Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Medemblik verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Medemblik

Gerda Reuvers

Bij Danny Leung zit je altijd goed kwaliteit sfeer en vriendelijkheid ten top

We hebben heerlijk gegeten, maar dat wisten we al. Personeel erg vriendelijk en gastvrij. Jammer dat de voordeur niet goed sloot, waardoor hij op een kier bleef staan als er nieuwe gasten binnenkwamen. Het was gisterenavond behoorlijk fris buiten. Verder een super-plek waar we volgend jaar na onze roeitocht weer graag langskomen.

3. West-Europees Medemblik

Sylvia Koopman

Voor eerst in dit restaurant gegeten.
    Een lunch voor € 25,00 pp incl
    2 glazen heerlijke wijn en waar je kon kiezen uit 2 gerechtjes en daarna koffie. Topbediening, de lunch waaraan veel zorg was besteed en we hebben heerlijk gegeten. Daarna onszelf verwend met een heerlijk dessert. Hier komen we zeker nog eens terug.

4. Chinees-Indisch Medemblik

TJ. Poland

Goede ervaring, ook in het verleden.
    Vriendelijk bediend, lekker smakelijk eten.

guda van melsen

20 Oktober met vijf personen heerlijk gegeten. We komen zeker weer terug.

Weer heerlijk gegeten en gezellig gezeten. Dik voor elkaar!

R van Drechterland

Ik geloof dat ik nog nooit zo smerig en vet heb gegeten als in deze ballentent. Hongerig van het varen aangelegd in het Emmapark en op het terras beland. Voor patat en kroketten de hoofdprijs vragen en dan zo vet en zo onvriendelijk uitserveren zou verboden moeten worden in ons land. Saillant detail: bij binnen afrekenen vraagt een hovenier om een glas (kraan)water om paracetamol in te nemen. Dat schijnen ze daar niet te hebben dus werd er een papieren beker gevuld met Spa blauw (?). Het flesje was al open. Meneer mocht voor €2,50 pinnen. Heel brutaal en zeer ongastvrij personeel.

2,1
  8. Nederlands Medemblik

Gister heerlijk gegeten bij D'artiest. Ondanks de drukte hebben wij een super service gehad. De bediening was erg vriendelijk en binnen was de sfeer gezellig.
    Mijn man had de tournedos en ik had de tonijn. De borden waren mooi opgemaakt en het eten was erg lekker.

Wij komen zeker weer terug!

9. Nederlands Medemblik

We vonden het er erg gezellig uit zien. Bediening was ook goed, maar het eten was een tegenvaller, de gambas waren hard en de toetjes waren ook niet zo lekker, de cheesecake was droog en de aardbeien sorbet was veel te zoet. En de patat was niet echt warm. Dus voor ons was het zeker niet het geld waard.

Het eten is prima, evenals de locatie. Diverse keren ontbraken gerechtjes of kwamen er niet bestelde. Bediend personeel moet nodig bijgeschoold worden in kennis van het assortiment (dranken) en economisch werken. Het werd in de loop van de avond fris en de benodigde mankracht ontbrak bij het aanwezige personeel om het vouwdak van het dakterras te sluiten.

Lekker gegeten bij Eetcafé Het Hofje in Medemblik. De dagschotel was perfect. Heerlijk mals vlees met lekkere frieten en sla. En dat voor een heel schappelijk prijsje. Wij gaan hier zeker vaker naar toe.
    Jammer dat het niet de hele week open is.

Donderdagavond hier gegeten voor de eerste keer. De menukaart van de website was veelbelovend, helaas in werkelijkheid ontbraken veel van de typisch Italiaanse gerechten en proeverijen op het menu deze avond. Kaart was beperkt en had ons inziens niet veel met Italiaans te maken. We belanden toch weer met een kaart van standaard carpaccio, ribeye met friet of een gebakken visje. Het eten was verder gewoontjes en de voorgerechten stevig aan de prijs. Wij komen hier niet nog eens terug.

13. Nederlands Medemblik

Heerlijke verassende gerechten van zeer goede kwaliteit
    Een echte aanrader!

14. Nederlands Medemblik

Ontzettend lekker gegeten bij d'Artiest. De porties zijn ruim voldoende, en de gerechten waren van voor- tot nagerecht heerlijk en creatief. Ook de bediening is ontzettend attent en correct.
    De dag dat wij kwamen eten was het niet zulk lekker weer, maar dankzij de gezellige tent over het terras en de heaters hebben wij toch de hele avond lekker buiten kunnen zitten en genoten van het uitzicht op de haven van Medemblik.
    Aanrader!

J ter horst

Erg goed gegeten vriendelijk personeel, netjes nat doekje vij me spareribs en kreeg ook netjes glaasje water omdat ik me medicijnen moest nemen was er schoon voor herhaling vatbaar.

