Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Meerssen verdeeld zijn.

1. Internationaal Meerssen

Lei Janssen

Zoals gebruikelijk : eten prima, verzorging (drank) weer uit de kunst.

Stinkt ontzettend. Frites zijn bleek en niet lekker.

3. Italiaans Meerssen

Levi

4. Italiaans Meerssen

Vanavond voor de 2e keer weer hier gegeten. Wederom een genot. Je wordt oprecht gastvrij ontvangen en keurig geholpen. Het eten is goed bereid en smaakte super. Absoluut een aanrader!

Al vaker hier gaan eten, maar de laatste tijd is het restaurant erg achteruit gegaan. Het eten is erg weinig, vooral de salade die je bij een gerecht ontvangt. Je krijgt welgeteld 1 stuk komkommer, 1 tomaatje, en 2 blaadjes sla. Verder is de bediening slecht. We hadden een kindermenu besteld waarbij als dessert een ijsje stond. Helaas lust de dochter geen ijs en we vroegen of het mogelijk was om hier iets anders voor te ontvangen, bijv een wafel. De betreffende medewerker gaf aan dat dit geen probleem was. Hij zou dit voor ons in orde maken. Na het hoofdgerecht vroeg een andere medewerker of we nog een dessert wilden. Mijn man en ik gaven aan van niet. Na 20 minuten wachten en de dochter nog steeds geen wafel had ontvangen vroeg ik een andere medewerker of het nog lang ging duren. Haar reactie:' jullie hebben toch gezegd dat jullie geen dessert willen'!
    Ik uitgelegd dat dit voor mij en mijn man idd zo was maar niet voor de dochter. Oh zei ze toen, het ijsje komt er zo aan. Waarop ik zei nee de wafel graag. Waarop zei weer antwoordde daar moet je wel extra voor betalen!
    Ik vroeg daarop om uitleg omdat de jongeman hierover niets had verteld. Maar die beweerde nu dat hij dit wel had gezegd. Nu gaat het me niet om die paar euro die ik extra moet betalen maar wel de manier waarop. En al helemaal de toon.
    Zo ga je niet met klanten om. Jammer maar ons zie je een volgende keer niet meer terug.

Ellen Groothuis

Lekkere lunch, mooie presentatie van het eten en vriendelijke bediening. Een aanrader!
    We komen zéker nog eens terug om er 's avonds te eten!

Zondag een heerlijke varkenshaas in champignonsaus gegeten en als toetje een verse aardbeien ijscoupe.
    Gezellige en sfeervolle zaak. Zeer vriendelijke bediening. De klant is hier echt nog koning👍

Rene Bovens

Prachtige zaak met prima bediening.

chantal en eric

We zijn hier vandaag voor het eerst gaan eten en drinken. Super genoten! Goed eten voor een goede prijs en werden heel gastvrij ontvangen. Hier komen we zeker snel terug! Greetz chantal.

Vriendelijke ontvangst, aan de wensen werd voldaan eten was goed en lekker, we komen zeker terug.

henk en mia

Had vissoep besteld voor € 6.95. Was volgens mij een mengsel van een of andere open getrokken zeer gezouten blik van wat iets met tomaten te maken zou moeten hebben waar ze vervolgens wat voorgekookte mosselen (geen smaak meer), een stukje kabeljauw en nog iets wat in het water rond heeft gehangen hebben toegevoegd. Het had in ieder geval met vissoep helemaal niks te maken het smaakte ook nog niet eens naar vis. Die vissoepkok van jullie moet eens op internet kijken hoe je vissoep maakt. Wij fietsen er de volgende keer voorbij.

Relaxed gezeten, kinderen 3 uur gelachen, gespeeld. Prijs kwaliteit prima, wel erg druk.

13. Italiaans Meerssen

Restaurantje mag idd iets aangekleder, maar... Het eten is ontzettend lekker. Bediening super vriendelijk.

Voorgerechten, koud en warm en verschillende hoofdgerechten waren heerlijk, geen doorsnee maar echt goed italiaans eten. Bediening geeft je een zeer welkom gevoel.

Was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer
    Mille grazie!!
    Diana e Antoniëtta

14. Internationaal Meerssen

Jose nievelstein

We zijn er gaan eten via social deal… ten eerste zeer vriendelijke bediening en het eten was heerlijk… het was een 3 gangen menu en kregen het niet op… mooie muziek… echt een aanrader… toppie.

frederik

Gisteren bij de nachtegaal geweest.
    Megadruk geweldige locatie eten prima geen lange wacht tijden.
    Knap hoe ze het geregeld krijgen.

mevr Last

Slechte ervaring met de eigenaars erg aso gedrag.

