Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Marum verdeeld zijn.

1. Nederlands Marum

Trijnie Sikma

We hebben heerlijk gegeten en bediening was goed en erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
    En ga ze ook aanbevelen bij mijn vrienden.
    Echt de moeite waard om eens bij de Heerlijkheid uit eten te gaan.

2. Nederlands Marum

Het was gezellig druk, en er was maar één persoon in de bediening. De bediening heeft erg haar best gedaan maar we hebben een paar keer geholpen met afruimen vanwege de drukte. We waren met een grotere groep. Eten was heerlijk en alles was ongeveer gelijk klaar dus toch wel de complimenten voor het team.

3. Nederlands Marum

Een fijne en gezellige avond beleefd met de familie in een gezellige omgeving

4. Nederlands Marum

Leuke en vriendelijke bediening, lekker eten en voldoende. Wat weinig keuze aan groenten. Heerlijke toetjes maar sommige met veel slagroom. Jammer dat de bediening het zo druk had, heb zelf ff geholpen wat wel leuk was.

5. Nederlands Marum

We gaan al een paar jaar op vakantie naar Lauwersoog, we gaan op een bon van "gift for you" bij "de Heerlijkheid" in Marum lunchen, heel veel keus op de lunchkaart en het is echt voortreffelijk, een grote aanrader om daar te gaan eten. De klant is koning.

6. Nederlands Marum

Gerrie bijsma

Menu van het stamppot was veel te weinig daar had een kind nog niet genoeg

7. Nederlands Marum

Gezellig restaurant, lekker eten, vriendelijk personeel. Geen poespas, niet te groot, overzichtelijke menukaart. Aanrader!

8. Chinees-Indisch Marum

Eerdere keer eten goed er is nu vast een andere kok het eten is er nu echt heel erg slecht niet om in te nemen.

9. Nederlands Marum

Heel vriendelijke en gastvrije bediening. Overzichtelijke kaart. Eenvoudige en smakelijke gerechten. Een geslaagd etentje!

10. Chinees-Indisch Marum

Gisteren 8-8-2017 eten gehaald. Vroeger haalden we daar altijd eten op en dacht dat nu ook te doen tijdens een rondrit. Wat een tegenvaller zeg. Begrijp niet dat mensen daar bestellen. Kwaliteit is hard achteruit gegaan. Alleen de gebakken banaan was redelijk. Nasi slecht, pindasaus slecht en tomatensoep bagger.

11. Nederlands Marum

Als je binnenkomt denk je, weet niet... maar wat hebben wij heerlijk gegeten, bediening die ervoor zorgt dat je niets tekort komt, zeker een ervaring om te herhalen

12. Nederlands Marum

Ploeg

Was heerlijk eten! Wat wel jammer was dat we via jullie site hebben geboekt om 11:30 uur. Toen wij dus daar om die tijd waren konden we een half uur wachten omdat de kok pas om 12 uur begon. De eigenaresse vertelde dat dit wel vaker gebeurd en mensen dan vaak kwaad weglopen. Wij zitten zo niet in elkaar, maar het lijkt ons wel verstandig om de tijd aan te passen!!

13. Nederlands Marum

dick&ina

Op woensdag, 10 mei, hier geluncht: heerlijk gegeten en vriendelijke bediening, een aanrader!!

14. Nederlands Marum

W. de Jong

Ons werd verkeerde soep geserveerd.
    Aardappelen en groenten zat weinig smaak aan.
    Chocoladesaus voor de dame blanche was op.........

15. Nederlands Marum

F. De Boer

Heerlijk rustig gegeten. Sfeervol restaurant. Gezellige en enthousiaste bediening!

16. Chinees-Indisch Marum

Prima keuze mogelijkheden bij het buffet voor een lage prijs. Een aantal gerechten worden op aanvraag vegetarisch bereid en aan tafel geserveerd, dat vonden we erg fijn.

17. Chinees-Indisch Marum

Mooie prijs voor een AYCE concept. Het aanbod is beperkter dan in een groot wok restaurant, desondanks voldoende om meerdere rondes verschillende gerechten te proberen. Vriendelijke bedoeling, wel jonge meiden in de bediening, daardoor soms onwennig. Prijs/kwaliteit verhouding is goed!

18. Chinees-Indisch Marum

Het buffet is voor 9,95 niet duur, maar veel kun je er ook niet van verwachten. Helaas kom je er niet voor 9,95 zonder een drankje te nemen wordt dit bedrag gewoon in rekening gebracht. Nieuwe regels sinds enkele maanden wordt ons medegedeeld, je wordt dus gewoon belazerd!! Ook word er vooraf gevraagd of je soep wilt, let hierbij op, dit wordt ook in rekening gebracht zonder vooraankondiging!!

