Nieuwste foto's in Meppel

Laatste updates in Meppel

1. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor Bij de Kerk

Jacqueline

We waren hier met 5 personen op een zaterdagavond . Het eten was heel goed, maar de kok is ook nog steeds dezelfde als bij de vorige eigenaar, dus daar waren we ook niet bang voor. Het duurde allemaal wel ernstig lang, 19.00 uur zitten en pas om 20.00 uur de menukaart krijgen na er om gevraagd te hebben is niet oké. Vervolgens duurt het broodplankje ook nog eens erg lang. Al met al liepen we pas om 23.10 de deur weer uit. We hadden genoeg te kletsen gelukkig! Maar het tempo mag wel iets omhoog.

2. Abram Kok's profielfoto
    Abram Kok heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Tipbrug

Abram Kok

Wij hadden per ongeluk dubbel geboekt, maar daar werd niet moeilijk over gedaan. De volgende keer gaan we hier dus eten!

3. Caro's profielfoto
    Caro heeft een recensie geschreven voor Sakura Mura

Altijd zalig en mooi opgediend! Mooi verbouwd ook - nog sfeervoller.

4. Sasha van der Weerd's profielfoto
    Sasha van der Weerd heeft gereageerd op een recensie van Stadscafé Oasis

Goedemiddag M Hof,

Wat spijtig om te lezen, mag ik vragen wat u besteld heeft wat droog was?

U mag mij wel even mailen, info@oasismurphys.nl

Afwachtende op u reactie.

Vriendelijke groet,
    Nicolet Docter-van Loo

5. Nelleke's profielfoto
    Nelleke heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Tipbrug

Het beste restaurant van Meppel met een geweldige chefkok. Het eten was fantastisch.

6. Vriendelijke man's profielfoto
    Vriendelijke man heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Vriendelijke man

Kwam met een groep van 6 gepensioneerden. De man achter de bar was erg passief agressief jegens onze groep 70+ers.

Wij komen hier nooit meer terug. Dan maar bingo met koffie en thee in het bejaardentehuis! Goedkoper en minder stress. Meppel verdient beter.

7. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Eetcafé Meppel

Vandaag met mijn man bij De Beren geluncht. De koffie werd geserveerd zonder iets er bij van een koekje of zo. Bij het tweede kopje koffie kreeg ik wel een chocolaatje. Op de kaart staan alleen doorsnee gangbare gerechten. Ik bestelde een zalm sandwich. Twee plakken bruin brood met plakken gerookte zalm en daarop wat reepjes rode ui en rucola er bij. In plaats van een gepocheerd eitje kreeg ik er een gekookt ei bij. Voor de smaak alleen twee flinterdunne schijfjes citroen. Weinig fantasievol en weinig smaak. Wel een flink bord vol.
    Mijn man bestelde de boerenomelet en vond deze lekker. Wel zat er geen boter bij, zoals dit anders wel het geval is. Desgevraagd werd er alsnog een minikuipje roomboter gebracht, maar deze was vijf weken over de datum en ranzig.
    De bediening was vriendelijk en vlot en ook vind ik het er sfeervol.
    Bij het afrekenen kreeg ik mijn tweede kopje koffie gratis, omdat mijn man aangaf dat we niet tevreden waren.

3,6
  8. M. Hof's profielfoto
    M. Hof heeft een recensie geschreven voor Stadscafé Oasis

Het eten was niet goed. Voor gegaard en erg droog.
    Niet voor herhaling vatbaar.
    Prijs/kwaliteit niet goed.

2,4
  9. K's profielfoto
    K heeft een recensie geschreven voor Bij de Kerk

Een 5 gangen kerstdiner met z'n vijven genuttigd. Heerlijk gegeten.

• Eindcijfer 9,6
  10. K. Schep's profielfoto
    K. Schep heeft een recensie geschreven voor Stadscafé Oasis

We hebben op vrijdag avond een high cocktail besteld.
    Lekker gekletst en bijgepraat.
    We hebben vaker een high cocktail of high wine hier gedaan.
    Het is wel elke keer verrassing wat je krijgt. Deze keer zag het er goed uit. Er is geen druk dat je moet opschieten.
    Ik zeg gewoon een keer reserveren, en lekker genieten.

11. Hilly's profielfoto
    Hilly heeft een recensie geschreven voor Stadscafé Oasis

Altijd gezellig, lekker eten, fijne grote porties. Vriendelijk personeel. Een aanrader om daar te gaan eten.

12. Ine's profielfoto
    Ine heeft een recensie geschreven voor Bij de Kerk

Het eten was heerlijk, soms moest wat langer wachten op je drinken ivm kerstdrukte, zeker een aanrader.

13. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Eetcafé Meppel

Helaas viel ons bezoek aan de Beren in Meppel erg tegen.
    Eerder hier eens geluncht en dit was toen prima.
    Begonnen met share gerechten maar deze waren zo klein, calamaris enkele kleine stukjes te ver door gebakken, 2 garnalenkroketjes voor 9 euro en iets dat op een sushi rol moest lijken.
    Omdat dit alles klein en niet echt lekker of bijzonder was besloten om toch maar een echt hoofdgerecht te bestellen.
    Dit werd een gewone burger en een met kipstrips.
    De burger was koud van binnen en de kipstrips zo lang gebakken dat deze taai en droog waren. Broodje was ook te lang afgebakken.
    Het half gevulde bakje met salade was een beetje triest.
    Friet bestond uit een bakje met rommeltjes.
    Bediening leek qua humeur om te slaan toen wij iets over de hoeveelheid wijn in het glas zeiden. Met een aardige kat werd verteld dat dit zo moest vanuit het hoofdkantoor en dat de prijs er ook naar was?.
    We hebben de hoofdgerechten laten staan, aan de kassa 96,50afgetikt(?!)
    Op de vraag of het allemaal naar onze zin was geweest hebben wij dit ontkent, dezelfde dame van eerder gaf aan dat ze er niets aan kon veranderen, hoeft ook niet; ons zien ze niet meer terug.

2,4
  14. Luck's profielfoto
    Luck heeft een recensie geschreven voor Bij de Kerk

Toen we binnen kwamen mochten we plaats nemen in het nieuwe gedeelte. De muziek stond erg hard, misschien nog een overblijfsel van de kroeg die het daarvoor geweest was. Het gevolg was dat iedereen hard moest praten om verstaanbaar te zijn. Het eten was prima, eigenlijk niets op aan te merken, deze kok verstaat zijn vak en heeft een enorme ervaring! Jonge dame die ons bediende was zeer vriendelijk! We zijn niet onopgemerkt vertrokken en werden bedankt en gegroet door bijna alle medewerkers.
    We komen zeker gauw nog eens een keer weer terug!

15. Coen's profielfoto
    Coen heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Meppel

3 Loempia's, kleiner dan gewend en duurder in prijs, zo jammer!

16. Koert's profielfoto
    Koert heeft een recensie geschreven voor Stadscafé Oasis

Heerlijk gegeten op Sinterklaasavond, dus het was rustig. Ambiance was daardoor wat minder. Eten was goed. Heerlijke uiensoep.

17. Berta Haaze's profielfoto
    Berta Haaze heeft een recensie geschreven voor Villa Kalkoven

Berta Haaze

Geweldig heel gezellig, ze zetten de verwarming hoger omdat wij koud binnen kwamen, hielpen met uitzoeken van ons menu en was echt ontzettend lekker, een hele grote aanrader om heerlijk te genieten van heerlijk eten, goede gastvrijheid, wij gaan zeker weer om te genieten daar!!!

18. Kevin's profielfoto
    Kevin heeft een recensie geschreven voor Amigo
    Italiaans Meppel

Al heel erg veel besteld, altijd goed gegaan en lekker eten! Nooit geen gedoe dat ik er achteraan moest bellen of iets. Eten was altijd goed,

Tot ik vorige x bestelde, koud eten, kaas op de pizza niet eens gesmolten, patat slap en lauw en de kip waar geen kip aan zat, dit doorgebeld zou opgelost worden..

Nu wou ik gister weer bestellen, bestelling geannuleerd, erachteraan gebeld zeggen ze wij bezorgen niet meer op uw adres..

Best een lachertje als je bijna wekelijks 2x daar besteld😅

Dus kritiek kunnen ze helaas niet aan, erg jammer want t voer was altijd best goed te knagen, nu dus voortaan maar afhalen🤣

6,3
  19. Woutersen's profielfoto
    Woutersen heeft een recensie geschreven voor Stadscafé Oasis

Woutersen

We hebben genoten! Het eten was heerlijk en bediening zeer vriendelijk.
    Echt voor herhaling vatbaar.
    Bedankt Oasis.

20. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Grandcafé de Wheem

Normaal komen we graag bij de Wheem voor een lunch maar na afgelopen week niet meer. Er kwam een grote hond naast onze tafel liggen. Erg onhygiënisch en bij elke beweging van het beest kwam er een ontzettende stank voorbij: je begrijpt dat het eten je hierdoor overgaat. Daarnaast werd er eten op de grond gegooid zodat het beest mee kon eten. Erg onsmakelijk om te zien en ruiken.
    Waarom mogen honden binnenkomen bij een horeca gelegenheid? Betalen ze ook?