Jos van Hooff

Mijn vader bestelde diamanthaas, die in de menukaart werd omschreven als malse biefstuk. Dit bleek tegen te vallen, was gewoonweg taai. Hij reclameerde en er werd een technische uitleg gegeven, over draden in het toelopend einde van het stuk vlees. Hij kreeg een nieuw stuk, eveneens met het steakmes niet door te komen, wederom taai. Ik proefde ook en kwam tot dezelfde conclusie, taai! Nogmaals hierover een opmerking gemaakt. Wederom uitleg, het zou geen biefstuk zijn. Vreemd want dat staat wel op de menukaart? Mijn vader liet de biefstuk terug gaan. Toen hij ging betalen werd hem medegedeeld dat de kok en de bediening het bewuste stuk vlees ook geproefd hadden en dat zij tot de conclusie waren gekomen dat het wel mals vlees was.
    Jammer, gemiste kans, zo handel je dit niet af. Niet erg klantvriendelijk, de klant gewoonweg voor schut zetten.

18. Italiaans Meerssen

Charlotte Frissen

Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Aanrader! We komen hier zeker terug. Lekker kleinschalig. Inrichting mag iets gezelliger, beetje kil.

Prima om een avondje te gaan dineren. Wij zijn met twee personen op een zaterdag om 18.00 gaan eten. Ouzo van het huis vooraf en er waren al aantal tafels bezet. Ruimte doet niet heel sfeervol aan, eten is wel prima van smaak er vooral goed warm. Voorgerecht binnen 10 minuten geserveerd, allemaal verse ingrediënten. Tzatziki had iets pittiger van smaak mogen zijn. Kijkende naar de prijs van 16 tot 18 euro voor een hoofdgerecht is de prijs kwaliteit verhouding erg goed. Samengevat een dikke voldoende.

Leon

Goede ambiance en zeer vriendelijk personeel
    Gastvrouw komt regelmatig een praatje maken.
    Eten van zeer goede kwaliteit.
    Een aanrader voor een ieder die van goed eten houdt.

21. Italiaans Meerssen

Gustaaf van den Hof

Top, lekker eten, leuke ambiance.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Sietske

Heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijk en gastvrij. Locatie nodigt niet direct uit om te gaan eten, maar kijk je daar doorheen, dan tref je een hartelijke gastvrouw met een uitstekende kaart en heerlijke gerechten.

Dit restaurant uitgekozen omdat het kindvriendelijk zou zijn en speeltuin erbij. Eerst ruim 15 min gezeten voordat er iemand bij ons kwam.
    Eten was redelijk snel geserveerd ondanks drukte. Bediening was matig, niet persoonlijk maar meer massa werk. Eten was niet echt lekker, super vette hap snel snel in elkaar geflanst. Sla was grotendeels kant en klaar. En ook nog niet t goedkoopste.
    Wij zouden er enkel nog teruggaan voor iets te drinken, maar eten zeer zeker nooit meer. Jammer, verder 'n prima locatie.

24. Grieks Meerssen

Leuk romantisch Grieks restaurant. Vriendelijke bediening en lekker eten. We komen hier zeker nog eens terug.

Ondanks enorme drukte snelle bediening
    eten (uiensoep)heerlijk en binnen 10 min,
    geweldige locatie en de kids lekker spelen in de speeltuin.
    helemaal top.

Jacques

Zeer Teleurstellend

Heden met onze collega's gaan lunchen, het is toch een wereld van verschil met de vorige eigenaars. Als ze de kok hadden overgenomen was het een goede zet geweest. Smakeloze presentatie, geen smaak of teveel smaak. Bij het concept a la Carpe Diem hoort ook vakmanschap , dit is hier zeker in de keuken ver te zoeken , voor ons voorlopig laatste bezoek.

Dick van den Booren

Tijdens doortocht in Meerssen gestrand in het restaurantje De Zeute Inval.
    We hebben genoten van een heerlijke lunch. Zeer aangename gastvrouw.
    Een adresje om te onthouden!

Kempeners

Leuke ontvangst, zeer vriendelijke bediening, lekker eten tegen een zeer goede prijs.

29. Internationaal Meerssen

Nell de Rijk

Beste Helma & Rainier

Wij, The Downhill Dancers, willen jullie van ganser harte bedanken voor een geweldige dag, 09-04-2017,die mede dank zij jullie in een woord super was.
    Het eten , meer dan genoeg, was héééérlijk, zowel het zuurvlees als ook de kip in zigeunersaus. Top!
    De vriendelijke bediening, het meedenken en jullie enthousiasme, zooo gezellig.
    Du Commerce is een absolute aanrader voor clubs die iets voor hun leden willen organiseren zoals bv. de wandeling, bij jullie verkrijgbaar, door het bos.
    Wij komen zeker terug, nogmaals bedankt voor alles.

Tot ziens!!

30. Italiaans Meerssen

Jeanine

Een super gezellig knus restaurant met heerlijk eten en goede behulpzame bediening!