Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Meerssen verdeeld zijn.

1. Internationaal Meerssen

Jan en Agnes Wackers

Helma en Rainier: nogmaals bedankt voor het verjaardagskado: het was heerlijk (soep en biefstuk). Ook Jan heeft genoten van de carpaccio en het lekkerbekje. Jullie enthousiasme voor de zaak is geweldig, evenals de interesse voor de klanten (zonder overdreven te worden). Wij komen zeker terug!

Een frituur met de kwaliteit van vroeger.
    Beste frituur in de verre omtrek.
    Vriendelijke bediening.
    De ambiance kun je niet vergelijken met een duur restaurant, maar het is schoon en netjes.
    Prijs/kwaliteit is top.

3. Internationaal Meerssen

Annie Jetten-Lohmeijer

Heerlijk gegeten in een gezellige ontspannen sfeer met goede vriendelijke bediening

4. Internationaal Meerssen

Heerlijk gegeten, prima sfeer, vriendelijke bediening, kortom een aanrader

5. Internationaal Meerssen

Alles was super:
    Ontvangst.
    Bediening, wist niet wat Fireman was en Rainier liet het ons GRATIS proeven.
    Wandeling.
    Eten.

Helma en Rainier, bedankt.

wandelaar

Super leuke locatie, goede bediening die alles goed in de gaten houden.
    Het eten was helaas een teleurstelling, ik had saté, maar vond dit geen aanrader. In een mum van tijd stond het op tafel. Vond het wat de fabrieksmatig bereid, nee niet voor herhaling vatbaar, dan betaal ik liever iets meer.

iz

8. Internationaal Meerssen

Bert Klaassen

Erg leuk terras. Heel erg attente bediening door iemand, die het fijn vindt om het mensen naar de zin te maken! Het eten was heerlijk, een heerlijke zuurvlees met frietjes.

De wandeling was heel erg mooi, en dan hebben wij nog maar het eerste deel ervan gedaan; het tweede deel zal nog mooier zijn en dit ga ik dan ook nog een keer lopen.

Kortom: we hebben een heel erg mooie middag gehad zo.

Chantal Deckers

Heerlijk gegeten bij deze gezellige brasserie. Gekozen voor boterham met serranoham. Klinkt eenvoudig, maar heb een foto gemaakt en toegevoegd. Je weet niet wat je ziet, zo'n mooi opgemaakt bord. De smaak was uitstekend. Alles wordt gemaakt van verse ingrediënten en dat proef je. Deze zaak moet je weten te vinden, ligt even uit het centrum, maar die extra wandeling was de moeite waard!

10. Italiaans Meerssen

Winnie

Wij hadden zin in Italiaans eten en kwamen bij Italia Uno terecht via eet.nu vanwege het hoge cijfer. Wij reserveerden online (zo'n 3 uur voordat we wilden gaan eten) en kregen vrij snel een bevestiging van de reservering. Het restaurant is het punt op eet.nu zeker waard! Wij werden leuk ontvangen en op de service is niks aan te merken. Wij gingen voor een voor- en hoofdgerecht, dit was beiden voortreffelijk. Een dessert paste er bij mij niet meer in, maar mijn vriend nam een ijsje op de vuist toen wij richting auto gingen. Ook dit was heerlijk. Vooraf kregen wij van het huis enkele kleine Italiaanse hapjes en bij de voorgerechten werd brood met kruidenboter geserveerd. De bediening was vriendelijk en was tijdig aanwezig voor aanvulling van dranken en om te vragen of alles naar wens was. Het interieur vond ik persoonlijk wat minder, maar service en kwaliteit van het eten maakt dit zeer zeker goed. Tevens viel de rekening achteraf ook goed mee! Leuke prijs, heerlijk eten.

Diana Rikers

Heerlijk gegeten bij La Table. Perfecte combi van de Franse en Nederlandse keuken!! Vers gebakken brood, en heerlijke Franse kaasjes. Ook beheerst Nathalie de bakkunst! Laat je gewoon verassen!!

Bij toeval deze brasserie ontdekt. Hartelijke en warme ontvangst door de eigenaresse. Je voelt je hier inderdaad even in Frankrijk. Het eten is van bijzonder hoog niveau, alles wordt vers gemaakt, zelfs het brood! Wij hebben hier heerlijk gegeten en genoten en voor een aantrekkelijke prijs. Een absolute aanrader, wij komen zeker terug.

Mia Bemelmans

anke

15. Internationaal Meerssen

Van der Laan

Mooie wandeling, lekkere koffie en vlaai, lekkere dagschotel. Vriendelijke bediening.

