Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Meerssen verdeeld zijn.

Dick van den Booren

Tijdens doortocht in Meerssen gestrand in het restaurantje De Zeute Inval.
    We hebben genoten van een heerlijke lunch. Zeer aangename gastvrouw.
    Een adresje om te onthouden!

Kempeners

Leuke ontvangst, zeer vriendelijke bediening, lekker eten tegen een zeer goede prijs.

3. Internationaal Meerssen

Nell de Rijk

Beste Helma & Rainier

Wij, The Downhill Dancers, willen jullie van ganser harte bedanken voor een geweldige dag, 09-04-2017,die mede dank zij jullie in een woord super was.
    Het eten , meer dan genoeg, was héééérlijk, zowel het zuurvlees als ook de kip in zigeunersaus. Top!
    De vriendelijke bediening, het meedenken en jullie enthousiasme, zooo gezellig.
    Du Commerce is een absolute aanrader voor clubs die iets voor hun leden willen organiseren zoals bv. de wandeling, bij jullie verkrijgbaar, door het bos.
    Wij komen zeker terug, nogmaals bedankt voor alles.

Tot ziens!!

4. Italiaans Meerssen

Jeanine

Een super gezellig knus restaurant met heerlijk eten en goede behulpzame bediening!

Op de kaart stond als je een vraag had over allergieën, dan kon je terecht bij het personeel. We wilden graag een tosti zonder kaas en een normale tosti en broodje tonijn. Gevraagd of het of het brood van de tosti koemelkvrij was. Meisje van bediening zei dat ze geen idee had. Ik vroeg of ze het kon navragen. Daarop zei ze dat de keuken het ook niet wist waarschijnlijk. Verder bleef ze ongeïnteresseerd wat kijken en deed verder niks.
    Bij aandringen, ging ze uiteindelijk weg en komt ze even later terug met de melding dat er 12% koemelk in het brood zit. Nou, dat had ik nog nooit meegemaakt, dat ik een percentage kreeg. Beetje wazig. Dat staat toch nooit op de verpakking, maar goed. Omdat er in brood meestal heel weinig of geen koemelk zit (meestal alleen gebruikt als broodverbeteraar), dachten we, dit klopt van geen meter. We wagen het erop, het valt toch meestal mee. Zolang er maar geen kaas op zit.
    Even later kregen we 2 tosti's. De mijne dreef in de overbakken kaas, en de tosti was koud en niet te eten. Ik heb een kwart geprobeerd, de rest laten staan. De kaasvrije tosti zat gewoon kaas op. Toen ik er wat van zei, namen ze de tosti mee, en binnen 1 minuut had ik "een nieuwe". Deze kwam een andere vrouw brengen. Ze kwakte het op de tafel. Toen ik vroeg of dit wel een nieuwe was, reageerde ze met "geen idee", en liep ze ongeïnteresseerd weg. Ze keek verder nogal onvriendelijk. Het was gewoon dezelfde plak ham (er zaten nog resten kaas op, op dezelfde plek), en twee koude, droge en taaie boterhammen erop gegooid. Die was werkelijk niet te eten. Het broodje tonijn was wat aan de matige kant, maar sommige mensen zouden het "ok" vinden.

Conclusie:
    - Speeltuin is wel aardig.
    - De service is slecht.
    - Personeel is niet behulpzaam en ongeïnteresseerd, en onvriendelijk.
    - Eten ronduit slecht.

Ik kom hier nooit meer terug. Ik raad al mijn vrienden aan hier absoluut niet heen te gaan. Wat een aanfluiting deze tent!

6. Italiaans Meerssen

Prijs kwaliteit verhouding is zeker goed. Ruime keuze en lekker van smaak.

7. Italiaans Meerssen

Albert van Deursen

Uitstekend gegeten. Groep 4 personen. Vlotte, sympathieke bediening. Authentiek Italiaans eten. Een aanrader.

Marie hassink

Super vriendelijk geholpen door de eigenaresse. Genoten van een werkelijk sublieme high tea. Leuke inrichting die past bij de ongedwongen sfeer. Werkelijk top.

J.Bessems

Een keer gaan hightea'en en lunchen, lekker eigengemaakt eten, vriendelijke bediening en altijd gezellige sfeer.

11-2-2017, vandaag met 7 volwassen 2 peuters en 1 baby De Nachtegaal bezocht voor drankjes, diner en dessert. Bij binnenkomst krijg je meteen een warm huiskamer gevoel. Het is er gezellig knus gecombineerd met een Bourgondisch Limburgse sfeer. Het personeel is vrij in de omgang en bezorgd om de klanten die ze mogen ontvangen. Hier is de Limburgse mentaliteit bij de meesten te herkennen. Ik zelf vind dat super. Mensen die zeuren om een vispotje zullen hier moeite mee hebben. ;)
    Ik zelf had mijn keuze laten vallen op een gegrilde diamanthaas (malse biefstuk van een heuvelland rund) met peperroom saus. 1 woord, voortreffelijk! Ook het diner van mijn gezelschap zag er uitstekend uit en heb alleen maar positiviteit vernomen. Ik ga absoluut nog een keer terug en zal het ook aanraden om eens een hapje te wagen. De kids vermaakte zich en het personeel en eigenaar gaf de kids het gevoel dat ze meer dan welkom waren. Voor de baby die lekker in de reiswieg lag werd een lampje uit getrokken zodat ze geen last had van het licht. Ook de keuze in wijn en bier is goed. Op de tab is een (H)eerlijke gulpener, maar ook speciaal bier is een optie.

Aan het team Nachtegaal bedankt voor het goede eten en zorgen.

Groetjes Vincent en Fam.

