Nieuwste foto's in Marum

Laatste updates in Marum

1. Trijnie Sikma's profielfoto
    Trijnie Sikma heeft een recensie geschreven voor Heerlijkheid

Trijnie Sikma

We hebben heerlijk gegeten en bediening was goed en erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
    En ga ze ook aanbevelen bij mijn vrienden.
    Echt de moeite waard om eens bij de Heerlijkheid uit eten te gaan.

2. Vera's profielfoto
    Vera heeft een recensie geschreven voor Heerlijkheid
    Nederlands Marum

Het was gezellig druk, en er was maar één persoon in de bediening. De bediening heeft erg haar best gedaan maar we hebben een paar keer geholpen met afruimen vanwege de drukte. We waren met een grotere groep. Eten was heerlijk en alles was ongeveer gelijk klaar dus toch wel de complimenten voor het team.

3. Akker's profielfoto
    Akker heeft een recensie geschreven voor Heerlijkheid
    Nederlands Marum

Een fijne en gezellige avond beleefd met de familie in een gezellige omgeving

4. Willi's profielfoto
    Willi heeft een recensie geschreven voor Heerlijkheid
    Nederlands Marum

Leuke en vriendelijke bediening, lekker eten en voldoende. Wat weinig keuze aan groenten. Heerlijke toetjes maar sommige met veel slagroom. Jammer dat de bediening het zo druk had, heb zelf ff geholpen wat wel leuk was.

5. H.d.B.'s profielfoto
    H.d.B. heeft een recensie geschreven voor Heerlijkheid
    Nederlands Marum

We gaan al een paar jaar op vakantie naar Lauwersoog, we gaan op een bon van "gift for you" bij "de Heerlijkheid" in Marum lunchen, heel veel keus op de lunchkaart en het is echt voortreffelijk, een grote aanrader om daar te gaan eten. De klant is koning.

6. Gerrie bijsma's profielfoto
    Gerrie bijsma heeft een recensie geschreven voor Heerlijkheid

Gerrie bijsma

Menu van het stamppot was veel te weinig daar had een kind nog niet genoeg

7. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Heerlijkheid
    Nederlands Marum

Gezellig restaurant, lekker eten, vriendelijk personeel. Geen poespas, niet te groot, overzichtelijke menukaart. Aanrader!

8. Hansma's profielfoto
    Hansma heeft een recensie geschreven voor Nieuw China
    Chinees-Indisch Marum

Eerdere keer eten goed er is nu vast een andere kok het eten is er nu echt heel erg slecht niet om in te nemen.

9. S's profielfoto
    S heeft een recensie geschreven voor Heerlijkheid
    Nederlands Marum

Heel vriendelijke en gastvrije bediening. Overzichtelijke kaart. Eenvoudige en smakelijke gerechten. Een geslaagd etentje!

10. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor Nieuw China
    Chinees-Indisch Marum

Gisteren 8-8-2017 eten gehaald. Vroeger haalden we daar altijd eten op en dacht dat nu ook te doen tijdens een rondrit. Wat een tegenvaller zeg. Begrijp niet dat mensen daar bestellen. Kwaliteit is hard achteruit gegaan. Alleen de gebakken banaan was redelijk. Nasi slecht, pindasaus slecht en tomatensoep bagger.

11. Renske's profielfoto
    Renske heeft een recensie geschreven voor Heerlijkheid
    Nederlands Marum

Als je binnenkomt denk je, weet niet... maar wat hebben wij heerlijk gegeten, bediening die ervoor zorgt dat je niets tekort komt, zeker een ervaring om te herhalen

12. Ploeg's profielfoto
    Ploeg heeft een recensie geschreven voor Heerlijkheid

Ploeg

Was heerlijk eten! Wat wel jammer was dat we via jullie site hebben geboekt om 11:30 uur. Toen wij dus daar om die tijd waren konden we een half uur wachten omdat de kok pas om 12 uur begon. De eigenaresse vertelde dat dit wel vaker gebeurd en mensen dan vaak kwaad weglopen. Wij zitten zo niet in elkaar, maar het lijkt ons wel verstandig om de tijd aan te passen!!

