Nieuwste foto's in Meppel

Laatste updates in Meppel

1. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Eten & Fusion
    Internationaal Meppel

Het is gezellig maar het eten word TOTAAL NIET GOED BIJ GEVULD, kwamen er om 19:00 en alles was bijna HALFLEEG of OP!!!!
    Dit vind ik echt slecht, als je de gastvrouw vraagt zegt ze dat het gemaakt kan worden, ja dan kunnen we het hele restaurant zowat afgaan! BELACHELIJK!

2. El Milagro heeft een nieuwe foto
  12. Jeltje van der Veen's profielfoto
    Jeltje van der Veen heeft een recensie geschreven voor De Brasserie
    Nederlands Meppel

Jeltje van der Veen

We hebben geweldig genoten van het heerlijke eten. Vooral de zalm was superlekker. De bediening was zeer vriendelijk en had zelfs even tijd voor een praatje. (Het was op dat moment ook niet zo druk) we hadden nog nooit bij de Brasserie gegeten maar het is zeer de moeite waard om nog eens terug te komen.

13. Esmée Marie's profielfoto
    Esmée Marie heeft een recensie geschreven voor Grandcafé de Wheem
    Internationaal Meppel

Afgelopen zaterdag gereserveerd voor een high wine. Bij binnenkomst kregen we een tafel aangewezen: midden in de winkel naast de kledingrekken! Na vragen kregen we een ander plekje bij het raam. Het tochtte er behoorlijk. De high wine was inclusief twee glazen wijn, de wijn was niets op aan te merken. Echter, de hapjes vielen ontzettend tegen. Alles leek kant en klaar gekocht te zijn in de supermarkt. We kregen wat japanse mix, bittergarnituur, wat chorizo en blokjes jonge kaas en panini. De opmaak en presentatie waren slordig en amateuristisch. Het tweede glas werd ingeschonken, maar dit keer maar voor de helft van de hoeveelheid die we bij het eerste glas kregen. Nou, je wilt niet overal over zeuren. Maar toch krijg je een naar gevoel erbij, dus doe je het toch maar. Het kost 15 euro p.p. Opzich geen slechte prijs, maar als je bedenkt dat een glas huiswijn 3,50 kost (dus nog 8 euro over voor hapjes per persoon), had het zeker vele malen beter gekund mede gezien de allure van het pand. Kortom, niet voor herhaling vatbaar!

14. Ruben's profielfoto
    Ruben heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Zeer lekker gegeten. zeker waar voor je geld! bediening misschien jong maar zeer aangenaam en vriendelijk. Het was voor ons de 2de keer en 2x heel goed. Vooral zo doorgaan

15. Bram Jan's profielfoto
    Bram Jan heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Toen we aankwamen in de staat waren we verast dat er op een dinsdagavond in December zoveel mensen binnen zaten.

Voor ons was dit de eerste keer, we kwamen binnen en telden maar liefst 8 medewerkers die zich ophielden rond de bar/balie. Ondanks dat we gezien waren maakte niemand enige aanstalten om ons aan te spreken. Na een minuut of 2 gewacht te hebben zijn we uiteindelijk maar zelf naar de bar gelopen en hebben iemand aangesproken.

Daarna werd de bedieningen stukken beter, we werden snel en goed geholpen. Verder geen opmerkingen meer over.

Het eten was lekker en de prijs zeker waard. We hadden geen gigantische porties ossehaaspuntjes. Maar wat mij persoonlijk betreft is dat ook niet nodig.

16. Alex van der Sterre's profielfoto
    Alex van der Sterre heeft een recensie geschreven voor Royal China
    Chinees-Indisch Meppel

Telefonisch besteld, erg onduidelijk sprekende man aan de lijn gehad. Deze zelfde man kon na 3× uitleggen eindelijk begrijpen dat ik pittigw saus wilde bij panh sith ipv zoet-zure. Toen ik thuis kwam met mijn bestelling zag ik ineens dat ik witte rijst had bij mijn gerecht. Mijn vrouw en ik weten 100% zeker dat ik nasi heb besteld. Ik wilde dit even aangeven, gewoon omdat feedback meestal gewaardeerd word! Deze asociale man wilde ineens beweren dat ik witte rijst had gezegt en dat hij dit wel 3× herhaald had. HALLO, IK moest alles 3× herhalen! Daaebij gaf ik nogmaals toe dat het alleen maar om aan te geven was, ik wilde niets hebben als goedmakertje. Hij bleef maar door schreeuwen, of minimaal erg luid praten, dat het mijn fout was! Pas toen ik aangaf dit erg asociaal te vinden begon hij met halfbakken excuses! Hier hoef ik nooit weer te bestellen. Het eten is prima, de verkoper (mogelijk de eigenaar) is een asociaal schepsel!

17. Marchienes's profielfoto
    Marchienes heeft een recensie geschreven voor Sakura Mura

Marchienes

Super lekker eten, veel keus en goede bediening we kom er vaak. Zaterdag is het vaak druk.

