Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Megen verdeeld zijn.

1. Na een aantal jaar weer eens naar Megen, voor ons toch een rit van meer als 80 km. De warme herinneringen bleken niet voor niets, ontvangst met herkenning? Knap hoor. Dat geeft je een thuiskomst gevoel, na een lekker welkomstdrankje de kaart aan tafel, we kozen voor het Galgenmaal, 4 gangen.

Heerlijk, heerlijk, daarbij heerlijke wijnen.

We kunnen er weer jaren op teren en het toetje, ja dat mogen we van de zomer ook op het terras bestellen, dat is een beleving van smaken en fantasie, mmmmmmmmmmmm.... jullie zien ons terug.

2. Wij hadden veel van Op de Poort gehoord maar er nog nooit geweest. Omdat wij 5 jaar samenwonen gingen wij dit daar vieren en mochten in de cel dineren.

Top en nog eens Top. Een heel leuke zaak. Het was vrijdag en bomvol en toch had de bediening veel tijd voor ons. De menukaart is heel ruim, wat wel wat tijd in beslag neemt. Wij kozen voor een "iets te 4en" menu. Geweldig, wij werden verrast met een voorgerecht van drie soorten zalm. Tussen soepje van gevogelte. Het hoofdgerecht was een Noord Amerikaans stukje rundvlees, super mals met rode wijnsaus en verrassend een puree met sla ( heerlijk). Als laatste een 4 tal desserts op een bord ( was wel veel en een machtige chcolademousse). De bediening is echt leuk ( bleek de eigenaresse te zijn ). Voor ons een geweldige avond en zeer zeker tot een volgende keer.

Roy en Marieke.

3. Fraai gelegen restaurant, naast de middeleeuwse gevangentoren. Het interieur van het restaurant is hier op geinspireerd. De kaart kent veel flauwekul, uitvoerige tekst waar een gerecht op geinspireerd is, daar moet je van houden, voor mij persoonlijk hoeft dat niet.

Bediening was aardig en hartelijk, wel werd er vaak gevraagd of je nog iets wilde drinken.

De presentatie van de gerechten was in orde, verschillende soorten borden, opmaak niet speciaal, redelijk aangekleed. Bij gerechten puntzak friet, gegratineerde aardappel, wat gekookte groente wortel sperzieboon en bloemkool. Smaak van alles viel tegen, niet verfijnd, aantal gerechten hadden duidelijk te lang onder de lamp gestaan. Kwaliteit van het eten is te vergelijken met een eetcafe. Niets bijzonders, kortom een klein zesje.

Nagerecht kant en klaar bij de Sligro of Hanos gehaald.

Prijs kwaliteit verhouding klopt niet, voor de prijs mag je meer verwachten.

5,5
  4. Op een doordeweekse dag gegeten. Reservering was niet nodig geweest. We waren de enige gasten. Dit heeft echter niet geleid tot enige inspiratie vanuit de keuken. Het eten liet lang op zich wachten.....en wat een tegenvaller. Inspiratieloze garnituren, veel te lang gekookte groente, de ganzenlever was taai en erg weinig voor die prijs. Kortom, Ierse pub kwaliteit eten in een sfeervolle ambiance.
    Nooit naar toe gaan hier...

2,6
  5. Een leuke en ongedwongen sfeer. Hoewel het een mooie zomeravond was en de tuin er tamelijk gevuld uitzag kozen we voor een plaats binnen. Ook een goede keus: de inrichting met allerlei verwijzingen naar het vroegere gebruik als gevangenis-adres sloeg aan bij ons gezelschap. Het eten was puik en wat mij betreft was de prijs/kwaliteit verhouding aan de goede kant. Het meest te spreken was ik over de sympathieke bediening. Persoonlijke aandacht en een leuk gebaar m.b.t. de reden van ons etentje maakte de avond helemaal af.

6. Bas

Heerlijk eten in sfeervolle oude hoeve.

Laat niets en niemand u storen en geniet!

7. Bas

8. Uit de kunst.

Lekker gegeten, mooi opgediend.

Doorloop tijd erg goed en niet te gehaast.

9. Gisteren voor het eerst gegeten in dit leuke restaurant!

Echt een aanrader, leuke bediening en vooral lekker eten.

Bij ons was het eten wel echt warm, ook de borden wat altijd fijn is. En goed op smaak.

Ons zie je hier zeker terug en wij zeggen dit zeker voort!

10. Myrna en Sjoerd

Leuk aangekleed restaurant.

Sfeer was in het begin van de avond goed. Ook al was de bediening erg vriendelijk, ze kwamen niet vaak in het kleine gedeelte dat grenst aan de keuken om te kijken of ze nog iets te drinken konden inschenken e. d.

De gerechten kwamen eerst redelijk op tijd, maar bij het hoofdgerecht hebben we minimaal een uur zitten wachten. 1 van de personen had geen voorgerecht of tussengerecht, dus deze persoon heeft ruim 2 uur moeten wachten op het hoofdgerecht. We stonden op het punt om een friettent te zoeken voor een snelle snack.

Toen de hoofdgerechten eenmaal kwamen wisten we waarom we zolang moesten wachten; schijnbaar moet vlees koud zijn in dit restaurant.

Nadat we dit hadden aangegeven heeft de bediening dit wel correct opgelost maar het eten kregen we niet warm.

11. Erg leuk restaurant, mooi aangekleed, goed van eten en in een mooie omgeving. Aanrader.

12. te gek. zelden een zo goed restaurant gevonden.alles super en een geweldige gastvrouw.zeker tot ziens.

13. vonden het heel goed

14. Mooi orgineel restaurant. Kaart is ook leuk en wat je op je bordje krijgt ziet er mooi uit. Echter de smaak valt tegen, en dat is dan weer jammer.

15. mulders

uitermate goed

16. Jw Huizenga

heerlijk gegeten de koks zijn kunstenaars ik heb me geen moment geërgerd aan iets of iemand en de sfeer is ook helemaal top!!!
    Ik raadt dit restaurant ten strengste aan!

17. Carolina Wouters

Gezellig en heerlijk eten