16. Nederlands Medemblik

Toen de amuse gebracht werd, liet de bediende dit op de tafel vallen, waarbij de glazen braken en waarbij zowel op broek als op het shirt van mijn man etensresten terecht kwamen.
    De amuse werd niet spontaan vervangen.
    Daarna werd een verkeerd drankje geserveerd. Bier 2.0 i.pv. 0.0
    De bloemkool was koud en rauw.
    Bij betaling van de factuur volgde geen enkel excuus.
    Het enige gebaar was dat het biertje niet in rekening werd gebracht.
    Conclusie: een etentje met een kater.

17. Nederlands Medemblik

Dirk Kaal

Heerlijk genoten van het chefs menu.
    Mooi zuiver en eerlijk van smaak zonder onnodige opsmuk.
    Lieve zeer correcte bediening en opvallend de aandacht voor de gasten vanuit de keuken van zowel chef als souschef.
    Mooie ambiance en zeker het buiten terras aan de haven is een aanrader.
    Een plek om absoluut terug te komen

Eerste keer naar de 2 schouwtjes. Om 16.15 uur online gereserveerd voor 5 personen. Beetje verbaasd dat er om 18.30 bij aankomst geen tafel voor 5 klaar staat. Ook wordt niet gewezen op de kapstok, zodat wij allen met een natte jas over de rugleuning van onze stoel zitten. Vervolgens worden er 2 stellen mensen die na ons binnen komen, eerder gevraagd of ze wat willen drinken en krijgen ook eerder brood met iets erbij en de kaart. Kwam een beetje vreemd over. Maar daarna uiteindelijk wel lekker gegeten en gedronken.

Corrie van baaren

Gisterenmiddag met drie kleine kinderen en 4 volwassenen pannenkoeken gegeten. Hele leuke sfeer, lekkere pannenkoeken en het belangrijk de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de leuke naastgelegen speeltuin. Hier kan je nog eens ongedwongen binnen stappen om iets te eten en personeel was heel attent en vriendelijk.

Ontzettend slecht gegeten! Wij zaten in de serre waar ook erg veel vliegen waren.
    Echt onder de maat vooral de steak.
    Zeer teleurstellend, helaas komen wij hier niet meer terug

Marieke

Mooie plek om te zitten. Het eten was erg goed en smakelijk. Minpunten: geen optimale zonwering, All you can eat concept kan sterk verbeterd worden in de snelheid en het bestelsysteem en af en toe een gerecht wat we niet besteld hadden. Tip: neem een kijkje elders waar ze wel de capaciteit en de snelheid hebben.

Helga Ikink

Gezellig restaurant met een prettige bediening.Het eten is goed! Advies? De Smullerij. Voor elk wat wils
    Wij komen nog wel een keer terug want het was uitstekend.

23. Portugees Medemblik

wil

Heerlijk Portugese tafel gegeten. super vriendelijk, vlot personeel. vond allen de tafel voor 6 personen wel krap.

Ronald klaver

Super, leuke bediening daar kan de buurman nog veel van leren, je voelt je hier echt gast en de lunch was overheerlijk
    Compliment 😃👍

25. Portugees Medemblik

Wij hebben na het serveren van het voorgerecht bijna 2.5 uur moeten wachten op het volgende gerecht. De bediening bestond uit 1 meisje dat wel erg haar best deed. De zolder waar wij zaten was gezellig, maar te warm. Niet geschikt om in totaal bijna 5 uur te moeten zitten. De door ons bestelde Portugese tafel die volgens de site zeer geschikt was om met een gezelschap te bestellen (er zou dan weinig wachttijd zijn omdat de keuken de gerechten al kon voorbereiden) overtrof wel onze verwachtingen. Het eten was smaakvol, goed en voldoende. Ook de kindermenu's waren dik in orde. Jammer dat er geen reden werd gegeven voor de toch wel extreem lange wachttijd na het voorgerecht.

26. Portugees Medemblik

Gertadry

2.5 uur doen met het voorgerecht.
    Te kort en onervaren bediening.

27. Portugees Medemblik

Ria hellinga

Vanavond heerlijk gegeten echt een verrassing ook het restaurant zag er erg mooi uit, de website is nog de oude inrichting te zien maar wij waren echt verrast. Ook de huiswijn viel in de smaak.

28. Chinees-Indisch Medemblik

Stefan Hart

Bij Danny zitten we altijd goed. Lekker, gastvrij, we voelen ons altijd hartelijk ontvangen en welgezien.

29. Portugees Medemblik

Goor-Verhaeren

Eerste maal via jullie site gereserveerd...super handig👍
    Hadden een tafel op de eerste verdieping met uitzicht op de haven...vlak bij het raam.....vlotte en spontane bediening..... voldoende variatie in keuze van vlees en vis
    Echt een aanrader om gezellig te tafelen...hebben er twee dagen na elkaar gaan eten...
    Voor herhaling vatbaar🍻

Fam huisman

Weer heerlijk gegeten, komen zeker weer terug.