Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Meerssen verdeeld zijn.

Je kunt hier heel goed eten! Beste frituur uit de omgeving!

EefjeWentelteefje

Ondanks wat sommigen schrijven hebben wij hier heerlijk gegeten, lekker buiten gezeten en een leuke avond gehad met vriendelijk personeel. Hier en daar wat verouderd maar ach; het was gezellig en daar gaat het om. Buiten eten op het terras heeft zeker een meerwaarde. Leuk met kinderen, die kunnen in de grote speeltuin spelen en vanaf het terras kun je een oogje in het zeil houden.

Eten is goed verzorgd, vooral met een maandmenu waar voor je geld. Ook een aanrader voor de lunch, heerlijke broodjes!

4. Eetcafé Meerssen

Hier met Groupon gaan eten. Het eten was niet gaar, zelfs de patat was veel te hard. Wijn veel te duur en nagerechten staan al helemaal niet in verhouding. Uitreindelijk betaalden we 15 Euro via Groupon, maar meer zouden we voor de geboden kwaliteit dan ook niet betalen

Eten van zeer matige kwaliteit , salade niet vers maar uit een blik. Slechte prijs/ kwaliteit verhouding

6. Eetcafé Meerssen

Hallo mensen, gisteravond waren wij met vrienden van ons in jullie zaak. Zij hadden via socialdeal gekocht. Allereerst werden wij heel gastvrij ontvangen door het jonge frisse personeel. Daarna hebben wij heerlijk gegeten en gedronken. Het was voor ons alle vier een verrassing, en jullie zien ons zeker nog eens terug.
    Bedankt voor de mooie avond!
    Math en anja Strijbos Beek.

7. Eetcafé Meerssen

Lekker gegeten, gezellige ambiance, vriendelijke bediening.
    Maar.. Meneer de uitbater uw persoonlijke verzorging liet te wensen over.
    Bedenk; klanten komen voor een gezellig avondje uit. Met een goed humeur, en kleden zich hier mooi voor aan.
    U liep de hele avond nors, sloffend en ongeschoren door de zaak. Poloshirt vol vlekken, en een rafelende jeans.
    Tip; kijk naar Uw bedienend personeel, deze waren vriendelijk, behulpzaam en zagen er picobello uit.

Jammer een gemiste kans, maar zie het als een leermoment.

Leuk adresje om even een hapje te eten of een drankje te nemen. De omgeving is prachtig. Terras is prima. Bediening is vlot en prettig. Informele sfeer.
    Geen sterrenrestaurant, maar daar is de prijs ook naar.

Omdat we in de buurt wonen en het te warm was uit te gaan eten hier frites speciaal , frikandel en frites sate gehaald. Sate saus smaakte nergens naar en de uitjes vonden we ook niet echt vers....de frites waren okay, maar meer ook niet. Ambiance in een friture kun je nauwelijks verwachten, maar de service vonden we vriendelijk en correct. Van de frites hadden we gezien de recensies een te hoge verwachting.

10. West-Europees Meerssen

j. hermens

Wij hebben erg lang moeten wachten op het eten.
    Het was smakeloos, en er zaten zelfs geen groenten bij het visgerecht, alleen een beetje slappe pasta. De vis was ook niet vers! Het voorgerecht, twee champignons in een bakje met saus, smaakte nergens naar, maar kost wel7,75. Ook reden er voortdurend auto's dicht langs het terras, niet echt gezellig. De bediening kon ook veel beter. Wij gaan hier nooit meer eten!

11. Internationaal Meerssen

dvandruenen@hotmail.com

Wij zijn op vrijdag avond met 8 man gaan eten en het was super lekker.. We waren heel bang gemaakt door de slechte recensies op internet over lange wachtijden en dat het eten slecht was.. Hier was afgelopen vrijdag niks van waar!!! 2 man hadden spaireribs de rest had sate gepalt en het was beide heerlijk! Zeker nog eens voor herhaling vatbaar!

12. Internationaal Meerssen

Groupon voor onbeperkt spareribs eten gekocht. Het telefoonnummer op de groupon werd nooit opgenomen, andere nummers pas na 10 keer proberen. Zeker 8 keer gebeld om te reserveren maar zaten welke keer 'vol'. 3 weken voor het verlopen van de groupon gereserveerd, konden slechts nog om 5 uur terecht. Service is dus drie keer niks.

