Laatste updates in Megen

Edwin heeft Restaurant Op de Poort toegevoegd als favoriet restaurant
  2. Jan Hermans's profielfoto
    Jan Hermans heeft een recensie geschreven voor Restaurant Op de Poort

Jan Hermans

Wij hadden een prachtig feest in uw restaurant.
    De welkomstborrel met hapjes en het diner was geweldig goed.
    Ook de bediening was heel goed
    Jan en Rie Hermans

15. Restaurant Den Uiver heeft een nieuwe foto
  16. Schoenmakers's profielfoto
    Schoenmakers heeft een recensie geschreven voor Restaurant Op de Poort

Schoenmakers

Vorige week hebben we heerlijk wild gegeten bij restaurant Op de Poort. Alles was erg lekker en de borden waren mooi opgemaakt. De bediening was erg vriendelijk en het mooie interieur van het restaurant zorgde voor een goede sfeer. We hebben met 6 personen aan een ronde tafel gegeten, dat maakte het voor ons extra gezellig. We hebben genoten!

17. van Gorp's profielfoto
    van Gorp heeft een recensie geschreven voor Restaurant Op de Poort

Twee weken geleden heb ik gegeten bij restaurant Op de Poort. Mijn vriendin en ik vonden het een erg leuke ervaring en we hebben lekker gegeten. We hebben allebei wild gegeten. Vooraf had ik zwijn en als hoofdgerecht eend. Het zwijn was erg mals en sappig. Eend had ik nog nooit gegeten dus was ik erg benieuwd hoe dat zou smaken. Ik vond het zo lekker dat het binnen 10 minuten op was. Mijn vriendin heeft ook erg genoten van haar maaltijd. Het ijs achteraf was ook van prima kwaliteit.
    De sfeer was ook erg leuk en de bediening was zeer aardig en gezellig.

Kortom een erg leuk restaurant waar je lekker kan eten.

18. Hanny de Vree's profielfoto
    Hanny de Vree heeft een recensie geschreven voor Restaurant Den Uiver

Hanny de Vree

Heerlijk gegeten, het menu was fantastisch. Mijn ouders hebben daarvan ook erg genoten. 1 opmerking, de menukaart was wel triest, kregen er maar 2 en het was beter als die in een leuke map zat, in die mooie ambiance hoort dat zeker. Maar een heerlijk restaurant.

19. Irma's profielfoto
    Irma heeft een recensie geschreven voor Restaurant Op de Poort

Irma

Vanavond voor de 1ste keer met vrienden gegeten, was zeer goed. Vriendelijke gastvrouwen. Zeker een aanrader. Tot een volgende keer.

20. erika's profielfoto
    erika heeft een recensie geschreven voor Restaurant Op de Poort

Wij hadden wat te vieren en keken op eet.nu en dachten is dat waar wat er zoal geschreven word? Maar ja toch zelf ondervinden, dus naar op de poort. Ontvangst super, een geweldige gastvrouw die alles goed wist te vertellen. Wij kozen voor een verrassingsmenu, nou dat was super zeg. Hollandse garnalen geserveerd in een blikje (verrassend), daar ik een vis achtergrond heb kan ik zeggen dat dit echt verse waren. Ook het cocktail schuim paste er heerlijk bij. Als hoofdgerecht kozen wij beiden voor de bavet. Nog nooit zo mals gehad, nergens. Het nagerecht serveerde men op een etagère. Geweldig. Huiswijn super en goed op temperatuur. In een woord geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.

21. Thea janssen's profielfoto
    Thea janssen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Op de Poort

Wij hebben hier laatst met onze familie gegeten, en kan niet anders zeggen dan dat wij een heerlijke avond hebben gehad. Gastvrij ontvangen door naamgenoot Thea! Mooi etagères met verschillende gerechtjes voor iedereen. Keuze hoofdgerecht, ik had een super malse black angus zoals ik hem nooit eerder heb gegeten, heerlijk! Het nagerecht ook weer met etagères geserveerd, op ons eigen verzoek trouwens. Ook daarin hebben ze geweldig met ons meegedacht.

Al met al hebben wij een heel fijne avond gehad met heerlijk eten, in een goede omgeving en leuke bediening. Dikke pluim voor jullie! Tot gauw

22. Frans van der Weerden's profielfoto
    Frans van der Weerden heeft een recensie geschreven voor Restaurant Op de Poort

Wij hebben hier 26 maart gegeten. We hadden wat te vieren, we kwamen binnen, sfeervolle accommodatie, zeer knus. Het eten dan, garnalen als voorgerecht aan een saté stokje van de Aldi, carpaccio matig geen dressing en weinig parmazaanze kaas.