16. Internationaal Meerssen

G.Jansen

De service was zeer goed, het eten smaakte goed en was voldoende. Ik raad een ieder aan om een keer te gaan eten bij Du Commerce in Meerssen.

John

Als je 15 minuten op bediening moet wachten op terras dan doe je iets niet goed.

Familie Martens

Heerlijk gegeten in dit fijne, leuke, gezellige restaurant, gebruiken alleen kwalitatief goede producten en dat proef je, restaurant is nog geen jaar open maar zodra mensen deze hotspot in Meersen vinden zal het zich snel rond spreken!!

19. Internationaal Meerssen

Vandaag met Wow Deal in Meerssen gaan wandelen. Is goed bevallen. Service is prima. Voor herhaling vatbaar.

20. Internationaal Meerssen

Anoniem

Het is ons heel goed bevallen bij jullie, lekker gegeten en een goede service. En de schnitzel komen we dan een andere keer eten.

21. Internationaal Meerssen

De koffie met vlaai was goed daarna gewandeld. Toen we terug kwamen 2 grimbergen besteld maar moesten lang wachten omdat er geen glazen waren. Na een half uur kregen we de soep en toen moesten we weer ruim drie kwartier wachten eer dat we de rest van het eten kregen.

Het eten was wel heel lekker dus dat maakte veel goed. Alleen het lange wachten is een groot minpunt.

Het eten was heerlijk. De sfeer was goed.

Wijnants

Eten was bij Nachtegaal was ook heerlijk.

24. Italiaans Meerssen

MG

Kwalitatief hoogstaande pasta tegen een zeer schappelijke prijs. Zeer attente gastvrouw en een goede ambiance. Kortom, een echte aanrader en een aanwinst voor de regio.

25. Italiaans Meerssen

Don Corleone

Klein, maar fijn. Vergis jezelf niet omdat het zaak klein is. Het is een goede voorbeeld van "Size is not important, but function is." Eten is lekker en het is wel te merken dat de chef kookt met liefde en passie. Beide, zowel het voorgerecht alsook het hoofdgerecht waren lekker. Geur van soep was lekker. Als ik veel honger zou hebben, dan zou ik ook een soep pakken. Ansjovissen waren heerlijk en pasta was lekker. Er zijn andere lekkere dingen op de menukaart die ik wil graag proeven, maar jammer dat mijn maag niet zo groot is. Dus zal ik zeker terug komen.

26. Italiaans Meerssen

Heerlijk gegeten met collega's, erg smaakvol, goede gastvrouw, ontspannen sfeer, en het ijs was ook heerlijk. We komen zeker terug 😃👍

27. Italiaans Meerssen

RS

Genoten van een heerlijke carpaccio van zalm en garnalen met een frisse mosterdsaus en vervolgens (stond niet op de kaart) een overheerlijke pasta Vongole... als je echt Italiaans wilt eten moet je hier zeker naar toe.

Chapeau voor de keuken brigade en gastvrij personeel.
    Wij komen in ieder geval terug.

28. Internationaal Meerssen

Een zeer gezellig en sfeervol eetcafè, goede bediening en lekker eten! Het eten is veel, dus met goede honger dan is Du Commerce een echte aanrader!

29. Internationaal Meerssen

Wat een aanfluiting… Wandel arrangement gereserveerd bij Du Commerce te Meerssen. Cadeau gekregen als verrassing van onze 2 dochters. Tijd: 12 uur. Dag 16 april 2016.
    Wij komen aan vanuit België om 11.55 uur, gesloten. Alles dicht, niemand te bekennen. Wij nemen buiten op het terras plaats en wachten. 12.15 uur komt eigenaar (?) aan en opent de zaak. Maakt binnen alles in orde, komt naar buiten en begroet ons.
    Wij geven aan dat we het wandel arrangement geboekt en gereserveerd hebben om 12.00 uur. Nee, dat is pas om 13.00 uur! Geven hem de bevestiging. Koffie is over 10 minuten klaar. Willen jullie koffie en/of thee met vlaai, ik heb abrikozen en appel. Ja graag, abrikozen twee keer. Met slagroom? Oké.
    Hij brengt koffie en vlaai, na kwartier, vlaai zonder slagroom! Wij zijn omgekeerd en komen hier dus nooit, maar dan ook nooit meer terug

Jammer van onze dag waar wij ons zo op verheugd hadden en heel spijtig van de cadeaubon.

30. Italiaans Meerssen

Irene Wijffels

Een aanrader! Geweldig lekker gegeten voor een kleine prijs, met een zeer gastvrije service. De entourage is een beetje eenvoudig, maar het eten en de service maken dit helemaal goed!