Hoeskamercafé 't Pintje in Mechelen

• do 11:00 - 19:30
  • vr 11:00 - 19:30
  • za 11:00 - 19:30
  • zo 11:00 - 19:30

Wij zijn Toos en Hub Huijnen, sinds 2009 de trotse uitbaters van dit schitterende Huiskamercafé.
Sinds jaar en dag zijn wij al werkzaam in de horeca. Wij hebben onder andere een lunchroom, een cafetaria, een café en een restaurant geexploiteerd.

Onze grootste droom was het uitbaten van een gezellig, bruin huiskamercafé met een sterke binding aan Limburg en zijn bieren, streekgerechten en gezelligheid. Deze sfeer willen wij dan ook heel graag uitdragen in 't Pintje, de Hoeskamer van het Heuvelland!

Ons streven is dat al onze gasten zich helemaal thuis voelen in 't Hoeskamercafé van het Heuvelland. Met een gezellig babbeltje zal ook u de Limburgse gastvriendelijkheid leren kennen. U zult zich verbazen over de heerlijke koffiespecialiteiten die wij voor u uit onze traditionele koffiemachine toveren.

Kom lekker genieten van een speciaalbiertje, de lekkere Limburgse streekgerechten en de geweldige sfeer in ons authentiek bruin café en onze restaurant ruimte, die ook gebruikt wordt voor kleine, gezellige feestjes, groepsdiners en vergaderingen.

In het voorjaar, de zomer en het najaar kunt u ook gebruik maken van ons gezellig aangekleed terras aan de straatzijde en niet te vergeten ons rustig gelegen, intieme zonneterras in onze tuin, waar u ook kunt genieten van een heerlijk drankje, hapje en de rust.

• Buffet: € 17,50
Foto van Hoeskamercafé 't Pintje in MechelenFoto van Hoeskamercafé 't Pintje in MechelenFoto van Hoeskamercafé 't Pintje in MechelenFoto van Hoeskamercafé 't Pintje in MechelenFoto van Hoeskamercafé 't Pintje in MechelenFoto van Hoeskamercafé 't Pintje in MechelenFoto van Hoeskamercafé 't Pintje in MechelenFoto van Hoeskamercafé 't Pintje in Mechelen

Overnachten
Hotels in de buurt »