Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Medemblik verdeeld zijn.

L. Tobias

Verrast door zijn leuke bediening in een vol restaurant en het eten was -prijs in aanmerking genomen-heel goed.
    We gaan zeker een keer terug!

Het was weer heel gezellig bij jullie. Bij binnenkomst was er wat onduidelijkheid over de afgesproken tijd. We waren wat te vroeg maar dat werd door de serveerster snel en goed opgelost zodat wij op onze voorkeur plek terecht konden. In eerste instantie hadden we voor 4 personen besproken maar er kwamen er 2 meer bij en dat werd goed opgelost. Rustige en aardige bediening. Eten was lekker en allemaal tegelijk op tafel. Omdat er voor verschillende bedragen gebruikt was wilden we ieder voor zich betalen. Geen probleem als je even mee wilde lopen naar de kassa. Komen zeker terug.

3. Italiaans Medemblik

28-10-18 Met vrienden hier voor het eerst wezen eten, dit restaurant ligt aan de nieuwe jachthaven in Medemblik, wij waren hier met de WF deal, we hebben werkelijk top zitten eten, een varkenshaas zoals ik hem zelden gehad heb! Van voorgerecht tot dessert helemaal zoals het hoort!

4. Nederlands Medemblik

Voor het eerst gegeten bij dit restaurant. We waren vroeg maar konden alvast plaatsnemen op het terras aan het water. De bediening was erg vriendelijk en attent.
    Buiten de kaart om waren er nog 2 gerechten.
    Ik had de wildgerookte zalm als voorgerecht. Deze was erg smakelijk en mals. Naar mijn idee lag er alleen te veel zoete balsamico dressing op het bord. Als hoofdgerecht had ik gevulde duif. Dit was ook heerlijk mals. Hierbij was een rijkelijk gevuld blad met garnituren. Friet, gebakken aardappels, rode bieten salade, koolrabi.
    Toen het iets frisser werd ging de terrasverwarming aan. De kok kwam nog vragen of alles naar wens was. Als dessert had ik chocolademousse, dit was ook heerlijk.
    Bij de koffie kreeg je een enorme etagère met o.a. heel veel pepermunt. Dit hoeft naar mijn inziens niet al bij de koffie geserveerd te worden, maar bij de rekening.
    Kortom: het was een heerlijk maal van zeer goede kwaliteit.

We hebben heerlijk gegeten!
    Echt een aanrader 😋

Blijf zo doorgaan.

Eten was goed. De obe die ons hielp was niet goed bij de les en kwam regelmatig vragen wat we ook al weer besteld hadden.

Niet te eten grote bestelling maar echt niks was lekker patat proefde oud en de broodjes ook.

Lekker gegeten. Prima prijs/kwaliteit.

9. Italiaans Medemblik

Ria de Groot

Wij als fam. En vrienden hebben hier een topavond gehad.
    Wij hadden een arrangement van 17.00 Tot 22.00 Uur.
    Incl. Eten en drinken en Med had op ons verzoek een dj. Geregeld. Wij hadden van tevoren boven de zaal zelf versierd, ook dat is mogelijk bij Med. En een voordeel is dat ze een mooi dakterras hebben. Top!

10. Italiaans Medemblik

Masja Glorie

Leuke plek. Mooie uitkijk. Lekker eten, vers. Mooie porties en opmaak. Heerlijke desserts. Goede tijd tussen gerechten. Jammer dat we twee keer om water moesten vragen. Goede prijs/kwaliteit! Aanrader.

Lekker gegeten. Alleen sla (en patat) bij het hoofdgerecht is wel erg mager. Bediening valt tegen. Het was niet druk maar men had het samen heel gezellig. Niet gericht naar de klant. Iets extra besteld wat niet kwam en uitserveren voor een ander langs (wat eten en drinken) toont aan dat de bediening onder de maat is. Geheel kan beter.

12. Italiaans Medemblik

Samen heerlijk op het terras gezeten, gedronken en gegeten. Zij een pizza Italiana (veg) en hij een mixed grill. Beide gerechten hebben we ons goed laten smaken. Kopje koffie en een heerlijke limoncello toe. Volgende keer in Medmblik gaan we zeker weer terug om andere gerechten te proberen.

13. Italiaans Medemblik

Wat is dit slecht. Eten uit potjes en opwarmen in de magnetron. De pasta Carbonara was net stopverf, de hamburger is lekkerder bij de McD en de pizza kwam uit de diepvries. Echt vreselijk. Leuke locatie voor een borrel, maar ga er nooit eten.

