Op dit adres zit nu: SillyDays

Dinner time in Meerssen

Op de markt.

5. Betalen Master Card Visa pin

1319100313 76
1335199917 77
1362032590 72
1496195956 76
1517662094 76

1. Afgelopen zondag hier gaan eten. Wij vonden het eten heerlijk en de bediening eveneens perfect. Ook qua prijs is het best aantrekkelijk. We zullen hier in de toekomst zeker vaker te vinden zijn.

2. A.K.K Lemans

Via kennis vernomen dat je hier heerlijke spareribs kunt eten en ze hadden gelijk.
    Gisteren heerlijke spareribs gegeten, mijn vrouw had een zeer malse biefstuk. Het was perfect, vlotte bediening, ik als spareribs-liefhebber ga hier zeker vaker heen.
    Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.

3. We hebben heerlijk gegeten met twee personen. We hebben allebei de ''surf & turf'' gehad, waarvan vooral de scampi's heerlijk waren.
    De gastvrijheid was zeer goed en het restaurant ligt in een mooie omgeving.

4. Ben er nu twee keer geweest. Elke keer was het weer raak. De menukaart ziet er leuk uit, maar als puntje bij paaltje komt zijn er verschillende gerechten op, hoe vroeg (half 6) je ook komt.
    Het eten zelf is wel oke en niet heel duur, maar duurt erg lang voor het geserveerd wordt.
    Er is te weinig bediening voor het aantal tafels dat er is, en als er een grote groep komt, moeten de rest van de tafels daaronder leiden. Als compensatie voor 1,5u wachten op het hoofdgerecht krijg je dan een consumptie gratis...
    Ik zou hier niet terugkomen, zeker niet voor een snelle hap.

5. Kruijntjens-Hendriks

Zeer goed gegeten bij Dinner-Time, snelle bediening en heel lekker eten voor een goede prijs!
    Tevens hebben wij er ons bruiloftsfeest gegeven en dit was echt super! Een toplocatie voor een leuk, gezellig feest. Alle gasten hebben heerlijk gegeten van het prachtig gepresenteerde buffet en de bediening was prima!

Een aanrader dus!

6. j. hermens

Wij hebben erg lang moeten wachten op het eten.
    Het was smakeloos, en er zaten zelfs geen groenten bij het visgerecht, alleen een beetje slappe pasta. De vis was ook niet vers! Het voorgerecht, twee champignons in een bakje met saus, smaakte nergens naar, maar kost wel7,75. Ook reden er voortdurend auto's dicht langs het terras, niet echt gezellig. De bediening kon ook veel beter. Wij gaan hier nooit meer eten!

7. J. Kunze

Vanavond Brasserie DinnerTime aan de gezellige Markt in Meerssen bezocht en weer gekozen voor 'n heerlijk drie-gangen-diner en spicy-spare ribs met 'n grote puntzak frites.
    Naast ons zaten twee dames uit Maastricht, die vertelden dat ze vanavond de lekkerste spareribs zowat uit heel Zuid-Limburg gegeten hadden; ze hadden al tal van restaurants en brasseries bezocht, maar die spareribs vielen allemaal in het niet bij die van DinnerTime. En in juli en augustus kun je onbeperkt spareribs voor maar € 14,95 eten, dus mensen, waar wachten jullie op? Smakelijk eten!
    Ook is er een doorlopende expositie van mooie en kleurrijke schilderijen van Hans van den Eertwegh (Limburgse Kunstkring) te zien. Ook de moeite waard.

8. J. Bovens

Wij gaan bij Dinner Time regelmatig een seniorenmenu eten.
    Dit is een 3-gangen-keuze menu, uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding. Voor een ouder persoon meer dan genoeg. De 3 gangen zijn incl. een heerlijke puntzak friet. Je kunt ook voor spare-ribs kiezen, ook een aanrader.
    Gastvrouw is heel vriendelijk en maakt graag een praatje, wat het geheel gezellig maakt. Dinner Time is qua uitstraling een moderne, strakke zaak. Voor Meerssen is Dinner Dime met al haar mogelijkheden, incl. terras, een echte aanwinst.

9. Vorige week met een smoes naar Restaurant Dinner time gelokt, ik was die week 18 geworden en eenmaal binnen bleek dat mijn ouders een surprise-party hadden georganiseerd. Geweldige avond gehad, we konden alle drankjes krijgen die we maar wilden en heerlijke hapjes gegeten. Ontzettend aardige bediening. Erg mooie, grote en gezellige zaal, aanrader voor feesten!

10. Eerste kerstdag genoten van een vijf gangen diner met een fantastisch Grand desert! De bediening was zeer vriendelijk, alleen jammer dat er een groep aanwezig was die erg luidruchtig was, de ouders sloegen zelfs met bestek op tafel om de kinderen tot orde te roepen. We hebben de bediening gevraagd of ze hier iets aan konden doen, maar ondaks hun verzoek aan de groep mocht dit niet baten. Ondanks dit hadden wij toch een leuke avond.
    Omdat we zo heerlijk hadden gegeten, zijn wij 4 januari nog eens teruggegaan met de familie om het nieuwe jaar in te luiden. De sfeer was voortreffelijk, we kregen zelfs een drankje aangeboden voor het nieuwe jaar. Prijs-kwaliteit verhouding is prima, we zullen hier zeker nog terugkomen!

