Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Meerssen verdeeld zijn.

1. miep meijer

Heerlijk gegeten met de groupon bon!
    Voorgerecht en hoodgerecht naar keuze.
    Bediening was erg vriendelijk.
    Wij zaten achter in het restaurant waar het licht iets meer gedempt kon.
    Verder prima restaurant en goede keuken!

2. Leuk en gezellig restaurant. Bediening is goed en altijd in voor een praatje.

3. Kim

Erg jammer dat ze na aanpassing van de kaart ook het stokbrood met kruidenboter dat je normaal gesproken vooraf kreeg, hebben verruild voor een bordje met groenten in het zuur uit een potje (zilveruitjes, bloemkool, maïskolfjes enz). Smaakt nergens naar en is ook echt geen gezicht. Weer snel terug naar stokbrood met kruidenboter aub (of dan liever niks) !
    Voor de rest heeft Onassis superlekker eten.

4. Wij komen hier al enkele jaren met onze medewerkers lunchen. hier weet je in ieder geval dat alles goed is, altijd een mooie presentatie en een goede kwaliteit. Wij komen iedere keer graag terug.

5. West-Europees Meerssen

Vorige week met een smoes naar Restaurant Dinner time gelokt, ik was die week 18 geworden en eenmaal binnen bleek dat mijn ouders een surprise-party hadden georganiseerd. Geweldige avond gehad, we konden alle drankjes krijgen die we maar wilden en heerlijke hapjes gegeten. Ontzettend aardige bediening. Erg mooie, grote en gezellige zaal, aanrader voor feesten!

6. Eten top kwaliteit,
    prijs/kwaliteit zeker niet overdeven duur.
    Sfeer top, en een zeer goede service.
    Gewoonweg toppie!
    Kan niet begrijpen dat andere gasten het hier ongezellig en niet lekker vinden, maarja smaken verschillen!!

7. Take sushi is o.k. De inrichting is erg kil, vooral in de winter niet sfeervol. Sushi is lekker maar meer ook niet. Eigenaar is aardig, zijn vrouw wat minder. Workshops zijn te prijzig voor wat het is.

6,1
  8. Ben er gisteren nog met vrienden geweest, het was erg gezellig, de haard was aan, en het eten was, zoals altijd, overheerlijk en divers! Het personeel is altijd heel vriendelijk en behulpzaam en of de meubels of het gebouw er iets ouder uitzien, jeetje wie let daar nou op, muggenzifters zijn 't. Wij gaan er al jaren vaker heen en blijven daar ook mee doorgaan. Echt een aanrader, inderdaad niet zo koud en massaal als andere wokrestaurants.

9. De beste frituur van Meerssen en omstreken!!!
    Absoluute aanrader friet taco schotel!
    Ikzelf zonder knoflook!!!
    groetjes

10. Bestel al paar jaar bij merdin en altijd super kwaliteit !!!
    Soms duurt het lang voor te bezorgen i.v.m. met de drukte want druk hebben ze het wel vooral in het weekend ! Maar dat vindt ik ook alleen maar een goed teken optijd bestellen dus :) en ja er is wel eens een sausje vergeten maar wie vergeet nu eens iets niet gelukkig is dat menselijk ! Jullie zijn top vooral nooit weg gaan!

11. West-Europees Meerssen

Kerstdiner met familie
    groep van 22 personen waaronder 5 kinderen onder de 10 jaar
    en 6 tieners
    Amuse was ok, soep van de kinderen was niet te eten, zuur
    hoofdgerecht liet ontzettend lang op zich wachten en werd
    koud opgediend zonder saus, hertenbiefstuk was te lang gebakken en werd op een hoop aardappelpuree met 6 spruitjes
    en een paar uitgebakken spekjes. Dit is volgens mij geen diner.
    Na vraag om extra frietjes en groenten, duurde dit wederom
    ontzettend lang en deze werden later op de factuur als extra
    gedeclareerd.
    Jammer van een mislukt eten, hebben gezellig bij elkaar gezeten.

12. Jenny

13. Mooie zaak met vakkundig personeel.
    Altijd weer leuk en gezellig, zo'n sushi trein.
    Ook leuk dat andere keukens en toetjes vertaald worden naar sushi's, zoals een toetje-sushi met pindakaas en banaan. Klinkt yakkie, is yummie!

14. Komen regelmatig bij Onassis en zijn elke keer weer tevreden over het eten, de bediening en de sfeer.
    Laatst de 50e verjaardag van mijn man hier gevierd met ca 35 gasten. Heel goed verzorgd. Kijken terug op een bijzonder geslaagd feest.

