Nieuwste foto's in Marken

Laatste updates in Marken

1. Marijke van Lieshout's profielfoto
    Marijke van Lieshout heeft een recensie geschreven voor De Visscher

Marijke van Lieshout

Op aanraden van serveerster namen we allemaal, 14 personen, fish and chips.
    Heerlijk, gezellig werden alle gerechten doorgegeven over de tafel. Serveersters waren erg vriendelijk, namen alle tijd, ondanks de grote drukte.

2. Barbara Voormolen's profielfoto
    Barbara Voormolen heeft een recensie geschreven voor De Taanketel

Altijd erg goed eten, mooie combinaties, verse ingrediënten. Fijne vriendelijke bediening. Sfeervol restaurant, geweldig terras. Prijs/kwaliteit helemaal in orde.
    Wij komen hier zeer graag en ik beveel dit restaurant iedereen aan.

3. Nynke's profielfoto
    Nynke heeft een recensie geschreven voor De Visscher

We hebben met zijn negenen heerlijk op het terras gegeten. Gezellig, gastvrij en lekker!

4. C. VAN EERSEL's profielfoto
    C. VAN EERSEL heeft een recensie geschreven voor De Visscher

C. VAN EERSEL

We waren met een groep van 18 volwassenen en 3 kinderen. Perfect geregeld, het eten zag er smakelijk en netjes opgemaakt uit en de smaak was uitmuntend. Vriendelijk personeel. Knus en gezellig ingericht. Voor herhaling vatbaar.

5. Joris's profielfoto
    Joris heeft een recensie geschreven voor De Taanketel

Afgelopen zondag hier gegeten nadat we door middel van de nautische app Moorspots met ons bootje naar Marken zijn gevaren. Leuke haven en vlak voor onze ligplaats kunnen eten bij dit restaurant. De bediening is zeer vriendelijk en snel. Het terras is heerlijk bij zonnig weer en binnen is het ook sfeervol. Het eten is vrij prijzig, maar als dat overeenkomt met de kwaliteit, is dat uiteraard te verantwoorden. Helaas was de tonijn droog en te lang doorgebakken en de eendenborst werd geserveerd met een sausje dat me teveel deed denken als een BBQ sausje uit een flesje.

6. Lesley's profielfoto
    Lesley heeft een recensie geschreven voor De Visscher
    Vertaal van English naar Nederlands

Fantastic food and service. Totally relaxing and enjoyable and would highly recommend it.

7. Bernoster's profielfoto
    Bernoster heeft een recensie geschreven voor De Visscher

Bernoster

Fantastische ervaring.
    Heerlijk aan 't water, fijne bediening.
    Eten was top!

8. Evelina van der Starre's profielfoto
    Evelina van der Starre heeft een recensie geschreven voor De Visscher

Evelina van der Starre

Wat hebben wij heerlijk gesmuld. Met de WL deal een 5- gangen menu geserveerd gekregen die ik alles behalve gierig mag noemen. Volop lekkernijen. Mijn buikje was met dan rond.

9. Hanzele Pinar's profielfoto
    Hanzele Pinar heeft een recensie geschreven voor De Visscher

Hanzele Pinar

Gewoon een DIKKE 10

Hoe ze omgaan met je, eten dus gewoon alles super.
    Nog nooit eerder zo iets meegemaakt mevrouw was zo lief RESPECT.
    Zeker gaan proberen en zien (L)

10. Robin's profielfoto
    Robin heeft een recensie geschreven voor De Visscher

Het was top! Eten was geweldig, de bediening was geweldig. Wij raden het iedereen aan en komen zeker terug.

11. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor De Taanketel

Laatst heerlijk gegeten bij de Taanketel. Hoewel het buiten de kerst was, was eigenaar Erwin bij het vooraf bespreken zo flexibel om het kerstmenu te serveren voor ons.

Het eten zelf was tiptop gepresenteerd, en de smaken van de verschillende elementen van elk gerecht waren erg goed ik balans. De verschillende gangen waren zeer goed opgebouwd, en het wijnarrangement paste perfect bij het eten.

Al met al een super avond gehad, we komen zeker regelmatig terug!

12. De Taanketel heeft een nieuwe foto
  13. De Taanketel heeft een nieuwe foto
  14. De Taanketel heeft een nieuwe foto
  15. Geert Leeksma's profielfoto
    Geert Leeksma heeft een recensie geschreven voor De Visscher

Afgelopen weekend een leuk uitstapje gemaakt naar Marken en daarbij gegeten bij De Visscher. Ik nam de Fish and Chips, de vis was erg lekker. Ook de gegrilde zalm van mijn tafelgenoot was erg goed, maar oogde rommelig door de salade en friet die apart van het bord worden geserveerd. Al met al een leuke zaak om te eten wanneer je in Marken bent!

