Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Meerssen verdeeld zijn.

1. Eetcafé Meerssen

Rode wijn te koud, bord met sate was 90 % konijnenvoer (alleen sla en garninatuur) en 10 % sate ( 2 mini spiesjes), zeer botte chef kok. kile atmosfeer letterlijk en figuurlijk. Kan er nergens een kleine voldoene van maken. Mijn vrouw is minder kritisch maar vond dit ronduit slecht.

2. Internationaal Meerssen

Tja... Wij hadden via groupon onbeperkt spareribs eten gekocht, nou dat onbeperkt was voor ons binnen een half uur al klaar, wat slecht!

Bij binnenkomst was er al geen rekening gehouden met het aantal man waarvoor we gereserveerd hadden, de drank kwam in vieze glazen met als klap op de vuurpijl dat het eten te smerig voor woorden was; niet gaar, een en al vet..

Nooit meer.

3. Internationaal Meerssen

afgelopen zondag zijn wij met een aantal personen te gast geweest in deze zaak, waar we via de groupon-actie terecht zijn gekomen. We hadden voor 6 personen gereserveerd maar bij aankomst stond de tafel niet klaar. Gelukkig waren nog op tijd want de mensen die na ons kwamen moesten met tegenzin buiten zitten. Een goedenavond en welkom kon er bij de amper-Nederlands-sprekende bediening niet vanaf. Vervolgens moesten we op wiebelende stoelen aan een vieze tafel zitten. Het peper en zout stelletje waren te vies om aan te raken en gegarandeerd al geruime tijd niet meer schoongemaakt. Na een minuut of twintig kwam iemand de drankbestelling opnemen, deze werd opgeschreven maar toch nog werden er voor zes personen zeven drankjes gebracht waar ook nog eens verkeerde drankjes bijzaten, na dit aangegeven te hebben werd een nieuw drankje gebracht wat wederom verkeerd bleek te zijn. Tijdens het wachten op ons eten hebben we ons beziggehouden met het gestuntel van de bediening om ons heen, de onappetijtelijke getatoeëerde kok(?) die in zijn mouwloze hemd achter de bar verscheen en onze medegasten die één voor één kwamen klagen. Zo’n beetje alle klachten wat je je maar kunt bedenken kwamen voorbij, bestellingen werden vergeten, mensen wilden niet buiten zitten maar moesten wel maar het ergste was dat het eten droog en vies was. Deze klacht kwam onafhankelijk van verschillende tafels af. De mensen vertrokken zelfs meteen nadat ze het eten geproefd hadden. We waren dus gewaarschuwd en konden ons op het ergste voorbereiden. Gelukkig werd er wel af en toe een liedje opgezet, 1 liedje per keer en dan weer even een half uurtje niets, je moet er niet aan denken dat er nog sfeer gemaakt wordt….Toen na zo’n 35 minuten onze bestelling werd op genomen door het word ‘spareribs’ vragend uit te spreken hebben we hiermee maar op ingestemd. Dit werd na 20 minuten en dus na bijna een uur nadat we waren aangeschoven voorgeschoteld. Het rook al niet al te goed en de smaak liep hier parallel aan. Het waren duidelijk diepvriesproducten die zonder enige liefde voor het vak bereidt waren, het eten was opgewarmd en op een bord gelegd. Omdat we ondertussen uitgehongerd waren hebben het meeste kunnen wegwerken. Wij zijn 'alleseters' en zullen niet snel iets vies vinden maar dit ging echt te ver. We wilden zo snel mogelijk weg want de ergernis begon om te slaan in boosheid. Ze moeten zich schamen om het feit dat ze gasten durven te ontvangen en hier ook nog geld voor te vragen. Niemand van ons had ooit zoiets slechts meegemaakt, op alle vlakken! Nadat we bij de 'manager' geklaagd hadden werd nog niet eens iets wat leek op excuses gemaakt maar alleen medegedeeld dat het niet zijn zaak was en dat hij het zou doorgeven. Ik snap niet dat wanneer een zaak participeert aan een dergelijke actie dat er geen enkele moeite gedaan wordt om ook maar een beetje een positieve indrukt achter te laten en een goed visitekaartje af te geven. Zeker in een tijd van crisis, waar voor iedereen alle inkomsten welkom zijn. De enige mond tot mond reclame wat betreft jullie zaak zal dan ook zeer negatief zijn. Mensen worden ten zeerste aangeraden om deze zaak te mijden en dat ze nog beter de groupons/socialdeals kunnen laten verlopen ! Wat wij vanzelfsprekend ook beter hadden kunnen doen. Om het maar zo te zeggen, we hadden het geld beter in de Maas kunnen gooien. Ik kan niets anders doen dan jDu commerce adviseren om zo snel mogelijk de deuren te sluiten en de schade te beperken. Misschien als ze ook maar iets weten over horeca en het ontvangen en verzorgen van gasten dat ze het weer eens kunnen proberen. Ons zullen ze er echter nooit meer zien.

