Nieuwste foto's in Maurik

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Maurik

1. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor De Waterspiegel
    Pannenkoekenhuis Maurik

Vrijdag wezen eten! Laatst in Ede bij dezelfde keten geweest, was prima, met leuk personeel en een leuke gastheer die ons wees op deze lokatie! Dus we zijn maar eens gaan kijken, een vriendelijke dame ontving ons heel prettig, het eten was lekker, we voelden ons thuis door het personeel en de leiding! Nu moeten we gaan kiezen Ede of Maurik... beiden top! Zal wel beide worden 👍

2. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor De Waterspiegel
    Pannenkoekenhuis Maurik

Voor 3 koffie en 2appelgebak €17,75 betaalt, kleine kopjes koffie en ijkoud en waterige appeltaart van een slechte kwaliteit. Gevraagd of de appeltaart warm gemaakt kon worden maar dat was niet mogelijk dan zou deze uiteen vallen dus geen service. Niet voor herhaling vatbaar en voor iedereen geen aanrader!

3. Xander van den Heuvel's profielfoto
    Xander van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor De Zoete Kroon
    Oost-Europees Maurik

Xander van den Heuvel

In een ontspannen Oostenrijkse sfeer met de familie kaisersmarren gemaakt. Het was leerzaam, lekker en leuk. Nu nog een keer terug voor het maken van apfelstrudel. Dank voor de goede zorgen Annemarie en Robert.

4. Alex's profielfoto
    Alex heeft een recensie geschreven voor De Waterspiegel
    Pannenkoekenhuis Maurik

Per 1 december heeft Pannenkoekenhuis De Waterspiegel een nieuwe eigenaar. Het pannenkoekenhuis heeft een totale make-over gehad. Eigentijds, fris en vooral stoer. Wij bieden plek voor 200 gasten binnen en 250 gasten buiten op ons vernieuwde terras. Naast ons brede assortiment aan pannenkoeken serveren wij ook andere gerechten zoals kipsaté met frites, stoere Beach Burgers en heerlijke maaltijdsalades. Ook kunt u bij ons terecht voor een heerlijk kopje koffie met huisgemaakt gebak of een gezellige borrel.

5. Marja's profielfoto
    Marja heeft een recensie geschreven voor De Zevende Hemel

Uitstekende vlotte bediening in vriendelijke sfeer met lekker eten.

6. Brigitte's profielfoto
    Brigitte heeft een recensie geschreven voor De Zevende Hemel

Wat n leuk restaurant, de eigenaren weten waar ze over praten en het eten was geweldig.

7. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor De Zevende Hemel

Het eten was prima, bediening uitstekend, prijs kwaliteit erg goed,

Wij zullen hier nog vaak reserveren.

8. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor De Bikbar
    Snackbar Maurik

Jammer van het terras en parkerende auto's met de achterkant uitlaat parkeren… en het hele terras word gebruikt door rokers. Ik ga dus niet meer iets eten daar. Mits het rokende publiek even een apart hoekje krijgen.

9. Anjo's profielfoto
    Anjo heeft een recensie geschreven voor De Zevende Hemel

Heerlijk gegeten super service en heel gastvrij personeel!

10. Schalkwijk's profielfoto
    Schalkwijk heeft een recensie geschreven voor De Zevende Hemel

Schalkwijk

Bij de Zevende hemel was het weer erg gezellig leuke bediening en was het eten weer heerlijk.
    Een aanrader.

11. Lucas's profielfoto
    Lucas heeft een recensie geschreven voor De Bikbar
    Snackbar Maurik

Lekkere friet, veel opties om uit te kiezen en gezellig personeel. Ik eet er best regelmatig en dat doe ik met een reden. Het is er gewoon altijd gezellig en je kan er in het algemeen lekker eten en er is voor iedereen wat wils, ook voor kinderen. Er is ook lekker Italiaans ijs in de zomer en lekkere milkshakes.

12. k.jansen's profielfoto
    k.jansen heeft een recensie geschreven voor Chang Le
    Chinees-Indisch Maurik

Zeer eenvoudig restaurant, maar het eten is zonder meer goed en vriendelijk geprijst je komt er om te eten geen poes pas.

13. Janke's profielfoto
    Janke heeft een recensie geschreven voor De Bikbar
    Snackbar Maurik

De laatste maanden zitten er veel hard gebakken stukken friet bij. Ook zijn de frietjes veel kleiner. Dus kwaliteit friet laat echt te wensen over... rest is prima

14. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Chang Le

Rob

Heel goed gegeten, het eten was van uitstekende kwaliteit. bijzonder jammer dat de wijnglazen wel heel
    erg klein zijn voor de prijs die je ervoor betaald.
    De gerechten waren ook aan de prijs.

