Eten & Fusion in Meppel

Wereldkeuken

Welkom bij RESTAURANT ETEN&FUSION Meppel

Eten&Fusion is een ‘all you can eat restaurant’, gespecialiseerd in diverse Europese en Aziatische keukens. Bij ons kunt u tegen een vaste lage prijs onbeperkt genieten van onze hoge kwaliteit gerechten.
Ons restaurant is niet alleen geschikt voor familiefeesten of bedrijfsuitjes, maar ook sfeervol voor kleine gezelschappen worden genoten van het allerbeste op het gebied van Wokken, Teppanyaki, grill, Sushi, Europese gerechten en luxe desserts.

Naast de gerechten zijn de dranken (bier, wijn, fris, koffie en thee) bij de standaardprijs inbegrepen.

All you can eat incl. fris- en alcoholische dranken (tapbier en huiswijn)
di-do €22,99 p.p
vr-zo €25,99 p.p

Kindertarief 3-11 jr.
Di-do €1,50 per leeftijdsjaar
Vr-zo €1,75 per leeftijdsjaar

Deze actie geldt niet in combinatie met andere acties.

Prijzen zijn voor 2 uur onbeperkt eten en drinken.

Momenteel hebben wij een ACTIE lopen, kijk op onze site:www.etenenfusion.nl

—————————————————————————————————

4. Betalen Master Card Visa pin

1415741904 84
1420396652 88
1432033523 90
1459962012 90
1497199998 83

1. We waren nog nooit eerder geweest, omdat de buitenkant niet echt uitnodigend is, helaas.
    Maar binnen is het leuk, netjes en leuke bediening.
    Het eten was heerlijk en we komen vast terug.

2. Eten was niet super & de wok zelf ook niet erg gezellig. Daarnaast mochten we niet de volle 2.5 uur benutten om te eten en drinken waar we wel voor betaald hebben. Wij komen niet weer!!

3. fred snel

We waren op vakantie in de buurt, via de goede recensies naar dit restaurant gegaan, inderdaad uitstekend eten (vooral de grote garnalen van de bakplaat ) en drinken, geen spijt van gehad.
    Wanneer we weer in de buurt zijn gaan we weer smullen.

4. linda

5. Net als ruim 2 maanden terug opnieuw als afsluiting van vakantie heerlijk gegeten bij Eten & Fusion. Opnieuw super royale buffetten van prima kwaliteit. Ook het personeel was wederom super aardig en gastvrij. Een restaurant die dus absoluut een constante hoge kwaliteit levert op alle facetten en waar het dus prima terugkomen is en blijft!

6. Heerlijk gegeten, leuke sfeer, gezellig personeel.

7. Altijd goed!

8. Goed en lekker eten

9. Familie Lubbers

Gisteren met de familie gegeten, super allemaal. Heerlijk eten, niet duur, gezellig aangekleed. Vriendelijk personeel die je direct hielp waar nodig. Top, jammer dat we hier op vakantie zijn en het normaliter iets verder voor ons reizen is. Anders waren we hier zeer zeker vaker gekomen!

10. Hennie van laar

Zeer prettig contact met 'cheffin'. Belangstelling was gemeend.
    Echt heerlijk vers eten met knapperige groenten. Uitgebreide keuze
    Als we dichterbij woonden zouden we vaker daar gaan eten! Ga zo door en toch gelukt deze recensie!

11. Vanavond als afsluiting van vakantie heerlijk gegeten bij restaurant Eten&Fusion in Meppel. Enthousiast personeel, royale en kwalitatief uitstekende buffetten, schoon en verzorgd interieur. Enkel puntje als opbouwende kritiek; stoelen schuiven wat lastig/stroef over de vloer.

12. Zeer goed eten alles was lekker bediening zeer vriendelijk we wonen niet in de buurt maar komen zeker is terug

13. Hille 123 punten

Wat een verrassing! Van buiten ziet het er niet zo uitnodigend uit, maar binnen een hartelijk welkom en dat was continu het geval. Geweldige gastvrouw en de rest van het personeel ook zo aardig. Geweldig gegeten met een gezelschap van 4, waarvan een kind van 2 jaar. Er was zo veel variatie. Genoeg variatie ook in drinken. Keurig! Goede prijs ook. Ze hadden nu onverwachts ook een actie. Sfeer is prima, voor zo'n grote ruimte. Je moet ook vroeg komen, dan is er niets aan de hand. 17.00 waren we er mooi en dan hoor je nog wat van de muziek. Entree kan nog wat aan gedaan worden, iets fijner licht bijvoorbeeld. En de speelruimte voor kinderen viel wat tegen, maar daar kwamen we toch niet voor. Donkere ruime, ver weg van het eet gedeelte. Daar moet je niet voor gaan. Het was schoon verder. Kaarsje was op tafel, bestek lag keurig op tafel en kon je nog bijpakken. Aan kinderbestek was gedacht, dat je dat kon pakken wanneer nodig. Leuke nepplant tussen de tafels in, je kon ook nog kiezen waar je wou zitten. We gaan zeker terugkomen. Dit was een leuke ervaring!