Hoofdgerecht Noorse zeetong was goed. Mijn Ribeye was prima, goede kwaliteit. Maar dan de bijlagen... bloemkool in een bakje, het was meer stronk dan bloemkool erg smakeloos. Frites werden geserveerd in een puntzak, maar zeer slecht gebakken met verbrande stukken eraan. Sauzen erbij, niks zelfgemaakt maar uit een pakje, zelfs de mayo was remia fritessaus, dat kan toch zeker beter voor die prijs die je er voor betaalt. Wijn wordt geserveerd in een zeer klein glas en dat voor 3.75 euro.

Nagerecht was ook niet zelf gemaakt, maar kwam volgens mij uit een doosje van de Sligro. Heb de bediening laten weten wat ik er van vond, maar voor mij zelf goed kunnen koken niet meer als een 5 waard. Excuus van de bediening "Ja, we hebben een stagiair in de keuken staan." Alleen kost ons deze avond 100 euro en dat was het zeker niet waard.

Jammer dat er in de keukens geen vakmensen meer staan. Als het goed is kunnen ze van mij complimenten verwachten, want dat is fijn als je in de keuken staat. Jammer van ons 46 jr huwelijksdiner.

23. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft Restaurant Den Uiver toegevoegd als favoriet restaurant
  24. monique janssen's profielfoto
    monique janssen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Op de Poort

monique janssen

Super lekker gegeten. Goede sfeer, bediening was prima. Ook fijn dat je kunt kiezen uit verschillende menu's. Leuk dat je een amuse van het huis krijgt, een zelf op
    Indische wijze gemaakte bitterbal: erg lekker.

25. Eddo's profielfoto
    Eddo heeft een recensie geschreven voor Restaurant Op de Poort

Afgelopen zondag gekozen om eens naar Megen te rijden voor een avondje uit. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Het biologisch vlees was super mals bereid en ook de voor en nagerechten waren super en mooi gepresenteerd. Bediening was vriendelijk en op de hoogte van de achtergrond van de producten, een heerlijk biologische glaasje witte wijn van Nederlandse bodem maakte dit avondje uit compleet.
    Zeker de moeite waard om snel nog eens een keer terug te komen.

26. Carl Verhoeven's profielfoto
    Carl Verhoeven heeft Restaurant Den Uiver toegevoegd als favoriet restaurant
  27. laura en yvonne's profielfoto
    laura en yvonne heeft een recensie geschreven voor Restaurant Op de Poort

laura en yvonne

De ambiance en gastvrije ontvangst waren veelbelovend en zo bestelde één van ons de vegetarische seizoensgroenten en de ander de zalm met pestosaus.

De aparte groentesoorten bleken alle gefrituurd! Geen tempuraversie, maar gewoon gefrituurd! Niet bijzonder.
    De zalm op een bedje van spagetti dreef in de saus en werd begeleid door een bakje frites, hetgeen ik een rare combi vond bij de spagetti met daarnaast een stukje bloemkool dat bijna onvindbaar was door weer een andere saus!

Bij het weghalen van mijn bord waarin de achtergebleven saus en spagetti meldde ik bovenstaande bevindingen maar kreeg wat gemummel als antwoord. Jammer dat zulke mooie producten zo gepresenteerd worden.

28. Familie Wolf's profielfoto
    Familie Wolf heeft een recensie geschreven voor Restaurant Op de Poort

Familie Wolf

Begin december kregen wij een uitnodiging om met twee personen te komen eten in Megen. Wij waren genomineerd en mochten op eerste kerstdag komen dineren bij Op de Poort, een gratis zes gangen diner en gratis consumpties, waar hadden wij dit aan te danken? Achteraf vonden gasten van Op de Poort dat wij dit hadden verdiend in verband met ons vrijwilligers werk. Het gehele restaurant zat vol met uitsluitend gasten die gratis dineerden en dit was een actie van de eigenaren van dit unieke restaurant i.v.m. het 25 jarig bestaan van dit restaurant. Nou wij hebben genoten! Geweldig. Elk gerecht werd vooraf gegaan door een amuse die perfect aansloot op het volgende gerecht. Consumpties in overvloed en een bediening die straalde van enthousiasme. Een hele grote pluim voor dit Horeca echtpaar. Super dat dit gedaan word in een tijd dat veel mensen het slecht hebben. Van ons een heel warme douche!