Bij aankomst waren we de enigen. We konden buiten zitten en er werd ons een drankje gebracht. Ook kregen we stokbroodjes die dreven in het vet en zout. Na 20 minuutjes werd ons eten opgenomen. Dit kwam vrij snel. Helaas waren het droge diepvries spareribs en kreeg je slechts 5 botjes per persoon. De sla was al half aan het rotten op het bord. Omdat we zo weinig spareribs hadden gekregen konden we volgens de groupon onbeperkt nabestellen. Dit keer kregen we 3 botjes per persoon, ze waren dit keer een stuk kouder en veel pittiger dan de eerste portie. Omdat je geen frites erbij krijgt nog een portie nabesteld. Deze kwam echter niet terwijl andere tafels wel spareribs kregen. Na een half uur kwam meneer de kok naar buiten en begon af te ruimen. We hebben tegen hem gezegd dat we nog hadden besteld. Dit was absoluut niet de bedoeling, je had je tafel maar voor 2 uur gereserveerd en daarna moest je wegwezen. Hier stond echter niets van op de groupon vermeld. Bovendien had hij onze borden nodig voor nieuwe gasten. Er werd ons als troost nog een bordje droge overgebleven koude spareribs voorgeschoteld en daarna werden we toch echt eruit gezet. Onbeperkt spareribs eten zat er dus absoluut niet in. We hebben uiteindelijk minder dan een normale portie gehad.

Kortom is het absoluut niet aan te raden. Van service en klantvriendelijkheid hebben ze blijkbaar nog nooit gehoord.

13. West-Europees Meerssen

J. Kunze

Vanavond Brasserie DinnerTime aan de gezellige Markt in Meerssen bezocht en weer gekozen voor 'n heerlijk drie-gangen-diner en spicy-spare ribs met 'n grote puntzak frites.
    Naast ons zaten twee dames uit Maastricht, die vertelden dat ze vanavond de lekkerste spareribs zowat uit heel Zuid-Limburg gegeten hadden; ze hadden al tal van restaurants en brasseries bezocht, maar die spareribs vielen allemaal in het niet bij die van DinnerTime. En in juli en augustus kun je onbeperkt spareribs voor maar € 14,95 eten, dus mensen, waar wachten jullie op? Smakelijk eten!
    Ook is er een doorlopende expositie van mooie en kleurrijke schilderijen van Hans van den Eertwegh (Limburgse Kunstkring) te zien. Ook de moeite waard.

14. Eetcafé Meerssen

Rode wijn te koud, bord met sate was 90 % konijnenvoer (alleen sla en garninatuur) en 10 % sate ( 2 mini spiesjes), zeer botte chef kok. kile atmosfeer letterlijk en figuurlijk. Kan er nergens een kleine voldoene van maken. Mijn vrouw is minder kritisch maar vond dit ronduit slecht.

15. Internationaal Meerssen

Tja... Wij hadden via groupon onbeperkt spareribs eten gekocht, nou dat onbeperkt was voor ons binnen een half uur al klaar, wat slecht!

Bij binnenkomst was er al geen rekening gehouden met het aantal man waarvoor we gereserveerd hadden, de drank kwam in vieze glazen met als klap op de vuurpijl dat het eten te smerig voor woorden was; niet gaar, een en al vet..

Nooit meer.

