Eetcafé de Beurs in Meppel

1407411987 67
1440919329 71
1452088443 70

1. Martin

2. We hebben lekker gegeten. De bediening was vriendelijk en attent. Aardig en eerlijk was de waarschuwing dat het eten iets later kwam door een ongelukje, maar uiteindelijk was dat maar een paar minuten.

3. Erg lekker eten en een goede bediening! Leuk om te eten of even borrelen aan de bar!

4. Ossehaaspuntjes erg taai en soms rauw. Plens soja in matige salade. Bediening reageert op klacht: O ja? Tweede teleurstelling op terras.

5. De lever op de kaart is slecht en wordt als een bord soep geserveerd, kok weet duidelijk niet hoe je dit moet serveren.

6. Bediening is goed, vriendelijk en voorkomend. Ambiance is uitstekend te noemen, lokatie idem. Het is al weer even geleden dat ik eten kreeg opgediend dat zo matig tot slecht was. Een smakeloze dis.
    De Beurs is geschikt voor een gezellig samenzijn, een drankje maar meer ook niet.
    Jammer, Meppel heeft echt behoefte aan goede eetgelegenheden.

7. Hennie Bielsma

Gisteravond Maandag 13 September hier geweest te eten en het is goed bevallen. Biefstuk medium besteld en was tot op het laaste stukje ook echt medium dit heb ik wel eens anders meegemaakt bij andere restaurants. (groentes van de biefstuk ook goed op smaak). Heerlijke wijn en goede service.

8. Henk haarstra

Heerlijk gegeten en goede sfeer.

Ga zo door
    Mvr Henk

9. Vandaag op het terras gezeten. Leuk terras. Na de eerste ronde drinken circa 35-40 minuten zitten wachten. Ondanks meerdere keren hand opsteken en vragen aan collega's kwam de dame nog steeds niet. Hierna weggegaan.

De jongere blonde dame die enkel het drinken mocht brengen en geen bestellingen mocht aannemen was overigens erg vriendelijk en correct.
    De oudere dame was de chagrijnigste serveerster ooit meegemaakt.

Gelukkig heeft Meppel meer terrassen.

10. roeland klijnsma

Prettige sfeer, goede bediening en lekker gegeten. Zeer tevreden.

11. Even lunchen in de beurs, pakten de menukaart en hadden gelijk onze handen onder de Smurry. Gewassen in het toilet en maar weer weg gegaan. Daar wil je toch geen broodje eten.

12. Gisteren heerlijk gegeten in de beurs, wij zaten in de gezellige serre. Cafe gedeelte stond goed vol. Mooie combinatie, zeker de moeite waard.

13. Erg vriendelijke bediening, goede service. Uitgebreide bier en wijnkaart. Keuze van de lunch en diner kaart is reuze. Met de allergieën werden we erg goed geholpen, wat wel en niet kon.

14. van hulst

Als je een kaart vraagt bij reservering en je vraagt "Als het kan glutenvrij?" En als je er dan eenmaal bent en ze hebben bevestigd dat er zeker glutenvrij is, geen probleem, en als je andere tafelgenoten allemaal prachtige maaltijden hebben en jij hebt ook gekozen uit kip en patat en je wordt afgescheept met een tomatensoep en een bak sla, moet je je als restaurant dan niet heel erg diep schamen?*
    *En dan ook nog de rekening met een stalen gezicht neer leggen en vragen of het gesmaakt heeft. Nou, wat denkt u zelf? Wat een tegenvaller, wel alles beloven. Jullie moeten nog heel veel leren. Wat jammer dat dit zo is gegaan, het was een hele grote tegenvaller.

15. Gisteren gegeten. Ondanks onverwachte drukte bijzonder vriendelijke bediening en ook flitsend. Sfeer heel gezellig. Prijs kwaliteit verhouding is zonder meer zeer goed.
    Wordt toegevoegd aan onze lijst van favoriete restaurants.

