Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mechelen verdeeld zijn.

Willem & Ingid Bongers

Tijdens ons bezoek aan Mechelen hebben wij genoten van een heerlijk driegangenmenu. Zeker een goede keus, heerlijk gegeten. Ook het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader.

rik dumon

Van Gaal Inge

Voor een sterrenrestaurant was het niet dat wat wij hadden verwacht..op het eten heb ik niks aan te merken, het was meer de bediening die tegenviel. De zaalmeester was voortreffelijk, maar zijn vrouw daarentegen...wij hadden een menu met aangepaste wijnen genomen met extra een fles water. Het water werd pas na 2x vragen gebracht (wij waren toen al aan ons tussengerecht bezig), terwijl de andere tafels wel al werden bediend met hun drank.Ook na het schenken van de wijn moesten wij zelf telkens vragen welke wijn we te drinken kregen (behalve als de zaalmeester ons bediende) terwijl dat toch een basiselement is in de bediening. Ik vind het jammer dat een restaurant met zo een naam bij ons een mindere indruk heeft achtergelaten, is dit omdat ze willen stoppen of gewoon een jammer toeval....wij hadden gewoon meer verwacht.

Kity Jemaer

Wij zijn er op een woensdagavond gaan eten en helaas was het er vrij rustig. Bediening was vriendelijk en correct. Ik heb een tournedos gegeten die iets minder gebakken mocht zijn maar gelukkig wel nog zacht was. Mijn partner ging voor het vispannetje. Hierover had zij absoluut geen opmerkingen. Lekker glas wijn en afgesloten met een heerlijk dessert, een moelleux. Hmmm, deze was perfect en behoorlijk groot (gelukkig...). We hadden een aangename avond en komen zeker nog een keer terug maar dan in het weekend. Volgens ons kan dat de sfeer enkel maar verbeteren.

Kity Jemaer

De betere brasserie. Vriendelijk bediening, ook naar de kinderen toe. Eten was lekker en voldoende, de noordzeetong was echt zalig klaargemaakt. Het is een plek om terug te keren. Heerlijk genieten in alle rust. Het is wel een beetje afgelegen. Ook voldoende parking aanwezig.

6. Grieks Mechelen

Stan Pauwels

Mooie zaak, gezellig en vriendelijke bediening, de eigenaar en zijn zoon zijn erg attent en doen het goed. Genoten van lekkere mezze. Leuk adresje!

Anne Hellemans

Met 4 personen genoten van een lekkere lunch in Gulden Anker te Mechelen. Ontvangst was goed, de aperitiefhapjes zeer verzorgd en gevarieerd en het hoofdgerecht heeft ons zeker kunnen bekoren. Het dessert : een warme crunch + bolletje ijs was ook lekker. Spijtig voor kok en personeel dat er die middag zo weinig klanten waren Zeker voor herhaling vatbaar

Corinne

Eén woord: SUPER. We hebben hier een zeer lekker en verzorgd menu gekregen. De gerechten waren fijn afgewerkt met oog voor smaken en schikking van het bord. Een adres om te onthouden, en zeker naar terug te keren.