Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Meerkerk verdeeld zijn.

1. Eetcafé Meerkerk

Ron Voormeeren

2. Chinees-Indisch Meerkerk

Willeke

Helaas een teleurstellende ervaring. Duurde erg lang voordat het eten werd geserveerd en uiteindelijk (na 1,5 uur) stond alles voor de volwassenen op tafel, maar waren de kindermenu's er nog steeds niet. Het eten was wel lekker verder, maar omdat het zo lang duurde, zal ik hier niet snel weer heen gaan met kinderen.

Een ruim, netjes, in retrokleuren (veel bruin en geel) uitgevoerd filiaal. Voor FastFood moesten we toch wel een tijdje op onze bestelling wachten, maar die werd dan wel keurig aan ons tafeltje gebracht. Het eten is bekend, maar valt hier zeker niet door de ondergrens. Volgens de jongste rook het op het toilet naar drop, maar dat is vast een goed teken.

Heidi van Zoelen

Zeer slechte ervaring. Broodje hamburger was een slappe en dunne hamburger in een nog slappere pita. Niet opgegeten en naar de Mcdrive gereden. De rest van de bestelling was ook niet voor herhaling vatbaar en in een vergelijkbare uitvoering als het broodje hamburger.

5. Eetcafé Meerkerk

Frietjes gegeten bij La Place in Meerkerk, niet te eten, vreselijk vet en niet gaar. La Place voor mij nooit meer!

6. Eetcafé Meerkerk

J den Ridder

Zoals je op de foto ziet, lijkt t wel afval, n rauwe Hamburger, oude opgewarmde harde frites, en wat rauwe bleeke frites.
    Vet staat op je bord.
    Echt niet voor herhaling vatbaar.

Sorry, maar dit restaurant slaat alles.

Het ziet er totaal niet uit, achterstallig onderhoud, alsmede met de staat van reinheid is hier echt slecht gesteld.

Het eten kon er mee door, maar de prijs is in onze ogen totaal niet in verhouding met het gebodene.

In onze ogen is het een van de laatste stuiptrekkingen van AC Meerkerk.

Breda

We kregen hier vandaag smerig bestek wat ik al niet prettig vond. De tomatensoep met ballen was gekookt met zeewater volgens mijn tafelgenoot zo zout was deze. De friet was slap en ook voorzien van te veel zout en de schnitzel was hard, zout en droog. Daarbij een bediening die kortaf was en geen antwoord gaf op onze klachten. Het lijk er op dat je geluk moet hebben met de bediening en de keuken.

Rob Gaaff

Vandaag geluncht bij dit restaurant Meerkerk. Na een zeer negatieve ervaring bij het AC restaurant Zevenaar (voedselvergiftiging opgelopen na het consumeren van ragout) besloten we alsnog een etentje bij AC Meerkerk te wagen.
    Wat een deceptie. De kroketten bleken de vieze grijze-massa-horeca-smurrie kroketten te zijn a Eur 7,50.Ik verwacht toch zeker op z'n minst kwekkeboom of equivalente kroketten voor dat bedrag De uitmijter was aangebrand. Het witte brood was oud en droog. Zowel bij de kroketten als bij de uitsmijter..
    AC: NOOIT MEER.

Positief: De dame die onze bestelling verwerkte was heel aardig.

Rond half 9 's avonds, op een zaterdag nog binnen gekomen samen met 2 reisgenotes. De keuken was nog een half uur open, dus onze bestelling moest nog bereid worden.
    Het personeel was uiterst vriendelijk en ik had ruim de tijd om een van m'n reisgenotes die het Nederlands niet machtig is uitleg te geven over het menu.
    Zij wou geen friet bij de vis, dus kreeg ze de aanbieding de friet te vervangen door rijst, wat ik best opmerkelijk vond: niet overal is men zo flexibel om van 'vastgestelde' menu's af te wijken, maar misschien lag dat aan het tijdstip. De heer van de bediening die er stond was sowieso erg vriendelijk en sprak ook redelijk goed Engels.

Uiteindelijk onze keuze gemaakt, afgerekend en gaan zitten. Het restaurant was (natuurlijk) erg leeg, maar daardoor lekker rustig, ook de muziek stond lekker zacht.
    Voor de gerechten die nog bereid moesten worden hadden we 2 pagers meegekregen, een prima systeem naar mijn mening!
    De schnitzel die ik had besteld bleken er 2 van riante afmeting en goede kwaliteit te zijn, samen met een flinke portie friet. Hetzelfde gold voor de vegetarische burger die een van m'n reisgenotes had.
    Ook de vis viel goed in de smaak.
    De tomatensoep met ballen (letterlijk de beschrijving ;) ) was wat flauw, maar waarschijnlijk stond die al een tijdje, dus dan is dat nog wel te begrijpen. Wel was 'ie gloeiendheet.