16. Spijkerman

Fijn plekje in de serre tijdens DMD. Jammer dat de bestelde tosti voor mijn zoontje niet 'op kwam dagen'. Tweemaal gevraagd waar de bestelling bleef, echter men bleef zich verschuilen achter het tosti-apparaat dat niet werkte en dat er daardoor vertraging was. Nadat iedereen z'n lunch op had, voor de derde keer naar binnen gelopen, waar een medewerker lekker een tosti zat te eten... De onvriendelijke dame achter de bar toonde weinig begrip, zelfs nadat ik had voorgesteld om een alternatief aan te bieden. De bestelling geannuleerd en ons klaargemaakt om te gaan. En warempel, daar kwam toch nog de langverwachte tosti... Fijn dat we deze niet hoefden te betalen. Echter, ook deze afhandeling verliep wederom erg onvriendelijk door de eerder genoemde bardame. Jammer... Een klant hoort naar mijn mening altijd koning te zijn!!

17. Afgelopen dinsdag gegeten in een gezellige De Beurs. Kwam er nog een oude zakenkennis tegen, die nog een mooie opdracht zou sturen, hetgeen inmiddels is gebeurd. Heb genoten van de entrecote, die ik iedereen kan aanbevelen. Het personeel is snel, accuraat en de service dik in orde. Een hogere rating is zeker op z'n plaats.

18. Dinsdag 11 juni met 11 dames gegeten bij de Beurs. Dat viel erg tegen. Het eten was deels koud, de maaltijdsalades goed. De bediening slecht. Het koste erg veel moeite om drinken te bestellen. De serveerster had meer oog voor haar mannelijke collega die achter de bar met een boormachine in de weer was (goed tijdstip daar voor).
    Tijdens het dessert stonden de resten van het diner nog op de tafel. Veel ergernissen dus.

19. Een slechte service, keuken vies, klantvriendelijkheid slecht.
    Het eten was ronduit slecht: rauwe aardappels, verse groenten waren oud enz.

20. Bob hendriks

Ik dit eetcafe heb ik een hele zeer leuke avond gehad met uitstekende bediening ! Het eten was erg lekker en zou er zeker voor terug komen naar Meppel. Helemaal goed !!

21. Gerard Spin

Afgelopen week gegeten tijdens Meppeldag. Was goede sfeer en vriendelijke bediening. Salade gerookte zalm was goed, soep met mostert en garnalen was van cupasoup niveau. Mijn vrouw had heerlijk lamsvlees. Ik had gemalen diepvries vis met een kant en klaar sausje. Ik begrijp niet hoe je dit kan serveren. Ik verwacht geen geweldige vis in een eetcafe maar dit kan echt niet. Of goede vis of geen vis op de kaart graag! Tot slot was toetje weer prima. Wijn was ook goed.

22. Connie 11 punten

Een heerlijk plekje buiten in de zon, hadden zin in een lekkere lunch, maar...de glazen en borden van onze voorgangers bleven maar op tafel staan. Het meisje dat de bestelling op kwam nemen had duidelijk niet haar goede dag, het duurde erg lang voor het eten kwam. Maaltijdsalade was erg karig gevuld, weinig dressing en behoorlijk duur. De terrasdames waren niet vriendelijk en kregen dus ook geen fooi!

23. Afgelopen zaterdag met 5 meiden gegeten. Erg lekker gegeten en het was heel gezellig. Een aanrader!

24. Wij komen er regelmatig eten zowel prive als zakelijk.
    In het cafe lekker gemoedelijk en in het restaurant lekker sfeervol en dat je beneden en boven de zelfde menu kaart hebt is ook top. Gewoon goed eten en een perfecte prijs kwaliteit verhouding. Ga zo door Beurs team.

25. Super locatie, super bediening, super eten, wat wil een mens nog meer. We komen er zeker 1 keer in de week, echt super vertoeven!

26. Ik ben met de hele familie daar wezen eten, met 15 man, en wij hebben heerlijk gegeten.

Zowel het voor, hoofd en nagerecht zag er super en verzorgd uit.

Wij komen zeker terug.

Gr Barry.

27. anna 12 punten

De zalmtartaar was warm, de kafsentrecote te gaar, het chocolade toetje chemisch en de bediening traag.

