Nieuwste foto's in Mechelen

Laatste updates in Mechelen

1. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor 't Pintje

Het was weer heerlijk vertoeven, mijn vriendin friet met twee kroketten en salade en ik had het beroemde kaasplankje besteld helaas, werd dat verkeerd begrepen en kreeg ik een porseleinen bakje met brokken kaas, ik was wel voordeliger uit. Volgende keer beter.

2. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor De Oude Brouwerij

Het hertenvlees was uitstekend van kwaliteit en perfect bereid. De bediening was prima. Top!

3. Caroline nieboer's profielfoto
    Caroline nieboer heeft een recensie geschreven voor De Oude Brouwerij

Caroline nieboer

We komen regelmatig in zuid Limburg en gaan steevast eens lunchen, dineren of gewoon koffie drinken in De Oude Brouwerij. Ook vandaag weer. Altijd gezellig met een supervriendelijke bediening. De eigenaresse bedient zelf en ze doet dat fantastisch. Ook de salades en overige gerechten zijn altijd vers en goed klaargemaakt. Prachtig terras ook met schaduwplaatsen, dat was vandaag met 32 graden wel nodig. Chapeau Oude Brouwerij, tot snel weerziens!

4. Jose's profielfoto
    Jose heeft een recensie geschreven voor 't Pintje

Het eten was goed. Maar heeeeel lang wachten.
    Een jong meisje moest ons excuses komen maken voor het lange wachten. Het zou netjes zijn geweest als de eigenaar het lef had gehad om dat zelf te doen.
    Jammer dat je een hoop geld kwijt bent zonder dat je daar een leuke/gezellige avond voor terug krijgt.

5. Diana's profielfoto
    Diana heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur

Hebben deze week in het restaurant gegeten. Sfeervol ingericht. Het eten daarintegen vonden we zeer teleurstellend. Helaas!

6. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor De Oude Brouwerij

Bij 32 graden in de koele tuin geluncht.
    Limburgse mosterdsoep en garnalenkroketten met salade en friet. Speciaalbieren van de tap. Vlotte bediening met persoonlijke aandacht. Pretentieloos goed!

7. A.l's profielfoto
    A.l heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur

Heerlijk eten, grote porties.
    Aanrader.

8. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor 't Pintje

Het Limburgse gerecht Zuur Vlees gegeten. Helaas bijna geen vlees in dit gerecht aangetroffen, waardoor deze schotel met bijna alleen uien en jus wel heel prijzig is. Bediening was wel uitstekend. Aan een Coronacheck werd echter niet gedaan. Ook een minpunt dus

9. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor 't Pintje

We hebben gisteren heerlijk gegeten. We zaten buiten en toen het begon te regenen mochten we binnen zitten. Ze zijn heel vriendelijk.
    Alle eten was heerlijk. We waren met zijn zessen.

10. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor 't Pintje

Het was zeer ontspannend. Bediening perfect, evenals het eten en de leuke tuin waar wij in zaten.

11. Tiny en Co   Gulp clubje's profielfoto
    Tiny en Co Gulp clubje heeft een recensie geschreven voor Vino e Cucina

Tiny en Co Gulp clubje

Met een vriende groep met acht man hebben heerlijk gegeten en gedronken, heel vriendelijk en even de tijd voor een praatje met de eigenaren, lekker buiten gezeten.

12. E.'s profielfoto
    E. heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur

Het was fantastisch en heerlijk!!!

13. Leo Verleg's profielfoto
    Leo Verleg heeft een recensie geschreven voor Vino e Cucina

Leo Verleg

Staan op een camping in Vijlen en hadden 4 pizza’s besteld. Waren iets te laat met leveren maar jongeman verontschuldigde zich heel netjes en gaf iets korting.

Echt een aanrader want waren voortreffelijke pizza’s en nogmaals complimenten voor keurige service

14. Jan Goorissen's profielfoto
    Jan Goorissen heeft een recensie geschreven voor De Oude Brouwerij

Jan Goorissen

Op de valreep (om 18 uur) nog een bestelling geplaatst voor vier personen... eigenlijk sluiten ze de afhaal rond die tijd, maar.... geen probleem, 20 minuten later was het klaar, vriendelijk afgeleverd, goede prijs en heerlijk eten! Buitengewone gastvrijheid in Coronatijd.

15. Henk Bomhof's profielfoto
    Henk Bomhof heeft een recensie geschreven voor 't Pintje

Henk Bomhof

We hebben genoten van het eten en drinken, maar vooral van de gezellige sfeer.

16. J. Streithorst's profielfoto
    J. Streithorst heeft een recensie geschreven voor Vino e Cucina

J. Streithorst

We hebben hier heel goed gegeten, de pasta is heerlijk en de tiramisu is de lekkerste die wij ooit geproefd hebben.
    Leuke sfeer en prima bediening, zeker een aanrader.

17. Smetsers's profielfoto
    Smetsers heeft een recensie geschreven voor De Oude Brouwerij

Hotel perfect, service perfect, eten daarentegen slecht. Prijs/kwaliteit niet in balans, gerechten van €20,00 serveer je niet met champignons uit blik, de soep kwam verdachtveel uit een pak, koud roerei bij het ontbijt, geen verse broodjes. Jammer!!!!!

18. Sleeckx's profielfoto
    Sleeckx heeft een recensie geschreven voor Vino e Cucina

Sleeckx

Ondanks de coronacrisis zijn we dan toch maar gaan eten in dit warm aanbevolen restaurant. De ruimte tussen de tafels werd voldoende gerespecteerd en het personeel droeg een mondmasker. De sfeer was gezellig en familiaal. Over het eten, de bijpassende wijnen en de bediening alleen maar lof. Prima plek.👍

19. brasserie charlemagne's profielfoto
    brasserie charlemagne heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Charlemagne

volgens mij heb jij 1 een slecht huwelijk of 2 een moeilijke jeugd gehad een van die twee moet het zijn,
    fijne avond nog en ga nu maar je huwelijk reden,

20. B.'s profielfoto
    B. heeft een recensie geschreven voor Brasserie Charlemagne

Zeer chagrijnige mevr in de bediening, soep was heel lekker met twee kleine droge stukjes stokbrood erbij. Wij hadden zuurvlees met frites en salade, zuurvlees was veel te dun, frites veel te dik en niet goed gebakken en de salade droop van de dressing. Mevr was zo chagrijnig dat wij niet durfden te zeggen dat we niet tevreden waren. Veel te veel betaald voor deze rommel.