Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Marum verdeeld zijn.

1. Lykledeboer

Heerlijk eten, vlotte bediening en prettige service. Komen graag terug.

2. Wij hebben heerlijk gegeten en zeer betaalbaar. Jongens van de bediening waren zeer vriendelijk. Zeker een aanrader.

3. erik

4. Eten was goed maar geen hoogstandje.
    De sfeer matig. Kan wel gezelliger worden ingericht met sfeervolle assessoires zoals mooie vasen met bloemen. De bediening was goed en werd helemaal alleen verzorgd door een vriendelijke jongeman.

5. Hartelijke en vriendelijke ontvangst. Het duurde wat lang (voor ons niet te lang) en kregen een broodplank je vooraf. Super service! De kisch was niet helemaal echt warm maar de zorgvuldige bereiding was top! De kisch met zalm was super lekker. De menu kaart is uitgebreid en de mogelijkheden vegetarisch te eten zijn echt super. Heerlijk gegeten!

6. Jan Venekamp

Heerlijk gegeten en een leuke bediening.

7. Sjoerd Kuiper

Heerlijk gegeten en super bediening. Het was erg rustig in het restaurant maar wij waren blijkbaar later dan alle andere mensen.

8. Ageeth Postema

Eten was heerlijk en netjes opgemaakt.
    Sfeer was gezellig.
    Bediening vriendelijk en deskundig.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

9. Vertaal van English naar Nederlands

Het hoofdgerecht was lekker. Het drinken, te duur. Gewoon een glaasje fris voor 3.5 euro is te veel.
    Het voor gerecht, nachos, 12 euro voor een heel klein bakje en het dessert was 1 chugro, een dunne, met een klein beetje chocolademousse met slagroom. De hoeveelheid van zoveel als een half plastic bekertje, en beslist niet meer. Zo n triest dessert heb ik nog nooit gezien voor 6.5 euro.

10. Chinees-Indisch Marum

Wij vonden het eten echt smerig. De bami was koud en smaakte niet vers. De pindasaus smaakt alles behalve naar pinda. De loempia erg vet en niet lekker. De groenten waren erg hard. Het vlees was heel taai. Het was echt een afknapper en balen omdat we zin in lekkere chinees hadden.

11. Chinees-Indisch Marum

Kwam hier regelmatig om eten op te halen. Kwaliteit is hard achteruit gegaan. Babi pangang vlees erg hard, verbrand, niet zoals het hoort te zijn. Bami erg droog, te vaak opgewarmd. Eigenaresse zeer onvriendelijk, ook tegen personeel. Keuken ziet er erg rommelig uit van de buitenkant, denk dat je dit zeker niet van binnen wilt zien. Als je 1 keer bij een goeie chinees bent geweest dan kom je hier zeker niet weer.

12. Chinees-Indisch Marum

Halbertsma

Gekozen voor Peking Eend.
    Bij Nieuw China krijg je dan bord met heel veel vet en vel. Nou heeft eend altijd wel een vetrandje, maar dit was weinig vlees en heel veel vet/ vel.
    Jammer.

4,5
  13. Vanavond heerlijk gegeten,vriendelijke bediening,wij komen snel weer!

14. Chinees-Indisch Marum

Frederik Hillebrink

Dinsdag 13 augustus gegeten bij Nieuw China in Marum. Loepia’s als voorgerecht waren gebakken in oude olie en te lang doorgebakken. Tofu gerecht op kantonese wijze was een aanfluiting. Zo uit de vriezer via de magnetron en frituur in blokken op het bord met een flauwe smakeloze saus. Dit sloeg nergens op. De kip in zwarte bonensaus ging er mee door, niet wat het hoort te zijn. Eigenaresse hierop aangesproken. Vond het jammer en zou de kok hierop aanspreken, regelrecht toneelstukje. Doorrijden!

15. Lekker en eerlijk gegeten. Eigen gemaakte frites zijn zalig. Ongedwongen sfeer.

16. Lekker en eerlijk gegeten. Eigen gemaakte frites zijn zalig. Ongedwongen sfeer.

17. Wij hebben heerlijk gegeten, vrolijke, vlotte bediening. Gezellig restaurant. De mosterdsoep was heerlijk, ook de schnitzel met champignonsaus.

18. Pedro Valarini

Lekker eten voor een goede prijs. Vooral de kip piri piri was heel lekker! Vriendelijk personeel en snelle service.

19. Kristan Bos

20. Marjolein van 't Oever

Super gegeten. De prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend! Een aanrader.

21. Jan pieter

Jaren geleden voor het laatst bij de heerlijkheid gegeten,
    Nu met mijn vrouw vanuit Almere onderweg naar Denemarken, zo op het idee gekomen om weer eens langs het dorpje Marum en de Heerlijkheid te gaan.
    Achteraf, geen slechte keuze.
    Nieuwe spontane en gezellige eigenaar, die ons zelfs nog even te woord stond over de voor ons gekookte 'kip piri piri' en mijn voorafje, het vissig rolletje wat overigens verrukkelijk was.

Jongen van ik schat 18 die ons bediende, veel mee gelachen en leuke gesprekken mee gehad.

Al met al een zeer geslaagde avond,
    denken erover na om op de terugweg dan de lunchkaart te gaan bestuderen.

22. R. Vogel

Prima eten, goed verzorgd en heel gemoedelijk!
    Prijs/kwaliteit is uitstekend!
    Zeker een bezoekje waard, wij gaan zeker nog een keer!!

23. Chinees-Indisch Marum

Op suggestie van kenissen uit de buurt afgelopen zondag (3-3-2019) eten gehaald: 1× vegetarische Fuyong-hai (ei met zoet-zure saus die in z'n geheel alleen naar suiker smaakte) en 1× nasi rames (een 1-bord "rijsttafel" waarvan de kok de diverse gerechtjes door elkaar gemengd had tot 1 bruine smurrie). U raadt het al: een absolute afrader.

1,4
  24. Chinees-Indisch Marum
  25. Heerlijk gegeten met mijn vriendin bij restaurant Heerlijkheid. De service was uitstekend, de sfeer was super als je romantisch wilt uit eten. Het voorgerecht en hoofdgerecht was nagenoeg perfect en genoeg, misschien hebben we iets teveel gegeten. Helaas waren alletwee de toetjes wat we wilde op, en hadden we toen toetsjes wat niet echt onze cup of thee was, echter was dit niet erg omdat het andere eten heerlijk was.

26. De kruidenboter was te hard om te smeren, bij het brood zat geen bordje. De lasagne was "even" anders want de juiste ingrediënten waren niet in huis (2 van de 4 ingrediënten ontbraken). Ook bij het toetje was geen chocolademouse… Bij de spa rood geen nieuw citroentje. Al het eten was vreselijk zout. De bediening praat erg hard bij de andere tafels.

2,9
  27. Zure open wijn, niet aanvoelen sfeer gasten en kregen 21.15 uur te horen dat tent sloot?!

5,9
  28. Alie van der Veen

We hebben een heerlijke lunch gehad. Eten was prima, vers en smakelijk. Gemoedelijke sfeer.

29. Gerda Waalboer

We hebben heerlijk en gezellig gegeten, ontspannende sfeer en goed contact met de kok en bediening. Voor herhaling vatbaar!

30. Gisteren gegeten bij de "Heerlijkheid" in Marum. Het was fantastisch, dus we gaan daar vaker eten! Gezellig restaurant, leuke bediening en heerlijk eten!