Nieuwste foto's in Marrum

Laatste updates in Marrum

1. jeanette's profielfoto
    jeanette heeft een recensie geschreven voor De Pannekoektrein

jeanette

Even de tip van de dag! We vierden onze 12.5 huwelijks dag bij de pannenkoekentrein in Marrum. Wat geweldig leuk opgezet! Wat een gevarieerde keuze aan pannenkoeken, en wat heerlijk lekker. De eigenaren en bediening zijn super lief en gezellig. Dus... valt er iets te vieren, of zoek je een leuk uitje, zou ik zeggen: ren naar de pannenkoekentrein in Marrum, en je hebt een eindeloos geslaagde dag.

2. De recensie schrijver's profielfoto
    De recensie schrijver heeft een recensie geschreven voor 't Nijlpaard

De recensie schrijver

De eigenaar is goed bezig met het lekker bereiden van de gerechten en maakt vele lekkere broodjes die erg bij mij in de smaak vallen. Ik eet er elke vrijdag en ben dankbaar voor alle liefde die hij in zijn eten steekt, hij zorgt elke week voor een super ervaring qua eten en is erg klant gericht.

3. G.A's profielfoto
    G.A heeft een recensie geschreven voor De Pannekoektrein
    Pannenkoekenhuis Marrum

Erg leuk om in een trein te eten… in mooie sfeer zo op een station van weleer.
    Heerlijke pannekoek gegeten!
    Voor kinderen is dit ook wel heel eeg leuk om te beleven.
    Aardig personeel die goed in hun rol zitten.
    Leuk om ook even in winkeltje te kijken voor souveniertje.

4. Melissa's profielfoto
    Melissa heeft een recensie geschreven voor De Pannekoektrein

Melissa

Heerlijke pannenkoeken en vriendelijke bediening. Zeker een bezoekje waard!

5. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor De Pannekoektrein
    Pannenkoekenhuis Marrum

Met man en kind uiteten geweest naar de pannenkoektrein, op de 2e dag dat ze weer open mochten na de lockdown. Helaas behoorlijk tegengevallen. Van te voren keurig gebeld voor een reservering, om half 7 zou er plek zijn.. Helaas moesten we 3 kwartier wachten. Vervolgens was de ijsvoorraad compleet op waardoor we de keuze hadden uit een ijsje uit de vriezer (lees Raket/Cornetto), het gezin achter ons had de laatste sorbets van de kaart maar hierin zaten mieren.. Aangegeven dat ik best teleurgesteld was omdat dochterlief zich zo had verheugd op een ijsje, en omdat zoiets na zo'n lange tijd gesloten te zijn niet mag en kan gebeuren! In plaats van dat het alternatief bijvoorbeeld kostenloos werd aangeboden moesten we hier ook nog €2,00 p/stk. voor betalen!! Voor ons was het één keer en niet weer.

6. Trijntje's profielfoto
    Van restaurant

Best Lijda. Bedankt voor je leuke en enthousiaste review. We zijn blij dat jullie het leuk vonden bij ons en hebben genoten van de pannenkoeken én de ijsjes :-). Hartelijke groet van de machinist!

7. Lijda Onclin's profielfoto
    Lijda Onclin heeft een recensie geschreven voor De Pannekoektrein

Lijda Onclin

Aangekomen in de regen bij het station. Daar werden we vriendelijk ontvangen door de kaart verkoopster. Ze haalden ons op bij het loket, en brachten ons naar onze coupé toe.
    Onderweg vertelden ze nog even waar de trein was voor een sanitaire noodstop. In de coupé kregen we een reisprogramma aangeboden, nou dat zag er goed uit. We kregen placemats: bij de kinderen stond er een treintje erger je niet spel op. We kregen er een dobbelsteen en pionnen bij zodat je de een spelletje kon doen, terwijl de machinist de pannenkoeken bakte. De pannenkoeken waren erg lekker, en het ijsje na de tijd ging er ook wel in. Al met al zeer geslaagd, het is net of je in een echte trein zit met zeer vriendelijk personeel.

8. Trijntje's profielfoto

Beste Johanna
    Bedankt voor je positieve review en mooie woorden. We zijn erg blij dat jullie hebben genoten, daar doen we het voor! :-).
    Hartelijke groet van de machinist

9. Johanna Schaap's profielfoto
    Johanna Schaap heeft een recensie geschreven voor De Pannekoektrein

Johanna Schaap

Het was een 'feestje' in de Pannekoektrein!Ik had gereserveerd en alles was mooi op tijd.
    Een prima ontvangst met een super conducteur. We hebben het gezellig gehad en heerlijk gegeten. Voor de kinderen was er alle aandacht.

