Op dit adres zit nu: Yiamas

Bezorgrestaurants in de buurt van Mr-Greek

• Buffet: € 23,75

1. Gisteravond met vrienden uit Brabant bij Mr Greek gegeten. Alles was weer super lekker. Leuke bediening, heerlijk eten, kortom heerlijk avondje gehad.

2. Erg duur restaurant, prijzen vanaf 15 Euro. Drinken is ook aan de prijs. Salade erg karig sla met 1 feta kaasblokje. Vlees houdt niet over voor een van de duurste gerechten. Ook geen taziki saus, alleen tegen meerprijs van 4,75 euro. Dat slaat echt alles voor de Griekse keuken.
    Mijn cijfer niet meer dan een 4. Aan de ambiance mag ook wel iets gedaan worden, maar voor ons geen tweede keer.

3. Wij waren afgelopen zaterdag met 20 personen op bezoek in dit hele leuke en prachtige resturant. Wat een leuke gastheren, die ons op een prima manier hebben laten genieten van het warm en koud buffet. Het geheel was erg goed verzorgd. Jongens het was pefect voor elkaar. We komen zeker nog eens terug. Wens jullie veel suc6.

Groet Wilem.

4. Gisteravond a la carte gegeten. We vonden het alle drie weer geweldig lekker. Complimenten voor de kok!
    Maar ook de bediening was weer prima en er is een gezellige sfeer.
    Wij komen zeker terug.

Mvg Lydia

5. Konings

Erg gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Zeer kindvriendelijk. Buffet was zeer uitgebreid en werd goed bijgehouden. Ze vertelde dat ze met donderdag Meppeldag diverse thema avonden zouden hebben. Wij komen dan terug!

6. Martin

7. Tweede paasdag heerlijk uit eten geweest bij de Griek in Meppel. Het restaurant ziet er mooi uit in een geheel vernieuwd jasje. We hebben gekozen voor het buffet en dit is ons zeer goed bevallen. Het personeel geeft een goede uitleg bij het buffet en er was erg veel keuze. Ook het gegrilde vlees wat later aan tafel werd gebracht was een heerlijke verrassing. Al met al zeker de moeite waard, een echte aanrader! We komen zeker binnenkort weer terug om de tapas te proberen. Mvg J. de Vries

8. DB 12 punten

Zaterdag 23 maart 2013 - gekozen voor Grieks buffet - was wel uitgebreide keus maar alles was te droog, niet warm en daardoor niet super.. Weet dus niet hoe a la carte eten is! Maar buffet is af te raden.. Personeel is vriendelijk, maar de sfeer is kil.

9. Wij hebben deelgenomen aan het buffet op zaterdagavond; dit was zeer verzorgd met veel variatie en erg lekker. Een aanrader!

10. Vorige week uiteten geweest bij de griek in meppel. We hadden geluk want juist deze avond hadden ze een voortreffelijk buffet! Zeker voor herhaling vatbaar en een goede aanrader voor mensen die houden van heerlijk eten en fijne sfeer. Een compliment voor de kok! En natuurlijk voor de nieuwe eigenaar en de bediening.
    Onze complimenten en tot ziens!

11. Vanavond lekker uiteten geweest bij de Griek met mijn vriend.
    We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was top!
    Leuke vlotte eigenaar!!

Zeker voor herhaling vatbaar.

12. Gezellige accommodatie en goede vlotte bediening. Gezellige eigenaar. Het eten was smaakvol en behoorlijke porties. Omgeving -en eten temp. prima. Wij komen zekevr terug!

13. Een gevraagde droge rode wijn kwam op tafel als een zoete rode wijn.

Het voorgerecht, wat echt warm hoorde te zijn, was zelfs niet lauw te noemen, eerder koud.

Het hoofdgerecht, giros en bifteki, was erg droog. Het enige wat nog smakelijk was, waren de aardappeltjes.

Dit was eens, maar nooit weer.

De sfeer in het restaurant was wel goed.

14. yannick

Het is een leuk restaurant met lekker eten en een goeie sfeer. Laatst at ik er nog giros dat was echt heerlijk. Een aanrader dus.

15. Vorige week heerlijk gegeten bij kyrios Nikos. Totaal geen klachten. Dit restaurant heeft geen ovengerechten, het accent ligt hier op de grill. En dat was heel lekker (kip- en varkenshaassouvlaki). Enorme porties. We komen al jaren in Griekenland en kennen de Griekse keuken aardig goed en dit was hem! Mevrouw kan prima koken. Nostimo!

Ouzo'tje vooraf. Retsina OK.

Bediening was vriendelijk en snel. En met de eigenaar op de valreep nog een goed gesprek gehad.

We wonen aan de andere kant van het land, maar we komen, als we weer eens in de buurt zijn, zeker nog eens eten. Deze zaak verdient veel klanten. Een aanrader!

16. jolanda

Heerlijk spareribs gegeten, lekker mals, prijs kwaliteit is goed.

17. Fam. Hendriks

Vorige week zaterdag hebben wij daar heerlijk gegeten.

