Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Marknesse verdeeld zijn.

Geen aanrader voor mensen die een lactoseintolerantie hebben en of een slechte weerstand.

Ondanks vele verzoeken om een pizza zonder mozzarella (een zachte lactosebevattende kaas) werd op elke pizza steevast mozzarella gedaan. Tenzij de kok mij zag staan bij de kassa. Zag hij mij niet dan moest de pizza opnieuw gemaakt worden. Eerste keer kwam ik er bij thuiskomst achter. We hadden het eten meegenomen om thuis op te eten.
    Vervelend aangezien ik na een darmoperatie lactose intolerant ben geworden. Gevolgen van lactose eten is 3 tot 5 dagen flinke klachten en huisarrest natuurlijk.
    Mozzarella is zoals de meeste zachte kazen een lactosebevattende kaas.
    Hoewel dit niet op de menukaart vermeld is word elke pizza belegd met mozzarella. Volgens de kok is dit gebruikelijk.

Na enkele jaren nieuwe poging, uiteraard geen pizza.
    Gegrilde kipfilet. Eerste keer was prima. Tweede keer had alleen de buitenkant een gegrilde kleur en was de binnenkant helemaal rauw.
    Ook geen succes dus.
    Aangezien mijn weerstand laag word gehouden met medicijnen voor mij levensgevaarlijk. Ik schrok dan ook heel erg en wilde eigenlijk meteen weg, nadat de eerste hap had genomen.
    Maar ik was niet alleen en bleef toch maar zitten.
    Bediening bracht kip terug naar kok, die de kip nog een keer grillde.
    Toch zei ik tegen bediening dat ik de kip niet meer durfde te eten. Waarop zij mij, in mijn beleving nogal streng, toesprak en zei dat de kip nu goed was. De kok had de filet zelfs doorgesneden om te zien of het vlees gaar was.
    Nou vooruit dan maar. Maar dit restaurant krijgt van mij niet weer een herkansing.

Want iedere kok zal toch weten dat de salmonella bacterie levensbedreigend is? En dat dit vaak in kipvlees aanwezig is?

M. Stuiver

Super lekker gegeten bij de Pionier in Marknesse. Turks brood vooraf met kruidenboter, tapanade en sausjes was prima verzorgd. Goede kwaliteit en meer dan genoeg. Dat geldt ook voor de vegetarische lasagne en pizza. Goed eten voor een meer dan betaalbare prijs. Wij komen zeker terug naar deze eetgelegenheid in Marknesse. Bediening was ook dik in orde.

Familie Stuiver uit Karaggenburg

Damhuis

Vandaag slechte calzone mix gehad.

Mijn man heeft hier tijdens onze vakantie pizza's afgehaald. Ik was daar niet bij dus kan niets vertellen over de zaak zelf.
    Maar mn pizza....
    Toe liebe! Werkelijk de beste die ik ooit gehad heb! Ik denk er nog steeds aan. Sterker nog; ik vermoed dat we binnenkort naar Marknesse rijden voor weer zon heerlijke hap.
    Smullen!

Nanette

Heerlijk gegeten!! Van binnen is het echt heel erg gezellig! Spareribs en pizza gegeten echt een aanrader! Voor ons zeker een reden om soms wat om te rijden om hier te eten!!

6. Snackbar Marknesse

Lekkere plate gegeten.. vriendelijk en enthousiaste medewerkers...

7. Vietnamees Marknesse

james

8. Vietnamees Marknesse

Ik vond het erg lekker en er stond een leuk muziekje op. Je had veel keuze uit verschillende gerechten. Het werd vlug geserveerd en het was vers en van goede kwaliteit.

De serveersters zijn erg vriendelijk en je kan altijd overleggen als je iets anders wilt. Er zijn ook heerlijke verrassingsmenu's die elke keer anders zijn (ervaring). Ze zijn erg lekker.

Ook als je het niet lekker vindt, kun je dat samen makkelijk oplossen. Niet dat dat nodig is, want het is altijd wel erg smakelijk!

9. Vietnamees Marknesse

Wij zijn hier vorige week wezen uit eten.

We hebben lekker gegeten tegen een redelijke prijs.

We hoefden niet lang te wachten terwijl het hartstikke druk was voor afhaal. Het voedsel was heel leuk geserveerd, nog niet eerder gezien.

De bediening was vriendelijk en niet opdringerig.

Tot slot, toen we klaar waren kwam de serveerster ons nog een drankje aanbieden en toen we klaar waren werden onze jassen aangeboden en een lekker fris snoepje.

Wij komen hier zeker weer.

10. Vietnamees Marknesse

Hier hebben wij heerlijk gegeten.

Er is veel keus uit de verschillende gerechten en de prijzen zijn goed in verhouding met de kwaliteit.

Je krijgt ook van alles genoeg en de bediening was vriendelijk.

Wij komen vast nog eens terug!

11. Vietnamees Marknesse

Hier kun je echt lekker eten tegen een redelijke prijs. Je kun ook de maaltijd laten samen stellen door de kok. Het is goed ingericht, gezellig en schoon. Ook het personeel is erg vriendelijk.

Ga hier zeker weer eten.

12. Chinees-Indisch Marknesse

Het eten is niet bijzonder gevarieerd (kwestie van smaak natuurlijk) maar tevens waren de smaken ver te zoeken. De bediening is super. De snelheid is minder en we stonden in de rook van de keuken (is daar geen afzuiging?). Entourage is ook niet echt wat je van een Chinees restaurant verwacht en je kunt niet pinnen. Wel zit buiten naast het pand een pinautomaat dus wordt men naar buiten gestuurd om geld te halen, dan kun je weer binnenkomen om te bestellen.
    Als ik zeg dat het allemaal wat raar en onprofessioneel overkomt druk ik me nog redelijk uit. Heel eerlijk! Niet mijn restaurant!