het gezelschap naast ons daarover mopperde tegen het personeel werd aangegeven dat wij ook wel erg breed uit zaten... ben zelf maatje 36 en had niet veel ruimte over... dit gaf een naar gevoel maar goed het eten wat volgde maakte veel goed...nu wilde ik vandaag wederom met een groot gezelschap een hapje eten maar dat is helaas niet gelukt...tenminste niet bij deze chinees... ik gaf aan dat ik niet weer bij de uitgang wilde zitten ivm met krapte en werd toen deur gewezen omdat dit de enige mogelijk zou zijn... het was erg vroeg en de zaak was bijna leeg... verbouwereerd hebben wij het restaurant verlaten... blijkbaar mag je je voorkeur niet aangeven... het personeel was de eerste keer erg klantonvriendelijkheid en de tweede keer... ZEKER GEEN AANRADER...

Als toevoeging op het verhaal...het personeel gaf aan bij het tafeltje naast ons dat wij breed uit zaten! Had er natuurlijk een foto van moeten nemen.... toen niets van gezegd en nu dus wel aangegeven en dan kan je het restaurant verlaten... volledig in shock dat een bedrijf dit zomaar doet... er was echt niets aan de hand.... klantvriendelijkheid ten top!!!!

Wij mijn vrouw en ik kunnen het restaurant de Tip Brug al jaren, en zijn er meerdere malen uit eten geweest .
    Niets dan goede herinneringen aan de keren dat wij daar gegeten hebben. INa onze smaak en belevenis niets dan goeds.
    Een aan beveling waard.

12. Tapas Meppel

Nienke Lugtmeijer

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu. Veel verschillende gerechten, echt een aanrader.

ketelapper

Met 5 vriendinnen hier op een vrijdagavond gegeten. 1 vriendin was er eerder geweest, en zei al goed eten voor lage prijs, hoeveelheid is precies goed, geen overdaad. Het was groter dan ik verwacht had, zaal zat vol wel wat rumoerig. Maar eten was goed voor die prijs. Bediening was ook top, tijd tussen de gangen door ook, werd regelmatig gevraagd of het naar de zin was en of we nog wat wilden drinken. Ga woensdagavond met gezin hierheen kijken hoe het dan is op een doordeweekse avond.. Ik zou dit restaurant wel aanbevelen.

Anne-Roos

Gezellig restaurant, altijd druk en de bediening is keurig. De spaghetti carbonai is de real deal, carbonara zoals hij bedoelt is. Zonder room.
    Al met al, altijd een feestje.

15. Internationaal Meppel

fred snel

We waren op vakantie in de buurt, via de goede recensies naar dit restaurant gegaan, inderdaad uitstekend eten (vooral de grote garnalen van de bakplaat ) en drinken, geen spijt van gehad.
    Wanneer we weer in de buurt zijn gaan we weer smullen.

16. Tapas Meppel

Van de eerste tot en met de laatste hap genieten van heerlijk versbereid eten. De sfeer en de bediening waren ook erg goed.

Echt een geweldig restaurant. Heerlijk eten. Zowel pizza als keuken gerechten zijn van hoge kwaliteit, met daarbij ook heerlijke wijnen! Echt een aanrader.

Saskia van der veen

Wij hebben er vanavond (8-10-2017) met z'n vieren gegeten. Het was echt heerlijk en gezellig. Zeker een aanrader. Wij komen zeer zeker terug.

19. Internationaal Meppel

linda

Matthijs Bon

Het is hier fantastisch, en heel erg lief personeel

21. Internationaal Meppel

Net als ruim 2 maanden terug opnieuw als afsluiting van vakantie heerlijk gegeten bij Eten & Fusion. Opnieuw super royale buffetten van prima kwaliteit. Ook het personeel was wederom super aardig en gastvrij. Een restaurant die dus absoluut een constante hoge kwaliteit levert op alle facetten en waar het dus prima terugkomen is en blijft!

Goeie service, lekker eten en ik ga er graag heen

23. Nederlands Meppel

We hebben laatst bij de nachtwacht gegeten. Een aantal jaar geleden kwamen we er wel vaker. Toen was het eten erg goed. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar het eten is echt niet lekker meer! We hadden kipsaté besteld, maar dit was werkelijk echt niet lekker. De frietjes waren vet (waar zijn de zelf gemaakte frietjes van vroeger gebleven?) de rode kool zat geen smaak aan en de appel compote was mierzoet. We hebben eten terug gegeven. De jongen die ons bediende was heel erg vriendelijk. Ook wat onzeker. Hij werkte er pas een maand. Ipv dat de baas zelf even kwam om zijn excuses te maken en ons te vragen wat hij nog voor ons kon doen, bleef hij met zijn telefoon aan de bar zitten en liet het die arme jongen opknappen. Wat is er met de baas gebeurd? Hij was vroeger altijd vriendelijk. Uiteindelijk hebben we 1 gerecht moeten betalen. Voor ons was dit de laatste keer nachtwacht. Heel erg jammer want het is een super gezellig restaurantje.

