Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mechelen verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten. Zeer smakelijk. Mooi restaurant. Prijs/kwaliteit heel goed.
    Kok komt vragen of alles naar wens was. Aanrader!

Lekker gegeten. Maar het eten was koud voor we eindelijk bestek kregen! Borden werden weggehaald terwijl niet iedereen klaar was met eten. Omdat de toneelclub, die later was aangekomen dan wij, privacy wilde moesten wij elders gaan zitten waar het te koud was om aangenaam te zitten. Zelfs een sorry werd niet gezegd! Nooit meegemaakt!

3. Chinees-Indisch Mechelen

Lars Jansen

Afhaal gedaan maand menu voor 2 personen. Erg veel waar voor je geld. Grote porties en goed op smaak.

Mark beckers

Zeer goede kwaliteit, vriendelijk personeel. Zeer lekker gegeten echt een aanrader.

Rob van Nuland

6. Chinees-Indisch Mechelen

Tristan Schepel

Saté vergeten, gebeld en daarna perfect en snel geholpen met een nalevering. Lekker nog wat kroepoek erbij om het goed te maken. Het was erg druk dus kan gebeuren. Top service! Wij zaten op het Landall Vakantiepark.

Jos

Zondag 4 Juni vanuit café het pintje gewandeld in de mooie omgeving van Mechelen. Opmerkelijk hoe vriendelijk de eigenaresse en het bedienend personeel is. Het eten was erg lekker en zo veel dat we het niet op kregen. We komen snel terug.

8. Chinees-Indisch Mechelen

Kitty Claessens-Bisschops

Vanavond heerlijke Chinese ketjap en Thais gerecht met groene kerrie gegeten.
    En alweer super vriendelijk ontvangen door eigenaresse.

Was heel gezellig. Vriendelijke bediening, een prachtig uitzicht en eten was heerlijk.
    We hebben genoten.

10. Chinees-Indisch Mechelen

D.Pickee

Tijdens vakantie daar gegeten, een heel goede ervaring. Ik overweeg daar met de caravanclub ons afsluitend etentje te organiseren! Dat doe ik ècht niet als ik daar een slechte ervaring opgedaan zou hebben!

M. Hendricx

Mijn vrouw en ik bestelden een maaltijdsalade met drie vissoorten. Prijs 13,95. Er kwam een keihard stukje stokbrood bij wat duidelijk te lang in de oven had gezeten. De vis bestond uit een klein smal reepje gerookte forel, enkele plakjes gerookte zalm en een klein bolletje tonijnsalade. De saladeschotel bestond verder uit reepjes ijsbergsla en geraspte witte kool. Daarbij enkele plakjes komkommer en een stukje tomaat. Overgoten met een grote hoeveelheid slasaus.
    Toen er werd geïnformeerd of het smaakte en ik duidelijk aangaf dat de hoeveelheid vis erg beperkt was en de kwaliteit van het geleverde niet in verhouding stond tot de prijs werd geantwoord dat het doorgegeven zou worden. Vervolgens hoorden we er niets meer van. We hebben al vaak maaltijdsalades gegeten maar nooit deze kwaliteit voor zo'n prijs. Dat je na een duidelijke klacht ter plekke geen enkele reactie meer krijgt heeft ons doen besluiten hier nooit meer terug te komen.

Heerlijk terras, rust en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Het eten is met aandacht en zorg bereid, vers en mooi op bord geserveerd. Compliment voor kok mbt vegetarische spinazietaart. Een gerecht die je smaakpapillen verwend.

13. Chinees-Indisch Mechelen

Jo en Joke

Menu van de maand, aan alles zat geen smaak, potje saté was waterig als soep, en alles was lauw. Ons cijfer is een vette nul.

J. Gielgens

Heerlijk gegeten. We komen beslist weer terug!

Wat een fijn restaurant. Heerlijke amuse vooraf. Goed gevulde borden.
    Fijne bediening. Alles top en gemoedelijk. Bedankt !!
    Groetjes uit Ede en tot een volgende x.

Remco Jansen

Wij hebben in de eerste week van 2017 heerlijk gegeten bij Vino e Cucina. We vonden het zelfs zo lekker dat we de volgende dag weer zijn gegaan.
    Zowel het Italiaans (wij hadden pizza scampi en canneloni) als de andere gerechten (entrecote en spareribs) zijn aan te raden!
    Lekker ongedwongen tafelen, personeel is vriendelijk en goed gehumeurd.
    Het restaurant staat op onze Limburgse shortlist!