11. Kerstdiner met familie
    groep van 22 personen waaronder 5 kinderen onder de 10 jaar
    en 6 tieners
    Amuse was ok, soep van de kinderen was niet te eten, zuur
    hoofdgerecht liet ontzettend lang op zich wachten en werd
    koud opgediend zonder saus, hertenbiefstuk was te lang gebakken en werd op een hoop aardappelpuree met 6 spruitjes
    en een paar uitgebakken spekjes. Dit is volgens mij geen diner.
    Na vraag om extra frietjes en groenten, duurde dit wederom
    ontzettend lang en deze werden later op de factuur als extra
    gedeclareerd.
    Jammer van een mislukt eten, hebben gezellig bij elkaar gezeten.

12. Patrick Lemmens

Wij hebben vanavond met 7 personen weer heerlijk gegeten, we komen hier nu voor de 4e keer en het was weer geweldig.
    Mijn vader vindt dat ze een zeer lekkere wijn schenken en niet te vergeten we hadden een lekkere amuse. We gaan nog vaak hier naar terug !

13. Eten ging wel, 2 biefstukken besteld, 1 was prima, de 2e leek gekookt ipv gebakken, bleek, onsmakelijk. Groenten niet gekruid en waterig, met lauwe gesmolten kaas. Was niet druk, kan daar niet aan hebben gelegen. Kreeg wel een drankje aangeboden ter verontschuldiging. Tiramisu ijskoud, leek wel uit de diepvries. Rekening klopte niet (2e keer!) maar had geen behoefte meer om hier wat op te zeggen. Nooit meer!

14. Iemand uit Meerssen

Prima gegeten bij Dinnertime, hartstikke goede service.

Prijs kwaliteit verhouding is ook prima. Misschien enig minpuntje het duurde best lang voordat het eten kwam terwijl het niet zo heel druk was.

15. bezoeker dinner time

Heerlijk gegeten, voor een zacht prijsje.

Hele aardige bediening en ik hoefde niet lang op mijn eten en drinken te wachten.

Enige minpuntje was dat het ijs al ver gesmolten was toen ik het kreeg!

Maar wel een absolute aanrader.

16. eline hermans

We hebben met onze kinderen super lekker en gezellig vanavond buiten bij DINNER Time gegeten. Hele aardige en vriendelijke bediening en niets was teveel om ons een gezellige en smakelijke avond te bezorgen. Zeker een aanrader en wij komen er terug.

17. Henk Stoffels

We kwamen hier laatst eten met de kinderen, uitgebreide kaart, maar hoe het werd geserveerd was een beetje goedkoop. Het eten was wel lekker, maar niet geweldig, dus de prijskwaliteit is goed. Voor de kinderen vond ik het ook niet echt geschikt, het is meer voor wat oudere mensen. De sfeer was ook niet zo gezellig. Het was een gezellige avond, maar we zouden hier niet meer terugkomen.

18. John en Nicole

Heerlijk op het terras gezeten! Met een goede verzorgde cappuccino. Super vriendelijke bediening!

De croque monsieur smaakte heerlijk.

Een aanrader!

19. ensinck op Kemna P.

Lekker eten in een super restaurant en betaalbaar.

We waren uit eten met onze hele familie, 17 pers.

Iedereen was dik tevreden en hadden meer dan genoeg gegeten.

Gastvrijheid is prima, lekker ongedwongen sfeer.

Bedankt, hier komen we nog vaak terug.

Peter.

20. Heerlijk gegeten voor weinig geld.

Zeer vriendelijk personeel die erg behulpzaam is.

Zeker een aanrader voor de volgende keer!

21. We hebben met een groep van 8 heerlijk en gezellig gegeten.

Er werd aandacht besteed aan de vragen en bij de bestelling kon er ook nog veel gewijzigd worden.

Het eten was smakelijk en ook werd er leuk opgediend.

22. Heerlijk gegeten, wordt leuk geserveerd en zeer attente en vriendelijke bediening. De koffie wordt geserveerd met een schaaltje slagroom en een glaasje water. Perfect, zeker gezien de prijs. Bediening gaat niet vlug, dit is misschien de zuid-Limburgse mentaliteit, vonden wij ook niet erg, het was mooi weer en we zaten heerlijk op het terras met muziek op het plein.

23. Mvr. Janssen

Ik vond het niks.

De gastvrouw en -heer hebben geen aandacht voor de gasten, personeel is ook niet echt vriendelijk... Heb twintig minuten op het terras gezeten, en er kwam niemand een bestelling opnemen. Ze hebben ons wel zien zitten (kan niet anders).

Ik ga er nooit meer heen.

24. Tijdens onze vakantie heerlijk gegeten bij dinner time.

Een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke en correcte bediening. Een echte aanrader voor diegene die voor weinig geld goed wil eten.