Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Medemblik verdeeld zijn.

1. Ben redelijk te spreken over deze eetgelegenheid. Persoonlijk vind ik de maaltijd wel eens sober, stukkie vlees met patat, groenten krijg je er niet bij en het garnituur maakt dat niet goed. Minpunt is dat wanneer je amper je laatste slok genomen hebt personeel op een dwingende manier vraagt -nog maar 1-. Ik voel me hierdoor opgejaagd, daar het personeel dit allemaal doet moge het duidelijk zijn dat in opdracht is van ´lange frans´. Het is wel een mooie locatie, met name buiten zit je prachtig met uitzicht over de haven.

2. joop en chris

Zondag 4-8-13 hebben we toen we met de boot in het stadje medenblik lagen weer genoten van allerlei koude en warme kleine griekse gerechtjes. Het eten bereidt door een griekse kok smaakt altijd verrukkelijk. Kortom voor een gezellig avondje uit is dit zeker een aanrader in dit restaurant met een leuke griekse sfeer en attente bediening.
    Groetjes joop&chris

3. Ik heb samen met mijn vrouw geluncht en het viel erg tegen.

Mijn vrouw had maaltijd salade carpaccio, de carpaccio was exact afgemeten met de oppervlakte
    van het bord, erg zuinig dus.

Ik had de klap van de molen met vis en vlees, wederom zeer zuinig wat ik op m'n bord voorgeschoteld kreeg. Het gerecht was inderdaad een klap van de molen want de ingrediënten waren op m'n bord gekwakt. We gaan hier geen lunch meer nuttigen, dit terwijl we een tijd geleden daar heel lekker hadden
    gedineerd.

4. Petra Vos

5. Gezellig met live muziek . Een echte aanrader.

6. Chinees-Indisch Medemblik

Zeer lekker eten, heerlijke gerechten met name bami malai, heerlijk gekruid. Zeer mooie en vriendelijke bediening. Aanrader voor iedereen die van chinees houdt.
    Een woord voor; Toppie.

7. MED 7
    Italiaans Medemblik

Greetje

Wil bij onze beoordeling wel een onderscheid maken hebben gisteren geluncht op het terras broodje gezond en broodje tonijn zijn echt een aanrader. Super vriendelijke en attente serveerster! Dit was dan ook vandaag de reden om vanavond hier wederom te gaan eten! Wat een teleurstelling! De bediening was zeer gehaast ondanks de weinige tafels die bezet waren. Ons stokbroodje kruidenboter hadden we nog niet eens voor de helft op en kijk aan daar was het hoofdgerecht al. De kwaliteit was redelijk. Tip: vraag of alles naar wens is en of mensen nog iets willen drinken. Wij moesten zelf om een tweede drankje vragen!!

8. E. Wieser

Hele warme sfeer en uitstraling, bijzonder gezellige mensen en vooral heerlijk gegeten voor weinig geld.

9. Kleine eetwaren Medemblik

Vandaag wat eten laten thuisbezorgen in Wervershoof. Eten was prima, snel bezorgd en dat tegen schappelijke prijzen! Eten was ook nog goed op temperatuur en in overvloed. We hebben lekker gegeten! Bedankt!

10. Nou vandaag de proef op de som genomen en voor de 2e keer gegeten hier en wederom weer fantastisch gegeten en geen foutje ontdekt. Top hoor. Wij gaan er zeker weer heen. Heerlijk.

11. Chinees-Indisch Medemblik

Wil Luiken

Ik eet er altijd prima en de dames en de heer die je bedienen zijn zeker niet gemaakt of chagrijnig.

12. Afgelopen week hebben we hier gegeten, mijn tafelgenoot de vissoep en de spare ribs, ikzelf had de huisgerookte carpaccio en rogvleugel. Naast dat de bediening charmant en op een leuke manier bediende was het eten helemaal top! Alles goed in balans en perfect op smaak.
    De prijs vond ik erg meevallen, zeker als je kijkt naar de grote porties die je krijgt.
    Een pluim!!

13. Waxwell

Vandaag voor een eenvoudige lunch geweest. Uitsmijter was rijk en smakelijk, de club sandwich heerlijk, overdadig en goed gepresenteerd.

Bediening erg vriendelijk.

14. S.M. Ditvoorst

In de afgelopen jaren veelvuldig bij d'Artiest gegeten. Veelal tevreden. Een enkele keer was het wat minder. Deze keer (zondagavond 2 juni j.l.) was het ronduit (heel wat) minder. De menukaart beloofde
    3 grote sliptongen. Dus bestelden wij (echtgenote en ik) deze vis in dit visrestaurant. Tot onze grote
    verrassing kregen wij elk vier tongetjes; zeer klein en met zo weinig visvlees dat een gerenommeerde kok er zich voor zou schamen deze aan te bieden. Bovendien waren de visjes aan boven- en onderzijde verschillend gebakken. Voeg daaraan toe dat de groenten (die we bij andere bezoeken altijd voortreffelijk vonden) dit keer nauwelijks aangegaard en half lauw en deels koud geserveerd werden.
    Jammer....