16. Internationaal Meerssen

afgelopen zondag zijn wij met een aantal personen te gast geweest in deze zaak, waar we via de groupon-actie terecht zijn gekomen. We hadden voor 6 personen gereserveerd maar bij aankomst stond de tafel niet klaar. Gelukkig waren nog op tijd want de mensen die na ons kwamen moesten met tegenzin buiten zitten. Een goedenavond en welkom kon er bij de amper-Nederlands-sprekende bediening niet vanaf. Vervolgens moesten we op wiebelende stoelen aan een vieze tafel zitten. Het peper en zout stelletje waren te vies om aan te raken en gegarandeerd al geruime tijd niet meer schoongemaakt. Na een minuut of twintig kwam iemand de drankbestelling opnemen, deze werd opgeschreven maar toch nog werden er voor zes personen zeven drankjes gebracht waar ook nog eens verkeerde drankjes bijzaten, na dit aangegeven te hebben werd een nieuw drankje gebracht wat wederom verkeerd bleek te zijn. Tijdens het wachten op ons eten hebben we ons beziggehouden met het gestuntel van de bediening om ons heen, de onappetijtelijke getatoeëerde kok(?) die in zijn mouwloze hemd achter de bar verscheen en onze medegasten die één voor één kwamen klagen. Zo’n beetje alle klachten wat je je maar kunt bedenken kwamen voorbij, bestellingen werden vergeten, mensen wilden niet buiten zitten maar moesten wel maar het ergste was dat het eten droog en vies was. Deze klacht kwam onafhankelijk van verschillende tafels af. De mensen vertrokken zelfs meteen nadat ze het eten geproefd hadden. We waren dus gewaarschuwd en konden ons op het ergste voorbereiden. Gelukkig werd er wel af en toe een liedje opgezet, 1 liedje per keer en dan weer even een half uurtje niets, je moet er niet aan denken dat er nog sfeer gemaakt wordt….Toen na zo’n 35 minuten onze bestelling werd op genomen door het word ‘spareribs’ vragend uit te spreken hebben we hiermee maar op ingestemd. Dit werd na 20 minuten en dus na bijna een uur nadat we waren aangeschoven voorgeschoteld. Het rook al niet al te goed en de smaak liep hier parallel aan. Het waren duidelijk diepvriesproducten die zonder enige liefde voor het vak bereidt waren, het eten was opgewarmd en op een bord gelegd. Omdat we ondertussen uitgehongerd waren hebben het meeste kunnen wegwerken. Wij zijn 'alleseters' en zullen niet snel iets vies vinden maar dit ging echt te ver. We wilden zo snel mogelijk weg want de ergernis begon om te slaan in boosheid. Ze moeten zich schamen om het feit dat ze gasten durven te ontvangen en hier ook nog geld voor te vragen. Niemand van ons had ooit zoiets slechts meegemaakt, op alle vlakken! Nadat we bij de 'manager' geklaagd hadden werd nog niet eens iets wat leek op excuses gemaakt maar alleen medegedeeld dat het niet zijn zaak was en dat hij het zou doorgeven. Ik snap niet dat wanneer een zaak participeert aan een dergelijke actie dat er geen enkele moeite gedaan wordt om ook maar een beetje een positieve indrukt achter te laten en een goed visitekaartje af te geven. Zeker in een tijd van crisis, waar voor iedereen alle inkomsten welkom zijn. De enige mond tot mond reclame wat betreft jullie zaak zal dan ook zeer negatief zijn. Mensen worden ten zeerste aangeraden om deze zaak te mijden en dat ze nog beter de groupons/socialdeals kunnen laten verlopen ! Wat wij vanzelfsprekend ook beter hadden kunnen doen. Om het maar zo te zeggen, we hadden het geld beter in de Maas kunnen gooien. Ik kan niets anders doen dan jDu commerce adviseren om zo snel mogelijk de deuren te sluiten en de schade te beperken. Misschien als ze ook maar iets weten over horeca en het ontvangen en verzorgen van gasten dat ze het weer eens kunnen proberen. Ons zullen ze er echter nooit meer zien.

In een woord geweldig
    Het eten, de sfeer, alles is goed verzorgd..
    En het leukste was nog dat we buiten zaten te eten, en dat de kok(s) nog wat kruiden kwamen plukken wat we later op het/de bord(en) terugzagen, zo puur natuur, en dat proef je..

J.J. Zevenhuizen de Vries

Wij hebben met onze familie een geweldige middag gehad in de Nachtegaal. Aan ons verzoek om op tijd aan tafel te kunnen gaan i.v.m. de verre terugreizen is goed gehoor gegeven. De 8 volwassenen en 6 kinderen hebben genoten van de maaltijd en alles erom heen.
    Wij kunnen dit zeker aan andere mensen aanbevelen voor de komende maanden!!!

Had er besteld, duurde te lang, bestelling klopte niet en was er niet af te krijgen. Overmatig gekruid, frieten slap en zelfs de sauzen klopten niet.

hw

pizza niet lekker, arrogant personeel.. nee liever diepvries piza

hw

ruime keus, buffet wordt steeds aangevuld alleen de woksauzen smaken allemaal hetzelfde. Service is goed, maar wijn smaakt nergens naar! Kom niet voor de kitsch achtige sfeer.

hw

Diverse keren hier gegeten ivm werk, maar het was nooit lekker, altijd dezelfde niet verse fantasieloze salade bij ieder gerecht. Goed voor een drankje en een broodje maar de warme kaart is slecht, dus een 3. Het eten komt vaak al na 3 minuten of pas na een haf uur. Vrouwelijk personeel is vriendelijk maar erg onverzorgd. De eigenaar maakt altijd een praatje maar weet niet van ophouden. Wat dan erg stoort is dat hij in het maastrichts blijft doorpraten..ook als je nederlands tegen hem praat. Hij was eigenaar van een friture en deze mentaliteit omschrijft dit restaurant het beste.