1,7

Martin

Aantal weken geleden gegeten. Aankomende zaterdag gewoon weer. Vorige keer 1 dingetje. Duurde bij 1 ronde vrij lang en toen kregen we ook 1 Gerecht dat we niet besteld hadden. Hebben het wel gegeten en werd ook niet aangerekend maar hey laten we eerlijk zijn... Lekkere Sushi gooi je niet weg en iedereen maakt wel eens foutjes. Mijn vriendin en ik kijken alweer uit naar morgen. SUSHITIME!!!!

26. Tapas Meppel

Weinig keuze op de kaart, maar 1 jongen in de bediening, lang wachten op de gerechten en de drankjes kwamen steeds in etappes, eerst een glas en 5 minuten later het drankje, ook alles zonder dienblad. Voorheen was er een gezellige mediteraans sfeertje, met leuke vlotte bediening en lekker eten. Dit was nu helemaal verdwenen, de enige 'sfeer' was het gedreun van de muziek beneden uit de kroeg. Jammer.

27. Internationaal Meppel

Heerlijk gegeten, leuke sfeer, gezellig personeel.

28. Frans Meppel

Mauzer

29. Frans Meppel

Afgelopen week even aangewaaid voor een vlotte lunch. Bij aankomst dacht ik even dat ze gesloten waren ondanks er een bord en een karretje buiten stonden. De auto geparkeerd, dat kon mooi voor de deur en ik zag op de deur 'open vanaf 10.00' En het was al ongeveer half 2 dus ze moesten er wel zijn.

Inderdaad, de deur was open en een lunch was mogelijk. Het restaurant was zo goed als leeg, er zaten wat mensen te werken met laptops aan een hoge tafel, waarvan ik dacht dat ze bij de inboedel hoorde. In het uiterste hoekje was iemand aan het bellen over inkoopgerelateerde zaken. Een mooi plekje uitgezocht, de stoelen hebben helaas niet het comfort van mijn wens, de inrichting is strak, een tikkeltje kil.

Een cappuccino besteld en een blik op de kaart geworpen, en dat is echt even zoeken want alles ziet er anders uit als in de restaurants die ik gewend ben. Hoopvol, want als je niets kopieert moet je zelf nadenken. En mensen die zelf nadenken doen vaak de beste dingen. De prijzen op de kaart zien er voor mij in eerste instantie uit als allergieaanduidingen, het kost me even tijd om te zien dat dit de prijzen zijn, mede omdat het bijna allemaal ronde getallen zijn. Zo wordt € 8.00 Aangeduid als [8] en dat is best even wennen.

Mijn keuze valt op Eggs Royal. Gepocheerde eitjes op zalm, met hollandaise op een broodje. Het duurt niet lang voor het op tafel staat. De hollandaise is opgeschuimd (hopelijk geëmulgeerd maar mogelijk met lecithine), de eitjes zijn mooi vloeibaar van binnen en de smaak combinatie is voortreffelijk.

Fijn dat een 'vlotte lunch' zo lekker kan zijn.

Binnenkort terug, dan neem ik meer tijd om te genieten.

Onlangs hebben we gegeten in Bregje Meppel, voor ons de eerste ervaring bij de inmiddels landelijke prijsvechter.

Vooraf een stokbroodje tapenade, een carpaccio & een vis-trio als eerste gang. Prima eten. De garnalen zijn beslist niets bijzonders, dat geld overigens evenzogoed voor de rest.

Voor de kids een kindermenu, vanzelfsprekend waren ze blij met patat en een frikandel.

Hoofdgerecht voor mijn vrouw een hamburger, voor mij een spies van ossehaas. Het eten was prima, maar er lijkt veel verschil te zitten in het volume van de beide gerechten. De hamburger zag er goed uit, en smaakt prima. De ossehaas-spiesjes smaken prima, maar zien eruit als een karig gerechtje (zie foto). De presentatie laat zwaar te wensen over. Een beetje chef maakt er op z'n minst iets van om trots op te zijn.

Ondertussen begin ik de stoel waar ik op zit te vervloeken, comfort is ver te zoeken.

Als dessert hebben we gekozen voor een chocoladetaartje met vanille-ijs en een sgroppino.
    Dat chocoladetaartje ziet eruit alsof het warm gemaakt is in de magnetron, de slechte presentatie bederft ook in dit geval een beetje de smaak. Ook al is de smaak niet bijzonders doch prima.

Het kinderijsje spant toch wel de kroon van de gemakzucht. Een ijsje op een stokje met het plastic er omheen op een bordje met servetje.
    Het lijkt alsof de prijs voor iedereen het belangrijkste is, helaas denk ik daar anders over.

De bediening tijdens ons bezoek was vriendelijk, maar niet attent. We hadden best wat extra drankjes kunnen consumeren. Helaas merkte niemand onze lege glazen op. Een kop thee of koffie achteraf hebben we na 10 minuten wachten maar laten varen.

Ondanks dat ik niet verschrikkelijk enthousiast ben, beoordeel ik het restaurant prima. Ik begrijp natuurlijk ook wel dat je voor een belachelijk lage prijs geen culinaire hoogstandjes hoeft te verwachten.

Je krijgt hier precies waarvoor je betaald, weinig bijzonders maar prima eten.