Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Meerssen verdeeld zijn.

Vanavond gegeten bij Niche, het was super, gezellig rest, leuke bediening, en super lekkere dingen gegeten, n echte aanrader.

Joey Roberts

Eten was voortreffelijk. Leuke sfeer.

Mel en Lenie

Alles is goed verzorgd en ziet er zeer smakelijk uit.
    Het smaakt zoals het oogedient wordt heerlijk!
    Service goed en de bediening erg vriendelijk
    In totaal zeker een 10 waard.
    Denk dat we vanavond toch maar even een kleinigheidje gaan eten.

Slechte bediening en dat is nog zacht uitgedrukt. Chaotisch. Ongeorganiseerd.
    Geen aandacht voor de gasten. Prijs/kwaliteitsverhouding volledig zoek.
    Gewoon niet aan te raden. Blijf er weg.

John Meijs

Gezellig restaurant waar we heel lekker gegeten hebben. Vriendelijke bediening.
    Zou goed zijn als er ook een Engelstalig menu was, zodat buitenlandse gasten ook beter kunnen kiezen.

Een aanrader!!

Yvonne Daemen

Een jaar geleden hier geweest. Altijd goed bevallen. De salade bij het hoofdgerecht sterk verkleurd, portie vlees, schnitzel nu gehalveerd, frieten gortdroog. Ook nog verhoogd in prijs. Jammer, dat de prijs/ kwaliteit zo achteruit is gegaan. Voor ons geen vervolg meer

8. Grieks Meerssen

Gezellig en lekker gegeten. Vriendelijk personeel

Wat een verrassing! Leuk zaakje in een plaats die ik niet ken maar nu wel. Goed eten, leuke ambiance en hele goede bediening. We hadden niet gereserveerd, werd in beginsel aangegeven dat er geen tafel was maar uiteindelijk werd ons een tafeltje toegewezen met de opmerking ‘dat het wel even kon duren met bestellen en uitserveren’. Niets van gemerkt!
    Voorzichtigheid die m.i niet nodig was maar waar ze in het westen van het een voorbeeld aan kunnen nemen. Gastvrouw is een perfectioniste en is in control met haar team. Een aanrader!!

Marga Rouws

Met de kinderen en kleinkinderen gaan eten.
    Slechte bediening, niet vriendelijk, voor en hoofdgerecht werde gelijktijdig geserveerd, uiensoep was redelijk, salade valdieux, een half kaasje met wat sla, en een komkommerschijfje en een kwart tomaatje, heb nog nooit zo'n onsmakelijke en slechte salade gegeten.
    Pasteitje was minimaal, kindermenu werd vergeten, nogmaals gevraagd en ja hoor het kwam er aan.
    Nog 2 cappuccino's besteld, kregen we gewone koffie, dus weer gereclameerd, kwamen er toch nog 2 cappuccino's..
    Kinderijsje op het kindermenu, werd vergeten dus weer gevraagd, oh ja, komt er aan.
    Voor ons geen tweede keer, in de zomer is het leuk, op het terras en het speeltuintje, locatie is prima, jammer dat het eten, de service en de prij/kwaliteit zeer te wensen overlaat!

Vilson

Vertaal van English naar Nederlands

Great food friendly services and low prices.
    Everything you need from a restaurant.

Weer lekker gegeten in een prettige sfeer.
    Bediening en gastvrouw zoals altijd weer top.

13. Italiaans Meerssen

Arts Sabine

Wij gaan regelmatig eten alsook afhalen bij Italia Uno en is telkens weer lekker. De zaak is niet zo groot. Mocht wat meer sfeer zijn maar die maken we dan zelf wel. De bediening door het personeel is goed. De gastvrouw is vriendelijk en alert.

Top zaak: altijd heerlijk eten, gezellige ambience, en super bediening!!

15. Italiaans Meerssen

Gezellig, huislijk en heerlijk eten!

16. Italiaans Meerssen

Een geweldige gastvrouw, zoals altijd super lekker gegeten
    Een echte aanrader
    Een 10

We waren er gisteravond, zeer goede en vriendelijke bediening, het eten erg lekker en duurde niet lang eer de gerechten werden opgediend.