15. Manuela

16. De beste kebab en lekkerste friet die je kan krijgen!!! Elke keer weer perfect voor de deur gebracht door de vriendelijke bediening.

17. Altijd vriendelijk en de eten is altijd goed. Goede porties en heel erg lekker.

18. West-Europees Meerssen

Patrick Lemmens

Wij hebben vanavond met 7 personen weer heerlijk gegeten, we komen hier nu voor de 4e keer en het was weer geweldig.
    Mijn vader vindt dat ze een zeer lekkere wijn schenken en niet te vergeten we hadden een lekkere amuse. We gaan nog vaak hier naar terug !

19. West-Europees Meerssen

Eten ging wel, 2 biefstukken besteld, 1 was prima, de 2e leek gekookt ipv gebakken, bleek, onsmakelijk. Groenten niet gekruid en waterig, met lauwe gesmolten kaas. Was niet druk, kan daar niet aan hebben gelegen. Kreeg wel een drankje aangeboden ter verontschuldiging. Tiramisu ijskoud, leek wel uit de diepvries. Rekening klopte niet (2e keer!) maar had geen behoefte meer om hier wat op te zeggen. Nooit meer!

20. Het restaurant maakt aan de buitenkant een wat verwaarloosde indruk en ook het meubilair is niet meer het allernieuwst maar de kwaliteit van het eten en het vriendelijke personeel maakt alles weer goed.

Er is een veelzijdig en vooral uitgebreid buffet, de koks staan enthousiast te wokken en zijn zeer attent. In dit kindvriendelijke restaurant is het voor iedereen een feest.

We zijn er inmiddels 3x geweest met steeds verschillend gezelschap en iedereen is zeer tevreden over Wok Meerssen.

21. Ziet er super netjes en leuk uit en de gekleurde borden systeem is geniaal. Al het eten wordt voor je neus gemaakt dus gegarandeerd vers. Ze hebben ook een speciale vegetarische menu dus perfect voor vegetariers. Ik had bij veel restaurants heel intensief moeten lezen om uiteindelijk te weten te komen wat vegetarisch is en wat niet.
    Aanrader!

22. We zaten 17-08 in de kelder met 16 man (bedrijfsuitje) en hebben hier heerlijk gegeten, ik had ossenhaas met frieten en heb nog nooit zulke lekkere gehad. We hebben dubbel gelegen met de bediening, het was heel erg gezellig.

23. John Huntjens

inrichting is misschien iets gedateerd maar alles is schoon en opgeruimd.
    Frites en snacks zijn van de allerhoogste kwaliteit , zeker is frites behoren tot het beste wat er in Zuid-Limburg te krijgen is , verder een uitgebreide kaart met allerlei vers bereid vlees voor een prima prijs . Bediening is zeer vriendelijk en voorkomend .
    Concluderend kun je stellen dat deze friture in top 3 van Limburg thuis hoort .

24. Leuke en frisse inrichting, eens wat anders als rood.
    Sushi is van goede kwaliteit.
    Ook voor kinderen hebben ze speciale gerechtjes.
    Je kunt zien hoe ze de sushi maken omdat de kok centraal in de zaak staat en alles op de " lopend band" zet.
    Een aanrader voor mensen die eens wat anders dan de supermarkt sushi willen proberen.

25. Ik had geen idee wat me te wachten stond wat het eten betreft.
    Het eten was heel lekker en de hoeveelheden vielen zeker NIET tegen.
    De ontvangst was zeer hartelijk mede als de bediening en heb er lekker gegeten!

Bedankt!!!

26. Kom hier nu al een aantal jaartjes, er zijn inderdaad goedkopere restaurants, maar Onassis is kwalitatief toch ook wel stukken beter, ruime porties, lekker eten, de inktvis vind ik persoonlijk de lekkerste wat in de verre omtrek te krijgen is.

27. West-Europees Meerssen

Iemand uit Meerssen

Prima gegeten bij Dinnertime, hartstikke goede service.

Prijs kwaliteit verhouding is ook prima. Misschien enig minpuntje het duurde best lang voordat het eten kwam terwijl het niet zo heel druk was.

28. S uit Meerssen

Prima shoarma en heerlijke cocktailsaus, lekker pittig.

29. s. uit Meerssen

De beste frituur van Meerssen en omstreken! Altijd goede service.

30. s.vandewall

Een leuke zaak met echte limburgse gastvrijheid. Ik kom er regelmatig en altijd is er een goede sfeer. Ook voor de kinderen is het er erg leuk, voldoende speelgoed en Riny heeft altijd een snoepje voor ze..... en als ze goed eten krijgen ze een tweede snoepje. :)