28. De kwaliteit van het eten is echt minder geworden de laatste tijd. Koud eten, veel te zout, aangebrande aardappels en je moet soms wel heel lang wachten op je bestelling. Jammer want ik kwam er erg graag. Ik hoor het steeds vaker om me heen en ga daarom liever een blokje om naar een ander restaurant. Ik blijf het wel jammer vinden...

29. Ik had altijd al dubbele gevoelens bij de bediening in De Beurs, maar na vanmiddag weet ik zeker dat ik er nooit meer heen ga. Ik bestelde het simpelste en goedkoopste op de kaart: een tosti. Na twintig minuten ben ik eens gaan polsen of mijn bestelling goed was doorgekomen, maar het duurde uiteindelijk drie kwartier voor ik iets kreeg. Voor de helft verbrand wel te verstaan. Toen ik ermee terugging en zei dat ik dit niet accepteerde en zou vertrekken werd ik uitgekafferd dat ik een 'grote bek' had...

30. Vorige week hier gegeten met collega, omdat we nog meer te doen hadden bedachten we dat een daghap niet te moeilijk zou zijn voor de kok en dat we niet al te lang moesten wachten.

Maar helaas het duurde nogal lang voordat we onze daghap kregen.

De shaslick was aangebrand en de vis veel te veel gezout, erg jammer.

Helaas het was weer een teleurstelling, ik kom niet snel hier weer eten.

31. Fam. Barelds

Zaterdag 20 maart hadden wij onze jaarlijkse familiedag en deze keer mochten wij het organiseren (acht personen 60+).

We hebben aan het eind van de dag heerlijk gegeten in De Beurs. De bediening was perfect en we zaten in De Opkamer, een leuk besloten gedeelte van het restaurant.

Alle lof (die was trouwens ook heerlijk..)

Fam. Barelds.

32. Ik heb hier afgelopen maandag even wat gegeten.

't Was een spontane actie. Ik liep langs en zag dat er een dag"hap" was voor 10 euro. En 't gerecht sprak me wel aan.

2 soorten vis (soorten schieten me zo even niet te binnen) met een sausje met prei, gebakken aardappels of friet (met een bakje mayo), een heerlijke salade met o.a pijnboompitjes en eigengemaakte croutons (en een heerlijke dressing), en een witlofstronkje met ham en kaas. 't Was echt prima voor elkaar!

Wat ik als minpuntje wil melden is dat ze géén coca cola, maar pepsi schenken.

33. Vorig jaar zomer wezen lunchen met 3 vriendinnen, vond het eigenlijk best slecht! De koude en warme keuken zijn niet op elkaar afgestemd wat er in resulteerde dat de meiden met een koud broodje deze al op hadden toen de rest van de lunch werd geserveerd. Kwaliteit voedsel was ok, beetje verlepte sla. En ook het afrekenen ging wat vreemd omdat ze daar weer 'iemand' anders voor hebben.

34. Probeerden een keer buiten te eten met 4 personen. Vreemde structuur in bediening. Er werd constant gemeld dat de betreffende persoon voor een ander gebied van het terras was. Ik vroeg of na een half uur de borden en glazen van tafel mochten, maar dit deed weer iemand anders. Een drankje bestellen duurde een half uur, we zijn dus maar niet gaan lunchen. Wat een teleurstelling en een slecht visitekaartje voor dit bedrijf! Ook nog vieze glazen met lipstick en beetje plakkerig.

Omdat de locatie goed is zullen mensen hier naar toe blijven gaan. Wij niet meer.

35. Ik vind dit nou echt een zaak naar mijn hart.

Studentikoos, meerdere soorten bieren etc. etc.

Lekker eten ook.

Fantastische sfeer.

36. Mauzer 2334 punten

Sfeervol, niet te duur, lekker eten.

Bediening is goed, maar wel wat formeel, dat mag voor mij wel wat minder...

37. Goed eten, goede bediening en na het eten lekker naborrelen aan de bar! Altijd gezellig in de huiskamer van Meppel!