5,1
  15. Chinees-Indisch Medemblik
  16. Altijd een gezellige sfeer, zeer vriendelijke bediening en lekker eten.
    Tot de volgende keer!

17. Lekker eten, leuke sfeer en personeel. Het enige puntje van kritiek was dat we lang moesten wachten op een tafel. Personeel was erg vriendelijk.

18. Gisteren eindelijk vakantieveilingenbon gebruikt voor dit griekse restaurantje. Heerlijk gegeten! Niet overdadige hoeveelheden, maar daardoor wel de bordjes leeg en met een gevulde maag naar huis. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs!

19. Piet

Eind april 2013 hier gegeten. Bediening zeer vriendelijk, maar kregen bij het bestellen te horen dat mensen die het driegangen menu via Vakantieveilingen gekocht hadden voor sommige gerechten 2,50 euro moesten bij betalen. Heel vreemd natuurlijk als dit nergens genoemd wordt. Dit gold ook voor de Souvlaki, spies met verschillende soorten vlees. Het vlees was op zich goed maar het lag op een bord met de salade en patat. Dit had tot gevolg dat de patat slap werd door vocht van het vlees en de salade. Dus een tip, serveer de patat apart in een schaaltje. Kortom niet voor herhaling vatbaar.

20. Chinees-Indisch Medemblik

Erik

Misschien wel de beste Chinees waar ik ben geweest. Bami compleet en Bami Speciaal besteld, erg lekker, meer dan we op konden, en die varkenshaas in kerrie saus was echt geweldig!!
    Bediening was goed, vlot eten op tafel, en grapjes maken met bediening.
    Enige nadeel is dat de tafels best dicht op elkaar staan, omdat het gebouw in de diepte is.

21. Het begon al bij binnenkomst. We waren met z'n tweeën, en konden kiezen uit twee plekken. 1 plek nagenoeg bij anderen op schoot, de andere plek naast de trap naar het toilet. De andere plekken waren "gereserveerd". Het werd het wiebelige tafeltje met de te kleine stoelen bij het toilet. Na ons kwamen nieuwe stellen, die de "gereserveerde" plekken 1 voor 1 mochten uitzoeken. Het eten was wel ok, maar veel te weinig. Een paar patatjes, 1 plakje tomaat, 1 plakje komkommer en een beetje sla. Een klein beetje tzatziki en dat was het dan. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

22. Heerlijk op het terrasje genieten van het zonnetje en een heerlijk biertje en goed eten.

23. MED 7
    Italiaans Medemblik

Bea

Super lekker gegeten, nette vlotte vriendelijke bediening. Was onze eerste keer maar we gaan hier zeker vaker terug komen!

24. Voor het eerst geweest. Heel klein maar zeer de moeite waard. Sfeervol gezellig, goed personeel alle aandacht voor hun gasten en hebben veel te vertellen over de kaart. 8 kleine 4pers. tafels en 1 grote tafel voor groepen. Goed overzichtelijke menukaart met voor iedereen wat wils. Open keuken wat er leuk uitziet.
    Het eten was voortreffelijk en heerlijk niks te kort. Kortom een echte aanrader en zeker dat we er terugkomen.

25. Carla en Otto

De kwaliteit van het eten was prima maar het was weinig. Ik had er genoeg aan maar mijn bord ging helemaal leeg. Mijn vriend heeft ook lekker gegeten maar had bijna de neiging om nog een hoofdgerecht te bestellen. De menukaart gaf aan dat het hoofdgerecht geserveerd werd met salade, rijst en patat, maar er lag een klein hoopje sla op het bord met 1 plakje komkommer en 1 plakje tomaat en een hoopje patat. Ik had liever gezien dat er een bakje patat en een bakje salade bij werd geserveerd. Er kwam ook niemand vragen of alles naar wens was en of er voldoende was. Nadat we ons bord leeg hadden gegeten duurde het zeker 10 minuten voordat er iemand kwam en we vertelde ons ongenoegen. Er werd gezegd dat ze het erg druk hadden maar we zagen ze telkens met elkaar kletsen achter de bar en regelmatig stonden de twee serveersters te eten en drinken achter de bar.

26. Desiree Romar

Erg gezellig, heerlijk gegeten.

Helaas zijn de stoelen niet comfortabel, klein minpuntje.

27. Met vrienden aan het Bolle Jannen geweest.Het was Super! Het eten, de sfeer, de bediening.
    Echt een aanrader.

28. Goede en vriendelijke bediening, prima prijs en heerlijke salades. Aanrader.

29. Een heel gezellig restaurant. Personeel is heel vriendelijk en het leukst is dat je
    de kok bezig ziet. De gerechten zijn grandioos, wij zijn er al meerdere malen geweest samen en met vrienden.

30. Mieke Vermeer

Wij hebben vanavond heerlijk gegeten bij restaurant de Driemaster. De bediening was ook ontzettend vriendelijk en de sfeer zo aan de haven was perfect. Wij komen bij ons volgende bezoek graag weer terug bij dit sfeervolle restaurant.