Mocht u hier alsnog heen willen... u bent gewaarschuwd!!

19. Nederlands Marum

Vrijdag 1 april met Groupon bon wezen eten. Verwachtingen niet al te hoog gespannen. Cafetaria annex restaurant, dat geeft vast friet, en iets simpels. Inrichting eenvoudig met caféstoelen en wat raar opgehangen gordijnstukken, maar goed daar kom je niet voor. De tafel was gereserveerd, en we konden een keuze maken uit 3 voorgerechten, 2 (gedeelde) hoofdgerechten, vlees of vis, het werd vis, en 3 nagerechten waarbij het grand dessert ook een gedeeld gerecht was. Ik moet zeggen alle 3 onderdelen werden mooi gepresenteerd. Door diverse vissoorten, aardappelgratin, seizoensgroente, salade en rabarber met sterfruit, kregen onze smaakpapillen een heel goede avond. Dit alles gepresenteerd op een flinke schotel, waaruit gesnoept kon worden. Lekker verrassend. De porties zijn ook heel royaal. Voor kleine eters misschien zelfs te veel Lange tijd niet zo lekker gegeten in een restaurant! Onze complimenten. Dit restaurant verdient meer bezoek van lekkere eters, ook zonder kortingbon.

20. Chinees-Indisch Marum

Personeel heel aardig. Baas minder geschikt. Moest voor een baby van 1 jaar 7.50 betalen. Ze heeft 5 sliertjes bami, en 1 bolletje ijs gehad, belachelijk! Personeel schaamde zich ook dat wij dit voor een baby moesten betalen. En o ja, er worden belachelijk kleine glaasjes wijn geschonken voor 3.50. Wij komen er dus niet weer!!!

21. Nederlands Marum

Afgelopen zondag even snel gegeten voor de tweede keer. Lekkere smaken, één nadeel: wanneer je vol zit blijf je door eten. Toen we weggingen iets teveel gehad.

Perfect.

We komen zeker weer als we via deze route gaan.

Fam. Feenstra Almere

22. Chinees-Indisch Marum

Ruim voldoende, alleen mis ik hier de kip saté.

23. Chinees-Indisch Marum

Het lopend buffet is simpel, wat ook logisch is gezien de prijs (tien euro). De gerechten zijn goed, prijs-kwaliteit is ook zeer te spreken. We hebben hier met kerst gegeten en er is ons verteld dat ze een aantal gerechten speciaal voor kerst hebben.

24. Chinees-Indisch Marum

Na veel goede berichten zijn wij vorig weekend langs geweest. Vanwege de goede verhalen gingen wij er vol goede verwachtingen heen en deze verwachtingen werden waargemaakt (en dat voor 10 euro!). Uiteraard zijn er betere restaurants waar wij (ik) geweest zijn, maar voor de Chinees in Marum is de prijs/kwaliteit verhouding meer dan voortreffelijk. Wij komen zeker nog eens terug.

Frits

25. Chinees-Indisch Marum

Pietertje

Eten niet super, personeel jong en onervaren. Er hing een beetje een grafstemming, kwam vooral door de muziek. Maarja, €10 voor lopend buffet is natuurlijk een koopje.

26. Nederlands Marum

van der Sluis

Vandaag lekker met z'n tweeën gegeten bij de Heerlijkheid.

De bediening was heel behulpzaam en nam de tijd, ondanks dat het vrij druk was.
    Ook werd er goed rekening gehouden met de allergie van mijn vrouw.

We zijn heel tevreden en komen zeker nog een keer terug.

27. Chinees-Indisch Marum

Goed chinees restaurant. Het eten altijd lekker.

28. Nederlands Marum

Dirk

29. Nederlands Marum

Juist gaan eten in de kruisweg, het eten was niet goed. Lever lag helemaal in het vet, lauwe gebakken patatjes, groentjes niet passend bij het gerecht, bij vis eet je geen rabarbermoes, mayonaise was lauw. Kort samengevat veel te veel betaald voor wat je krijgt! En niet lekker!! Bediening was amateuristisch!

30. Nederlands Marum

Vandaag gegeten bij dit restaurant. Echt geweldig.

De bediening zijn geen vak geleerden, maar ze proberen alles te geven wat je in een restaurant verwacht. Eten is vers gemaakt en dat is te proeven.

Proficiat we komen zeker terug.

Groet, Jacob Feenstra
    Almere