1,1
  14. Italiaans Medemblik

Wij kwamen binnen met z`n vieren om 18.10 Op 22-07-2018,2 volwassenen en 2 kinderen 8 & 10, binnen 10minuten eten besteld, de serveerster wist niet wat voor soort vlees er in een mixed grill zat, maar dat ter zijde, de rest bestelde pizza`s en ik voor de verandering een mixed grill, het wachten begon, na een half uur ben ik even met de kinderen buiten gaan wachten want die verveelde zich al en hadden honger, na een half uur zijn we weer naar binnen gegaan, nog steeds geen eten etc, dus ik maar weer reclameren, steeds niks, na inmiddels 1uur en 15 minuten, vroeg ik maar om de rekening voor het drinken, toen ik dat vroeg, kwam de kok al zelf met het eten, prima, de pizza waren lekker en mijn eten ook wel, maar van een mixed grill verwacht ik wel wat meer vlees, 2 stukjes biefstuk (net zo groot als een kipnugget) en 2 stukjes kipfilet van ongeveer 85gram en 1 grote aardappel in 5 stukjes en een handjevol rauwkost dat was mijn mixed grill van 25euro, gelukkig was het eten lekker maar had wel een bittere nasmaak van het eten op mij bord, wij gaan er iig nooit meer heen en zou het de mensen ook niet aanraden, bij het weggaan werden wij ook niet begroet door het personeel.

Lindeboom

Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.
    Voor herhaling vatbaar.

M. Keizer

Vandaag in de snackbar geweest met ons gezin. 4 Personen. We werden niet begroet, ook al stonden we voor hun neus. De dame achter de bar bleef stug naar beneden kijken, nam wel tijd voor een gesprek met haar collega. De rest van de collega's, ongeveer 5 man, hadden het ook erg druk met elkaar. Dansen lachen kletsen. Toen er andere klanten kwamen ging men er wel heen heel vreemd. We deden niet raar, gek of brutaal of zo. Het leek alsof wij niet bestonden. We zijn maar weg gegaan. Gelukkig was er wel een andere snackbar verderop in de straat die ons te woord wou staan, waar het gezellig was en met lekker eten.

17. Nederlands Medemblik

Cor en José

We werden gastvrij ontvangen met een amuse van paprika. Dat was erg lekker.
    Het voorgerecht (garnalen cocktail) was erg leuk gepresenteerd op een leisteen. Aan de presentatie was duidelijk aandacht besteed. Het was een zeer geslaagde avond. Hier komen we zeker nog eens terug.

Jacqueline Homan

Een fantastische high tea genoten bij Wapen van Medemblik en in één woord fantastisch. Genoeg en hele goede variatie.

19. Portugees Medemblik

Het eten was lekker maar anderhalf uur wachten tussen voor en hoofdgerecht is volslagen idioot. En het restaurant zat niet eens vol, gevraagd waarom het zo lang duurde zeggen ze alleen maar “we zijn ermee bezig”. Dus maar niet gegokt om nog een toetje te nemen met het risico van weer lang wachten. Je wilt iets verkopen of niet. Er waren trouwens meer klagende gasten.

20. Portugees Medemblik

Heerlijk was het weer…
    Portugees tafelen is een aanrader heerlijke gerechtjes voor ieder wat wils…
    Wij eten hier erg graag… ga zo door.

Wij hebben er 2× gegeten lekker en heel tevreden.

22. Italiaans Medemblik

Zaten aan de waterkant van het terras. Degenen bij wie je kon bestellen kwamen daar niet. Na 20 minuten bestelling doorgegeven aan meisje dat alleen mocht opdienen en opruimen. 10 Minuten later was het er nog niet. Toen maar weggegaan. Wat een waardeloze bediening. Sterker nog de bediening ontbrak.

23. Portugees Medemblik

We hadden een portugese tafel voor 8 personen.
    Deze was overvloedig met allemaal verschillende vlees- en visgerechten.
    Na de voorgerechtjes ook nog een soepje naar keuze.
    Alles erg lekker en voor een zeer redelijke prijs. Een aanrader.

24. Portugees Medemblik

Jeanette

Gezellig restaurant met prima eten en hartelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Aan het begin van de avond ontstond er een onduidelijkheid, maar dat werd heel snel naar volle tevredenheid opgelost. Onze complimenten voor de flexibiliteit.

25. Italiaans Medemblik

M.S.shukur

Top Resturant super lekker eten en service meer dan goed.

Sylvia de Leeuw

Net terug van een WFdeal. Heerlijk genoten Eten prima. Bediening vriendelijk. Kom hier zeker nog eens terug. Top.

Heerlijk eten, aardige bediening en overheerlijke wijn!
    Echt een aanrader! Was binnen alleen een beetje koud maar ja... het was buiten ook -7 graden😄

Goed gegeten met vier personen.
    De porties zijn wat aan de kleine kant ten opzichte van veel friet.
    De drie sliptongen waren iets te droog.
    De Kabeljauw was uitstekend.
    Het stoofpotje was heerlijk alleen het vlees ietsje te droog.
    Het nagerecht pannacotta was lekker maar iets te weinig.
    Al met al ruim voldoende tot goed maar nog geen topkwaliteit.

Marcel ordeman

Superavond gehad.
    Alles tot in de puntjes verzorgd.
    Zeker een aanrader.

30. Italiaans Medemblik

Het restaurant zag er gezellig uit.
    Het eten was echt lekker.
    Je hoeft niet lang te wachten om je eten te krijgen. Ik wil zeker nog een keer eten bij La Grotta.