15. Dineke's profielfoto
    Dineke heeft een recensie geschreven voor Chang Le
    Chinees-Indisch Maurik

Super vriendelijke mensen. Heerlijk eten.

16. marga van toorn's profielfoto
    marga van toorn heeft een recensie geschreven voor De Bikbar

marga van toorn

Goed eten en zeer aardige mensen. We komen er graag.
    Gr Marga

17. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor Chang Le
    Chinees-Indisch Maurik

Wat een supervriendelijke, lieve mensen! Als je voor de tweede keer komt, herkent mevr. je meteen en bedankt je met lieve woorden en 'kroepoek van 'de huis'!! Verwacht voor deze prijzen nou geen culinair Chinees hoogstandje, ze houden gewoon rekening met de geliefde 'Hollandse' smaak van Babi Pangang en Foe Yong Hai. Maar wel met eerlijke producten en eerlijke prijzen, zich aanpassend aan de 'lokale bevolking'. Tot je een keer tot catering van 'echt Chinees' komt... Dán komt de vreugde in het koken en de échte Chinese keuken naar boven! Kortom, je krijgt wat je wilt, ook qua prijs. Hoe eerlijk is dat dan!!

18. jane's profielfoto
    jane heeft een recensie geschreven voor Chang Le
    Chinees-Indisch Maurik

Ik heb hier afgelopen zondag gegeten. Om een lang verhaal kort te maken; GE-WEL-DIG! Uber vriendelijk personeel, verrukkelijk eten en fijne Chinese sfeer! Een dikke aanrader!

19. Gerda's profielfoto
    Gerda heeft een recensie geschreven voor De Waterspiegel
    Pannenkoekenhuis Maurik

We hadden hier al vaker gegeten en dat was prima. Op mijn verjaardag op 25 augustus gingen wij daar met de kids eten. De tafel stond heel vol en was vies van de vorige gasten. De vriendelijke serveerster zei dat ze iemand zou roepen voor de tafel af te ruimen. Met de kaart op schoot bestudeerden we het menu. De serveerster neemt ons drinken en eten op en zegt nogmaals ik zorg dat er iemand komt voor jullie tafel af te ruimen. 10 min later komen onze drankjes, gebracht door de grote BAAS zelf. Dus ik zeg heel netjes dat ik het niet fris vind om van deze vieze volle tafel te drinken. Waar op we als antwoord kregen; "Moe je nou die cola of niet? anders neem ik hem weer mee. Schrik, weg gegaan natuurlijk. We hebben daarvoor geen lelijk woord of zucht gelaten en dan zo'n raar onbeschoft antwoord. Onze leuke verjaardagsdag liep dus af met een flinke kater. :-(

20. Geoffrey's profielfoto
    Geoffrey heeft een recensie geschreven voor Chang Le
    Chinees-Indisch Maurik

We stonden op camping, hier afgehaald, wat een BERG eten en lekker! Daar kunnen ze in 010 niet aan tippen. Top zaak.

21. Noor's profielfoto
    Noor heeft een recensie geschreven voor De Waterspiegel
    Pannenkoekenhuis Maurik

Helaas hebben wij geen goede ervaring met dit restaurant. We bestelde bij een zeer jonge dame. Na een kwartier kwam de koffie en na een uur pas het eten. En als je dan vriendelijk zei dat we het jammer vonden dat het zo lang duurde dan kregen wel een hele preek te horen waarom ze pas na uur de pannenkoeken klaar hadden. Niet van sorry dat jullie zolang moesten wachten. Nee wij moeten letterlijk maar gewoon wachten erg jammer we gingen boos weg daardoor. Wat een slechte ervaring...Wij kunnen er toch niks aan doen

22. D. van der Ven's profielfoto
    D. van der Ven heeft een recensie geschreven voor De Waterspiegel

D. van der Ven

Prima pannenkoeken op een ouderwetse manier gebakken.

23. m & e's profielfoto
    m & e heeft een recensie geschreven voor Chang Le
    Chinees-Indisch Maurik

Hier zondag gegeten, bij binnenkomst dachten we al wat klein. Rode wijn besteld, kregen we in een klein portglas maar past wel bij de grote van de zaak. Hoe verzin je het. Menukaart gevraagt werd ons aangeraden het buffet voor €12,50 p.p. niet duur dachten wij. Helaas bijna alles was lauw tot koud hebben dit ook vermeld maar wij kregen als antwoord dat zij dit zo al 13 jaar deden. Dit was voor ons een eenmalig gebeurtenis. Zijn helaas beide ook niet erg lekker van geweest. Achteraf hadden we dit kunnen weten de verzorging buitenom en binnen liet al wat zien..