In een woord geweldig
    Het eten, de sfeer, alles is goed verzorgd..
    En het leukste was nog dat we buiten zaten te eten, en dat de kok(s) nog wat kruiden kwamen plukken wat we later op het/de bord(en) terugzagen, zo puur natuur, en dat proef je..

J.J. Zevenhuizen de Vries

Wij hebben met onze familie een geweldige middag gehad in de Nachtegaal. Aan ons verzoek om op tijd aan tafel te kunnen gaan i.v.m. de verre terugreizen is goed gehoor gegeven. De 8 volwassenen en 6 kinderen hebben genoten van de maaltijd en alles erom heen.
    Wij kunnen dit zeker aan andere mensen aanbevelen voor de komende maanden!!!

Had er besteld, duurde te lang, bestelling klopte niet en was er niet af te krijgen. Overmatig gekruid, frieten slap en zelfs de sauzen klopten niet.

hw

pizza niet lekker, arrogant personeel.. nee liever diepvries piza

hw

ruime keus, buffet wordt steeds aangevuld alleen de woksauzen smaken allemaal hetzelfde. Service is goed, maar wijn smaakt nergens naar! Kom niet voor de kitsch achtige sfeer.

hw

Diverse keren hier gegeten ivm werk, maar het was nooit lekker, altijd dezelfde niet verse fantasieloze salade bij ieder gerecht. Goed voor een drankje en een broodje maar de warme kaart is slecht, dus een 3. Het eten komt vaak al na 3 minuten of pas na een haf uur. Vrouwelijk personeel is vriendelijk maar erg onverzorgd. De eigenaar maakt altijd een praatje maar weet niet van ophouden. Wat dan erg stoort is dat hij in het maastrichts blijft doorpraten..ook als je nederlands tegen hem praat. Hij was eigenaar van een friture en deze mentaliteit omschrijft dit restaurant het beste.

Brigitte

Superlekker gegeten in een fijne, ongedwongen sfeer. Aan de inrichting is veel aandacht besteed, mooi strak en rustig. Mooie en frisse toiletten die ook weer met stijl zijn aangekleed.
    De gastvrouw straalt een Limburgse gastvrijheid uit die je het gevoel geeft bij vrienden thuis te zitten.
    Zeer aan te bevelen!

11. West-Europees Meerssen

J. Bovens

Wij gaan bij Dinner Time regelmatig een seniorenmenu eten.
    Dit is een 3-gangen-keuze menu, uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding. Voor een ouder persoon meer dan genoeg. De 3 gangen zijn incl. een heerlijke puntzak friet. Je kunt ook voor spare-ribs kiezen, ook een aanrader.
    Gastvrouw is heel vriendelijk en maakt graag een praatje, wat het geheel gezellig maakt. Dinner Time is qua uitstraling een moderne, strakke zaak. Voor Meerssen is Dinner Dime met al haar mogelijkheden, incl. terras, een echte aanwinst.

rik bartelink

Lekker gegeten, een mooie tapas schotel vooraf en een griekse schotel als hoofdgerecht. Mooie porties, meer dan genoeg. Over de bediening ben ik minder te spreken. 20 minuten gewacht voordat er iemand kwam om een drankje op te nemen, verder erg chaotisch. Je kon gewoon zien dat het eten zeker 10 min. op de uitgifte stond voordat er eens iemand naar ging kijken. Er werd niet veel aandacht besteed aan de gasten. Het leek wel of ze ons zo snel mogelijk weg wilde hebben.

13. Eetcafé Meerssen

Er was te weinig bediening aanwezig en dus kregen we pas na 20 minuten ons eerste drankje. Op de bon stond dat we de keuze hadden uit een vis of vlees menu. Volgens de bediening was dit niet het geval en konden we alleen uit vlees kiezen. Gelukkig eet ik zelf geen vis, wat ik dan ook bekent gemaakt heb. In het voorgerecht zat echter vis verwerkt (tonijn). Toen we aan de bediening vroegen wat het menu was, hoorden we: voorgerecht sla met vlees (was een salade met Carpaccio), tussen was aspergesoep, hoofd iets met vlees (kalfsvlees)en dessert ijs met fruit (mousse met aardbeien). Vreemde opsomming van de bediening. Uiteindelijk kregen we excuses dat niet alles soepel verliep ivm de drukte en te weinig personeel. De kennis en kunde van het personeel was beneden peil, maar ze renden door de zaak om alles geregeld te krijgen, dus de inzet was hoog. De bedieing was niets kwalijk te nemen, maar de manager c.q. eigenaar wel. Er waren meer mensen om ons heen die "last" hadden van de slechte service. De kwaliteit van het eten was goed. Al met al zullen ze ons niet meer zien bij De Basiliek in Meerssen.

