Bezorgrestaurants in de buurt van La Place

1. Ik ben er op donderdag meppeldag geweest. Het was heel druk. Daardoor wel gezellig. Ik vond het totaal onmogelijk om eten op mijn blad te krijgen. Hoe doe je dat als je ook nog een boodschappentas hebt en alleen bent? De dienbladen kunnen niet geschoven worden, dus ik stond met een glas jus d'orange en een boodschappentas te balanceren om nog een broodje te kunnen opscheppen. Bij de broodjes was onvoldoende uitleg. Er stonden geen borden klaar vóór de broodjes, maar alleen erna. Dat kan wel als het niet druk is, maar nu niet. Ook heel onhygiënisch, want ik moest er ver overheen reiken en daardoor viel een stuk kip uit mijn broodje en kwam terecht op een andere schaal. Ook zag ik dat klanten broodjes teruglegden.
    Ik vind dat er een hoofd van het restaurant aanwezig moet zijn die toezicht houd en de klanten assisteert bij het opscheppen.

2. 17 mei bezoekje gebracht aan la place Meppel. Personeel had alleen aandacht voor elkaar, zelfs toen er iets op de grond viel was het lastig om van één van de (te) vele personeelsleden aandacht te krijgen. Daarnaast was het bestek te ranzig voor woorden, volledige bestekbak zag dof van de viezigheid. 3 broodjes en 3 drankjes voor ruim € 20,00 is dan veel te veel.
    Ik ben interim manager in horeca en catering, maar ook mijn gasten viel het op.
    Dit was een eenmalig bezoekje aan la place wat mij betreft.

Grtn Hans