Nieuwste foto's in Mechelen

Laatste updates in Mechelen

1. R Fokkens's profielfoto
    R Fokkens heeft een recensie geschreven voor Vino e Cucina

Twee keer gegeten niet bijzonder..... jammer dat de huiswijn eigenlijk slecht is en dat je als je een redelijke wijn wil drinken dus een duurdere fles moet nemen. Eten niet heel bijzonder meer een snelle hap voor het vertrek naar huis.

4,3
  2. Brigitte wellens's profielfoto
    Brigitte wellens heeft een recensie geschreven voor Vino e Cucina

Brigitte wellens

Elke laatste zaterdagavond van de maand is er live muziek en dat is heerlijk vertoeven op het binnenplaatsje waar je een heel gezellig ingericht terrasje vindt.

3. G. Derkx's profielfoto
    G. Derkx heeft een recensie geschreven voor Vino e Cucina

G. Derkx

Wij zijn met onze caravan voor 5 dagen neergestreken in Mechelen. Gisteravond, op Moederdag gegeten bij dit restaurant. Wat een ervaring. Ontzettend gezellige entourage en super lekker gegeten. Ondanks de grote drukte was al het personeel heel erg vriendelijk en stond het eten heel vlug op tafel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij het afrekenen kregen we zelfs nog een attentie ivm Moederdag. Als we nog eens in de buurt zijn, komen we zeker hier weer terug en wij zullen dit restaurant bij iedereen aanbevelen. Chapeau!

4. j.w.jansen's profielfoto
    j.w.jansen heeft een recensie geschreven voor De Oude Brouwerij

j.w.jansen

Heel lekkere koffie en heerlijk gebak.
    Goed verzorgd en heel vriendelijke bediening.

5. verbeeck rik's profielfoto
    verbeeck rik heeft een recensie geschreven voor 't Pintje

verbeeck rik

Wij zijn woensdag middag bij jullie komen eten voor de 2de consumatie dronken wij met 2 personen het speciaal bier van tilburg 37.5Cl waarvoor per stuk 18 euro werd aangerekend wel zelf ingevoerd en zeer mooi verpakt in een ronde kartonnen verpakking is dit dejuiste prijs grt rik verbeeck herentals.

6. brasserie charlemagne's profielfoto
    brasserie charlemagne heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Charlemagne

Hallo, als u had gekeken op onze website had u kunnen zien dat groepen boven de 4 personen moeten reserveren, dat heb ik u ook die dag gezegd.
    mvg Brasserie Charlemagne

7. Weert's profielfoto
    Weert heeft een recensie geschreven voor Brasserie Charlemagne

We dachten hier leukste kunnen lunchen, maar 2 man op het terras, onvriendelijke mevrouw- eigenaar denk ik - zei we moesten reserveren, als je deze tent wil blijven houden moet je vooral zo door gaan, we waren niet welkom op een leeg terras en dat liet ze duidelijk blijken, Er gingen net 2 motor rijders, ik kan me niet voorstellen die die reserveren als ze een rondje Limburg rijden.

1,5
  8. Christa b's profielfoto
    Christa b heeft een recensie geschreven voor 't Pintje

Heerlijk gegeten. Sate was heerlijk en snitzel t pintje een aanrader. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom een echte aanrader!

9. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor 't Pintje

Gezellige sfeer. Erg aardige mensen, Mechelse gastvrijheid, geen moeite is teveel.
    Normale kaart. Prima kwaliteit - prijsverhouding.
    Bij koud weer is het binnen gezellig zitten.

10. Huub Grispen's profielfoto
    Huub Grispen heeft een recensie geschreven voor Vino e Cucina

Het is er heerlijk vertoeven. Eten was erg lekker en op een mooie manier gepresenteerd. De chef komt nog bij de tafel om uitleg te geven en te vragen of we tevreden zijn. Je kunt binnen en buiten zitten. Buiten op een buiten terras en op een binnenhofje. Werkelijk een aparte ambiance. Voor mij als Limburger een vakantiegevoel thuis. De prijs kwaliteit verhouding vind ik erg goed. Het personeel (waaronder echte Italianen:) ) is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom een attent gezelschap, mooie locatie en lekker eten.

11. H. Grispen's profielfoto
    H. Grispen heeft een recensie geschreven voor Vino e Cucina

Een ontzettend lekker Italiaans restaurant. Met een zeer gastvrije en vriendelijke bediening en een chef die duidelijk geïnteresseerd is in de beleving van zijn gasten. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Je kunt binnen en buiten zitten, beide een zeer bijzondere ambiance. Wel wat last van vliegen, maar dat lag aan het benauwde weer. Of weten de vliegen in Mechelen ook waar het beste eten is :)

12. Leo's profielfoto
    Leo heeft een recensie geschreven voor In de Kroeën

Slechte bediening.

13. D's profielfoto
    D heeft een recensie geschreven voor Brasserie Charlemagne

Zeer lekker eten (alles vers), grote porties en gezellig ingericht.

14. Kokshoorn's profielfoto
    Kokshoorn heeft een recensie geschreven voor 't Pintje

Kokshoorn

Zeer slechte ervaring! Na anderhalf uur wachten op het hoofdgerecht (nadat we na drie kwartier hadden geïnformeerd of we misschien vergeten waren) zijn we maar gaan afrekenen en weg gegaan. Het ergste was dat er niet eens een excuus af kon!

15. Jos Schijven's profielfoto
    Jos Schijven heeft een recensie geschreven voor Vino e Cucina

Jos Schijven

Beste Italiaans restaurant so far! Altijd een heerlijke amuse vooraf, redelijke prijzen, buitengewoon met vooral op zonnige dagen een fantastische ambiance op de binnenplaats! Wel reserveren.