18. yog's profielfoto
    yog heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Al vaker gegeten bij Bregje maar de kwaliteit was dit weekend beneden peil. Halve bakjes soep, de selderijsoep is vies en zuur, lijkt wel azijn. De truffelpasta is qua hoeveelheid hooguit een kindermenu. Te weinig vega op de kaart. De lekkere vega dingen die erop stonden zoals de gegratineerde champions en mozzarella quiche zijn eral weer af. Wel 2 euro duurder maar alles de hoeveelheid van een kindermenu. Zeewolf waren ook maar 3 kleine mini stukjes. Nee we hebben wel eens beter eten gehad. Jammer.

19. J. Herbrink's profielfoto
    J. Herbrink heeft een recensie geschreven voor Sakura Mura

J. Herbrink

Eten super lekker. Sfeer wat minder (wij zaten voorin - achterin schijnt ook ruimte te zijn). Maar het eten is super lekker en je hebt ruim keus. En dat voor een heel schappelijke prijs. Ik zeg: doen!

20. Han's profielfoto
    Han heeft een recensie geschreven voor Royal China
    Chinees-Indisch Meppel

Gisteren hier voor t eerst gegeten, man, man wat is dat goed bevallen!
    Mooi modern restaurant, vriendelijke gastheer, lekkere achtergrond muziek.
    En het eten was erg goed! En dat voor een heel aantrekkelijke prijs(via Social Deal).
    Via die site hebben we ook wel eens een tegenvaller gehad, maar deze zaak maakte ons erg blij, we hadden een heel leuke en lekkere avond, wij komen zeker terug.

21. Baudewijn Oosterlynck's profielfoto
    Baudewijn Oosterlynck heeft een recensie geschreven voor Sukade
    Frans Meppel

Baudewijn Oosterlynck

Op zaterdagavond 4 november 2018 hebben wij het 5 gangen menu gedegusteerd. Deze ervaring is maar met 1 woord te omschrijven: schitterend...De chef tovert gerechten die de verbeelding tarten. Gewaagde maar bijzonder geslaagde combinaties.
    De wijnkeuze en presentatie van de wijnen door de vrouwelijke sommelier getuigen van klasse en smaak.
    Het ongedwongen karakter van het restaurant en de jeugdige ploeg creeëren een aangename sfeer.
    Kortom een restaurant dat sterren verdient.
    Voor zowel eten&drinken, service, sfeer en prijs/kwaliteit geven wij een 10.
    Ons volgend bezoek aan Meppel gaat zeker gepaard met een bezoek aan deze gastronomische tempel.

22. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Eten & Fusion
    Internationaal Meppel

Toen ik daar om 19:00 ging eten was het behoorlijk druk. Maar als er iets op was bij het eten zei de gastvrouw, dit maken ze dan ter plekke voor je als je het vraagt. Nou dat deden ze dus niet. Schalen werden niet opnieuw gevuld. Ze hadden of te weinig ingekocht, of ze hadden geen zin in hun werk leek het wel. Het eten wat ik op had was wel goed en ook drinken zit erbij in dus dat is dan goed.

23. William's profielfoto
    William heeft een recensie geschreven voor Restaria Haveltermade

Gewoon de beste in Meppel en omstreken. Hij heeft lekkere plates en heerlijke eigengemaakte berehappen.

24. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Met een groep hier gegeten, het was zeer chaotisch, en lawaaierig, bediening was traag voorgerecht na 1 uur geserveerd de eerste had het al op en de laatste kreeg pas na 15 minuten verschil van de eersten, ook het hoofdgerecht liet op zich wachten en was lauw.
    Toetje was wel oke. Geen aanrader.

25. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Eten & Fusion
    Internationaal Meppel

Prima eetgelegenheid, verrassend, veel keuze. Wel vroeg komen, ruime zitplaats, op je gemak bekijken en nergens wachten. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kortom, hier komen we nog eens.

26. Josee 's profielfoto
    Josee heeft een recensie geschreven voor Ristorante Sardinia

Gisteren zijn we hier wezen eten. Het was alweer enige tijd terug en de goede herinneringen van de vorige keer werden waargemaakt.

Vooraf een soepje, zeer smaakvol, nog aan het bedenken hoe ik hem thuis zo lekker op smaak kan krijgen :) als hoofdgerecht een pizza, lekkere dunne bodem met verse ingrediënten. Wellicht wat aan de prijs, maar wel echt lekker!

Na wilden we een toetje delen, direct werd voorgesteld om er twee bordjes bij te doen met twee lepeltjes. Nette service. Bediening was erg vriendelijk over het algemeen vlot. Tussen de gangen door zat wel enige tijd.

Tafeltjes zitten her en der wel wat dicht op elkaar. We hadden naast ons een hond zitten, die zat zowat onder onze tafel. Gelukkig was die voor onze maaltijd vertrokken :)

reserveren is trouwens wel een must.

27. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor De Bourgondiër

Prima eten… goede prijs kwaliteit.

28. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Sakura Mura

Lekker gegeten… goede sfeer… ook. Voor de kinderen genoeg keuze.