13. dick&ina's profielfoto
    dick&ina heeft een recensie geschreven voor Heerlijkheid

dick&ina

Op woensdag, 10 mei, hier geluncht: heerlijk gegeten en vriendelijke bediening, een aanrader!!

14. W. de Jong's profielfoto
    W. de Jong heeft een recensie geschreven voor Heerlijkheid

W. de Jong

Ons werd verkeerde soep geserveerd.
    Aardappelen en groenten zat weinig smaak aan.
    Chocoladesaus voor de dame blanche was op.........

15. F. De Boer's profielfoto
    F. De Boer heeft een recensie geschreven voor Heerlijkheid

F. De Boer

Heerlijk rustig gegeten. Sfeervol restaurant. Gezellige en enthousiaste bediening!

16. Chi's profielfoto
    Chi vindt de recensie door Marlies voor Nieuw China leuk
    Chinees-Indisch Marum

Prima keuze mogelijkheden bij het buffet voor een lage prijs. Een aantal gerechten worden op aanvraag vegetarisch bereid en aan tafel geserveerd, dat vonden we erg fijn.

17. Chi's profielfoto
    Chi vindt de recensie door Linda voor Nieuw China leuk
    Chinees-Indisch Marum

Mooie prijs voor een AYCE concept. Het aanbod is beperkter dan in een groot wok restaurant, desondanks voldoende om meerdere rondes verschillende gerechten te proberen. Vriendelijke bedoeling, wel jonge meiden in de bediening, daardoor soms onwennig. Prijs/kwaliteit verhouding is goed!

18. Marlies's profielfoto
    Marlies heeft een recensie geschreven voor Nieuw China

19. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Nieuw China

20. Klaas's profielfoto
    Klaas heeft gereageerd op een recensie van Nieuw China

Beste Chi,

Dan had dit wel vooraf aangegeven moeten worden wat helaas niet gebeurt is!!
    Ook dient dit bij de ingang op de prijslijst vermeld te staan!!
    Maar kenbaar is dit helaas te veel gevraagd.
    We laten het hierbij, en het moge duidelijk zijn dat wij niet weer komen eten!!
    We laten ons niet belazeren!!

Klaas.

21. Chi's profielfoto

Beste Klaas,

De prijs voor het lopend buffet is zoals u aangaf nog steeds € 9,95,- p.p.
    De voorwaarde is alleen dat er bij deelname aan het lopend buffet 1 consumptie p.p. wordt genuttigd. In onze ogen is dit schappelijk tegen een scherpe lopend buffet prijs van €9,95,-. Wij zien uiteraard dat dit in uw ogen uit den boze is. Echter wordt dit altijd aan onze gasten uitgelegd indien deze situatie zich voordoet. Dit gebeurt voorafgaand aan deelname aan het lopend buffet. Gelukkig leven wij in een land waar democratie heerst en bent u nog altijd zo vrij om te staan waar u wilt staan. U heeft er in dit geval zelf voor gekozen om alsnog deel te nemen aan ons lopend buffet. Wij verwelkomen onze gasten graag nog een keer. Mocht u dit van plan zijn dan verwelkomen wij natuurlijk u ook van harte.

Met hartelijke groet,
    Dhr. Chi

22. Klaas's profielfoto
    Klaas heeft gereageerd op een recensie van Nieuw China

Beste heer Chi,

Helaas is ons bij aanvang niets mee gedeeld, ook staat het niet vermeld op de prijslijst bij de ingang.
    Wij voelen ons dan ook belazerd.
    Er is ons dus gewoonweg te veel berekend op dat moment.
    En daar houden we niet van!!
    Als dit niet opgelost wordt komen wij nooit weer als regelmatige klant!!

Klaas.

23. Chi's profielfoto

Beste Klaas,

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent met onze nieuwe prijsstelling.

Alle informatie kunt u vinden op onze website en wordt tevens nogmaals aan het begin door een van onze collega's aan u voorgelegd.

Graag verwelkomen wij u voor de volgende keer.