14. Leuke mensen, eten goed vandaar dat het ook altijd gezellig druk is.
    Eigenaren zijn erg betrokken bij de zaak en hun klanten.
    Eten is altijd goed en genoeg keus, voor ieder is er wel wat.

Een echte aanrader👍

15. Rene 9 punten

Eigenaar heeft geen controle over personeel. Die staan de gasten in de weg bij het buffet, roddelen over gasten op de vloer en houden pauze tussen de gasten. Dat laatste in werkkleding onder het genot van drank, terwijl ze iedereen in de weg zitten. Dat is jammer want ondanks de sfeer loze ambiance is het eten wel lekker.

16. Danielle

ontvangst was goed personeel vriendelijk. eten was heerlijk alleen de sfeer qua inrichting had rustiger gemoeten. oogt enorm goedkoop en chaotisch zonde van zo'n restaurant

17. gerrit benjamins

Vele malen hier gegeten en zelfs het 50 jarig jubileum hier gevierd, super --- We komen er zeker weer terug.

Heel fijn en gezellig -- bedankt.

18. Ga er niet heen met kerst, veel te druk en lange wachttijden bij buffet.

19. Het was er goed, personeel heel vriendelijk, schoon, ik miste er wat sfeer, koele kleuren wat niet warm over kwam, het knusse miste ik heel erg

20. Gezellige avond gehad met 14 personen en allen hebben lekker gegeten. Doen we beslist weer.

21. We kwamen om 17.00 uur, geen frisdrank, medewerkers erg behulpzaam, kwestie van sleutel omdraaien door personeel. Qua dieetvragen kun je de eigenaresse goed benaderen!! Erg lekker gegeten!!

22. Na onderstaande recensie is er contact met me opgenomen door de eigenaar van het restaurant. Ze boden ons aan nogmaals te komen en boden hun excuses aan voor het personeel. Dit kwam omdat de eigenaar toen met vakantie was.. Afgelopen week hebben we opnieuw het restaurant bezocht.. Er waren duidelijke verbeteringen te zien. Het eten was een stuk beter, meer vers en alles werd goed bijgehouden. Personeel is vriendelijk, wel duurde het nog steeds lang, voordat borden/glazen werden afgeruimd( al was dit al een stuk sneller dan de vorige keer. De tafel waar we aan zaten was een stuk beter, ditmaal zaten we wel goed. We hebben nu een gezellige avond gehad met een goede sfeer, hartelijk dank!

23. Bij binnenkomst welkom geheten door personeel. De dame heeft het buffet netjes uitgelegd. We namen plaats aan een tafel die na verhouding niet goed stond met de bank/stoel. De tafels waren te hoog, of de stoelen te laag. Zat niet prettig. Dan het eten. De loempia's waren vettig. De woksaus was flauw. De bereide vleesgerechten waren wel lekker.
    Dan het bedienend personeel... Borden werden niet regelmatig weggehaald, terwijl je ze regelmatig met lege handen ziet lopen. Regelmatig was er één van de bediening die zelf in de bak met patat aan het graaien was en op at. Niet fris. We wisten op een gegeven moment wanneer iedereen vrij was, omdat het personeel dat naar elkaar schreeuwde. Niet erg prettig als je rustig in een restaurant wilt eten. Er is geen contact met bediening. Het viel ons op dat er alleen maar jongeren rondliepen die niet werden aangestuurd. Bij de chocoladefontein werden de items niet goed bijgevuld, en niet goed schoon.
    We moesten vooraf betalen, wat geen probleem is. Toen we weggingen stond niemand bij de balie, maar waren ze met z'n drieën de wc's al aan het schoonmaken, nouja met z'n drieën... één was wederom luidruchtig over de gasten die er nog waren aan het praten, de anderen stonden daar en keken er naar... Dit was echt een hele slechte ervaring. We gaan hier nooit meer heen. Ik snap niet dat de recensies over dit restaurant zo lovend zijn. Waarschijnlijk zijn deze mensen nog nooit bij een ander wokrestaurant geweest! Wij gaan in het vervolg wel voor de meer prijzigere wokrestaurants die wel fatsoenlijk personeel in dienst hebben. Zelfs een 1 is eigenlijk nog gemiddeld te veel voor dit restaurant.