14. Eetcafé Meerssen

Heerlijke vissoep en tonijnsteak. De garnering bij de steak was niets bijzonders, jammer. Prima salade met eend en kogelbiefstuk. Vlotte bediening, goed betaalbaar.

15. Internationaal Meerssen

Vivian Crapels

Wij zijn afgelopen zaterdag met 13 personen spare-ribs gaan eten bij Du Commerce.
    Het was een zeer geslaagde avond.
    Spare-ribs waren super lekker.
    Wij gaan hier beslist nog een keer terug.

16. Eetcafé Meerssen

Myriam Blom

Knap wat de kok en het bedienend personeel voor elkaar krijgt.
    De zaak zat bomvol en het eten was goed en lekker. Grote porties.

Karel janssen

Lekkere shushi. De kok staat in de zaak de hapjes klaar te maken. De gastvrouw is te aardig. Ze komt wat opdringerig over. Zou een keer een cursus gastvrouw moeten volgen.
    De kok maakt heerlijke sushi. Je kunt gewoon vragen wat je wil, hij maakt het klaar. De zaak kan wel wat advies gebruiken om hem goed te laten draaien. Nu is het vaak er rustig waardoor de wat kille inrichting extra kil overkomt. Eten is echt prima prijs kwaliteit meer dan goed.

Leenen Ed

Vanavond heerlijk gegeten op een plek waar met liefde wordt gekookt. Dat zich uit in de kwaliteit die geserveerd wordt. Perfect gebakken zeebaars, zelf gemaakte producten i.p.v. uit een potje. Er wordt zorg besteed aan de gast.

Al jaren onze lievelingsfrituur, nog nooit slecht gegeten.

nima Saeedy

Leuke wok, maar jammer dat het zo klein is.
    Maar voor de prijs is het prima.

21. Eetcafé Meerssen

In januari gegeten met een Groupon bon.
    Het was in een woord voortreffelijk. Verse ingredienten en de smaak...hm.
    Leuke bediening...Hebben nog een bon, gaan dus snel terug.

22. Eetcafé Meerssen

miep meijer

Heerlijk gegeten met de groupon bon!
    Voorgerecht en hoodgerecht naar keuze.
    Bediening was erg vriendelijk.
    Wij zaten achter in het restaurant waar het licht iets meer gedempt kon.
    Verder prima restaurant en goede keuken!

Leuk en gezellig restaurant. Bediening is goed en altijd in voor een praatje.

24. Grieks Meerssen

Erg jammer dat ze na aanpassing van de kaart ook het stokbrood met kruidenboter dat je normaal gesproken vooraf kreeg, hebben verruild voor een bordje met groenten in het zuur uit een potje (zilveruitjes, bloemkool, maïskolfjes enz). Smaakt nergens naar en is ook echt geen gezicht. Weer snel terug naar stokbrood met kruidenboter aub (of dan liever niks) !
    Voor de rest heeft Onassis superlekker eten.

Wij komen hier al enkele jaren met onze medewerkers lunchen. hier weet je in ieder geval dat alles goed is, altijd een mooie presentatie en een goede kwaliteit. Wij komen iedere keer graag terug.

26. West-Europees Meerssen

Vorige week met een smoes naar Restaurant Dinner time gelokt, ik was die week 18 geworden en eenmaal binnen bleek dat mijn ouders een surprise-party hadden georganiseerd. Geweldige avond gehad, we konden alle drankjes krijgen die we maar wilden en heerlijke hapjes gegeten. Ontzettend aardige bediening. Erg mooie, grote en gezellige zaal, aanrader voor feesten!

27. Grieks Meerssen

Eten top kwaliteit,
    prijs/kwaliteit zeker niet overdeven duur.
    Sfeer top, en een zeer goede service.
    Gewoonweg toppie!
    Kan niet begrijpen dat andere gasten het hier ongezellig en niet lekker vinden, maarja smaken verschillen!!

Take sushi is o.k. De inrichting is erg kil, vooral in de winter niet sfeervol. Sushi is lekker maar meer ook niet. Eigenaar is aardig, zijn vrouw wat minder. Workshops zijn te prijzig voor wat het is.

Ben er gisteren nog met vrienden geweest, het was erg gezellig, de haard was aan, en het eten was, zoals altijd, overheerlijk en divers! Het personeel is altijd heel vriendelijk en behulpzaam en of de meubels of het gebouw er iets ouder uitzien, jeetje wie let daar nou op, muggenzifters zijn 't. Wij gaan er al jaren vaker heen en blijven daar ook mee doorgaan. Echt een aanrader, inderdaad niet zo koud en massaal als andere wokrestaurants.

De beste frituur van Meerssen en omstreken!!!
    Absoluute aanrader friet taco schotel!
    Ikzelf zonder knoflook!!!
    groetjes