Met hartelijke groet,

Dhr. Chi

24. Klaas's profielfoto
    Klaas vindt de recensie door Klaas voor Nieuw China leuk
    Chinees-Indisch Marum

Het buffet is voor 9,95 niet duur, maar veel kun je er ook niet van verwachten. Helaas kom je er niet voor 9,95 zonder een drankje te nemen wordt dit bedrag gewoon in rekening gebracht. Nieuwe regels sinds enkele maanden wordt ons medegedeeld, je wordt dus gewoon belazerd!! Ook word er vooraf gevraagd of je soep wilt, let hierbij op, dit wordt ook in rekening gebracht zonder vooraankondiging!!

Mocht u hier alsnog heen willen... u bent gewaarschuwd!!

25. Klaas's profielfoto
    Klaas heeft een recensie geschreven voor Nieuw China
    Chinees-Indisch Marum

Mocht u hier alsnog heen willen... u bent gewaarschuwd!!

26. Chi's profielfoto

Beste Harry,

Bedankt voor uw recensie.

Wij zijn blij om te horen dat u ook van Kip Sate houdt.

Het klopt dat wij geen Kip Sate op ons lopend buffet hebben, echter kunt u dit altijd bestellen bij een van onze medewerkers.

An Li

27. Chi's profielfoto

Beste Mirjam,

Bedankt voor uw recensie.
    Ik begrijp dat u er niet mee eens, echter zijn dit de prijzen die wij momenteel hanteren.
    Kinderen tot 10 jaar betalen 5 euro voor het lopend buffet.
    Echter begrijp ik dat het raar is dat een baby als kind wordt behandeld.

Aan de hand hiervan zullen wij bespreken hoe in de toekomst de berekening van kinderen/baby's kunnen veranderen.

An Li

28. Roelofjan's profielfoto
    Roelofjan heeft een recensie geschreven voor Heerlijkheid
    Nederlands Marum

Vrijdag 1 april met Groupon bon wezen eten. Verwachtingen niet al te hoog gespannen. Cafetaria annex restaurant, dat geeft vast friet, en iets simpels. Inrichting eenvoudig met caféstoelen en wat raar opgehangen gordijnstukken, maar goed daar kom je niet voor. De tafel was gereserveerd, en we konden een keuze maken uit 3 voorgerechten, 2 (gedeelde) hoofdgerechten, vlees of vis, het werd vis, en 3 nagerechten waarbij het grand dessert ook een gedeeld gerecht was. Ik moet zeggen alle 3 onderdelen werden mooi gepresenteerd. Door diverse vissoorten, aardappelgratin, seizoensgroente, salade en rabarber met sterfruit, kregen onze smaakpapillen een heel goede avond. Dit alles gepresenteerd op een flinke schotel, waaruit gesnoept kon worden. Lekker verrassend. De porties zijn ook heel royaal. Voor kleine eters misschien zelfs te veel Lange tijd niet zo lekker gegeten in een restaurant! Onze complimenten. Dit restaurant verdient meer bezoek van lekkere eters, ook zonder kortingbon.

29. mirjam's profielfoto
    mirjam heeft een recensie geschreven voor Nieuw China
    Chinees-Indisch Marum

Personeel heel aardig. Baas minder geschikt. Moest voor een baby van 1 jaar 7.50 betalen. Ze heeft 5 sliertjes bami, en 1 bolletje ijs gehad, belachelijk! Personeel schaamde zich ook dat wij dit voor een baby moesten betalen. En o ja, er worden belachelijk kleine glaasjes wijn geschonken voor 3.50. Wij komen er dus niet weer!!!

30. Jacob Feenstra's profielfoto
    Jacob Feenstra heeft een recensie geschreven voor Heerlijkheid
    Nederlands Marum

Afgelopen zondag even snel gegeten voor de tweede keer. Lekkere smaken, één nadeel: wanneer je vol zit blijf je door eten. Toen we weggingen iets teveel gehad.

Perfect.

We komen zeker weer als we via deze route gaan.

Fam. Feenstra Almere