16. Janneke Dijkstra's profielfoto
    Janneke Dijkstra heeft een recensie geschreven voor De Taanketel

Janneke Dijkstra

Geweldig: Erwin, de nieuwe eigenaar, heeft er een prachtplek van gemaakt, met een verfrissende, fijne sfeer. Hou 'm in de gaten: hij heeft nog allerlei mooie plannen voor de toekomst!

17. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft gereageerd op een recensie van De Taanketel
    Erwin
    Van restaurant

Geachte mevrouw Voormolen, beste Barbara,

Hartelijk bedankt voor de positieve woorden over de ervaring van eerder vandaag.
    Wat fijn om te horen dat jullie het naar de zin hebben gehad bij ons, dat is waar we ons allemaal hard voor inzetten.

Namens het gehele team ontzettend bedankt voor jullie komst en graag tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Erwin van Altena

18. Barbara Voormolen's profielfoto
    Barbara Voormolen heeft een recensie geschreven voor De Taanketel

Gezellig restaurant op het mooiste plekje van Marken. In de zomer een heerlijk terras buiten met prachtig uitzicht. Wij hebben hier wederom ontzettend lekker gegeten! Mooie gerechten met veel aandacht voor groenten, goede service en prima prijs/kwaliteit verhouding. Ons zien ze er zeker regelmatig terug.

19. De Taanketel heeft een nieuwe foto
  20. De Taanketel heeft een nieuwe foto
  21. De Taanketel heeft een nieuwe foto
  22. Cees Tuip's profielfoto
    Cees Tuip heeft een recensie geschreven voor De Taanderij

Zaterdag 10 sept. waren wij met 21 mensen via WSV Volendam. In De Taanderij voor een etentje, de recensies gelezen en de mensen hadden wat twijfel die echter als sneeuw verdween.

Ikzelf had biefstuk met frites en pepersaus, het was een groot feest, lekker gegeten en tot slot een overdekop dame blanche. De bediening was wat matig maar het eten maakte alles goed.

Kortom, fabelachtig goed. Voor herhaling vatbaar. 8+++. GRT. Cees Tuip uit Volendam.

23. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Land en Zeezicht

Marieke

Heerlijk puur eten

24. Francien Voets's profielfoto
    Francien Voets heeft een recensie geschreven voor De Visscher

Slechte ervaring met zowel de bediening en het eten. Drie keer vragen of we konden bestellen, vieze tafel, niet erg vriendelijke serveerster. Met vier personen gegeten, werd een voor een geserveerd, hadden waarschijnlijk geen ervaring om alles gelijktijdig te serveren, leek wel een kindermenu en dat voor dat geld, ronduit slecht. Absoluut géén aanrader.

25. Jeanne van Doorn's profielfoto
    Jeanne van Doorn heeft een recensie geschreven voor De Visscher

Jeanne van Doorn

Duurde lang voordat, na drie keer zelf het personeel gevraagd te hebben of wij iets konden nuttigen, reactie kwam. Na bestelling te hebben gedaan, werd de tafel geruimd van de vorige gebruiker. Eten werd niet gelijktijdig uitgeserveerd en zonder bestek, vermoed dat de serveerster haar dag niet had en wij een tafel van vier dikke pech. Afrekenen ging door andere collega zeer snel en correct.

26. Loes Hollegien's profielfoto
    Loes Hollegien heeft een recensie geschreven voor De Taanderij

Loes Hollegien

Vandaag een bezoek gebracht aan dit op het eerste gezicht gezellige restaurant. Achterin de kaart staat een bericht over allergieën. Welke allergieën onder de wetgeving vallen (?) en "vraag ons naar de mogelijkheden". Nou; doe dat laatste maar niet, want die zijn er niet. Toen ik aangaf bij mijn bestelling guiche lorraine dat ik een pinda-allergie heb en of men daar rekening mee wilde houden moest de bediening dat eerst vragen. Oke. Hij kwam terug en zei dat ik dan alleen maar sla zou mogen. Oh? Ze wilden het risico niet nemen dat er misschien sporen van pinda's in zaten. Ik zeg dat ik dat risico wel wil nemen. Overal staat tegenwoordig op dat er sporen van pinda's in kúnnen zitten. Hij ging terug naar de keuken om te overleggen en kwam terug met de mededeling dat ik nou niets meer kon bestellen!!! Ik zei nog dat het vreemd was dat er op de kaart staat dat ze rekening houden met allergieën, maar dat er niets mee gedaan werd. De reactie was dat het ging om "gluten enzo". Hij had trouwens ook gelijk de bon voor de cola bij zich. Met andere woorden: en nou wegwezen moeilijke gasten! Ik zet nooit meer een stap in dit allergie-onvriendelijke restaurant!

27. Groenenboom's profielfoto
    Groenenboom heeft een recensie geschreven voor Land en Zeezicht

De mosselen waren niet te eten.