Brigitte

Superlekker gegeten in een fijne, ongedwongen sfeer. Aan de inrichting is veel aandacht besteed, mooi strak en rustig. Mooie en frisse toiletten die ook weer met stijl zijn aangekleed.
    De gastvrouw straalt een Limburgse gastvrijheid uit die je het gevoel geeft bij vrienden thuis te zitten.
    Zeer aan te bevelen!

24. West-Europees Meerssen

J. Bovens

Wij gaan bij Dinner Time regelmatig een seniorenmenu eten.
    Dit is een 3-gangen-keuze menu, uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding. Voor een ouder persoon meer dan genoeg. De 3 gangen zijn incl. een heerlijke puntzak friet. Je kunt ook voor spare-ribs kiezen, ook een aanrader.
    Gastvrouw is heel vriendelijk en maakt graag een praatje, wat het geheel gezellig maakt. Dinner Time is qua uitstraling een moderne, strakke zaak. Voor Meerssen is Dinner Dime met al haar mogelijkheden, incl. terras, een echte aanwinst.

rik bartelink

Lekker gegeten, een mooie tapas schotel vooraf en een griekse schotel als hoofdgerecht. Mooie porties, meer dan genoeg. Over de bediening ben ik minder te spreken. 20 minuten gewacht voordat er iemand kwam om een drankje op te nemen, verder erg chaotisch. Je kon gewoon zien dat het eten zeker 10 min. op de uitgifte stond voordat er eens iemand naar ging kijken. Er werd niet veel aandacht besteed aan de gasten. Het leek wel of ze ons zo snel mogelijk weg wilde hebben.

26. Eetcafé Meerssen

Er was te weinig bediening aanwezig en dus kregen we pas na 20 minuten ons eerste drankje. Op de bon stond dat we de keuze hadden uit een vis of vlees menu. Volgens de bediening was dit niet het geval en konden we alleen uit vlees kiezen. Gelukkig eet ik zelf geen vis, wat ik dan ook bekent gemaakt heb. In het voorgerecht zat echter vis verwerkt (tonijn). Toen we aan de bediening vroegen wat het menu was, hoorden we: voorgerecht sla met vlees (was een salade met Carpaccio), tussen was aspergesoep, hoofd iets met vlees (kalfsvlees)en dessert ijs met fruit (mousse met aardbeien). Vreemde opsomming van de bediening. Uiteindelijk kregen we excuses dat niet alles soepel verliep ivm de drukte en te weinig personeel. De kennis en kunde van het personeel was beneden peil, maar ze renden door de zaak om alles geregeld te krijgen, dus de inzet was hoog. De bedieing was niets kwalijk te nemen, maar de manager c.q. eigenaar wel. Er waren meer mensen om ons heen die "last" hadden van de slechte service. De kwaliteit van het eten was goed. Al met al zullen ze ons niet meer zien bij De Basiliek in Meerssen.

27. Eetcafé Meerssen

Heerlijke vissoep en tonijnsteak. De garnering bij de steak was niets bijzonders, jammer. Prima salade met eend en kogelbiefstuk. Vlotte bediening, goed betaalbaar.

28. Internationaal Meerssen

Vivian Crapels

Wij zijn afgelopen zaterdag met 13 personen spare-ribs gaan eten bij Du Commerce.
    Het was een zeer geslaagde avond.
    Spare-ribs waren super lekker.
    Wij gaan hier beslist nog een keer terug.

29. Eetcafé Meerssen

Myriam Blom

Knap wat de kok en het bedienend personeel voor elkaar krijgt.
    De zaak zat bomvol en het eten was goed en lekker. Grote porties.

Karel janssen

Lekkere shushi. De kok staat in de zaak de hapjes klaar te maken. De gastvrouw is te aardig. Ze komt wat opdringerig over. Zou een keer een cursus gastvrouw moeten volgen.
    De kok maakt heerlijke sushi. Je kunt gewoon vragen wat je wil, hij maakt het klaar. De zaak kan wel wat advies gebruiken om hem goed te laten draaien. Nu is het vaak er rustig waardoor de wat kille inrichting extra kil overkomt. Eten is echt prima prijs kwaliteit meer dan goed.