Afgelopen week via Social Deal een high tea gehad. We kregen een zeer ongezellig plekje toegewezen waar je nat gespetterd werd als er de glazen werden gespoeld. De thee die we kregen waren gewone zakjes van pickpick. Gevraagd of ze misschien nog speciale theesoorten hadden, die waren er volgens de eigenaresse. Toen later een ander klant een thee bestelde kwam er ineens een mooie theedoos tevoorschijn met allerlei speciale soorten thee... beetje jammer. Gastvrouw niet echt vriendelijk te noemen. Eten was oké.
    Voor ons eerste en laatste keer een high tea hier.

Peter Didden

Perfect en lekker eten, goede bediening.

Leon

Komen er regelmatig. Eten is er voortreffelijk. De eigenaar (kok) heeft altijd tijd voor een gesprek. Er is een goede Griekse sfeer in het restaurant.
    Bediening is er altijd vriendelijk en niet opdringerig.
    Een aanrader voor elke liefhebber van de Griekse keuken.

15. Italiaans Meerssen

Karin Burhenne

Als altijd weer heerlijk gegeten; heerlijke huisgemaakte Ravioli (vegetarisch), pasta met scampi's en saffraansaus en een al even heerlijke salade vooraf. Lekker Italiaans eten in eigen dorp!

Na een dagje Pieterpad geen zin in een restaurant. Dus werd het een cafetaria.

Lekkere snacks, patat ook erg veel. Patat prima, niet vet, niet te zout, gewoon goed.

Qua sfeer niet luxe, gewoon een net en functioneel buurtcafetaria. Niks mis mee.

Goede service, vriendelijke en behulpzame mensen.

17. Internationaal Meerssen

Fam Curfs

Top!
    Heel gezellig, lekker eten, goed eten en goede service... Wij komen terug!

Marie-Louise Dubois

Leuke sfeer en goed eten.
    Qua service is e.e.a. voor verbetering vatbaar. Er was niemand om ons welkom te heten en naar ons tafeltje te brengen en de tijd tussen de gerechten was nog geen tien minuten. Ondanks dat we dit de eerste keer (tussen voor- en hoofdgerecht) hadden aangegeven gebeurde hetzelfde tussen hoofdgerecht en dessert.
    Na het dessert zijn we nog een uur blijven zitten zonder dat iemand is komen vragen of we nog wat wilden drinken...

Wij zijn er 26 november voor het eerst gaan eten. We hadden gekozen voor het zuurvlees en het vispotje. De ober kwam de bestelling opnemen maar had ons niet gevraagd of we er frietjes, pasta of krieltjes bij wilden. We hebben dit dan zelf gevraagd en kregen als antwoord: "Als de klant niets zegt, worden er frietjes geserveerd." Als eerste keer kan je dit toch niet weten!

Dan het vispotje, was het slechtste vispotje dat ik ooit gegeten heb. Met nadruk op "potje". Slechts een paar gamba's, een paar stukjes zalm en witte vis. Saus? Misschien een soeplepel. Dus veel te droog. De krieltjes zwommen ook nog in het water.

Wij hadden gereserveerd om 18h. En om 19h. stonden we weer buiten met wijn, koffie en afrekening inbegrepen.
    Wij hadden een gevoel van eten, betalen en wegwezen.
    Dus voor ons nooit meer.

In de zomer van 2016 heeft Danielle Mulders (Daan) de zaak overgenomen waarmee een lang gekoesterde horeca-droom is uitgekomen. Met veel passie en enthousiasme zet Daan de zaak voort in dezelfde opzet zoals Carpe Diem groot is geworden, echter zij brengt hierbij uiteraard wel een eigen "twist" aan het interieur en aan de kaart.

21. Internationaal Meerssen

Fantastisch gegeten. Sfeer bepaal jezelf. Helaas voor ons ver uit de buurt. Lelystad / Meerssen doe je niet zo maar. Ben je met de auto en heb je Maastricht bezocht, een aanrader voor als je terug gaat.

22. Italiaans Meerssen

Ellen winthaegen

Het eten was echt heerlijk!!!
    We komen zeker nogeens terug.

Prima kwaliteit,vriendelijke verzorging

24. Internationaal Meerssen

Leuk eetcafé met een heel acceptabel kogelbiefje op de menukaart en dat voor € 12,50.

Ennie.Vrouenraets

Vanavond met 6 personen bij Onasis gegeten.
    Eten was lekker.
    Helaas zaten we in de kelder.
    Waardeloos en zeer ongezellig.
    Gevraagd voor andere plek.
    Niet mogelijk.
    Bij resereveren moet je aan geven waar je wil zitten?
    Niet klantvriendelijk.

26. Internationaal Meerssen

Jan en Agnes Wackers

Helma en Rainier: nogmaals bedankt voor het verjaardagskado: het was heerlijk (soep en biefstuk). Ook Jan heeft genoten van de carpaccio en het lekkerbekje. Jullie enthousiasme voor de zaak is geweldig, evenals de interesse voor de klanten (zonder overdreven te worden). Wij komen zeker terug!

Een frituur met de kwaliteit van vroeger.
    Beste frituur in de verre omtrek.
    Vriendelijke bediening.
    De ambiance kun je niet vergelijken met een duur restaurant, maar het is schoon en netjes.
    Prijs/kwaliteit is top.

28. Internationaal Meerssen

Annie Jetten-Lohmeijer

Heerlijk gegeten in een gezellige ontspannen sfeer met goede vriendelijke bediening

29. Internationaal Meerssen

Heerlijk gegeten, prima sfeer, vriendelijke bediening, kortom een aanrader

30. Internationaal Meerssen

Alles was super:
    Ontvangst.
    Bediening, wist niet wat Fireman was en Rainier liet het ons GRATIS proeven.
    Wandeling.
    Eten.

Helma en Rainier, bedankt.