Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Melick verdeeld zijn.

Had er 2 menu's gehaald bami en nasi schotels de prijs kwaliteit krijgt van mij een dikke 10 was zeer goed ...gr Sean

2. Internationaal Melick

Fons Verbruggen

Vrijdag 1 september hebben wij onze jaarlijkse familie dag afgesloten bij Dave & Marie, Het voorgerecht en dessert werd op grote plateaus opgediend werkelijk voor elk wat wils. Het hoofd gerecht was van te voren aangegeven dit i.v.m. de grootte van de groep. Wij hebben van begin tot het einde genoten. Super hoe alles werd opgediend in dit sfeervolle restaurant. Een dikke 10 voor alles.

3. Internationaal Melick

Erg lekker gegeten bij Dave & Marie. Vriendelijke bediening en weten ook veel over het product en wijn te vertellen. Geen erg uitgebreide kaart maar wel super lekkere en mooi opgemaakte gerechten. Vriendelijke prijsstelling. Wij komen zeker een keer terug!

4. Internationaal Melick

G. Van Berkel

Super eten, voor het eerst voldoende groente en geweldige service. Helemaal top

5. Internationaal Melick

Anda Vermaak

Heerlijk gegeten in dit restaurant met uitstekende vriendelijke bediening. Wij hebben gekozen voor het drie gangen verrassingsmenu. Wat een smaaksensatie! Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Internationaal Melick

Afgelopen vrijdag mogen genieten van een heerlijke lunch. Vriendin had allergieën, maar hier was door de kok op een perfecte wijze een draai aangegeven.
    Chapeau.
    Maar ook de bediening en de heerlijke wijnen die geadviseerd werden maakte het tot een perfecte lunch in een mooi ambiance.

Complimenten.

7. Internationaal Melick

Heerlijk eten ondanks voedingsintoleranties en klachten nadien?
    Marie en Dave maken uit eten weer tot een feest.
    Verse ingrediënten, mooie wijnen, hartelijke bediening en een fijne ambiance.
    Echt een aanrader!!

8. Nederlands Melick

Fraai, je informeert of je moet reserveren, nee dus. Kom je om 18.20 uur, is die tent dicht. Daar sta je bij minus zoveel graden met twee kleine kinderen. Nee dit nooit meer.

Goede frietzaak met zeker lekker stoofvlees. Zeker aan te bevelen, ook de friet is van goede kwaliteit.

10. Internationaal Melick

Koos&Annelies

Alles klopt. Het 3 gangen diner dat we hadden was heerlijk, de ober kwam herhaaldelijk vragen of alles goed was en Dave had zelfs nog tijd voor een praatje. We wonen er vlakbij en gaan zeker nog terug.
    Gaan reserveren voor Kerstmis.

11. Internationaal Melick

Hubert Walstock

Super klantvriendelijk, flexibel, lekker met een goede prijskwaliteit.Zeker een aanrader.

12. Internationaal Melick

Recent gegeten en deze keer viel het tegen: geen kleedjes c.q. loper op de tafels, personeel dat de etiquette niet kent en de spijzen van het senioren menu waren eerlijk gezegd tegenvallend: qua smaak, presentatie en herkenbaarheid. En dan de prijs: niet in overeenstemming met het gebodene.

Goede snackbar met vriendelijke mensen waar je bovengemiddelde frites en andere lekkernijen kunt eten in een gezellige sfeer. Men probeert steeds aan alle wensen tegemoet te komen. Haal je hier frites, dan wordt het ingepakt in milieu vriendelijke bags! Van harte aan te bevelen.

Goede vers gebakken frites met overheerlijke snacks in alle variaties en smaken tegen betaalbare prijzen. Regelmatig onvoorstelbare acties.

15. Internationaal Melick

Jan Janssen

Zeer goed gegeten onder het genot van een lekkere wijn. Fijn en gezellig bediend door het personeel en de eigenaren. Echte aanrader.

Heerlijkste frite van Melick en verre omstreken.

17. Internationaal Melick

Harald en Yvonne

Een prima menukaart, smaakvol bereidt, zeer attente bediening. Een aanrader.

18. Internationaal Melick

Jos philips

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance en vriendelijke bediening! Een aanrader voor iedereen.

19. Internationaal Melick

Dirk

20. Internationaal Melick

uit in eigen dorp

Lekker gegeten van het door de kok samengestelde 3 gangen verassingsmenu! Gezellig restaurant met een goede bediening, een bezoek waard!

21. Internationaal Melick

Vera van de Rijt

Met 12 vrienden waren we een paar dagen in Melick. De laatste avond hebben we gegeten bij Dave en Marie. We hebben heerlijk gegeten, a la carte en het verrassingsmenu. Tot in details verzorgd, goede producten, een fijne ambiance. De service was perfect. Zeker een aanrader

Ik ben er eigenlijk nog nooit friet gaan eten maar haal er altijd mijn milkshakes. Deze milkshakes zijn echt heerlijk!!

Wai is de beste in de regio! lekkere patatjes en goede snacks. Ook vaak verassingen 'probeerseltjes' en vriendelijk naar onze kinderen. Voor een goed hapje hoef je geen restaurant in je schuur te beginnen!!!

24. Internationaal Melick

Opnieuw heerlijk gegeten met vrienden in een gezellige omgeving. Alle gerechten voldeden ruimschoots aan ieders verwachtingen: leuk opgemaakt en zeer smakelijk. Verse producten en vriendelijke bediening.

25. Internationaal Melick

Steeds weer heerlijk eten in een gezellige omgeving en waar spijzen eerlijk en smakelijk zijn in een creatieve opmaak. Prijzen vinden wij wel aan de hoge kant.

anoniem87

Altijd prima service, heel vriendelijk en leuk personeel. Eten is lekker, vooral de satesaus! Eigen wensen kun je altijd aangeven en vaak onthouden ze dat ook voor de volgende keer. Kortom super!

27. Internationaal Melick
    Vertaal van English naar Nederlands

Wij hebben zaterdagavond hier heerlijk gegeten ,met vijf personen een verrassingsmenu genomen en de zesde a la carte..We hebben genoten van de met zorg samengestelde gerechten.Na elke gang waren we benieuwd wat de volgende verrassing zou zijn.De bediening was gastvrij en kwam nog even een babbeltje maken.Ga zo door,, jammer dat we zo ver weg wonen anders kwamen we hier beslist vaker.

Maddriver371

Kipsaté met patat gehad maar €7.50!! Drie sateetjes met een bord vol patat en klein beetje salade, goed veel en voor weinig geld.

Wai

Onlangs met een paar personen voortreffelijk gegeten in het "restaurant": prima gerechten, creatief opgediend, smakelijk en voldoende. Prijzen waren geheel in overeenstemming met het gebodene en de bediening was zeer correct. Een adres in het dorp Melick wat ik van harte kan aanbevelen.
    Ga zo door, en alles zal goed komen!