24. F.Stolk's profielfoto
    F.Stolk heeft een recensie geschreven voor De Zevende Hemel

Een knus en gezellig restaurant. Gekozen voor een drie gangen menu, mooi opgediend, erg lekker en betaalbaar.

Zeker een aanrader!

25. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Sphinx II
    Kleine eetwaren Maurik

Elke dinsdag alle pizza's 8 euro, goeie pizza's ook. Shoarma is lekker. Goed afhaal restaurant. Bezorgen kan wat langer duren. TIP: bel van te voren dat voorkomt wachten.

26. Jeffrey's profielfoto
    Jeffrey heeft een recensie geschreven voor De Waterspiegel
    Pannenkoekenhuis Maurik

We komen regelmatig bij oa. De waterspiegel, maar dit nog niet eerder meegemaakt. 3 van de 4 pannenkoeken werden geserveerd met het bericht dat de andere opnieuw moest want te zwart was. Aangezien er open keuken is kan je alles meekrijgen en bleek dus dat het wederom weer verkeerd ging. Uiteindelijk toch de pannenkoek gekregen, maar toen had de rest al bijna alles op...lekker gezellig! Tevens was het ijs dat erbij zat (bloesem pannenkoek) nog steeds dezelfde als in eerste instantie geserveerd zou worden en dus waterig/gesmolten. Ondanks dat dit een goede pannenkoek had moeten zijn had hij nog steeds zwarte/aangebakken stukken. Ook een andere pannenkoek was aan 1 zijde deels zwart maar daar hadden ze 'slim' de topping overheen gegooid waardoor je het bijna niet zag maar wel proefde.

Toen we klaar waren werd gevraagd of alles gesmaakt had en hebben we dit aangegeven maar werd verder niks op gezegd, alleen dat het waarschijnlijk paar keer mis ging omdat beslag niet goed was? En dat voor een pannenkoeken restaurant?

Kortom over de €50,- lichter maar geen enkele tegemoetkoming of service!
    Voor ons de laatste keer geweest.

2,1
  27. Frank den Dunnen's profielfoto
    Frank den Dunnen heeft een recensie geschreven voor Chang Le
    Chinees-Indisch Maurik

Op zondagavond wil ik wat gaan eten bij Chang Le. Ik wil van de kaart bestellen, maar het blijkt alleen mogelijk van het lopend buffet gebruik te maken. De verklaring hiervoor is dat het te druk is met afhalers, daar zitten er inderdaad een aantal van te wachten. In het restaurant zelf is slechts één ander tafeltje bezet (2 personen). Teleurgesteld ben ik afgedropen, ik voelde me niet bepaald welkom.....

28. Giel v z's profielfoto
    Giel v z heeft een recensie geschreven voor Sphinx II
    Kleine eetwaren Maurik

Duurt heel lang voordat het klaar is. Kapsalon besteld, je krijgt heel veel friet, heel weinig vlees en nog minder sla. En dat voor 9 euro, heel duur dus. Nooit meer voor mij

29. petra's profielfoto
    petra heeft een recensie geschreven voor De Waterspiegel
    Pannenkoekenhuis Maurik

Afgelopen zondag hier gegeten. Kwamen in het verleden regelmatig. Dit was denk ik de laatste keer. De bediening was rommelig. Bestelden twee thee met een klein kannetje melk (voor in de thee natuurlijk). Kwam men aan met een kopje melk. Dat kun je natuurlijk niet schenken en later bleek dat ze het nog hadden gerekend ook (is er uiteraard vanaf gehaald). Verder was mijn ice tea die ik nog niet op had ineens verdwenen. Hadden ze gewoon meegenomen. Ik kreeg later wel een nieuwe toen ik daar wat over zei. Oja, en de stokbroodjes met kruidenboter die we bestelden waren ook niet goed, want we kregen wit en bruin terwijl we twee witten hadden besteld. Was ook niet goed gegaan. De pannenkoeken daarentegen waren wel redelijk, maar het haalt het absoluut niet bij andere eetgelegenheden. Ik vind ze ook best prijzig. Kortom, geen aanrader.

30. Bulent's profielfoto
    Bulent heeft een recensie geschreven voor Sphinx II
    Kleine eetwaren Maurik

Hele leuke en lekkere ervaring, super aardige behandeling en prijs/kwaliteit verhouding is top. Je krijgt veel voor relatief weinig geld.