Voor iets van 52 euro hadden we met z'n drieën:
    2 tomatensoep met ballen, 1 croissant, 1 warme chocomel, een halve liter ijsthee, een vegetarische burger met friet
    én een kipschnitzel met friet.

Als het allemaal niet zo aangekleed hoeft, kun je hier prima eten naar mijn mening. Zeker iets om te onthouden voor een volgende keer!

11. Snackbar Meerkerk

Simon visser

Vriendelijke lieve mensen met uitstekende service en aandacht voor hun product!
    Probeer het snel zelf!

12. Snackbar Meerkerk

Altijd goed eten en de service is top! Echt een aanrader!

13. Chinees-Indisch Meerkerk

In november twee maal zakelijk dit restaurant bezocht. Tijdens het eerste bezoek een Ti pan gerecht met kip gegeten, de tweede maal het vogelnestje met kip, cashew noten en garnalen gegeten. Mihoun als bijgerecht.
    Zowel de ouders als kinderen werken in het restaurant, ze zijn erg beleefd en attent.
    Het eten wordt bereid uit verse producten. De porties zijn groot maar ook kwalitatief erg goed. Een goed restaurant op een plek waar je het niet verwacht. Hier kom ik in de toekomst zeker terug!

14. Chinees-Indisch Meerkerk

Dianne Ham

Wij gaan al jaren met het gezin naar het restaurant De Lange Muur. De service is in die periode nooit tegengevallen. Iedereen wordt met respect geholpen. Het eten is ook uitmuntend. Wanneer u nog nooit bij restaurant De Lange Muur hebt gegeten, zou ik het u zeker aanraden om een keer te proberen!

Ik heb in jaren niet zo slecht gegeten. Kipsate, de kip was te zout, de patat te hard en droog en de atjar kwam uit pot. Bestek was kleverig en de omgeving troosteloos. Dit nooit meer!!!

16. Chinees-Indisch Meerkerk

R. De Jong

Absoluut een topper. Het beste Kantoneese restaurant in de omgeving. En vraag in het restaurant vooral naar iets anders: ze maken allen voor je in Kantoneese stijl!

Ik kom net binnen om 13 uur en vraag netjes om een bruin broodje kip. Wordt ik op een zeer onvriendelljke manier te woord gestaan door een dame met een bril achter de broodjes. Dat ze punt 1 geen bruine broodjes meer heeft en het wel 2 minuten duurt voordat er iets is afgebakken.
    Hoe bedoel je?wij komen hier nooit meer en geven dit zeker door aan familie etcetc.

18. Chinees-Indisch Meerkerk

Lekker eten. Goede bediening en zeer klantvriendelijk.

19. Chinees-Indisch Meerkerk

Lekker eten en een leuk restaurant. Bestel er ook regelmatig eten voor thuis!

Niet best. Erg sfeerloze tent. De volgende keer weer naar de MacDo ernaast.

Gisteren dacht ik even snel wat te eten na een lange rit, maar hier zag ik snel vanaf! Wat een vieze bende is het daar! Overal waar je keek zaten vliegen en niet een paar, maar heel erg veel! Te smerig voor woorden! Hier zien ze mij nooit meer!

A.Assenberg

Vanavond bij AC Meerkerk gegeten, wat een droefenis. Biefstuk frites met een bijzonder waterig pepersausje, paar stukjes sla, doperwten, maïs en blokjes paprika zonder dressing. Het geheel was smakeloos, de pepersaus ronduit smerig.
    Niet meer doen, vergeleken met dit levert de grote M haute cuisine!

Zit net een broodje gezond te eten. Moet vier en een halve euro betalen voor een broodje met 1 plakje kaas, 1 plakje ham, 1 plakje tomaat, 1 plakje komkommer en 2 stukjes ei. Niet normaal, ga de volgende keer wel naar de Mac ernaast. Ook liggen de broodjes onbeheerd en kan iedereen er aanzitten. Brrr mij zien ze hier niet meer.

Jula Post

Laatst gegeten bij AC restaurant in Meerkerk. Wat is het daar veranderd. Betere uitstraling dan vroeger, wel een beetje kaal. Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om het de gast zo aangenaam mogelijk te maken. Ik heb een fish en chips gegeten, deze was goed van smaak net als de friet. Ik ben erg tevreden, kom graag nog eens terug. Prijs is misschien niet helemaal in verhouding, maar zo heb je ook leuke aanbiedingen en kortingsbonnen.