De sfeer was goed, buiten was het Carribean. Bediening was ook ok, ze zijn daar heel vriendelijk. Alleen 1 klein minpuntje, de aardappelen waren ietsie pietsie te hard.

Voor de rest prima restaurant met lekker eten.

Vandaag gaan wij er weer heen met het woensdag clubje, dat wordt lekker smullen.

18. Laatst afgehaald...

Personeel is niet professioneel, eten was in mijn herinnering veel beter als wat we nu meekregen.

Prijzen van het restaurant zijn gelijk aan afhaalprijzen, voor een restaurant niet zo duur, maar voor afhalen echt te duur...

Wij zullen niet snel terugkomen bij dit restaurant.

19. Wat hebben wij hier een geweldige avond gehad! In overleg met de eigenaar (Kostas) was er een grote tafel met Mezedes voor ons bereidt. Mezedes zijn een soort Griekse tapas. Wat een heerlijke verschillende smaken en gerechten!

Helemaal een toppunt van de avond was een spoed les sirtaki dansen door de eigenaar!

Een tip voor het restaurant, neem de Mezedes mogelijkheid in het menu op.

20. Twee maand geleden hier gegeten.

300 grams stuk vlees besteld, erg lang gewacht op het eten.

Ik had mijn weegschaal niet bij me, maar volgens mijn eigen inschatting woog het stukje vlees wat ik geserveerd kreeg maximaal 150 gram. Ter compensatie kreeg ik er wat gyros bij.

Al met al is dit restaurant mij erg tegen gevallen.

21. Afgelopen zaterdag hebben wij hier gegeten. Het restaurant zat redelijk vol, wat het geheel sfeervol maakte. De bediening is vlot en erg vriendelijk. Het eten - toch wel het meest belangrijke als je uit eten gaat - was overheerlijk! Ikzelf nam als voorgerecht de spare-ribs, mijn vriendin de mosselen. Als hoofdgerecht had ik de pontiki (ossenhaas in pikante saus) en mijn vriendin de zalm. Zowel van de voorgerechten als van de hoofdgerechten hebben wij enorm genoten.

Overigens heb ik wel een klein minpuntje en dat is de muziek. De muziek slaat regelmatig over, waarna de bediening maar weer een nieuwe cd uit de hoge hoed tovert die ook niet soepeltjes doordraait. Wellicht tijd voor nieuwe cd´s en/of een nieuwe cd-speler?

Enfin, behalve de - soms - haperende muziek, hebben wij hier een zeer geslaagde avond gehad en wij komen hier zeer zeker nog eens terug!

22. Marijke

We hebben hier een keer gegeten en het viel ons helaas erg tegen. Het personeel was wel erg vriendelijk en de bediening was ook goed, maar het eten was "alles smaakt hetzelfde". Overal zitten dezelfde kruiden op.

Wij zullen hier niet weer gaan eten.

23. Na een dag winkelen in Meppel hebben mijn vrouw en ik hier gegeten. Het welkomst drankje bij binnenkomst en een erg gezellige sfeer maakten de vooruitzichten fantastisch!

De bediening was erg vlot en vrolijk, de service was goed en het eten was geweldig! Na beiden een (behoorlijk grote en heerlijke) mixed grill en een heerlijk bakje koffie te hebben genuttigd, konden wij terug kijken op een fantastische avond!

Een dikke aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer terug!

24. N. van Meersen

Echt heerlijk gegeten!

Het restaurant is in 20 jaar geen spat veranderd qua uiterlijk, maar de vriendelijke bediening en het goede eten laat je dat helemaal vergeten.

De oudere dame boven het restaurant woont daar al jaren niet meer. Er wordt nu gewoon opgenomen door het bedienend personeel.

Het terugkeren van de oude eigenaar heeft zeker een goed effect op de kwaliteit van het eten!

Wij worden weer vaste klanten.

25. H. J. Nijhuis

Afgelopen weekend hebben mijn vrouw en ik hier gegeten. Omdat het onze eerste keer was, besloten we van alles wat te nemen, waardoor we uitkwamen op de mixed grill en de visschotel. Beide gerechten waren erg goed, alhoewel de forel wel ietwat droog was. De zalm echter compenseerde dit ruimschoots!

De bediening was zeer vriendelijk en droeg bij aan een relaxte atmosfeer. De prijs/kwaliteit is prima in orde en door de grote porties de prijs/kwantiteit des te meer. Wij hebben een erg geslaagde avond gehad en komen hier zeker terug!

26. Jan Vaandrager

Sinds de oude eigenaar het bedrijf weer terug genomen heeft is de oude glorie terug gekeerd. Het eten was simpelweg heerlijk, de bediening vrolijk en spontaan en er hing een erg gezellige sfeer.

Kortom een echt Grieks restaurant wat zeker een aanbeveling verdient!

27. Jaap en Hilda Oskam, Nieuwegein

Na een dagje Groningen hier gegeten. De inrichting is erg gezellig Het eten was erg lekker. De bediening bijzonder vriendelijk. Als we weer in de buurt zijn zullen wij hier zeker terugkomen.