24. Eten is super. Wel grootschalig en daardoor iets minder sfeervol. Maar eten is dik voor elkaar.

25. Super goed eten! Alles ziet er mooi verzorgd uit!

26. Heerlijk gegeten, prima restaurant. Wel jammer dat er niet veel contact is met de bediening, en het is erg grootschalig. Maar verder top.

27. De uitleg door het personeel was goed en het eten was prima, maar heb toch een aantal opmerkingen.
    1) Kale tafels, geen kaarsje aan.
    2) Geen bestek op tafel, moest je zelf meenemen als je je eten haalt, zodat op het laatst de messen op waren.
    3) Tafels erg dicht op elkaar, je zit bijna bij je "buren" op schoot.
    Hoop dat u iets aan deze "opbeurende kritiek" doet.

28. Een gezellig restaurant met een goede sfeer en zeer goede bediening!

Ik kom hier al vanaf het begin eten met mijn familie en er is genoeg keuze! Bijvoorbeeld: vlees, vis, salades en ook veel keuze voor kinderen zoals patat, pizza enzovoorts.

Ik kom hier zeker nog vaker eten!

29. Ria en Hans

Wij hebben gisteren weer geweldig gegeten bij eten&fusion. De bediening was prima, de eigenaresse is een zeer goede gastvrouw, het eten was erg lekker. De entourage is mooi licht en straalt fusion uit. Wij komen zeker terug als we weer in Meppel zijn.

30. Lekker en gezellig.

31. Heerlijk gegeten en gedronken. Goed concept met zeer veel keuze. Eten smaakt ook uitstekend.

32. Gerard Renes

Dirk

33. Bedrijfsetentje gehouden, gewoon super goed! Het is netjes, vriendelijke mensen, lekker eten, er is voor ieder wel wat! Zeker voor herhaling vatbaar!

34. Ellen van Driel

Niet afgaan van de buitenkant van het gebouw.
    Super mooi van binnen. Erg goede service er werd duidelijk van te voren uitgelegd hoe of wat. Het eten smaakte ook goed, veel keus. Alleen het eten van de grill vond ik niet zo smaken. De bakplaat en de wok waren goed!

35. Guoyi Ji

1 punt
  36. Van buiten lijkt het tegen te vallen maar als je binnen komt weet je niet wat je ziet. Ruim, netjes en gezellig. Wij zijn binnenvaart schippers en komen overal in nederland bij wok restaurants maar 'eten en fusion' op de kleine oeverweg was top. Zoveel verschillende gerechtjes en kleine hapjes en alles heel schoon en continu bij gevuld en niet duur. Dit is tot op heden ons nr 1 wok restaurant, gaan er zeker weer eten.

37. Lisette

Afgelopen zondag daar wezen eten. Na het lezen van de recensies goede hoop! Het eten viel erg tegen. Vieze goedkope kip op de bakplaat en de biefstuk smaakte naar plastic. Je mocht maar 2 dingen tegelijk laten bakken wat achteraf erg weinig is als je kijkt wat je krijgt. Wok sauzen vielen ook tegen, weinig smaak en waren niet scherp als aangegeven. Service was prima, wel vooraf betalen en je moet muntjes halen voor drank. Sfeer was gezellig. Toetjes waren wel heerlijk. Maar helaas niet voor herhaling vatbaar.

38. Fam. Spraakman

Wij komen al een aantal jaar bij jullie eten. Toen wij hoorden, dat er verbouwd zou worden, waren wij erg nieuwsgierig naar het uiteindelijke resultaat en de nieuwe naam.
    Wauw! Wat is het restaurant fantastisch mooi geworden! Een hele gezellige sfeer, een waanzinnige bar en bovenal heel erg lekker eten, met nieuwe uitbreidingen.
    Wij zijn fan, zeker weten! We zullen in de toekomst zeker vaker bij jullie komen eten!
    Jullie zijn een geweldig restaurant! Helemaal top!

Groetjes,
    Fam. Spraakman

39. Han en Gerda

In één woord geweldig!
    Sinds de start in 2008 zijn we al trouwe gasten. Na de verbouwing (januari 2014) is het helemaal top. Het aantal gerechten is enorm uitgebreid. De keuze uit de gerechten is veel internationaler geworden. Dat vind je ook terug in de nieuwe naam “Eten & Fusion”.