18. Italiaans Meerssen

Roger Waaifoort

Eenvoudig restaurant… maar… hier worden de maaltijden door de Italiaanse kok vanuit zijn hart bereid. Wij hebben genoten!

Slecht veel dingen zijn over gaar en koud, men bestelt combinatie menu vis en vlees, echter geen vis gevonden. Het was rechtuit treurig eerst sushi dan soep daarna overgare varkenshaas snippers en dan ijs. Waren met trek erheen gegaan met 5 personen zijn daarna maar shoarma gaan eten. 2,5uur daar gezeten en met honger vertrokken echt waardeloos.

Donald duck

Goed eten, je krijgt waar je voor betaalt (je krijgt best veel voor best weinig geld) snelle service.
    Minpunt: veel banken zijn kapot en gemaakt met ducktape de sfeer kan iets beter.
    Maar verder een superfrituur.

21. Italiaans Meerssen

Waardeloos, 2,5 uur wachten op waardeloos koud eten! Genoeg andere zaken waar het wel goed is in de buurt!

22. Internationaal Meerssen

Lei Janssen

Zoals gebruikelijk : eten prima, verzorging (drank) weer uit de kunst.

Stinkt ontzettend. Frites zijn bleek en niet lekker.

24. Italiaans Meerssen

Levi

25. Italiaans Meerssen

Vanavond voor de 2e keer weer hier gegeten. Wederom een genot. Je wordt oprecht gastvrij ontvangen en keurig geholpen. Het eten is goed bereid en smaakte super. Absoluut een aanrader!

Al vaker hier gaan eten, maar de laatste tijd is het restaurant erg achteruit gegaan. Het eten is erg weinig, vooral de salade die je bij een gerecht ontvangt. Je krijgt welgeteld 1 stuk komkommer, 1 tomaatje, en 2 blaadjes sla. Verder is de bediening slecht. We hadden een kindermenu besteld waarbij als dessert een ijsje stond. Helaas lust de dochter geen ijs en we vroegen of het mogelijk was om hier iets anders voor te ontvangen, bijv een wafel. De betreffende medewerker gaf aan dat dit geen probleem was. Hij zou dit voor ons in orde maken. Na het hoofdgerecht vroeg een andere medewerker of we nog een dessert wilden. Mijn man en ik gaven aan van niet. Na 20 minuten wachten en de dochter nog steeds geen wafel had ontvangen vroeg ik een andere medewerker of het nog lang ging duren. Haar reactie:' jullie hebben toch gezegd dat jullie geen dessert willen'!
    Ik uitgelegd dat dit voor mij en mijn man idd zo was maar niet voor de dochter. Oh zei ze toen, het ijsje komt er zo aan. Waarop ik zei nee de wafel graag. Waarop zei weer antwoordde daar moet je wel extra voor betalen!
    Ik vroeg daarop om uitleg omdat de jongeman hierover niets had verteld. Maar die beweerde nu dat hij dit wel had gezegd. Nu gaat het me niet om die paar euro die ik extra moet betalen maar wel de manier waarop. En al helemaal de toon.
    Zo ga je niet met klanten om. Jammer maar ons zie je een volgende keer niet meer terug.

Ellen Groothuis

Lekkere lunch, mooie presentatie van het eten en vriendelijke bediening. Een aanrader!
    We komen zéker nog eens terug om er 's avonds te eten!

28. Eetcafé Meerssen

Zondag een heerlijke varkenshaas in champignonsaus gegeten en als toetje een verse aardbeien ijscoupe.
    Gezellige en sfeervolle zaak. Zeer vriendelijke bediening. De klant is hier echt nog koning👍

29. Eetcafé Meerssen

Rene Bovens

Prachtige zaak met prima bediening.

30. Eetcafé Meerssen

chantal en eric

We zijn hier vandaag voor het eerst gaan eten en drinken. Super genoten! Goed eten voor een goede prijs en werden heel gastvrij ontvangen. Hier komen we zeker snel terug! Greetz chantal.