Geweldig gegeten..
    Sfeervolle bediening...

Loek lemmens

Vis schotel voor 2 is een aanrader, lekker genoeg wijn ook lekker. Prima avond, gaan zeker terug.

Zo juist hier wezen eten.
    Heerlijk gegeten. Prijs-kwaliteit is zeer goed.
    Snelle bediening. Ook zeer vriendelijke bediening. Zelfs de kok/eigenaar komt informeren of alles naar wens is.
    Wat dat betreft is dit restaurant een aanrader.
    O ja, als je pizza te groot is om op te krijgen wordt al aangeboden dat je de rest mee mag nemen. Deze wordt dan netjes in een pizzadoos meegegeven.
    Restaurant is rustig ingericht, achtergrond muziek is ook niet hinderlijk aanwezig.
    Kortom, de volgende keer dat we in Mechelen zijn weet ik al waar wij gaan eten!

Heerlijk eten, ontvangst en service super vriendelijk en enthousiast. Onze hond mocht mee. Beetje water voor de hond de volgende keer zou helemaal super zijn.

Prima gerechten. Heerlijke lendebiefstuk en zalmfilet. Bedienend personeel zeer vriendelijk en geïnteresseerd in de gasten.

Ton Akkermans

Alles in orde. Met name prijs/kwaliteit.
    Snelle vriendelijke bediening. Goede witte huiswijn.
    Geen culinaire hoogstandjes, maar lekker en grote porties.
    Eigenaar heeft aandacht voor iedereen en ondanks drukte geen lange wachttijd.

Peter Smeets

Ben al vaker bij het Pintje geweest om wat te drinken of te eten, en alles was prima.
    Helaas moet ik mijn mening sterk bijstellen door onderstaande ervaring.
    Op een prachtige nazomerse dag (08-09-2016) besloten mijn vrouw en ik om ergens iets te gaan eten, daar ik laat terug was van mijn werk. Onze keuze viel op het Pintje. Het was inmiddels 19:00 uur, snel even gekeken op de website en ja de keuken is tot 20:00 uur open. Wij vertrokken om 19:00 uur en waren om 19:30 uur bij het Pintje. Nadat we iets te drinken hadden besteld vroegen wij om de kaart. Helaas werd ons meegedeeld dat de keuken dicht was en er kwam geen reactie op de opmerking van ons dat de keuken toch tot 20:00 uur open is.
    Het Pintje zal dus niet meer op ons lijstje van eet- en drinkgelegenheden gaan voorkomen.

Heerlijk eten, goede service, mooie locatie & prachtig restaurant! Zeker een aanrader om naar toe te gaan..
    Ps. Ze hebben achterom een groot terras gelijk aan de beek, prachtig!

carla

Slechter kan haast niet, onvriendelijk, lang wachten en op de rekening een bedrag van 2.50 € zonder dat dit vooraf bekend was, Nooit meer, behalve het terras was het een farce. Door drukte was het eten van dubieuze kwaliteit.

Christiaan

Gastvrouw nors en onvriendelijk. Broodjes karig belegd. Stevige prijs voor het gebodene. Eens maar nooit meer!

Gisteren met 3 personen gaan eten bij Charlemagne . Toen er gevraagd werd of het ook eventueel mogelijk was om (stok)brood te kunnen krijgen bij het zuurvlees bleek dit niet mogelijk te zijn . Erg jammer (zo veel moeite is het niet om een stokbroodje in de oven te leggen) . We werden nogal vreemd aangekeken . Uit proberen te leggen dat we geen zin hadden in frieten , en dat stokbrood er ook erg lekker bij kan zijn ,maar helaas ... Dus dan maar een puntzak melige frieten .

Zuurvlees was lekker ,alleen wat aan de dunnere kant als normaal .

Tip : Als jullie dan friet serveren bij het pannetje zuurvlees met appelmoes , gelieve dan iets grotere bakjes mayonaise en iets minder sladressing over de salade!

Rob Dekkers

Geweldig gegeten!! Prettige sfeer! Top! Echt een aanrader

B.Wolff

Echt heerlijk gegeten op jullie mooie terras. De bediening was voortreffelijk.