10. Familie Binkie's profielfoto
    Familie Binkie heeft een recensie geschreven voor De Pannekoektrein

Familie Binkie

Aparte belevenis. Vooral de kleintjes vonden het erg leuk. Pannenkoeken en ijs waren prima te eten! Service is overigens prima! Toch een 6 gegeven omdat we 1 uur moesten wachten voordat de pannenkoeken werden gebracht. Vooral met kleine kinderen duurt dit echt te lang.
    Het was overigens zaterdagmiddag wel druk. Advies:e en mededeling dat het wat langer duurt zou prettig geweest zijn. Je kunt dan een wandelingetje met de kleintjes maken.

11. MULDER's profielfoto
    MULDER heeft een recensie geschreven voor De Pannekoektrein

Niet Best!!
    Meer dan 1,5 uur op de bestelde pannenkoeken moeten wachten. Tijdens het eten is er nooit iemand geweest met de vraag of wij nog wat wilde drinken. Nog voor de komst van de pannenkoeken ons beklag gedaan. Bij het betalen was er geen enkel teken van klantvriendelijkheid of klantbehoud. Geen aanrader dus, wij komen er in elk geval nooit weer!!

2,3
  12. Trijntje's profielfoto

Goedemorgen.
    Hartelijk dank voor uw positieve review. Leuk dat u alles origineel vond!
    Vanaf de parkeerplaats is het inderdaad een stukje over het fietspad, langs het perron, om bij de voorkant van het Station te komen. Dat is helaas niet anders te regelen. Gelukkig is het Marrum en is het niet een drukbezet fietspad, dus dat scheelt weer :-).
    Vriendelijke groeten van Trijntje

13. F de Hoop's profielfoto
    F de Hoop heeft een recensie geschreven voor De Pannekoektrein

F de Hoop

Wij vonden het een goede aankomst bij loket heel origineel.
    En ook de bediening was origineel en correct.
    Enige min puntje was vanaf parkeerpl naar de ingang kan beter,
    beetje onveilig over fietspad te lopen.
    Voor de rest is het voor herhaling vatbaar.
    Vriendelijke Groet F de Hoop

14. Fam v dijk's profielfoto
    Fam v dijk heeft een recensie geschreven voor De Pannekoektrein

Fam v dijk

Niet hygiënisch, bij binnenkomst in de trein was de tafel vies en werd niet schoongemaakt. De kannetjes met stroop en suiker waren plakkerig. In de “machinekamer”, daar waar de pannenkoeken gemaakt worden zag je vanaf de buitenkant veel geraspte kaas voor het raam en bij afrekenen zag je de vloer die heel vies was.
    Prijs kwaliteit zeer slecht. Wij hadden pannenkoek spek-kaas-champignon. Kaas was geraspte kaas en paar stukjes spek en ik schat 1 champignon die overigens niet te proeven was door de kleine hoeveelheid. Bediening matig.
    Prima dat je dik 2 euro voor frisdrank betaald maar doe dan uit flesje!

1,4
  15. Boekema's profielfoto
    Boekema heeft een recensie geschreven voor De Pannekoektrein

Boekema

Het was alleen ontzettend warm in de trein maar de bediening maakte veel goed.

16. Margreet's profielfoto
    Margreet heeft een recensie geschreven voor De Pannekoektrein

Margreet

Leuke locatie! Lekkere pannenkoeken.

Maar helaas geen vertier voor (kleine) kinderen. Gezien het een pannenkoekrestaurant is, hadden we dat wel verwacht.

5,9
  17. Klaziena's profielfoto
    Klaziena heeft een recensie geschreven voor De Pannekoektrein

Klaziena

Het restaurant wekt de indruk dat het voor (kleine) kinderen is, maar er is geen speelgelegenheid. De kinderen mochten niet op het stukje spoor spelen, en niet rennen buiten. Er staat geen glijbaan of iets dergelijks. Mijn gevoel zegt dat het eigenlijk voor wat oudere mensen is. Wel lekkere pannenkoeken.

18. Jessica's profielfoto
    Jessica heeft een recensie geschreven voor De Pannekoektrein
    Pannenkoekenhuis Marrum

Sorry maar wat een aanfluiting is dit restaurant. Pannenkoeken thuis zien en smaken een stuk beter, en de vloer is erg vies. Het idee is leuk maar dat is dan ook alles...

19. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor De Pannekoektrein
    Pannenkoekenhuis Marrum

Eten prima vond het alleen jamer dat niet ieder kind een treinkaartje kreeg en sommige andere kinderen spelletjes aangeboden kregen en die van ons niet.

20. Sebastiaan's profielfoto
    Sebastiaan heeft een recensie geschreven voor De Pannekoektrein

Sebastiaan

Ik heb met mijn buurman heerlijke pannenkoeken gegeten.