Onlangs met 4 wezen eten. Bij ontvangst was er niemand. Leeg restaurant en toch had men het erg druk. Er was blijkbaar iemand van het hoofdkantoor, werd ons verteld. Deze mensen zijn blijkbaar belangrijker dan de gast. Wat een raar en naar bedrijf is dit. Voorgerecht na 25 min. op tafel. Hoofdgerecht 1 uur daarna. Dit is te lang. Kan echt niet. De kwaliteit van dit "opgewarmde voedsel" is uitermate slecht. Het lijkt of daar alles uit blik komt. En sacherijnig personeel zodra je iets minder positief bent. Dat hier de deur elke dag nog open gaat is mij (en meerdere mensen) een raadsel. Ooit wel eens 's nachts laat ingecheckt in het hotel. Toen was er wel een vriendelijke portier. Maar dat is dan ook het enige positieve. Ondanks een klachtenmail te hebben gestuurd, geen enkele reactie. Zo laat een verliezer als AC zich echt kennen. Flutbedrijf met flutbedrijfsvoering. Wat zou AC zijn zonder een blikopener? Gesloten!!!! Blijf beter weg.

Jan Vink

Op 23 mei AC Meerkerk bezocht. Mijn vroegere ervaringen met de AC restaurants in zijn algemeenheid waren niet sterk. Mijn bezoek heeft dit nog een keer bevestigd. Een heel slechte ervaring. Wij wilden een lekker broodje, maar belanden uiteindelijk maar bij een uitsmijter, waarvan de prijs/prestatie verhouding ronduit slecht was.

Het restaurant is qua sfeer bedroevend. Dus dit is echt de laatste keer dat ik van AC gebruik maak en dus ook van de aanverwante bedrijven. Er zijn veel betere keuzes en voor een aantrekkelijkere prijs.

27. Chinees-Indisch Meerkerk

Al ruim 15 jaar eten wij regelmatig 2 á 3 keer per jaar bij dit restaurant. Helaas zien wij de kwaliteit elke keer achteruit gaan met het 'hoogtepunt' afgelopen maandag. Het was erg druk in het restaurant. Het eerste wat opviel was de bediening, jonge meiden welke best wel hun best deden maar duidelijk over geen enkele ervaring of kennis beschikten. Na aankomst om 17:15 kregen wij de menukaarten en konden we bestellen, men vergat echter even iets te drinken aan te bieden. De voorgerechten kwamen redelijk snel op tafel en waren van redelijke kwaliteit. Het hoofdgerecht liet echter ruim 1,5 uur op zich wachten en werd pas na meerdere keren vragen uitgeserveerd toen wij aangaven als e.e.a. niet voor 18:45 op tafel zou staan wij weg zouden gaan. Ondertussen waren al diverse mensen weggegaan i.v.m. de lange wachttijden. Na enkele malen navragen kwam uiteindelijk het eten.

Nasi i.p.v. witte rijst, kip ananas zonder ananas en half rauwe (!!!!) kip. De gerechten van de kinderen zijn nooit gekomen. Op ons commentaar werd gereageerd met: 'Ik breng het wel even naar de keuken dan doen we er wel wat ananas bij", "Oh hadden de kinderen ook wat besteld". Drinken kreeg je alleen als je de aandacht van één van de dames wist te trekken. De chefin liet zich ondanks de onrust in de eetzaal slechts één keer snel zien, toen een hele tafel van 8 personen de zaak verliet nadat zij na ruim een uur wachten slecht één portie Bami hadden gekregen. Uiteindelijk maar gegeten wat er stond, behalve de kip, naar de kassa gegaan om te betalen.

Gelukkig stond wel alles juist op de rekening onze gerechten en die van de kinderen, aangegeven dat ik echt niet van plan was om de rekening geheel te betalen en de chefin wilde spreken. Serveerster naar achteren en deze kwam na een paar minuten terug, 'Chefin heeft nu geen tijd'. Kortom een restaurant dat in de afgelopen jaren van zeer goed naar nu ronduit slecht is gedaald, absoluut geen aanrader meer, jammer !!

28. Chinees-Indisch Meerkerk

Lekker eten en vriendelijke medewerkers!

Van de pol

Hoe slecht kan een AC restaurant zijn? Heel slecht. Een absoluut niet eetbare vieze uitsmijter, gemaakt door ongezellige mensen. Advies: sluiten die tent.

Vandaag hier gegeten, gekozen voor de biefstuk. Smaakte prima, pepersaus had iets pittiger gemogen, verder alles oké. Snap de reacties hieronder niet.